Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
TPM
Ultima postare: nov 24 2008 13:16, Inițiat de
westes
, oct 25 2008 12:42
·
0
#1
Publicat: 25 octombrie 2008 - 12:42
Am un X61. Am inlocuit HDD original (cu Vista) de 160GB, cu un altul de 320 de GB (pe care am pus XP). Totul e OK, mai putin faptul ca in Device Manager imi apare un semn de exclamare la TPM. Cum scap de el?
Am pus manual cam toate driverele de pe site-ul Lenovo, pentru acest sistem (probabil). Si a doua problema: cum pot scapa de partitia de service de pe discul original. Adica sa fie disponibila intreaga capacitate. Il folosesc intr-un enclosure pe USB. N-am reusit sa scap de ea nici cu Partition Magic 8 (este vazuta ca BAD, 27 si la incercarea de formatare NTFS imi inoarce eroarea 4, insuficient argument). Si da, mi-am facut mai intai copiile de siguranta pe discuri optice. Problemele sunt valabile si pentru un T60 (care merge de un an si ceva astfel). Observatie: T60 are senzor biometric, X61 nu. X61: 7668 CTO T60: 8744 HDG |
#2
Publicat: 31 octombrie 2008 - 21:37
Metoda usoara de a scapa de partitia de service: baga hardul la loc in Thinkpad, intra in BIOS si pune partitia pe "vizibila sistemului de operare & modificari permise" (ceva de genul, oricum cea mai "permisiva" optiune) si pe urma poti sterge partitiile si formateaza hardul la intreaga capacitate.
Referitor la prima problema: habar n-am de ce pastreaza semnul de exclamare de la TPM, incearca si un update de Windows XP (da-i sa-si caute pachete de update-uri pe net). Una din optiuni va fi Thinkpad TPM (ceva de genul), instaleaz-o, s-ar putea sa ajute. Alta varianta ar fi sa instalezi "System Update" (softul ala specific Thinkpadurilor care cauta singur pe site-ul lenovo toate driverele si le si instaleaza) si pune-l la treaba. Cum adica problemele sunt valabilie si pt. T60, ai patit exact la fel si cu el Hahaha PS: folosesti doua Thinkpaduri? Esti fan? Editat de dcg, 31 octombrie 2008 - 21:43. |
#3
Publicat: 01 noiembrie 2008 - 07:12
dcg, pe Oct 31 2008, 21:37, a scris: Metoda usoara de a scapa de partitia de service: baga hardul la loc in Thinkpad, intra in BIOS si pune partitia pe "vizibila sistemului de operare & modificari permise" (ceva de genul, oricum cea mai "permisiva" optiune) si pe urma poti sterge partitiile si formateaza hardul la intreaga capacitate. Referitor la prima problema: habar n-am de ce pastreaza semnul de exclamare de la TPM, incearca si un update de Windows XP (da-i sa-si caute pachete de update-uri pe net). Una din optiuni va fi Thinkpad TPM (ceva de genul), instaleaz-o, s-ar putea sa ajute. Alta varianta ar fi sa instalezi "System Update" (softul ala specific Thinkpadurilor care cauta singur pe site-ul lenovo toate driverele si le si instaleaza) si pune-l la treaba. Cum adica problemele sunt valabilie si pt. T60, ai patit exact la fel si cu el Hahaha PS: folosesti doua Thinkpaduri? Esti fan? Multumesc pentru sfaturi. Am sa incerc sa scap de partitia de service prin metoda descrisa de tine. Referitor la TPM. XP-ul are toate update-urile la zi. De altfel are instalat si SP3. Pe de alta parte TPM imi apare odata corect si apoi dublat, cu semnul exclamarii. La ambele sisteme. Oi fi uitat sa instalez ceva. Probabil ca daca as instala "System Update" problema s-ar rezolva. Observatie: Am pus si Vista (de pe DVD de instalare Microsoft, nu de pe partitia de service; totusi, am folosit licenta venita cu sistemul) ca un al doilea sistem de operare si nu mai apare nici o neregula. Dar mie personal nu prea-mi place (inca) Vista in utilizare. Ce m-a surprins placut insa, a fost ca odata inserat DVD-ul in cca. 25 minute aveam sistemul perfect functional, cu toate driverele puse, cu rezolutia corecta (1680 x 1050, e vorba de T60), cu sunet, cu tot ce trebuie. Si asta fara sa ma intrebe nimic si fara legatura la net! Da, sunt un fan al Thinkpadurilor! Odata ce ai unul iti vine greu sa te mai intorci la alt model/ producator. Si am doua, intr-adevar. Acum fac ochii mari la X300! Mama, ce frumusete! Pun pariu ca sti mai bine decat mine despre ce vorbesc! |
#5
Publicat: 24 noiembrie 2008 - 13:16
Problema a fost rezolvata. Instalarea Update Utility n-a avut efectul scontat, dar citind mai atent pe site-ul Lenovo, am descoperit ca este necesara instalarea Client Security Solution.
Lucru firesc, dealtfel. Normal ca chipul Atmel are nevoie de un soft de suport ca sa lucreze. Am descarcat Client Security Solution 8.2, l-am instalat si gata. Initial nu-l instalasem pentru ca nu credeam sa am nevoie de el. Multumesc pentru sfaturi. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi