Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune
 Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...
 w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?
 Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul
 

vreau sa devin programator

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
76 răspunsuri în acest subiect

#1
bobocbbb

bobocbbb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 238
  • Înscris: 14.05.2007
salut tuturor,

as vrea sa invat si eu un limbaj de programare,sunt complet incepator,cunosc windows,osx si foarte putin linux.
as dori sa invat si eu un limbaj de programare si poate cine stie sa devin programator :) ma pasioneaza.

ce imi recomandati pt inceput?am inteles ca java ar fi cel mai bun.
Pentru platforma mobila trebuie invatat altceva?

De asemenea daca invat sa zicem java si apoi lucrez pe mac pe osx e vreo diferenta?

am vazut ca sunt carti de ex cu java pt platforma unix,pt linux...

scuze ca pun atatea intrebari dar sunt la inceput si ....nu stiu cu ce sa incep :)

#2
andrei_0

andrei_0

    fishy

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 3.990
  • Înscris: 15.02.2006

View Postbobocbbb, on Sep 17 2008, 02:29, said:

ce imi recomandati pt inceput?am inteles ca java ar fi cel mai bun.
Pentru platforma mobila trebuie invatat altceva?
Java e ok, merge si pe mobile.

View Postbobocbbb, on Sep 17 2008, 02:29, said:

De asemenea daca invat sa zicem java si apoi lucrez pe mac pe osx e vreo diferenta?
Nu.

View Postbobocbbb, on Sep 17 2008, 02:29, said:

am vazut ca sunt carti de ex cu java pt platforma unix,pt linux...
Interesant, eu n-am vazut nici una.

#3
bobocbbb

bobocbbb

    Junior Member

  • Grup: Members