skoda octavia tour 1.4 75 cp ddp 12400 E
Last Updated: Sep 10 2008 06:23, Started by
Tendress_20
, Aug 31 2008 08:58
·
0
#37
Posted 05 September 2008 - 18:08
#38
Posted 05 September 2008 - 18:54
hmmm iar ma puneti pe ganduri:)
deci atunci am sa procedez altfel am sa renunt la culoare gri metalizat 271 euro fara tva , voi pune alb candy am sa renunt si la tempomat 132 euro fara tva am sa adaug ESP care vine cu MBA, MSR, ASR 395 euro fara tva maxi- dot 64 euro fara tva, sper sa imi dea cd mp3-ul bonus asa cum da la toti ca sa pot sa iau optiunea maxi dot ce ziceti e ok asa?? oare cum e culoare alba?? da urat rau, e rezistenta la urme ?? pret final tva inclus 13685 euro hai pareri pe ultima suta de metri:)) ms mult |
#39
Posted 05 September 2008 - 19:52
1. Fa un drive test! Mergi cu masina pe care ai ales-o, inainte sa o cumperi. Ia sotie/ 2-3 preteni, umple masina si vezi ce si cum se misca masina, daca iti place sau nu! Masina are doua probleme : stalpii laterali grosi si luneta prin care se vede greu!
2. NEGOCIAZA cu dealerul(cel la care faci comanda): daca nu da nimic, sau zice ceva de genul "Ca la Skoda nu se dau discount-uri", te ridici frumos de la el si te duci la un alt baiat/fata din show-room si vezi ce ofera respectiva persoana! Orice ar fi, nu lasa impresia ca vrei neaparat aceasta masina! Acuma, niste opinii personale: 1. Maxi-dotul nu se merita! La SOT nu e asa spectaculos ca la Octavia 2, e chiar banal as putea spune! 2. Player-ul din fabrica e un Grunding de 30 de euro pe care scrie SKODA (am dezmembrat unul si...surpriza). In loc de player-ul ala, mai bine le ceri un mp3 player de la Pioneer (au o schema de culori al cu verde ce da genial cu restul masinii noaptea!) si o cotiera/geamuri electrice spate/alarma serioasa/niste airbag-uri in plus... 3. Neaparat senzori de parcare si stergator luneta! Sunt foarte foarte utile, pentru vizibilitate si atunci cand trebuie sa parchezi (e greu sa dai cu spatele cu aceasta masina!) Culori: mai vine pe albastru si un gri parca, care sunt culori gratis! alege una din asta daca nu vrei alb-candy. Cele alb candy sunt rare insa! Orice ar fi, sa stapanesti sanatos masina si numai drumuri bune! @MAK: ESP-ul de la Skoda o fi decuplabil(nu am ESP pe masina, nu stiu ce si cum). Pe Passat (doar cu asta am avut ocazia sa merg de la VAG, in afara de Skoditza mea), ESP-ul nu e decuplabil complet. Cand vrea sa intre, intra fara sa te mai intrebe daca l-ai decuplat sau nu! Si dat fiind similaritatile intre masinile marcilor ce formeaza VAG, ma astept sa se comporte la fel pe oricare dintre modele! Edited by Rapier, 05 September 2008 - 19:53. |
#40
Posted 05 September 2008 - 20:06
Rapier, on Sep 5 2008, 20:52, said: @MAK: ESP-ul de la Skoda o fi decuplabil(nu am ESP pe masina, nu stiu ce si cum). Pe Passat (doar cu asta am avut ocazia sa merg de la VAG, in afara de Skoditza mea), ESP-ul nu e decuplabil complet. Cand vrea sa intre, intra fara sa te mai intrebe daca l-ai decuplat sau nu! Si dat fiind similaritatile intre masinile marcilor ce formeaza VAG, ma astept sa se comporte la fel pe oricare dintre modele! Incercati sa urcati ceva in care o roata patineaza, sa vedeti cum se schimba tractiunea pe roata care are tractiune. Sa nu-mi ziceti ca ASR-ul face treaba asta, ASR-ul nu face decit sa taie elanul motorului. La penultima intilnire a forumistilor, s-a testat involuntar treaba asta, eu am trecut cu Golful cu ESP peste un sant in care aproape roata dreapta era in aer, a facut car-car de citeva ori si a urcat santul. A urmat un Golf doar cu ASR care nu a putut sa urce decit impins. Edited by MAK, 05 September 2008 - 21:40. |
#41
Posted 06 September 2008 - 06:02
Tendress_20, on Sep 5 2008, 19:54, said: hmmm iar ma puneti pe ganduri:) deci atunci am sa procedez altfel am sa renunt la culoare gri metalizat 271 euro fara tva , voi pune alb candy am sa renunt si la tempomat 132 euro fara tva am sa adaug ESP care vine cu MBA, MSR, ASR 395 euro fara tva maxi- dot 64 euro fara tva, sper sa imi dea cd mp3-ul bonus asa cum da la toti ca sa pot sa iau optiunea maxi dot ce ziceti e ok asa?? oare cum e culoare alba?? da urat rau, e rezistenta la urme ?? pret final tva inclus 13685 euro hai pareri pe ultima suta de metri:)) ms mult hehe,tot te intanzi,tot te intanzi si ai ajuns la 13700e pe octi 1 si tot 2airbag-uri ai,sfatul meu este sa nu grabesti si sa te mai duci si pe la Ford si Mazda,consider atat focus 2 facelift cat si mazda 3 peste octavia 1 |
#42
Posted 06 September 2008 - 10:50
MAK, on Sep 5 2008, 21:06, said: Asa este, dar intra mult mai tirziu decit daca ar fi cuplat. Incercati sa urcati ceva in care o roata patineaza, sa vedeti cum se schimba tractiunea pe roata care are tractiune. Sa nu-mi ziceti ca ASR-ul face treaba asta, ASR-ul nu face decit sa taie elanul motorului. La penultima intilnire a forumistilor, s-a testat involuntar treaba asta, eu am trecut cu Golful cu ESP peste un sant in care aproape roata dreapta era in aer, a facut car-car de citeva ori si a urcat santul. A urmat un Golf doar cu ASR care nu a putut sa urce decit impins. ASR-ul este asistenta la pornire. Iarna sau daca incep sa iti patineze rotile, iti va tempera motorul si te va ajuta sa pleci mai lin de pe loc, si cam atat! De aceea, daca doresti sa faci liniute, il decuplezi! cea mai elocventa exemplificare a ceea ce face ESP-ul pe VAG gasesc in acest clip: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/86qdRZcFra4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] prezentarea noului seat leon, undeva pe la minutul 1:15 pana la 1:40 njoy! |
#43
Posted 06 September 2008 - 18:05
Octavia Tour 1U21G409
Foto Tipul motorizarii 1.6l Benzina Motor Putere 75 kW / 102 CP Capacitate cilindrica 1.595 ccm Cutia de viteze Manuala - 5 viteze Tractiune Tractiune Fata Numar usi 4 Locuri 5 Incarcarea maxima admisa 1.790 kg Emisie CO2 (CO2) 169 g/100km TVA 19 % Caracteristici 4 inele de amarare in compartiment 4 manere plafon, cele din spate cu ABS Airbag sofer si airbag pasager Aparatori noroi spate Bancheta spate rabatabila fractionat Bandouri laterale de protectie, negre Buton frana de mana si manere Buzunare pe spatarele scaunelor fata Capace de roti DRIVE Caroserie in 5 usi Centuri de siguranta (in fata) Computer de bord (indicare temperatura Discuri frana fata Elemente de siguranta reflectorizante Faruri cu geam clar Filtru de polen Geamuri colorate Geamuri electrice fata Iluminare compartiment portbagaj Iluminare habitaclu cu intrerupatoare Iluminare verde a instrumentelor de bord Imobilizator electronic Inchidere centralizata Indicare serie sasiu la nivelul Instalatie de aer conditionat Intreruperea alimentarii cu carburant Jante de otel 6J x 15" , anvelope Lumina avertizare centura de siguranta Lumini de citit in fata Oglinzi laterale electrice si incalzite Oglinzi laterale si manere exterioare Pachet legislativ: triunghi Parasolare sofer si pasager cu oglinzi Pregatire portbagaj acoperis Pregatire radio cu 4 difuzoare si Pregatire scaune copii ISOFIX pe Rezerva suplimentara la alimentarea cu Roata de rezerva de dimensiuni normale Scaun sofer reglabil pe inaltime Scrumiera fata, bricheta cu iluminare Semnal sonor de avertizare faruri Servodirectie Stergatoare parbriz cu temporizarea Suport tichet Tapiterie Grey Scale Tetiere fata / spate reglabile pe Torpedou iluminat Trei centuri de siguranta (in spate) cu Turometru cu ceas digital Volan reglabil vertical si axial Culoare si tapiterie Culoare exterioara Alb Candy EUR 0,- Tapiterie scaun CN Scaun: Stofa Culoarea tapiteriei: Gri Podea: Negru - Negru Consola: Gri - perla Plansa de bord: Negru EUR 0,- Dotari optionale frana spate ESP (MBA, MSR, ASR) Inchidere centralizata cu telecomanda Pachet drumuri grele Tempomat radio (bonus) Total: EUR 13.599n euro ce zicei azi am fost la dealer si cam la configuratiab asta am ajuns pareri pls |
#44
Posted 06 September 2008 - 19:01
tempomatul e in plus! nu ai la ce sa il folosesti in Romania.
In locul lui, scane incalzite/o cotiera/ geamuri electrice complete samd! Si... ai facut drive-test cu vre-o skoda? |
#45
Posted 06 September 2008 - 19:08
nu ca inca nu am permis abia acum il fac:d
eu nu cred ca mai e necesar un test drive |
#48
Posted 06 September 2008 - 19:25
lol de varsta cu mine
pai daca esti hotarat pe skoda, treci pe la skoda club si cauta pe gogle si "fan octavia tour", poate or sa te mai lamureasca cu cate ceva in legatura cu aceasta masina. Partile nasoale ale ei sunt putine: interiorul simplist, design-ul usor mai vechi (e o chestie de gust, personal mi se pare aiurea tendinta in design-ul masinilor de a arata ca un ou) si o tendinta de a face greierasi in timp scurt! Si cauta totusi sa mergi cu masina respectiva! Macar ca pasager in dreapta! Si mai uita-te la C'eed si altele similare, poate te atrage una din ele, sunt mai tnerest decat Octavia(desi la capitolul "practic", nu se compara). Eu unul am fost foarte hotarat pe Octavia Tour de ani buni si cand am avut ocazia...pac! Edited by Rapier, 06 September 2008 - 19:29. |
#49
Posted 07 September 2008 - 10:58
vreau sa va intreb pe toti cei care aveti Skoda Octavia tour 1.6
Aveti probleme cu schimbatorul de viteze??? Am gasit aseara cateva forumuri in care 3 persoane se plangeau ca au avut probleme cu schimbarea in treapta 1 respectiv mansalier astept urgent pareri sunt pe punctul de a achizitiona si eu acest motor de 1.6 si sincer m-am cam speriat.. va rog pareri ms |
#50
Posted 07 September 2008 - 11:12
daca te ajuta cu ceva, eu la 1500 de km parcursi, nu am probleme cu schimbatorul de viteze! Dar am SOT 1.9tdi, deeci...
A auzit si eu de aceasta problema a cutiei de viteze pt modelul echipat cu 1.6 mpi, dar din cate am inteles, era o problema generata de un ulei prost din cutia de viteze, se schimba uleiul sub garantie si toata lumea era fericita...sau asa cred! |
#51
Posted 07 September 2008 - 13:11
Rapier, on Sep 7 2008, 12:12, said: daca te ajuta cu ceva, eu la 1500 de km parcursi, nu am probleme cu schimbatorul de viteze! Dar am SOT 1.9tdi, deeci... A auzit si eu de aceasta problema a cutiei de viteze pt modelul echipat cu 1.6 mpi, dar din cate am inteles, era o problema generata de un ulei prost din cutia de viteze, se schimba uleiul sub garantie si toata lumea era fericita...sau asa cred! La 23 de ani iti sta mai bine intr-un Ford Focus decat intr-o Skoda Octavia. Chiar daca nu poti sa faci un drive test, urca-te la volan intr-o Octavia si intr-un Focus. Vrei eleganta si siguranta, stai departe de Skoda. Asta e parerea mea, alegerea, in mod evident iti apartine. Pe de alta parte, daca nu ai carnet inca, nu inteleg de ce atata graba. Ia carnetul, sa poti sa "simti" masina pe care vei cheltui o suma importanta de bani. |
|
#52
Posted 07 September 2008 - 17:25
De chevrolet lacetti ce spuneti????
are o reducere de 2080 euro cu 13500 as lua un motor de 1.8 16 v 122 cp, full option pareri pls ca sunt confuz de tot pls pareri |
#53
Posted 07 September 2008 - 18:12
eu nu as lua laccetti,se devalorizeaza rau plus ca e destul de invechita
daca tot esti in pragul de 13500e,eu zic sa studiezi bine piata(cauita masini cu pret apropiat -mazda 3,focus 2,bravo),apoi sa incepi sa mergi pe la dealeri si sa faci cate un drive-test. |
#54
Posted 07 September 2008 - 18:19
referitor la faza cu "invechita" pai toate sunt invechite atunci,
si orice masina se devalorizeaza in timp asa ca nu stiu de ce vrei sa imi bagi pe gat Ford focus fiindca nu am bani de el, Ford Focus berlina este in jur de 15000 varianta trend cu ceva dotari pe el bravo nu imi place si nu cred ca este asa de bun si Mazda 3 imi place dar ma costa in jur de 14.500 ceea ce e prea mult Intamplator am intrat pe chevrolet si am vazut ce dotari are am sa pun mai tarziu dotarile de care dispune |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users