Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
2008 Audi Q5
Last Updated: Jan 22 2009 23:19, Started by
micnea
, Apr 01 2008 15:43
·
0
#73
Posted 19 October 2008 - 18:06
romaximusro, on Oct 19 2008, 18:56, said: atentie ca omul a spus ca sa fugiti de vag, nu pt ca sunt multe in service ci pt ca sunt proaste in opinia lui. Partea a doua ca se poate discuta la infinit pe baza faptului daca e onest omul insa .. nu iese fum fara foc. Sa trecem insa mai departe. Cum as zice eu de maximus ca a copiat la examen nene, ca prea sta pe Forum,,,deci nu invata! Si sa vina Mak si sa confirme: da nene, poate n-o fi asa dar nu e fum fara foc... Edited by sanddy1964, 19 October 2008 - 18:08. |
#74
Posted 19 October 2008 - 20:33
Nu iese fum fara foc, aschia nu sare departe de trunchi, etc
Daca o dam pe expresii populare sa ne-o aducem aminte pe aia cu "francezii fac parfumuri si nemtii masini"? Una peste alta, VAG are un nume si un portfoliu deloc de neglijat (Lamborghini,Bugatti,Audi,VW,Skoda,Seat) masini care nu sunt asociate cu service-ul. Da, e normal, pana la urma sunt masini si mai au probleme, dar de aici si pana la "campionii faibilitatii" e cale lunga. |
#75
Posted 19 October 2008 - 21:02
Tom_Cat, on Oct 19 2008, 21:33, said: Nu iese fum fara foc, aschia nu sare departe de trunchi, etc Daca o dam pe expresii populare sa ne-o aducem aminte pe aia cu "francezii fac parfumuri si nemtii masini"? Una peste alta, VAG are un nume si un portfoliu deloc de neglijat (Lamborghini,Bugatti,Audi,VW,Skoda,Seat) masini care nu sunt asociate cu service-ul. Da, e normal, pana la urma sunt masini si mai au probleme, dar de aici si pana la "campionii faibilitatii" e cale lunga. nu sunt asociate? da de passatul ce sta mai mult prin service ce spui? dar de touranul care e la fel? Sau de skodele carora li se declanseaza airbagul pe partea opusa impactului? hai sa fim seriosi cu portofoliul ala, cel putin la supercaruri is convins ca situatia nu e asa de roz cum pare, iar la masinile populare incep sa o dea in diverse cei de la vag. Dar nah, o fi greu de admis ca se duc astia pe apa sambetei Si nu trebuie sa ma crezi pe mine, vezi ce zice unul care lucreaza la dealer vag sau testele de lunga durata facute de nemti |
#76
Posted 19 October 2008 - 21:36
Pentru mine nu sunt greu de admis, da stiu ca Passat B6 pana la prima revizie a fost cam dezastros, personal cunosc cativa carora li s-au calat motoarele pentru ca se dusese pompa de ulei.
Dar pentru atlii e greu de admis ca Renault au masini care stau mai des in service decat pe strada? Ca MIISedan are probleme grave la partea electrica? Exista probleme la orice masina, masia ideala este un mit efemer, insa de aici si pana la o miscare anti-VAG este cam mult. Da, nici mie nu imi plac masinile frantuzesti, dar nu imi pun la semnatura treaba asta si nu fac un tel in viata de a le denigra pe unde le plimb, din contra le vad partile pozitive, designul si confortul, dar nu pot sa trec peste dezastrul de fiabilitate. Oricat s-ar incerca, masinile nemtesti au o fiabilitate buna, iar cele japoneze sunt lidere, oricat rahat as manca asta este adevarul. Pot spune ca au o personalitate teutonica preponderent barbateasca, insa poate aceasta este pe gustul meu. Nu imi plac francezii wannabe, frustratii care vorbesc pe bani si care se viseaza mai parizieni decat cei de acolo si ei sunt rupti in fund si "entelectuali". |
#78
Posted 19 October 2008 - 21:52
Poti sa imi spui probleme grave de fiabilitate la Audi? Pe bune acum, sau doar dam din gura ca babele fara sa avem habar?
Ce-mi plac mie astie de nici macar nu au stat intr-un Audi, dar apoi sa il conduca si sa isi dea cu parerea. Audi nu e Dumnezeu pe pamant, dar din proprie experienta iti spun ca partile bune sunt mai multe si eclipseaza partiele rele. Daca vreau sa fiu critic despre Audi pot sa remarc la mai multe modele plastice de slaba calitate, faptul ca dupa un anumit nr de km anumite repere din imbinarile bordului scartie, si senzatia usor claustrofobica datorita senzatiei ca bordul vine spre tine. Dar aceste aspecte nu afecteaza experienta Audi. |
#80
Posted 02 November 2008 - 11:38
Tom_Cat, on Oct 19 2008, 21:52, said: Poti sa imi spui probleme grave de fiabilitate la Audi? Pe bune acum, sau doar dam din gura ca babele fara sa avem habar? Ce-mi plac mie astie de nici macar nu au stat intr-un Audi, dar apoi sa il conduca si sa isi dea cu parerea. Audi nu e Dumnezeu pe pamant, dar din proprie experienta iti spun ca partile bune sunt mai multe si eclipseaza partiele rele. Daca vreau sa fiu critic despre Audi pot sa remarc la mai multe modele plastice de slaba calitate, faptul ca dupa un anumit nr de km anumite repere din imbinarile bordului scartie Am asteptat poate poate o posta maximumsceva dar nimic. Si inca ceva: Quote domnule lansa frantuzii ca nu despre ei vorbim. ci despre masini nemtesti, slaba lor fiabilitate si tot asa. sa vedem daca q5 va fi sau nu asa, pt ca e doar un Tiguan ceva mai spilcuit. Ori cum fauve nu prea sta bine cu fiabilitatea.. Eu vreau sa iau un Q5 dar vreau sa vad masina mai intai, NU cred ca e doar un altfel de TIGUAN...Q5 se vinde la pret de Q7, care numai junghi nu e... |
#81
Posted 02 November 2008 - 13:20
Ieri am fost pe la dealerul de Audi si l-am intrebat si eu de acest Q5. Omul mi-a zis ca inca nu se stiu nici un fel de preturi, dar ca este o masina in probe de vreo 4 luni, sa vada ce fel se poarta pe caldurile de la noi. Vreau si eu sa fac un drive test, asa ca mai am rabdare. De fiabilitate, de unde sa stim acum? Masina mea are 30 de mii la bord si probabil daca as face un detailing la ea ar arata ca scoasa din cutie.
|
#82
Posted 02 November 2008 - 19:26
buntzi, on Nov 2 2008, 13:20, said: Ieri am fost pe la dealerul de Audi si l-am intrebat si eu de acest Q5. Omul mi-a zis ca inca nu se stiu nici un fel de preturi, dar ca este o masina in probe de vreo 4 luni, sa vada ce fel se poarta pe caldurile de la noi. Vreau si eu sa fac un drive test, asa ca mai am rabdare. De fiabilitate, de unde sa stim acum? Masina mea are 30 de mii la bord si probabil daca as face un detailing la ea ar arata ca scoasa din cutie. romaximusro, on Oct 19 2008, 21:41, said: Ori cum Vezi ca "oricum" se scrie legat.Nu de alta, dar daca tot te citim, s-o facem corect,da? |
|
#83
Posted 06 November 2008 - 21:33
Un umil coordonator de service am fost numit de vreo 6 luni...tind sa cred ca am vazut multe in anii lucrati cu Skoda si ulterior cu VW AUDI...actualmente conduc un Jaguar X-Type si visez la un LEXUS...sper ca am lamurit pe toata lumea cu mentiunile de mai sus.
P.S. Q7 e o masina de tot kktul...la o luma de la cumparare poti avea urmatoarele surprize: 1. apa in masina (ca la Dacia lu tata din 85); 2.poti ramane fara chederele de la usi dau garniturile de etansare de pe la ornamentele de pe usi, oglinzi, etc.; 3.iti poate crapa motorul (da da...am unul in service chiar acum in aceasta situatie); 4.credeti-ma lista poate continua dar mi-e sila, pentru ca stiu ca oricum romanii nu vor uita prea curand de mitul (complet fals) al masinilor germane. |
#84
Posted 09 November 2008 - 10:30
WaRiO, on Nov 6 2008, 21:33, said: visez la un LEXUS...sper ca am lamurit pe toata lumea cu mentiunile de mai sus. P.S. Q7 e o masina de tot kktul... Si in rest, viseaza taica , viseaza... Mitul masinilor germane e real ca eu de n'spe ani de zile nu am avut probleme grave cu nici unul din junghiurile urmatoare: OPELuri Vectra A si B , Passaturi 131cai, Audi 2.5TDI Quattro, A6 2.0TDI, A8 3.0TDI, BMWX5, GTI 2.0TFSI, G5 1.9TDI. Ce pana mea, e clar ca un doctor o sa vada pe toti bolnavi incurabili iar un mecanic o sa vada numai masini defecte. Sincer, la Service e ultimul loc in care m-as informa daca as alege o masina.Mai ales cand stim bine cum se "lucreaza" in 80% din service-uri. Edited by sanddy1964, 09 November 2008 - 10:31. |
#85
Posted 09 November 2008 - 10:34
service-ul e primul loc unde sa intrebi , cu conditia ca cel ce lucreaza in service sa fie onest. Poate warrio are dreptate si cred ca lucrand zilnic cu audi-uri & shit, poate sa isi dea cu parerea mai avizat decat multi. Pentru ca el vede mai mult de o masina, doua , trei
|
#86
Posted 10 November 2008 - 10:35
Tom_Cat, on Oct 19 2008, 20:33, said: Da, e normal, pana la urma sunt masini si mai au probleme, dar de aici si pana la "campionii faibilitatii" e cale lunga. |
#87
Posted 10 November 2008 - 15:44
Nici nu a aparut si "expertii" au clasificat-o proasta/nefiabila, etc. Asta spune tot despre unii useri de pe acest forum, varza totala, jucatori de nfs penibili.
|
|
#88
Posted 10 November 2008 - 16:06
WaRiO, on Nov 6 2008, 21:33, said: Un umil coordonator de service am fost numit de vreo 6 luni...tind sa cred ca am vazut multe in anii lucrati cu Skoda si ulterior cu VW AUDI...actualmente conduc un Jaguar X-Type si visez la un LEXUS...sper ca am lamurit pe toata lumea cu mentiunile de mai sus. P.S. Q7 e o masina de tot kktul...la o luma de la cumparare poti avea urmatoarele surprize: 1. apa in masina (ca la Dacia lu tata din 85); 2.poti ramane fara chederele de la usi dau garniturile de etansare de pe la ornamentele de pe usi, oglinzi, etc.; 3.iti poate crapa motorul (da da...am unul in service chiar acum in aceasta situatie); 4.credeti-ma lista poate continua dar mi-e sila, pentru ca stiu ca oricum romanii nu vor uita prea curand de mitul (complet fals) al masinilor germane. Se vede si din numarul de recall-uri cat de prost e Q7, mai ales fata de X-Type .... |
#89
Posted 10 November 2008 - 16:48
kappa_man84, on Nov 10 2008, 16:06, said: Tu chiar il crezi pe-ala?Nu stii ca pe net poti fi orice doresti?On-topic:pot sa intreb daca vreunul dintre cei care dau cu Q7 de pamant, a condus vreunul, vreodata?Pentru ca stiu ca eu am facut-o pentru cateva sute de km si pot spune cu mana pe inima ca este una dintre cele mai tari si mai luxoase masini cu care am avut norocul sa merg vreodata. E treaba cu stugurii acri... |
#90
Posted 10 November 2008 - 17:19
Ori ca ai mers cu Q7 ori cu MCV este acelasi lucru, la Audi platesti doar sigla aia de pe capota! Plus tapiterie de piele, care oricum nu conteaza decat de impresia ca performanta este acelasi lucru.Daca ai bani de aruncat pe prostii, cumpara Q5, daca vrei acelasi lucru, dar fara cerculete pe capota, Sandero Cross sau MCV sunt numai bune!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users