Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 

RDS trezeste-te

- - - - -
  • Please log in to reply
211 replies to this topic

#199
Lopatar

Lopatar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,374
  • Înscris: 21.11.2008
Ca fapt divers, ..I.P.-uri din clasa cu 79.xx -exista, in unele orase, si pt. CableLink.

#200
CAVALERUL

CAVALERUL

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 18.01.2008

 lucifer76, on 14th July 2009, 08:47, said:

Stai calm mai cu reziliatul  :D , poate e ceva de la tine . Poate e win ul dus , poate e placa de retea . Mai bine da telefon la RC sa vina cineva la tine sa vada ce e .
mersi de raspuns , am sa sun azi. Poti sa-mi spui cam cum as putea sa-mi dau seama daca e placa de retea sau win?
merci!

#201
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Oamenii astia de la RCS & RDS sau Digi, cum s-or mai numi, au o mare problema cu facturarea defectuoasa pe care se pare ca o tolereaza pentru ca le aduce foarte multi bani in plus, bani necuveniti. Asta da problema de interes pentru institutiile specializate ale statului! Miroase a frauda...

Mai exact, ajung sa-ti factureze in continuare chiar si serviciile pe care le-ai reziliat. Culmea culmilor, mi s-a intamplat din nou, tot mie, caruia i-au stornat o factura doar de ochii lumii, fara sa o scada de nicaieri. De bine ce am reclamat, au calcat iar pe bec. La Relatii Clienti se ridica din umeri neputincios, propunandu-mi-se o reclamatie scrisa la casierie sau, in cel mai rau caz, o audienta la sefi. ADICA, sa-ti returneze banii incasati necuvenit trebuie sa treci printr-o procedura pe care, culmea, tot ei ti-o impun. N-ar fi mai simplu sa-i reclami la Politie pentru furt?

Erorile de facturare sunt absolut obisnuite la RCS & RDS, probabil de asta facturile adesea nu exista fizic, iar cand exista sunt LA GRAMADA trecute toate serviciile, ca sa nu intelegi de fapt cate abonamente platesti, la ce servicii si pentru ce perioada. Daca ai 3 abonamente Digi mobil, de exemplu, in rubrica respectiva figureaza abonament Digi mobil si suma direct. Fara alte precizari legate de NUMARUL abonamentelor si de valoarea acestora. Procedura ILEGALA. Legea din Romania prevede ca factura standard sa aiba niste rubrici fixe din care sa reiasa ce se factureaza, EXACT.

RCS & RDS profita de timpul liber foarte putin al oamenilor si de lipsa de chef a acestora pentru a se tigani in legatura cu ciupelile lor la facturare si merge mai departe. In fiecare luna compania isi mai trage niste bani din buzunarul tau. Stornarea la ei nu exista decat formal, pentru ca banii raman la ei, iar paguba la tine. Si de bani, si de timp. Sunt patetici. Traiesc din banii pensionarilor pe care i-au abonat cu de-a sila la diverse servicii. N-am ce sa laud la RCS & RDS, pentru ca, din punctul meu de vedere, hotia intentionata pe care o practica sistematic anuleaza tot ce inseamna calitate a serviciilor.

Cine nu s-a fript inca la facturarea RCS & RDS sa nu sara sa-mi spuna cat de corecti sunt. Si pe mine m-au facturat OK vreun an, apoi au innebunit, o data cu aparitia Digi mobil... Luna de luna cer mai mult decat contravaloarea serviciilor oferite. Ajunsesem sa platesc abonament pe fixul "gratuit" de la ei, n-am cuvinte pentru cat de magari sunt.

#202
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005

 Allex, on 22nd July 2009, 03:30, said:

@Allex
Tu esti ala la care ii place mult RTC si te plangi de RDS luna de luna?
Din moment ce ii ai pe amandoi in casa, eu nu inteleg: DE CE NU REZILIEZI ODATA RDS-UL CA SA TE AJUTE SA TE OPRESTI SA TE PLANGI?

#203
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003

 onlyone, on 22nd July 2009, 03:57, said:

Tu esti ala la care ii place mult RTC si te plangi de RDS luna de luna?
Din moment ce ii ai pe amandoi in casa, eu nu inteleg: DE CE NU REZILIEZI ODATA RDS-UL CA SA TE AJUTE SA TE OPRESTI SA TE PLANGI?

O logica exemplara, n-am ce zice. Nimic despre RCS & RDS, doar ala care se plange e sado-masochist. Cu asemenea clientela, nu e de mirare ca RCS & RDS isi face de cap. Cu alte cuvinte, nu vrei sa te lasi fraierit, pleaca din gasca asta. Sau poate vrei sa spui ca asta e singura solutie ca sa scapi de erorile de facturare ale acestui operator.
Daca n-ai avea probabil anumite prejudecati vizavi de cei care obisnuiesc sa reclame neregulile, ai cauta sa vezi ca am criticat fiecare operator cand a avut o problema. Nu prefer un anumit operator, vreau sa am mereu alternative la servicii. Accept erorile cand sunt recunoscute si corectate, nu cand sunt facute intentionat.

#204
hyperized

hyperized

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 373
  • Înscris: 13.04.2008
Apropo de facturarea RDS, mi se pare absolut de porc faptul ca in continuare trebuie sa platesc pretul vechi de 46RON pentru serviciul fiberlink. La casierie mi s-a spus ca trebuie sa duc la nu stiu ce sediu sa modific abonamentul daca vreau sa se corecteze eroarea...no comment.
Practic eu de luni bune platesc un serviciu inexistent "CableLink 3" care nici macar pe site la ei nu mai exista.

#205
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Cand au fost modificate abonamentele am fost direct la un sediu si am facut cerere de trecere de la cel de 45 la cel de 39. Incepusera cu "se face automat nu trebuie sa faceti cerere". Am intrebat-o automat? termen? Nu se stie - Atunci inregistreaza dracului cererea. Si de luna urmatoare am platit mai putin  ;)

#206
Bobby_ro

Bobby_ro

    Celebru Anonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,629
  • Înscris: 30.04.2005

 Allex, on 22nd July 2009, 03:30, said:

bla bla bla .... bla bla bla
Nemultumitul si nedreptatitul de serviciu strikes again, aceleasi texte le-am auzit si in urma cu o luna si cu doua si cu 5, chiar sunteti masochist sau tocmai ce v-ati gasit un nou hobby?  :huh:

Edited by Bobby_ro, 22 July 2009 - 12:01.


#207
stokarit_s

stokarit_s

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,200
  • Înscris: 05.01.2007

 Bobby_ro, on 22nd July 2009, 12:55, said:

Nemultumitul si nedreptatitul de serviciu strikes again, aceleasi texte le-am auzit si in urma cu o luna si cu doua si cu 5, chiar sunteti masochist sau tocmai ce v-ati gasit un nou hobby?  :huh:
Omul spune ce probleme sunt cu serviciile RDS.
Care e problema voastra ? Trebuie sa spuna numai de bine ca sa aiba dreptate?

Edited by stokarit_s, 22 July 2009 - 12:15.


#208
soft0811

soft0811

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 24.03.2005

 Bobby_ro, on 22nd July 2009, 12:55, said:

Nemultumitul si nedreptatitul de serviciu strikes again, aceleasi texte le-am auzit si in urma cu o luna si cu doua si cu 5, chiar sunteti masochist sau tocmai ce v-ati gasit un nou hobby?  :huh:
E prea mult sa ceri respect si corectitudine din partea furnizorului tau de Internet/telefonie/TV? Nu te teme, nici un furnizor din Romania nu e ideal din toate punctele de vedere... dar nu vad ce e rau in a prezenta anumite proceduri defectuoase, nemultumiri ale clientilor sau alte aspecte negative despre un furnizor. Poate ca intentia respectivului este de a ajuta la imbunatatirea serviciilor RDS. Tin minte si acum replicile taioase ale sale in privinta RTC (din urma cu ceva timp), deci nu cred ca este partinitor. Si mi se pare ca mereu a prezentat detaliat problemele pe care le-a avut si a mentionat si partile pozitive pentru fiecare furnizor in parte.

Edited by soft0811, 23 July 2009 - 20:09.


#209
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006
@Allex,

Ce au facturat aiurea? Ca să știu după ce mă uit pe factură, deși totul pare în regulă...

#210
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003

 inside_spy, on 24th July 2009, 11:41, said:

@Allex,

Ce au facturat aiurea? Ca să știu după ce mă uit pe factură, deși totul pare în regulă...

Abonamentele sunt puse la gramada, insumate, fara sa stii ce valoare au fiecare dintre acestea. (acest aspect e ilegal, normele in vigoare impunand ca factura sa cuprinda CLAR serviciile/produsele platite. Aviz ANPC-ului care de ani de zile detine topuri de sesizari de la clientii rcs & rds)

Pentru august, urma sa platesc si pentru doua abonamente Digi mobil reziliate. Am fost la casierie si mi s-a spus ca intr-adevar e o greseala de sistem si sa nu platesc inca factura. Astept sa se storneze suma in plus si apoi voi face plata. Sa vedem insa cat va dura.

Am vazut la casierie o doamna care se plangea ca-i apar pe factura de Digi apeluri catre Orange, desi ea suna doar in reteaua RDS. Problema doamnei era veche de 5 saptamani si sesizarea tot de atunci. Nici pana acum nu se rezolvase nimic.

Asadar, atentie la abonamentele facturate - mai ales cand reziliati, suspendati sau schimbati tipul abonamentului si la sumele care trebuie stornate daca se scad de undeva sau nu. Mai ales ca au prostul obicei sa le scada fara ca acest lucru sa fie si vizibil pe vreo factura (e la misto...).

La fel, mare atentie la desfasuratorul convorbirilor, mi s-a intamplat sa platesc 5 centi pe minut pentru cateva apeluri catre serviciul clienti rcs & rds efectuate in zile si la ore diferite.

Nu cred ca e rea vointa din partea angajatilor acestui operator. Gafele de taxare sunt rezultatul haosului din companie (adica angajati multi, majoritatea modest pregatiti si platiti cat sa nu le pese prea mult de rezultatul muncii lor) si al straduintei ca toate serviciile sa para ieftine. Cu toate acestea, rcs & rds nu se mai poate lauda cu cel mai mic abonament CATV. Cel mai mic abonament la ei e egal cu omologul de la UPC. Punctul lor forte e INCA Fiberlink, insa aici au venit si alti operatori cu viteze comparabile. Deci rcs & rds pierde teren si aici.

rcs & rds are nevoie de un investitor puternic pentru a veni cu o oferta competitiva. Deocamdata n-au o strategie concreta si nu-si respecta nici propriile termene anuntate public (vezi datele pe reteaua 3G). Au fost si raman cel mai puturos/greoi operator. Orice la rcs & rds dureaza. De la instalare, plata facturii, rezolvarea unei probleme si pana la reziliere.

Daca ai timp sa urmaresti fiecare factura (electronic, ca in format tiparit vine o data, de doua ori pe an) si sa mergi sa lamuresti la casierie orice problema, atunci serviciile rcs & rds sunt ideale.

Personal, prefer o factura clara, din care sa reiasa ce am de plata, pe capitole, iar la final totalul si scadenta, si un operator dinamic si prompt.

#211
urbanreality

urbanreality

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,104
  • Înscris: 25.07.2008
problemele nu pot fi generalizate, e clar. de cand am 4 play de la ei, facturile au venit tot timpul la timp, faptul ca eu nu le-am desfacut e partea a doua, platesc dupa data de 20 pe luna viitoare. cu taxarea pe telefonie nu am avut probleme, chiar daca as fi avut, sumele ar fi fost infime, nu ma stresez. serviciile sunt bune, chiar foarte bune, in zona mea, internetul la 6 mega, merge super ( RTC nu poate furniza mai mult de 3-4 mega in zona mea). deranjamentele se rezolva in maxim 2 ore, dar nu am avut probleme de mai bine de 6-9 luni. chiar si la o mutare facuta anul trecut, termenul nu a depasit 20 de zile, exact cat mi s-a spus la casierie. eu sunt multumit de ei... nu ma pot plange.

#212
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,850
  • Înscris: 11.10.2006
Nu stiu de ce, dar unii au un interes deosebit pentru modemurile si routerele din casetele de distributie, insusirea neautorizata (furt) a acestora cauzand disfunctionalitati si lipsa semnal. De doua ori la noi pe scara cineva s-a servit cu aceste aparate (acum un an au spart caseta de sus) si ultima data s-a intamplat ieri, in momentul cand a inceput furtuna (cablu era insa, dar telefon si net nema -pur si simplu a refuzat sa mai incarce ceva!, am crezut ca de la furtuna s-a dereglat ceva pe undeva, dar nu, ca azi sa aflu ca a dat cineva iama in caseta de distributie de jos (et. 2). Dimineata am vazut ca aparatele si cablurile aferente atarna din caseta si am zis ca poate se lucreaza (asa stateau insa de ieri de pe la 18-19 - ala care a "lucrat" pe acolo nu le-a mai luat pe toate. La ce le-or folosi echipamentele astea, parolate special (peste asta se trece cu un ajutor de specialitate - poate de la cei din bransa care instaleaza astfel de aparate. Daca nu e furt, vreun transfer neautorizat de felul "ia de aici sa punem dincolo" nu poate fi, ca sa mascheze unele goluri din retea.
Cum ar veni, culmea furtunii - cablul merge dar netul ba... din alte motive :D

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate