Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Jurnal de bord Honda S2000 240CP
Ultima postare: mai 26 2008 21:40, Inițiat de
Dok
, apr 16 2008 14:22
·
0
#1
Publicat: 16 aprilie 2008 - 14:22
A venit timpul sa scot si eu la rampa noua achizitie: Honda S2000. Cred ca toata lumea a auzit ca vreau sa vand CTR-ul, dar nu nu toti stiau de ce. Motivul este acest S2000 pe are l-am achizitionat saptamana trecuta si de care sunt super incantat.
Am facut pana acum 350Km si posibil in wk sa bag un drum la sighisoara sa ii fac un mic rodaj. Ce pot sa spun, ma manaca prea rau talpa si cu greu ma stapanesc sa nu ii inrosesc turometrul. Nu se poate compara cu CTR-ul din niciun punct de vedere. Nu-mi este nimic la indemana, totul este pe dos fata de CTR. Nici nu nimeresc sa deschid usa sau geamurile, faza cea mai nasoala am avut-o prima data la benzinarie cand nu am stiut de unde se deschide capacul pentru busonul de benzina. Intr-un final am aflat, l-am sunat pe Achim care la randul lui a sunat un prieten si am astfel am aflat, dar era ora 12 noaptea. Suspensia este rigida insa masina se comporta mult mai bine decat CTR-ul care e destul de saltaret. Gropile si denivelarile sunt filtrate mai bine. Virajele le ia pur si simplu singura, senzatia inca nu este una placuta ma cam ia prin surprindere si nici macar nu am apelat la pedala de acceleratie. Bordul este simplu, doar cu dotarile esentiale care sunt puse exact acolo unde trebuie sa le poti accesa chiar si cand stai cu ambele maini pe volan. Schimbatorul este mic, ferm si foarte precis. Distanta dintre trepte este si ea foarte scurta, initial nici nu stiam in ce treapta ma aflu. Masina asta te imbie sa ii dai, sunetul dupa 7000 RPM devine foarte grav. Cineva ma intreba daca are sistem audio, pai chiar are dar este mascat de un capac argintiu (aluminiu) si comenzile se afla pe partea stanga chiar langa butonul de pornire. Nu va ganditi la un sistem impresionant ca nu este asa. Este dotata cu un radio-cd simplu care totusi isi face treaba pentru cele doua locuri ale masinii. Cred ca nici nu voi face vreo modificare la acest sistem, nu as avea nevoie sunetul motorului te face sa opresti radio-ul in timpul mersului. Cam astea sunt primele senzatii in cei 350km pe care i-am facut cu masina, necesita timp si multi km sa ma obisnuiesc ea. Pozitia in scaun nu prea imi place sau mai bine zis spatarul acestuia nu este pe placul meu. Poate m-am obisnuit eu cu scaunele de la CTR (perfecte din punct de vedere al comfortului) in care stateam foarte drept iar la S2000 pozitia soferului este este mult lasata pe spate. Sunetul este demential si de nedescris, am trecut de 2 ori prin pasajul de la Unirii si m-am speriat eu de cat de grav de aude. Un dezavantaj la cabri este ca la drum lung cand dupa 110-130km/h zgomotul de fundal este destul de mare din cauza prelatei care nu filtreaza atat de bine sunetul produs de curantii de aer la care se mai adauga si zgomotul de evacuare. Trebuie sa ma gandesc serios la achizitionarea unui hard-top. In oras de la un semafor la altul nu am nevoie decat de treapta 1 sau 2, dupa care trebuie sa franez. Este criminala, cel putin din cauza sunetului de motor si evacuare. Acceleratia este mai mult exploziva decat la CTR. Am incercat cateva plecari de pe loc cu ea, incredibil cum poate sa plece fata de CTR niciun pic de scartait. Daca opresc VSA-ul (ESP) si ii dau talpa masina pleaca in zig-zag, senzatie foarte placuta. Inca nu am curaj sa o calc mai mult, astept sa mai treaca 500-1000km pana sa vad ce poate. Trebuie sa ii gasesc o denumire noua, cealalta era ascutitoarea la S2000 inca nu i-am gasit un nume. Fișiere atașate |
#2
Publicat: 16 aprilie 2008 - 14:48
Dok, on Apr 16 2008, 15:22, said: A venit timpul sa scot si eu la rampa noua achizitie: Honda S2000. Cred ca toata lumea a auzit ca vreau sa vand CTR-ul, dar nu nu toti stiau de ce. Motivul este acest S2000 pe are l-am achizitionat saptamana trecuta si de care sunt super incantat. Eu sincer banuiam....nu prea exista alta varianta . S-o stapanesti sanatos...si sa vedem review-uri cat mai dese. Ma bate gandul si pe mine...inca oscilez intre ..niste roadstere si niste coupe-uri.... |
#3
Publicat: 16 aprilie 2008 - 14:56
Oh my.. e bestiala!
Intrebare, parca am citit mai demult prin niste reviewuri, dar nu sunt sigur : asta e masina la care este indicat sa schimbi vitezele in zona rosie? si parca mai scria ceva de genul cum ca iti apare scris pe bord cand sa schimbi viteza. Nu sunt sigur daca era s2000, de aia intreb. |
#5
Publicat: 17 aprilie 2008 - 07:14
10x, din pacate zilele astea nu am mai circulat cu ea din cauza vremii nefavorabile. Weekendul trecut insa am facut un drum pana la Sighisoara pe traseul Ploiesti-Cheia-Brasov-Sighisoara si mi-a placut foarte mult comportamentul ei pe viraje. Am sa revin cu cateva review-uri dupa ce mai fac cativa km cu ea, momentan nu are decat 1200km.
|
#6
Publicat: 17 aprilie 2008 - 11:03
paul_kelso, on Apr 16 2008, 15:56, said: Oh my.. e bestiala! Intrebare, parca am citit mai demult prin niste reviewuri, dar nu sunt sigur : asta e masina la care este indicat sa schimbi vitezele in zona rosie? si parca mai scria ceva de genul cum ca iti apare scris pe bord cand sa schimbi viteza. Nu sunt sigur daca era s2000, de aia intreb. posibil sa fi fost RX8 la TVR se inroseste tot bordul cand trbe sa schimbi... bestial S2000 btw; stiu ca vitezele sunt a dreaq de aglomerate acolo |
#9
Publicat: 21 aprilie 2008 - 14:34
Am deja 2000km si masina parca merge din ce in ce mai bine. Weekendul asta am fost plecat pana la Braila unde au avut loc cursele legale. Nu m-am dus ca participant la curse, dar la final am dat o libera cu un Polo GTI tunat la 195CP. Rezultatul a fost de 1-0 pentru Honda. Chiar daca am plecat prost, inca nu m-am prins la ce turatie pleaca ea foarte bine, tot am reusit sa iau avans in fata GTi-ului. Consumul am impresia ca este ceva mai mic decat la CTR. O sa mai merg cu ea stock cam 10.000-15.000km dupa care ma gandesc serios la niste schimbari.
Pe drum la intoarcere am mers cu ea decapotata si la viteze de 100-120km/h este acceptabil zgomotul. Mai rau este soarele daca nu ai sapca si ochelari te cam prajesti. Poporul se uita dupa ea, pe unde am trecut toti au intors capul dupa masina. |
#10
Publicat: 21 aprilie 2008 - 16:25
Ti-am vazut masina si e f frumoasa. O vazusem pe forum inainte de curse, dar nu eram sigurca e a ta. Ce modif zici ca vrei sa ii faci, dat fiind ca e aspirata? Am citit mai demult despre ea ca au vrut unii sa o mai 'umfle' putin si au zis ca fara turbo nu prea se mai poate face nimic. Cand zic unii, ma refer la niste tuneri japonezi!
Editat de rfo, 21 aprilie 2008 - 16:27. |
|
#11
Publicat: 21 aprilie 2008 - 16:39
Pai variantele ar fi tuning mai hard ar fi un kit supercharger sau kit turbo la care s-ar mai putea adauga si un NOS, recomandarea asiaticilor insa ar fi turbo. Pe aspirat nu se mai poate castiga decat un 20-25CP, care nu dau rau dar nu se poate compara cu alte motoare turbo.
|
#12
Publicat: 21 aprilie 2008 - 16:55
asta este intr-adevar o platforma serioada de tuning. cu investitii serioase obtii o bestie de masina, si as vrea sa iti sugerez piese import sua sau jap. poti vorbi cu sebastian de la legal racing...avand in vedere ce a facut el cu Subaru lui...
PS: o poti upgrada pt drift |
#13
Publicat: 21 aprilie 2008 - 17:58
Daca te hotarasti sa-i pui turbo e o chestie. Dar oare nu e pacat de minunea asta de motor aspirat sa o 'strici' cu un turbo? Pentru asta exista Subaru, Mitsubishi... Si eu pot sa pun la mine la masina un compresor la SKN si fac 500 CP. Dar mi se pare ca stric masina. Daca voiam asta imi luam 911 turbo. Gandeste-te bine!
|
#14
Publicat: 21 aprilie 2008 - 21:14
nu inteleg cu ce strica masina? doar o imbunatateste. sunetul ramane acelasi. turatiile raman aceleasi, doar ca, cu un setup bun, va atinge puterea adevarata a motorului. japonezii au fost fortati sa faca masini stock "mai slabe" de legislatia lor. dar acestea au puteri ascunse, ascunse in abilitatile aftermarket. un s2000 este f bun stoc, dar este facut pt a fi modificat (mecanic ma refer) pt a atinge excelenta...
o sa zica diversi ca vai, ce mare smekerie sa montezi nspe turbo pe un motoras mic si sa il duci la zeci de mii de ture,c and iti iei un v8 adevarat. dar cat de greu e un v8? pe cand masinuta asta este usoara siechilibrata cat se poate de bine, pt un comportament in viraje de netagaduit (de aceea si sugestia mea pt o indreptare spre abilitatile de drift). ma bucur sa vad oameni care cumpara si altceva in afara de evo si wrx... |
#15
Publicat: 02 mai 2008 - 10:23
Am sa vad dau o veste proasta, masina am vandut-o. Din pacate s-a gasit un client care mi-a oferit suma ceruta de mine, fara sa am de gand sa o vand. Pur si simplu a acceptat pretul cerut de mine si am fost nevoit sa o vand. Ce pot sa spun este ca imi pare rau dupa ea, facusem deja 3000km si motorul incepuse sa se lase binisor, deja senzatiile se schimbau de la o zi la alta. Masina tragea din ce in ce mai bine si eu ma obisnuisem cu ansamblul motor-cutie. Era pur si simplu perfect, la revenirea mea pe CTR am simtit aceasta diferenta enorma. Chiar daca cutia la CTR este setata foarte bine, nu se poate compara totusi cu cea de pe S2000 care este perfecta si vinea ca o manusa pentru mine.
|
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi