Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noul Astra Sedan-Jurnal
Ultima postare: ian 27 2012 18:10, Inițiat de
Daane
, feb 24 2008 10:54
·
0
#1
Publicat: 24 februarie 2008 - 10:54
Salutare!
Inainte de toate am sa va spun ca pana sa-mi cumpar masina de mai jos am testat piata aprox 1 an de zile (incepand cu forumuri si terminand cu telefoane in Germania pt o masina second hand). M-am gandit sa postez si eu o parte din impresiile mele, de utilizator al unui Opel Astra Sedan - 1,6 cu 115CP, benzina, COSMO PLUS, achizitionata la sfarsitul lunii Dec 2007, km parcursi: 2200. Aspecte pozitive: 1. este suficient de spatioasa (mare) ca sa fie atractiva pt o familie tinara (un portbagaj mare, fara haion) 2. un coeficient aerodinamic mult mai bun si decat vectra; Aspecte negative: 1. nu are ESP, airbag-uri cortina (are doar 4 airbag-uri - zic eu de-a dreptu` penale); 2. portbagajul se deschide numai din interior - chestia asta e cea mai mare tampenie pe care am vazut-o la o masina noua si chiar ma enerveaza; 3. schimbatul vitezelor poate constitui o problema - mie de ex imi joaca feste la marsarier; 4. consumul- pe mine m-a interesat in mod special consumul in oras: pe bord imi afiseaza o medie de 9,8/100 vreau sa va spun ca in primii 300 km am efectuat chiar si testul cu faci plinul (ochi), parcurgi 100km in oras si refaci plinul - atunci aveam aprox 120km - consum real 12,8 - numai in oras. Dupa acest test cred ca am parcurs in jur de 300 km numai in oras, iar media afisata de BC a ajuns la 13,8. 5. desi are 1.300 si ceva de kg masina fuge (recunosc ca fuge) dar mi se pare instabila este ca si un "taurici" (motiv pt care ar fi fost imperios necesar un ESP). Daca am scapat ceva, mai intrebati-ma si am sa va mai raspund. Cam atat imi vin in minte. Se pare ca, intre timp am ajuns la un consum urban de 15% la aprox. 2300 km parcursi. Asta e! Editat de Marius3k, 24 februarie 2008 - 20:47. |
#3
Publicat: 24 februarie 2008 - 20:34
Daane, on Feb 24 2008, 10:54, said: Salutare! Inainte de toate am sa va spun ca pana sa-mi cumpar masina de mai jos am testat piata aprox 1 an de zile (incepand cu forumuri si terminand cu telefoane in Germania pt o masina second hand). M-am gandit sa postez si eu o parte din impresiile mele, de utilizator al unui Opel Astra Sedan - 1,6 cu 115CP, benzina, COSMO PLUS, achizitionata la sfarsitul lunii Dec 2007, km parcursi: 2200. Aspecte pozitive: 1. este suficient de spatioasa (mare) ca sa fie atractiva pt o familie tinara (un portbagaj mare, fara haion) 2. un coeficient aerodinamic mult mai bun si decat vectra; Aspecte negative: 1. nu are ESP, airbag-uri cortina (are doar 4 airbag-uri - zic eu de-a dreptu` penale); 2. portbagajul se deschide numai din interior - chestia asta e cea mai mare tampenie pe care am vazut-o la o masina noua si chiar ma enerveaza; 3. schimbatul vitezelor poate constitui o problema - mie de ex imi joaca feste la marsarier; 4. consumul- pe mine m-a interesat in mod special consumul in oras: pe bord imi afiseaza o medie de 9,8/100 vreau sa va spun ca in primii 300 km am efectuat chiar si testul cu faci plinul (ochi), parcurgi 100km in oras si refaci plinul - atunci aveam aprox 120km - consum real 12,8 - numai in oras. Dupa acest test cred ca am parcurs in jur de 300 km numai in oras, iar media afisata de BC a ajuns la 13,8. 5. desi are 1.300 si ceva de kg masina fuge (recunosc ca fuge) dar mi se pare instabila este ca si un "taurici" (motiv pt care ar fi fost imperios necesar un ESP). Daca am scapat ceva, mai intrebati-ma si am sa va mai raspund. Cam atat imi vin in minte. Se pare ca, intre timp am ajuns la un consum urban de 15% la aprox. 2300 km parcursi. Asta e! care e viteza medie de ai consum de 15,totusi e un 1.6 |
#4
Publicat: 24 februarie 2008 - 20:38
S-o stapanesti sanatos, desi dupa ton probabil regreti alegerea facuta. Sau ma insel?
De ce sunt penale cele 4 airbaguri? De ce nu ti-ai comandat si ESP daca iti trebuia? Consumul, daca te referi la Bucuresti, o sa se stabilizeze pe 11-12%. Te asteptai la mai putin? |
#5
Publicat: 01 martie 2008 - 22:32
batman, on Feb 24 2008, 20:38, said: S-o stapanesti sanatos, desi dupa ton probabil regreti alegerea facuta. Sau ma insel? De ce sunt penale cele 4 airbaguri? De ce nu ti-ai comandat si ESP daca iti trebuia? Consumul, daca te referi la Bucuresti, o sa se stabilizeze pe 11-12%. Te asteptai la mai putin? Nu te inseli, cu atat mai mult cu cat zilele acestea am testat noul Mercedes C "klasse", cu motor 1,8 benzina, 167CP si T model (combi) si spre marea mea "satisfactie" computerul de bord afisa o medie de 13,85 L/100km. Daca mi-ar fi spus cineva acest lucru nu l-as fi crezut ... In ceea ce priveste ESP-ul, am mentionat si mai sus, mi s-a comunicat (si am verificat si pe site-ul opel), ca nu exista pt acest model ESP. Apropo cred ca va dati seama ca noul astra sedan se fabrica numai pt europa de est? Cele 4 airbaguri - eu le consider ca fiind insuficiente la capitolul siguranta, pt ca mi se par subdimensionate (sunt mici); Am omis un lucru f.f.f important scaunele sunt tari, mai dure decat cele de la Renault, Citroen sau Toyota, unul dintre colegii mei chiar se plangea de dureri de spate. |
#6
Publicat: 02 martie 2008 - 05:48
Nu am inteles de ce ai comparat Astra cu C Klasse. Ti-am spus, consumul la Astra se va stabiliza pe la 11-12 litri. Conteaza soferul si stilul de condus, mai putin motorul.
ESP-ul vad ca exista ca optional in pdf-ul cu preturile si optiunile pt. Astra. Astra Sedan este numai pt. Europa de Est, pt. ca numai aici exista interes pt. o asemenea masina. Peugeot sedan si Clio Symbol sunt alte exemple. Daca te uiti pe strada aproape nu mai exista Megane bicorp, pt. ca romanasului ii place sa aiba masina "cu coada". Niciodata nu am inteles motivul, pt. ca desi portbagajul e mai mare, gura de incarcare e mai mica, deci nu poti pune lucruri voluminoase. Cred ca imaginea de masina "executive" si nivelul de cultura sunt de vina. Ai vazut cele 4 airbaguri deschise? De ce zici ca sunt mici? Sper ca-ti dai seama ca airbagurile sunt mai mari decat deschizatura pe unde ies. Nu sunt nici mai mari, nici mai mici decat la alte masini. Editat de batman, 02 martie 2008 - 05:56. |
#8
Publicat: 02 martie 2008 - 19:29
Daane, on Feb 24 2008, 10:54, said: Aspecte negative: 1. nu are ESP, airbag-uri cortina (are doar 4 airbag-uri - zic eu de-a dreptu` penale); 2. portbagajul se deschide numai din interior - chestia asta e cea mai mare tampenie pe care am vazut-o la o masina noua si chiar ma enerveaza; un prieten si-a comandat un Astra Sedan acu o luna. Am fost cu el cand a dat comanda, si si-a comandat ESP. Nu a fost nici o problema cand dealerul a dat comanda mai departe. Doar pachetul DRIVING ASSIST (disponibil la 5 usi, GTC si caravan) nu e disponibil si al Sedan, dar se pot comanda separat optionalele continute in pachet (la pret mai mare) portbagajul se deschide si de pe telecomanda. Tine apasat butonul care descuie usile (vreo 2-3 secunde). Am testat chiar eu la masina din showroom. Nici macar dealerul nu stia ca se poate In rest, multi km fara incidente cu masinuta. |
#9
Publicat: 02 martie 2008 - 23:07
batman, on Mar 2 2008, 05:48, said: Nu am inteles de ce ai comparat Astra cu C Klasse. Ti-am spus, consumul la Astra se va stabiliza pe la 11-12 litri. Conteaza soferul si stilul de condus, mai putin motorul. ESP-ul vad ca exista ca optional in pdf-ul cu preturile si optiunile pt. Astra. Astra Sedan este numai pt. Europa de Est, pt. ca numai aici exista interes pt. o asemenea masina. Peugeot sedan si Clio Symbol sunt alte exemple. Daca te uiti pe strada aproape nu mai exista Megane bicorp, pt. ca romanasului ii place sa aiba masina "cu coada". Niciodata nu am inteles motivul, pt. ca desi portbagajul e mai mare, gura de incarcare e mai mica, deci nu poti pune lucruri voluminoase. Cred ca imaginea de masina "executive" si nivelul de cultura sunt de vina. Ai vazut cele 4 airbaguri deschise? De ce zici ca sunt mici? Sper ca-ti dai seama ca airbagurile sunt mai mari decat deschizatura pe unde ies. Nu sunt nici mai mari, nici mai mici decat la alte masini. Banuiam ca veti fi surprinsi de comparatia facuta. Vroiam sa surprind doar aspectul legat de consum si anume cum poate un motor de 1,8 (pe benzina) sa fie comparabil (la consum) cu un motor de 1,6 (benzina) ??? batman, on Mar 2 2008, 05:48, said: Nu am inteles de ce ai comparat Astra cu C Klasse. Ti-am spus, consumul la Astra se va stabiliza pe la 11-12 litri. Conteaza soferul si stilul de condus, mai putin motorul. ESP-ul vad ca exista ca optional in pdf-ul cu preturile si optiunile pt. Astra. Astra Sedan este numai pt. Europa de Est, pt. ca numai aici exista interes pt. o asemenea masina. Peugeot sedan si Clio Symbol sunt alte exemple. Daca te uiti pe strada aproape nu mai exista Megane bicorp, pt. ca romanasului ii place sa aiba masina "cu coada". Niciodata nu am inteles motivul, pt. ca desi portbagajul e mai mare, gura de incarcare e mai mica, deci nu poti pune lucruri voluminoase. Cred ca imaginea de masina "executive" si nivelul de cultura sunt de vina. Ai vazut cele 4 airbaguri deschise? De ce zici ca sunt mici? Sper ca-ti dai seama ca airbagurile sunt mai mari decat deschizatura pe unde ies. Nu sunt nici mai mari, nici mai mici decat la alte masini. Poate si pt faptul ca am un copil si poate ca sunt "infestat" cu virusul sigurantei - cat mai multe elemente de siguranta - si urmarind f f multe emisiuni de legate de siguranta am ajuns la concluzia ca cele mai eficiente airbag-uri pt pasageri, sunt cele de tip cortina inclusiv pt copii ; acest tip de airbag-uri reusesc sa ne protejeze acoperid o suprafata mult mai mare (in desfasurare), in timp ce airbag-urile laterale nu prea. Nu, n-am vazut la acest tip de masina airbag-urile deschise, in schimb am vazut la altele, si sincer nu ma ramas placut impresionat de capacitatea lor de a proteja. wizake, on Mar 2 2008, 19:29, said: un prieten si-a comandat un Astra Sedan acu o luna. Am fost cu el cand a dat comanda, si si-a comandat ESP. Nu a fost nici o problema cand dealerul a dat comanda mai departe. Doar pachetul DRIVING ASSIST (disponibil la 5 usi, GTC si caravan) nu e disponibil si al Sedan, dar se pot comanda separat optionalele continute in pachet (la pret mai mare) portbagajul se deschide si de pe telecomanda. Tine apasat butonul care descuie usile (vreo 2-3 secunde). Am testat chiar eu la masina din showroom. Nici macar dealerul nu stia ca se poate In rest, multi km fara incidente cu masinuta. Vis-a-vis de ESP, dupa cum ziceam mai sus "m-am grabit" sa-mi cumpar aceasta masina si am luat ce era pe stoc, oarecum cu constiinta impacata ca oricum nu pot comanda ESP, culmea e ca am intrebat si am si verificat pe site. Asta e! Vis-a-vis de portbagaj - asa este ai dreptate, m-ai prins! si eu care credeam ca-i stiu, si-i exploatez toate functiile la maxim! Adevarul e ca " Omul cat traieste, invata!" Nu am uitat de poze, dar timpul asta .... e prea scurt ... |
#10
Publicat: 03 martie 2008 - 05:52
Daane, on Mar 2 2008, 23:07, said: Poate si pt faptul ca am un copil si poate ca sunt "infestat" cu virusul sigurantei - cat mai multe elemente de siguranta - si urmarind f f multe emisiuni de legate de siguranta am ajuns la concluzia ca cele mai eficiente airbag-uri pt pasageri, sunt cele de tip cortina inclusiv pt copii ; acest tip de airbag-uri reusesc sa ne protejeze acoperid o suprafata mult mai mare (in desfasurare), in timp ce airbag-urile laterale nu prea. Nu, n-am vazut la acest tip de masina airbag-urile deschise, in schimb am vazut la altele, si sincer nu ma ramas placut impresionat de capacitatea lor de a proteja. Aaaaa, deci tu critici masinile in general ca au airbaguri mici, iar pe asta in special ca nu are airbag cortina? Acum am inteles. Comparatia cu C Klasse si-ar fi avut rostul daca masinile ar fi costat la fel si ar fi fost conduse de aceeasi persoana. Eu iti pot da exemple de oameni care consuma 11 litri in Bucuresti cu motor de1,3 DIESEL de 90 de cai. Eu nu ajung la atat cu 2 motoare pe benzina: Corsa 1,2 consuma acum cam 8-9%, iar Astra 1,6 cam 10%. Asa cum ti-am spus mai sus, depinde foarte mult soferul si stilul de condus. Apropos de functii ascunse, manualul masinii iti poate da revelatii. |
|
#11
Publicat: 05 aprilie 2008 - 16:43
Cu scuzele de rigoare ca nu am mai postat nici poze si nici impresii, revin cu alte "chestii" "descoperite":
1. cand pornesc clima, face un zgomot enervant si continuu. M-am prezentat la dealer si mi s-a comunicat ca asa se intampla la inceput (doar in aceasta saptamana am utilizat sistemul de climatizare) 2. consumul a ajuns undeva la 15L/100 km. La reactia mea ca este necesar sa faca ceva cu masina asta, tot asa, mi s-a comunicat ca nu se pot efectua reglaje - totul este electronic - din soft, si ca, din experienta lor de abia dupa 15.000 de km "motorul isi va da drunul. Asta e!!! |
#13
Publicat: 06 aprilie 2008 - 00:53
mai in ce conditii scoti tu 15%;dimineata la 7:30 pleci,mergi 3-4km bara la bara si apoi opresti,pe urma la 17:00 te intorci acasa la fel mergi 3-4km/h bara la bara si opresti
te intreb ce viteza medie ai si pe ce distanta scoti tu un asemenea consum deci resetaza Cb-ul sa ai la 0km parcursi,0km vit medie si --- la consum mediu |
#14
Publicat: 06 aprilie 2008 - 01:37
@Daane - e evident ca ti-ai ales motorizarea gresit daca te intereseaza asa mult consumul in oras. Niciodata, la nici o masina, cosumul din carte nu e acelasi cu cel real. Daca mergi asa mult prin oras sincer nu stiu cum de nu ai ales un diesel cu care ai fi avut consumul cel mult la jumatea celui pe care-l ai acum (15).
|
#15
Publicat: 06 aprilie 2008 - 02:28
Dupa cum iti spunea cineva mai sus, dupa 4-5000 km o sa iti consume cam 11-12 in oras... oricum, cat timp vorbim de Bucuresti discutiile despre consumul real si cel declarat de producator nu sunt relevante!
Nu ai ce reglaje sa faci la masina. A mea, astra 5 usi cu motorul de 1.4l, imi consuma cam 9-10l in Buc... in conditii deosebite (gen "sarbatoarea NATO") pot sa-ti spun ca mie mi-a consumat doar 8l in oras! Ai aer conditionat manual sau cu reglare electronica? Daca e varianta 2 vezi ca sunt niste setari in computeru' de bord pt. viteza ventilatorului. Quote "Apropos de functii ascunse, manualul masinii iti poate da revelatii". |
|
#16
Publicat: 26 mai 2008 - 20:07
ionut_ionut, on Apr 6 2008, 01:53, said: mai in ce conditii scoti tu 15%;dimineata la 7:30 pleci,mergi 3-4km bara la bara si apoi opresti,pe urma la 17:00 te intorci acasa la fel mergi 3-4km/h bara la bara si opresti te intreb ce viteza medie ai si pe ce distanta scoti tu un asemenea consum deci resetaza Cb-ul sa ai la 0km parcursi,0km vit medie si --- la consum mediu consum de 15% - nu ai fost prea departe de "conditiile" enumerate de tine, dar ... sa depasesti cu 60% consumul nominal ..... cred ca viteza medie a fost de 20km/h |
#17
Publicat: 26 mai 2008 - 20:53
woulfy, on Apr 6 2008, 02:37, said: @Daane - e evident ca ti-ai ales motorizarea gresit daca te intereseaza asa mult consumul in oras. Niciodata, la nici o masina, cosumul din carte nu e acelasi cu cel real. Daca mergi asa mult prin oras sincer nu stiu cum de nu ai ales un diesel cu care ai fi avut consumul cel mult la jumatea celui pe care-l ai acum (15). Nu stiu ce sa zic ...., sper sa nu fi ales masina gresitaa! adrianr, on Apr 6 2008, 03:28, said: Dupa cum iti spunea cineva mai sus, dupa 4-5000 km o sa iti consume cam 11-12 in oras... oricum, cat timp vorbim de Bucuresti discutiile despre consumul real si cel declarat de producator nu sunt relevante! Nu ai ce reglaje sa faci la masina. A mea, astra 5 usi cu motorul de 1.4l, imi consuma cam 9-10l in Buc... in conditii deosebite (gen "sarbatoarea NATO") pot sa-ti spun ca mie mi-a consumat doar 8l in oras! Ai aer conditionat manual sau cu reglare electronica? Daca e varianta 2 vezi ca sunt niste setari in computeru' de bord pt. viteza ventilatorului. Quote "Apropos de functii ascunse, manualul masinii iti poate da revelatii". Am climatron - e dotarea cosmo. Totusi nu stiu la ce gen de "setari" faci referire pt viteza ventilatorului - este setata la "normal". S-ar putea sa ma repet, dar, exceptand "revelatia" cu deschiderea portbagajului din exterior, eu am impresia ca am "epuizat" manualul de functionare. Sau poate .... nu, cine stie?? |
#18
Publicat: 26 mai 2008 - 21:52
batman, on Mar 2 2008, 06:48, said: Daca te uiti pe strada aproape nu mai exista Megane bicorp, pt. ca romanasului ii place sa aiba masina "cu coada". Niciodata nu am inteles motivul, pt. ca desi portbagajul e mai mare, gura de incarcare e mai mica, deci nu poti pune lucruri voluminoase. Cred ca imaginea de masina "executive" si nivelul de cultura sunt de vina. Asa cum tu nu intelegi de ce noi vrem hatch, la fel nu inteleg nici eu cum multora le place designul golf-ului 4, spre exemplu. Defapt stiu multa lume care considera un golf 4 chel, cu tapiterie de panza & aer conditionat manual super ok, atata timp cat are nu-stiu-cate-sute-de-cai. Dar vezi tu, preferintele difera in functie de om, nu poti condamna pe nimeni pentru gusturile pe care le are. E.. simplu Editat de pantsless, 26 mai 2008 - 21:54. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi