Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Valentine One sau V1 - setari , informatii , opinii
Last Updated: Aug 26 2021 08:22, Started by
basty80
, May 16 2008 15:22
·
0
#181
Posted 01 July 2009 - 21:02
#182
Posted 06 September 2009 - 09:28
Cine doreste V1 nou, impecabil, versiunea 1.8 pop2 euro mode, la 1000 lei, eu nu ma descurc cu el si 995-ul pe care il mai am imi pare ceva mai silentios.Are cablu alimentare si suport parbriz, cumparat germania.Relatii la 0742108063 sau ym pumapeople
Attached Files |
#183
Posted 28 October 2009 - 11:56
Salut,
Deoarece RX65-ul a refuzat sa mai porneasca, mi-am luat un V1 de o saptamana. L-am setat conform indicatiilor de pe topicul acesta precum si de pe topicul generic 'Despre detectoarele radar', lasand doar banda K on, precum si rubricile 5 si 6 pe ON (Ka more responsive si False alarm guard for Ka band), care inteleg ca nu au relevanta. Am facut vreo 5-600km in weekend-ul trecut si l-am avut trecut si pe All boggey si pe L (mic). Ce am observat in cele 2 zile: - cunoscand traseul (DN1), stiam exact unde sunt benzinarii sau magazine cu senzor, de la RX65 - problema la V1 este ca ciripeste mai tarziu la aceste benzinarii si chiar in fata lor (Petrom-ul din Ciolpani parca, etc) - a doua problema si cea mai enervanta este faptul ca in 80% din timp canta in banda K, cu sageata in jos, adica simte semnal din spate - asta in conditiile in care am mers si prin zone unde era camp si nici cu trafic intens; la un moment dat, i-am dezactivat alarmele din spate (rubrica G) si parca s-a comportat mai bine; a doua zi insa iarasi a ciripit in aproape in continuu; ar putea fi de la detectoarele colegilor de trafic? caci de multe ori nu aveam pe nimeni un km doi in spate... Am mers schimband din L mic in A incercand sa vad diferente..insa alerta din spate a cantat, dupa cum spuneam in 80% din timp. Aveti vreo recomandare de schimbare a setarilor, sau daca s-a mai aflat cineva in situatia aceasa? Multumesc |
#184
Posted 28 October 2009 - 12:13
micus, on 28th October 2009, 11:56, said: Salut, banda K on, precum si rubricile 5 si 6 pe ON (Ka more responsive si False alarm guard for Ka band), care inteleg ca nu au relevanta. Am facut vreo 5-600km in weekend-ul trecut si l-am avut trecut si pe All boggey si pe L (mic). Ce am observat in cele 2 zile: - cunoscand traseul (DN1), stiam exact unde sunt benzinarii sau magazine cu senzor, de la RX65 - problema la V1 este ca ciripeste mai tarziu la aceste benzinarii si chiar in fata lor (Petrom-ul din Ciolpani parca, etc) - a doua problema si cea mai enervanta este faptul ca in 80% din timp canta in banda K, cu sageata in jos, adica simte semnal din spate - asta in conditiile in care am mers si prin zone unde era camp si nici cu trafic intens; la un moment dat, i-am dezactivat alarmele din spate (rubrica G) si parca s-a comportat mai bine; a doua zi insa iarasi a ciripit in aproape in continuu; ar putea fi de la detectoarele colegilor de trafic? caci de multe ori nu aveam pe nimeni un km doi in spate... Am mers schimband din L mic in A incercand sa vad diferente..insa alerta din spate a cantat, dupa cum spuneam in 80% din timp. Aveti vreo recomandare de schimbare a setarilor, sau daca s-a mai aflat cineva in situatia aceasa? Multumesc Ai cumva parbriz atermic ? |
#185
Posted 28 October 2009 - 12:39
Ce masina ai?
Sagetile spate cu predilectie indica de regula parbriz atermic, semnalul este receptionat indeosebi dupa ce se trece de sursa lui. De asemenea daca ai senzori de parcare ieftini sau iesiti din banda (la unele Mercedes), apare aceeasi problema cu alerte spate. Edited by Speedo, 28 October 2009 - 12:40. |
#186
Posted 28 October 2009 - 13:46
Masina este un Passat de 2003, care nu are parbriz atermic (nu are nici zona hasurata in dreptul oglinzii). Senzori de parcare nu am pe masina, singura chestie montata pe masina este o alarma Clifford cu senzor de perimetru (din ce-am observat el se afla montat pe parbriz in partea stanga sus). Insa alarma este dezactivata in timpul mersului.
O sa dezactivez toate si celelalte optiuni in legatura cu Ka, o sa verific daca functia de mute pentru alarmele din spate este inca setata pe ON (ciudat sa se fi dezablat singura). Venind dinspre Brasov si mergand spre Cheia si detectorul tot cantand pe virajele acelea, desi nu era nimeni pe langa mine.. am tras pe dreapta, am luat detectorul din parbriz si l-am indreptat spre spate sa vad daca creste intensitatea semnalului... si bineinteles ca si-a schimbat sageata (arata directia fata, adica corect) si a crescut semnalul in momentul in care l-am indreptat spre cotiera / frana de mana. Am verificat cotiera si nu erau decat niste hartii, pixuri si o kestie cu cod de bare, am luat colantul cu codul de bare de acolo, insa el tot ciripea cu nivelul la 3-4 leduri. Asa ca nu stiu ce as putea avea in sau sub masina, nu stiu daca senzori de perimetru sunt montati si prin alte parti ale masinii. Oricum. si cand folosesc alarma, adica foarte rar, senzorii de perimetru sunt dezablati din setari, sa nu trezeasca toti vecinii. Cu RX65-ul pe care il aveam de 3 ani ma obisnuisem, stiam cand e doar o usa cu senzor si nu radar... ce-i drept drumurile mele nu prea se intersecteaza cu Traffipaxurile. Cu V1, vazand ca la Ciolpani a carait in momentul in care treceam prin dreptul petrom-ului si ca Lukoil-ul de la intrare spre Ploiesti sau varianta Ploiesti (DN1) l-a vazut foarte aproape... mi-a cam dat un sentiment de nesiguranta. Pe L mare nu l-am folosit, insa avandu-l pe A si L mic mi-a facut faza de care mentionau unii colegi mai in spate: a cantat foarte aproape de alarme false (benzinarii, etc) si direct in 4 linii de semnal - in paginile anterioare se spunea ca: mergand cu el in modul A, a inceput sa cante la alarme false foarte tarziu si direct in 4 linii de semnal. Lucrul asta mi s-a intamplat si mie de cateva ori. Am uitat sa mentionez versiunea: 3.872 Edited by micus, 28 October 2009 - 13:52. |
#187
Posted 28 October 2009 - 14:21
Este clar ca ai in masina ceva care paraziteaza in banda K.
Probabil ca daca faci disable la senzori acestia nu mai sunt luati in seama de unitatea centrala, dar fiind alimentati ei emit in continuare, deci scoate-le alimentarea. Lasa activa doar banda K, inchide Ka, POP si laser, tine-l numai pe A, citeste topicul cu atentie. |
#188
Posted 28 October 2009 - 21:45
Speedo, on 28th October 2009, 14:21, said: Este clar ca ai in masina ceva care paraziteaza in banda K. Probabil ca daca faci disable la senzori acestia nu mai sunt luati in seama de unitatea centrala, dar fiind alimentati ei emit in continuare, deci scoate-le alimentarea. Lasa activa doar banda K, inchide Ka, POP si laser, tine-l numai pe A, citeste topicul cu atentie. Ca posesor de V1 (si Redline) si din experienta mea - lasa KA pornit. CHiar daca la noi nu foloseste. Am mai citit pe alte forumuri ca imbunatateste raza de detectie. Eu unul asa il tin. Intre Redline si V1 tin sa-ti spun ca nu exista diferente in ceea ce priveste silentiozitatea....la fel de zgootoase sunt. Dar dupa ce te inveti cu el, o sa vezi ca v1 este de exceptie. Nu ai cum sa-l compari cu RX65. Insa cu Redline ) |
#189
Posted 28 October 2009 - 22:13
Daca ai un Redline trebuie sa faci un One to One cu V1, intr-un topic separat.
Ai obligatia. Edited by Speedo, 28 October 2009 - 22:15. |
#190
Posted 29 October 2009 - 00:39
am si eu o nedumerire...de ce spuneti toti ca incercati sa ascundeti V1'ul, sau ma rog sa il opriti ? am citit vreo 5-6 pagini de pe acest topic si mi'a sarit acest lucru in ochi, din cate stiu eu detectoarele de radar sunt legale in RO...asadar..????
|
|
#191
Posted 21 November 2009 - 22:15
#192
Posted 09 December 2009 - 07:42
Salut ,
Speram sa ma lamuresc dupa citirea mesajelor , insa se pare ca imi este chiar mai greu sa ma hotarasc intre V1 si Escort 9500iX . A reusit cineva sa le testeze pe amandoua . ( recunosc ca m-ar atrege un detector mai silentios ). Nu stiu cat de util este GPS . Multumesc |
#193
Posted 09 December 2009 - 19:21
Valentine este un detector " industrial " adica iti bipaie la TOT ce ii iese in cale , chiar si la cel mai slab semnal detectat .
Pot spune ca desi in oras este foarte enervant am intalnit cazuri cand un simplu "piu" in afara oraselor mi-a demonstrat ca un radar cu veioza orientata spre camp statea la panda si ma lasa sa ma apropii insa l-am filat eu primul sau dupa o curba in panta statea la panda un echipaj gata sa ma inhate . Dupa 4-5 radare incepi sa il simti . Am comparat eu cu RX-65 insa am prins numai radar in linie dreapta si diferentele erau irelevante (poate 10-20m in avans la V1) . Sa nu mai spun ca la bulgari , care folosesc pistoale in X-band , ma avertiza cand se folosea gun-ul asupra masinilor aflate la 800-1000 de m fata de mine si nu in zona de campie. Daca vrei silentios te asigur ca Valentine este cel mai galagios detector de radar de clasa superioara de pe piata. |
#194
Posted 09 December 2009 - 23:03
#195
Posted 10 December 2009 - 08:26
|
#196
Posted 12 December 2009 - 12:28
Rog pe cineva care a facut un test cu V1 si Escort passport 8500 x50 euro, V6.5, eu am escort si vreau sa stiu daca e ceva diferenta intre cele 2. In oras escortul ma cam termina si pe mine dar ii conectez un buton de mute si il rezolv.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users