Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Curațare disc vinil

Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel
 Windows 11 si boxa portabila - de...

Angajarea unei persoane de 18 ani...

Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire
 Inlocuit/upgrade placa video Nvid...

Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii Golf 5
 Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...
 

RDS trezeste-te

- - - - -
  • Please log in to reply
211 replies to this topic

#181
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
Oradea: RCS&RDS sponsorizează echipa de polo

Primăria Oradea a încheiat un parteneriat cu firma de telecomunica?ii RCS&RDS, pentru sponsorizarea echipei de polo ?i finan?area unor unită?i din domeniul sănătă?ii.

Ca urmare, Primăria Oradea va trece toate numerele de telefon ale institu?iei ?i ale institu?iilor subordonate în re?eua RCS&RDS, iar societatea a acceptat să redirec?ioneze sumele încasate pe facturile de telefon către municipalitate, sub formă de sponsorizare. ?În acest sens, RCS&RDS va asigura suportul pentru toate convorbirile fixe ?i mobile ale tuturor institu?iilor din subordinea primăriei. Pe baza datelor primite estimăm ca lunar se alocă din buget aproximativ 100.000 de lei pentru apeluri generate din re?elele fixe ?i mobile, altele decât cele ale RCS&RDS. Ca atare, ne propunem să preluăm gratuit aceste apeluri iar banii economisi?i să fie redirec?iona?i pentru proiecte din domeniul sănătă?ii ?i sportului?, se arată în comunicatul primăriei.

Toate numerele trec la RDS

Pentru a păstra continuitatea comunicării între cetă?eni ?i institu?iile publice ne propunem să portăm toate numerele în re?eaua noastră, adica să păstrăm numerele telefonice existente dar în condi?iile ofertei comerciale RCS&RDS. Toate costurile implicate vor fi suportate de către compania noastră?, a spus Nelu Dumea, director regional RCS&RDS.
Cea mai mare parte a banilor veni?i din sponsorizare va merge către echipa de polo, campioană na?ională pentru a treia oară consecutiv. Din cauză că fostul sponsor s-a restras, echipa a avut probleme financiare. Firma Gallasini si Luxten au fost de acord să sus?ină ?i ele echipa de polo.

Sursa: Adevarul.ro

Edited by Blackhawk, 18 May 2009 - 18:29.


#182
Bobby_ro

Bobby_ro

    Celebru Anonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,629
  • Înscris: 30.04.2005
Mai bine sponsorizau echipa de fotbal  -_- si puneau umarul la promovarea in prima liga, pastrand aceleasi conditii cu primaria. Ba mai mult, echipa de fotbal fiind sustinuta financiar de aceasi primarie  se puteau gasi combinatii si mai avantajoase pentru ambele parti cat si pentru oradenii de rand.


Inca o dovada a bunei si traditionalei colaborari intre RDS si institutiile locale bihorene :)

Edited by Bobby_ro, 18 May 2009 - 19:07.


#183
georgecristian1971

georgecristian1971

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.05.2009
Buna la toata lumea
Probleme cu dragutii de la RCS RDS am mai avut dar niciodata ca acuma. Sa o luam de la inceput. Am avut contract cu ei atat pentru tv cat si internet si telefonie. Pentru internet am ales un abonament care costa la acea data ( in 2007 - nu mai stiu exact data) 44 ron. Era cel mai scump abonament de internet pentru consumatorii casnici. Prin septembrie 2008 un "meserias" de la tehnic imi deconecteaza cablul tv din greseala. Am sunat si reclamat problema aproape 2 saptamani pana au remediat problema. Tot sunand am aflat intamplator ca au modificat oferta, in momentul acela existand pentru FiberLink doar doua pachete si nu trei cum erau inainte. Am cerut telefonic sa fiu trecut la abonamentul de 39 ron. In prima faza am fost informat ca vor face ei trecerea, ulterior afland ca trebuie sa ma duc eu in casierie.Intrebarea mea a fost de bun simt " daca nu se face modificarea respectiva, cum inregistratii banii pe care ii incasati pentru un serviciu inexistent?" Nu am primit nici un raspuns cu toate ca am trimis o sesizare in care le-am trecut toate articolele din contractul lor de 2 bani. Ei stipuleaza in contract ca se pot modifica preturile ( si automat se va factura cu noul pret) si vei fi informat prin sms, mail, scrisoare, etc.Numai ca ei fac modificarea pe factura doar daca majoreaza tarifele, in cazul in care se micsoreaza trebuie sa fii tu pe faza si sa te duci in casierie altfel vei fi taxat ca si mai inainte. Va dati seama cati platesc inca la vechile preturi?
Neavand timp sa alerg prin casieriile lor (contractul este pe numele sotiei si nu poate ajunge decat dupa orele 19 ca sa faca modificare si la acea ora mai sunt cateva centre unde gasesti sa faci modificarea)am last-o moarta pana in martie 2009. Imi facusem abonament la DOLCE si m-am dus de voie de nevoie in magazinul CORA pentru a rezilia contractul de tv si pentru a face modificare la cel de internet. Asa ca, dupa ce am stat timp de 2 ore la coada, am reziliat contractul vechi si am facut un contract nou doar pe serviciul FiberLink 2 si pentru telefonie - 39 ron. Data contractului - 14.03.2009. Totul este ok pana vine noua factura pe care am regasit atat abonamentul tv cat si abonamentul pt net la valoarea care o aveam inainte. Culmea era ca pe factura in dreptul abonamentului de cablu era trecut noul numar de contract iar in dreptul abonamentului de internet era trecut vechiul numar de contract. Eram facturat cu cu 77 ron in loc de 39 ron. Pun mana si su la relatii clienti. Aflu cu stupare ca in ziua in care facusem noul abonament, cineva reziliase vechiul abonament iar cand a introdus datele noi in sistemul lor a  bagat tot datele vechi (tv+internet).Nu au vrut sa-mi inregistreze sesizarea si ma tot trimeteau sa-mi rezolv problema in casierie. Pai, sa-mi fie cu iertare, dar datorita incompetentei lor sa pierdem noi timpul? Asa ca fac sesizare pe mail in 07.04.2009. Surpriza peste 2 zile: primesc un mail prin care imi cer sa le trimit o copie dupa contract. Ceea ce am si facut. Problema este ca de atunci si pana astazi nu am primit nici un raspuns. AAAA, mint. Am mai primit o factura cu 70 ron. Le-am mai trimis un mail. Acelasi rezultat. Atunci am facut sesizare la OPC Bucuresti. Culmea este ca in 15.05.2009 ma deconecteaza de la net pentru neplata. In contractul lor este stipulat ca sa platesti si te reglezi dupa aceea. Pai hai sa facem un calcul: pe mine m-au taxat in plus pe doua luni 69 ron. factura urmatoare sigur va fi la fel. Daca facturezi aiurea, la nivelul tarii, 5000 de abonati si daca tii cont ca dobanda medie pt depozit pe 3 luni este undeva pe la 12%, faceti voi calculul in continuare.
Dar sa revin. Din 15.05 ii sun in fiecare zii si le trimit mail cam la doua zile. Pana astazi nu am primit nici un raspuns. Am trimis mail catre OPC Bucuresti, catre ANCOM ( Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii), catre ziarul Gardianul, catre DL.Urban ( presedinte al  asociatiei pentru protectia consumatorilor). Astazi am gasit un mail al domnului Florin Nemeș – Marketing & PR Coordinator, RCS & RDS. I-am trimis si dansului un mail.
Sunt sigur ca se va rezolva problema aparuta din vina lor doar in momentul in care vor ajunge controalele la ei in curte. Dar pana atunci eu nu beneficiez de un serviciu, pentru care am un contract in viguare, din cauza incompetentei unei angajate a RCS RDS. Daca mai aveti mail-uri ale celor din conducerea acestei companii care nu este in stare sa rezolve o problema minora, va rog sa mi le trimiteti. Nu lucrez in presa sau in televiziune, nu am relatii sus puse si nu pot apela decat la organele competente. Sunt curios cat de adanca este groapa in care ne aflam datorita nepasarii noastre si a lipsei simtului nostru civic. Am fost siderat cand, un avocat caruia ii cerusem parerea, m-a sfatuit sa ma duc in casierii pentru ca el nu se poate bate cu RCS RDS. Deci...

#184
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
Prima oara ti-au zis bine sa te duci la caserie. Orice modificare de abonament se face numai de titular si cu buletinul. Prin mail/telefon nu se poate face nimic in acest sens cu sau fara dovezi, chiar daca a fost greseala lor.
Sfat: actul de reziliere e sfant, nu mai trebuie sa platesti nimic dupa incetarea contractului.

Edited by Blackhawk, 25 May 2009 - 16:32.


#185
Lopatar

Lopatar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,386
  • Înscris: 21.11.2008
GeorgeCristian1971, ..avocatul ala e un pampalau, daca ti-a zis ce ti-a zis...

Dar este adevarat, fiecare client, la orice companie, in tzara asta, trebuie sa isi urmareasca regulat, lunar, ..toate facturile, toate taxele, chiar daca vin facturile sau nu, ..si -din pacate- trebuie verificata, pas cu pas, si corectitudinea respectarii procedurilor in cazul unor modificari contractuale si ale unor tarifari ulterioare.

Pana se rezolva, ..cam asa am facut si eu, aproape zi de zi, la o portare de 2 numere, 1 fix de RomTelecom in RDS.Tel. si 1 mobil de Zapp in Digi.Mobil, ..pe un Abonament 'share' de 2 Euro, --si le-am redactat, inainte, si un memoriu anexat la fiecare din cele 2 Cereri de Portare, ..si, din cate vad, au introdus corect cele 2 numere in retele proprii, ca si "billing", desi multi au patit-o si la R.D.S. ...

Acuma, urmaresc, ..ca, pe acelasi Cont de Administrator de pe RDS Link, --sa imi trimita, iarasi, si Facturile Fiscale pt. cea de-a doua locatie Juridica, ..adica si pt. serviciul de Telefonie facturat pt. al 2-lea apartament.

Asta e, daca uita ei, ..le scriu eu cat timp trebuie, si ma duc chiar sa vorbesc cu ei, ..ca sa faca setarile necesare...


Daca esti Bucurestean, du-te in Audienta la sediul central din Dr. Staicovici, aud ca acolo precis se rezolva mai rapid...


Eu, in orasul meu, daca am mari probleme, ma duc la baietii de la serviciul Comercial, ..si stiu cum sa vorbesc, fiindca ma informez f. temeinic inainte, ..si am si toate documentele...   :rolleyes:

Edited by Lopatar, 25 May 2009 - 21:41.


#186
3oaie

3oaie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 300
  • Înscris: 16.12.2008
Iaca imi cazu si mie CableLink-ul in Iasi. Asa ca, pe la 14:30, sun de pe Digimobil la suportul tehnic. Primul soc: dupa blabla-urile cu "apel inregistrat, etc", n-am asteptat decat vreo 10 secunde pana cand sa raspunda un operator. :coolspeak: Cum era de asteptat "ati dat reset la modem?", "aveti semnal la TV?", ... si le-am lasat nr meu de Cosmote ca sa ma sune in caz ca vor detalii. La 19:00 si ceva primesc un apel, alt soc: "puteti verifica daca acum va merge internetul?"... si culmea, chiar mergea.

O fi avand RDS un miros asemanator de hoit, dar inca e alive & kicking  :coolspeak: (in trecut ar fi durat cel putin inca o zi pana sa se urneasca, idem la Airbites)

Edited by 3oaie, 01 June 2009 - 18:34.


#187
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,294
  • Înscris: 12.08.2006
Si eu am avut probleme saptamana trecuta si in aprox. 2 ore a si venit un angajat de la service si a rezolvat problema ....era mufa de la router...dupa care am fost sunat de la call center sa afle daca s-a rezolvat problema.
  O schimbare ca ma asteptam sa stau 2-3zile fara net.

#188
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
RDS trezeste-te
ca pierzi clientii

RCS&RDS a ajuns la 950.000 de clienti pe internet


RCS&RDS, unul dintre cei mai mari operatori telecom de pe piata locala, a ajuns la o baza de 950.000 de clienti pe serviciul de acces la internet, consolidandu-si astfel pozitia de lider de pe aceasta piata, conform datelor prezentate de Valentin Popoviciu, directorul de dezvoltare al companiei.

In alta ordine de idei, el a spus ca numarul de clienti pe cablul TV a stagnat la 1,4 milioane, in timp ce toatele celelalte segmente au fost pe crestere: telefonia fixa la 1,25 milioane clienti, iar televiziunea prin satelit la 1,1 milioane utilizatori.

Cifrele prezentate se refera doar la piata din Romania. Popoviciu nu a prezentat date referitoare la numarul de clienti de pe celelalte piete unde RCS&RDS activeaza.

http://www.zf.ro/zf-...ternet-4485360/

Spoiler
**fara contracte pe 3ani :D

#189
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
RCS alearga cu 40% pe an in piata telecom

Operatorul telecom RCS&RDS are in plan pentru acest an cresterea cifrei de afaceri, respectiv a numarului de utilizatori pe toate segmentele de business in 2009, dupa ce a inregistrat, anul trecut, o cifra de afaceri de 700 mil. dolari (494,5 mil. euro) in cele sapte tari in care este activa, in crestere cu 40% fata de cele 500 mil. dolari (353,2 mil. euro) din 2007, potrivit reprezentantilor companiei.

?Finantarea nu este o problema. Deocamdata, nu avem nevoie de bani in plus, totul depinde de dezvoltarea serviciilor. Anul acesta, estimam crestere si ca venituri, si ca numar de abonati?, a declarat Valentin Popoviciu, director de dezvoltare al RCS&RDS, fara sa mentioneze tintele de business ale companiei pentru anul in curs

?Suntem deschisi, pentru a spori numarul clientilor, la colaborari de genul colocarii infrastructurii. Pana acum, am reusit sa ajungem la un acord cu Zapp, dar discutam cu toti operatorii?, afirma Popoviciu. Veniturile companiei vor continua sa fie reinvestite in dezvoltare, spune oficialul, fara a mentiona valoarea investitiilor preconizate pentru anul in curs. ?Sunt prioritare investitiile in retea, pentru dezvoltarea de servicii si tehnologii noi?
http://www.standard....ta_telecom.html

Anul acesta, luna viitoare, lansam serviciile de roaming global pentru utilizatorii de telefonie mobila?, a declarat Valentin Popo­viciu. Operatorul mai pregateste lansarea unui serviciu de televiziune prin protocol IP (IPTV).
http://www.financiar...72-in-2008.html


RDS pare sa sfideze concurenta si conditiile de piata.
Sa devina oare o "problema" acest RDS, un Romtelecom2 de pe vremea cand era monopol?

Edited by danutz1, 05 June 2009 - 08:34.


#190
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007

 danutz1, on 5th June 2009, 09:18, said:

RCS alearga cu 40% pe an in piata telecom

Operatorul telecom RCS&RDS are in plan pentru acest an cresterea cifrei de afaceri, respectiv a numarului de utilizatori pe toate segmentele de business in 2009, dupa ce a inregistrat, anul trecut, o cifra de afaceri de 700 mil. dolari (494,5 mil. euro) in cele sapte tari in care este activa, in crestere cu 40% fata de cele 500 mil. dolari (353,2 mil. euro) din 2007, potrivit reprezentantilor companiei.

?Finantarea nu este o problema. Deocamdata, nu avem nevoie de bani in plus, totul depinde de dezvoltarea serviciilor. Anul acesta, estimam crestere si ca venituri, si ca numar de abonati?, a declarat Valentin Popoviciu, director de dezvoltare al RCS&RDS, fara sa mentioneze tintele de business ale companiei pentru anul in curs

?Suntem deschisi, pentru a spori numarul clientilor, la colaborari de genul colocarii infrastructurii. Pana acum, am reusit sa ajungem la un acord cu Zapp, dar discutam cu toti operatorii?, afirma Popoviciu. Veniturile companiei vor continua sa fie reinvestite in dezvoltare, spune oficialul, fara a mentiona valoarea investitiilor preconizate pentru anul in curs. ?Sunt prioritare investitiile in retea, pentru dezvoltarea de servicii si tehnologii noi?
http://www.standard....ta_telecom.html

Anul acesta, luna viitoare, lansam serviciile de roaming global pentru utilizatorii de telefonie mobila?, a declarat Valentin Popo­viciu. Operatorul mai pregateste lansarea unui serviciu de televiziune prin protocol IP (IPTV).
http://www.financiar...72-in-2008.html


RDS pare sa sfideze concurenta si conditiile de piata.
Sa devina oare o "problema" acest RDS, un Romtelecom2 de pe vremea cand era monopol?
In sfarsit aud si de IPTV de la RDS :D(vom avea FiOS la un pret... tipic RDS)

#191
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Aduceti-va aminte ca romtelecom a declarat oficial ca au de gand sa introduca IPTV din 2006. Asa ca sa faca nitel de valva, sa testeze reactii. Asa si in cazul rds. Tehnologia este scumpa nu ii vad pe rds bagand bani in asa ceva atata timp cat nu au inca un serviciu de televiziune digitala (nu dth). Digicablu e o gluma slaba.

Cat despre relatia cu clientul am observat ca in multe casierii a fost desfiintat serviciul de relatii clienti. Oltenitei, sos. berceni.

#192
macette

macette

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,551
  • Înscris: 19.09.2008

 dreaQ, on 5th June 2009, 13:08, said:

Cat despre relatia cu clientul am observat ca in multe casierii a fost desfiintat serviciul de relatii clienti. Oltenitei, sos. berceni.

Stai sa vezi ce prost stau la acest capitol in tara.

#193
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
Monitorul de Cluj
SOLUTIE Clubul "universitar" ar putea intra pe miini mai bune
S-a gasit cumparator pentru "U" Cluj!

Incepind din aceasta vara, "U" ar putea avea un patron capabil sa readuca echipa in elita fotbalului romanesc. Surse din primarie ne-au dezvaluit ca potentul om de afaceri Teszari Zoltan este interesat sa achizitioneze pachetul majoritar de actiuni al Universitatii Cluj.
Universitatea se afla in vizorul omului de afaceri Teszari Zoltan

Raminerea in liga secunda a fost una dintre conditiile principale pentru ca Universitatea Cluj sa stirneasca interesul unor investitori. Dupa un sezon ratat, trait pe muchie de cutit, formatia clujeana ar putea intra pe mina omului de afaceri, Teszari Zoltan, a carui avere este estimata la 600 de milioane de euro. "Este un om interesat sa vina la Universitatea. Ar fi senzational ca echipa sa fie cumparata de acesta. Ar fi salvarea care ar readuce Universitatea Cluj pe drumul cel bun", ne-a declarat o persoana din primarie. Potrivit aceleiasi surse, Teszari urmeaza sa dezvolte si anumite proiecte de afaceri in Cluj-Napoca, ce viseaza construirea unor parcari in oras. Viceprimarul Radu Moisin sustine insa ca nu a auzit deocamdata de interesul omului de afaceri, insa este posibil ca echipa sa fie vinduta in aceasta vara: "Nu cunosc, nu stiu acum nimic. Principala noastra preocupare a fost ultima etapa de campionat. Sigur, cu aceasta salvare de la retrogradare, exista si posibilitatea ca unele persoane sa fie interesate de echipa. In perioada urmatoare se va discuta si despre acest aspect", a precizat Moisin.
[ http://i359.photobucket.com/albums/oo33/imagespacero/ucluj1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Blackhawk, 15 June 2009 - 09:40.


#194
burgher

burgher

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,018
  • Înscris: 19.04.2006
LOL :D

Teszari e pe duca, RDS da faliment.

#195
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
Un nou proiect implementat cu succes de AVITECH

Bucuresti- 30 Iunie 2009 - AVITECH anunta finalizarea unui proiect de succes: amenajarea unui dispecerat de monitorizare a retelei de date si comunicatii pentru compania RCS & RDS.

Printre avantajele aduse de acest dispecerat se remarca capacitatea de monitorizare a modernei infrastructuri a RCS & RDS, pe baza careia compania asigura clientilor sai servicii integrate de comunicatii: televiziune, internet, telefonie fixa si telefonie mobila.

Sistemul furnizat operatorului de telecomunicatii de catre AVITECH permite depistarea oricarei avarii pe nodurile si pe legaturile redundante de comunicatii si remedierea acestora in timp real. Astfel, RCS & RDS poate rezolva eventualele probleme aparute pe retea inainte de primirea sesizarilor de la clienti. Solutia AVITECH a presupus si instalarea unui videowall format din 9 televizoare LCD.
...
http://www.comunicat...VITECH~NTM4NTA=

#196
silverflower

silverflower

    Anti-dogmatic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,828
  • Înscris: 04.05.2008

 Blackhawk, on 4th June 2009, 13:08, said:

RDS trezeste-te
ca pierzi clientii
...
- Poate trebuia sa postez aici; datorita zecilor de intreruperi ale netului Fiberlink timp de peste un an am reziliat contractul.

#197
CAVALERUL

CAVALERUL

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 18.01.2008
daca tot suntem la capitolul RDS trezeste-te....
sunt proaspatul detinator de abonament fiberlink la 28 ron.
O sapt a mers bine pt cerintele mele, downlod de pe torente cu 300kb-1mb, in odc la fel...recunosc ca direct de pe net nu am verificat. De vineri in schimb nu trece de 10kb/s indiferent de varianta (torent, odc sau direct de pe net), stie careva ce s-ar fi putut intampla sau este ceva normal, ca daca e normal maine reziliez contractul. Am IP cu 7....care am inteles ca este de fiberlink, nu am facut modificari sistemului deci nu cred ca am dat peste cap vreo setare...
     Ma poate ajuta careva cu sugestii opinii? sau direct reziliez contractul?
Multumesc anticipat

#198
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007
Stai calm mai cu reziliatul  :D , poate e ceva de la tine . Poate e win ul dus , poate e placa de retea . Mai bine da telefon la RC sa vina cineva la tine sa vada ce e .

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate