Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?
 Durere umar AC Joint

Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?
 Nu pot activa Memory Integrity

Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...
 Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare
 

3 dezamagiri

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#37
sorente

sorente

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,455
  • Înscris: 24.09.2004
O sa fie rau pentru Vodafone cand o sa apara portabilitatea numerelor, pentru ca nu isi vor schimba operatorul 1-2 persoane, ci vor exista migratii in masa... Asteptam si vedem cu ce oferte vin operatorii :naughty:

#38
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

View PostXi, on Jan 29 2008, 17:11, said:

Daca tu consideri ca pentru o problema oarecare (de care poate nu esti vinovat) trebuie sa platesti... plateste. Nu te opreste NIMENI. Ca idee, este o idiotenie sa ceri bani clientilor pentru informatii/probleme legate de serviciile tale. Nici la Romtelecomu' parca nu te taxeaza la 930.
Dar nici nu scrie undeva ca furnizorul de servicii este obligat sa aiba serviciu GRATUIT de relatii cu clientii. In tarile civilizate (restul in afara de Ro) serviciile acestea se platesc NORMAL (adica intre 5 si 50 de centi/MINUTUL) , mai ales ca mai nou astfel de servicii sunt outsource catre alte companii. Vodafone face o favoare clientilor cu acest serviciu gratuit iar romanul abuzeaza la greu -de-aia au si bagat IVR-ul ala, ca sa ii linisteasca.
Precizez ca nu lucrez la Vodafone si ca am mai multe abonamente la ei de care sunt multumit. Nu FOARTE insa au servicii bune la pretul corect.

#39
djhouse

djhouse

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 651
  • Înscris: 05.04.2008
doamne cum plateste liliana din banii mei niste consultati care sunt pe dinafara
sun azi la *222  pot sa intreb daca imi pot face replacement free
una foarte generoasa da !!!
se poate lua gratuit pt ca in acest an calendaristic nu ati facut nici o schimbare
ma duc la vodafone store in real si dupa cum ma asteptam nu pot sa imi iau simul free decat dupa 16 mai
consultantii aia ar trebui sa ii puna la entertainment & fun decat la relatii clienti
unii chiar sunt outdoor
ma dezamageste groaznic serviciul *222 platit de mine
PS chiar azi primii un apel de la 021.302.22.22 prin care eram rugat sa imi spun parerea fata de magnificul *222
normal ca am inchis apelu cand am auzit despre ce e vorba ,ultima data m au sunat pe 09.04 sunt chiar intersati daca sunt sau nu competenti dar nu au nici o sansa
NOTA 2  pt *222

Edited by djhouse, 05 May 2008 - 19:26.


#40
scoreland

scoreland

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 06.08.2006

View Postdjhouse, on May 5 2008, 19:14, said:

doamne cum plateste liliana din banii mei niste consultati care sunt pe dinafara
sun azi la *222  pot sa intreb daca imi pot face replacement free
una foarte generoasa da !!!
se poate lua gratuit pt ca in acest an calendaristic nu ati facut nici o schimbare
ma duc la vodafone store in real si dupa cum ma asteptam nu pot sa imi iau simul free decat dupa 16 mai
consultantii aia ar trebui sa ii puna la entertainment & fun decat la relatii clienti
unii chiar sunt outdoor
ma dezamageste groaznic serviciul *222 platit de mine
PS chiar azi primii un apel de la 021.302.22.22 prin care eram rugat sa imi spun parerea fata de magnificul *222
normal ca am inchis apelu cand am auzit despre ce e vorba ,ultima data m au sunat pe 09.04 sunt chiar intersati daca sunt sau nu competenti dar nu au nici o sansa
NOTA 2  pt *222

Daca nu ai fi atat de limitat precum o demonstrezi, ti-ai da seama ca apelurile alea sunt destinate evaluarii operatorului cu care ai discutat la steluta. Si daca ai fi avut 2 minute rabdare sa raspunzi la 5 intrebari (adica sa apesi de 5ori pe taste) ai fi putut sa influentezi evaluarea operatorului din luna respectiva si implicit viitorul sau in companie. Dar nu mai bine urlam pe forumuri ca prostii???(asta banuiesc ca intelegi ca e retorica).

View Postgalaad2, on Feb 8 2008, 21:04, said:

pe mine, desi sunt client al vodafone din 2001 (initial cartela, trecut la abonament in 2004 cu pastrarea numarului) m-au trecut la categoria client RED, iar atunci in 2004 cand am facut migrarea, punctele de loialitate pe care le acumulasem pe cartela mi le-au trecut ca puncte de loialitate NEGATIVE (cu minus), si cu fiecare factura platita ma apropiam de zero... -1200, -1130, -1030, -940, etc.... :death:

1.deci esti client pe abonament Vodafone din 2004 nu din 2001
2.la cartela nu exista puncte de loialitate
3. mai bine taceai decat sa postezi asemenea aberatii
:ciocan:

#41
djhouse

djhouse

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 651
  • Înscris: 05.04.2008
eu nu am timp sa stau in timpul serviciului sa evaluez ultimul idiot/idioata cu care am vorbit ultima data
pt ca la urma urmei sunt o gramada de idioti pe acolo care nu sunt in stare sa iti zica ceva concludent nici cu toata baza de informatii in fata
nici macar nu stiu sa caute in ea dar sa mai stie ceva pe dinafara ei sunt pe dinafara asta e clar
daca nu ai pasiune pt ceea ce faci si esti un simplu telefonist ai putea sa stai acasa nu sa dai informatii unui client care se poate oftica si implicit rezilia contractul iar din cauza incompetenti tale sa piarda o intreaga companie
sunt multi care se duc la *222 doar de dragul unui salariu si atata tot nu pun suflet in ceea ce fac
poate ma uit eu ca si client mai des pe siteul vodafoneului decat el ca angajat sau poate ca eu stiu mai multe despre vodafone decat el care lucreaza acolo
nu de putine ori au fost cazurile cand am sunat la *222 si l am lamurit eu in loc sa ma lamureasca el pe mine
apoi scuza ma e penibil ca sa suni pt o problema ca apoi sa ajungi la concluzia ca apelu ala doar ti a consumat bateria
sunt multi de la *222 pe acia si ar trebui sa ii puna pe ganduri
unii poate nici nu stiu cat era tarifu la connex go sau vechile abon retrase in aprilie 2004
ca sa lucrezi acolo trebuie sa stii multe despre vodafone atat din prezent cat si din trecut
dar nu are rost sa mai scriu eu despre call centerul lor care oricum e pe dinafara

Edited by djhouse, 05 May 2008 - 19:50.


#42
scoreland

scoreland

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 06.08.2006

View Postdjhouse, on May 5 2008, 19:45, said:

eu nu am timp sa stau in timpul serviciului sa evaluez ultimul idiot/idioata cu care am vorbit ultima data
pt ca la urma urmei sunt o gramada de idioti pe acolo care nu sunt in stare sa iti zica ceva concludent nici cu toata baza de informatii in fata

mi se pare totusi ciudat ca ai timp sa suni la stelutza toata ziua, sa bati softpedia cap coada sau sa te plimbi pe siteul vodafone insa nu ai timp doua minute sa evaluezi un consultant care probail ca iti va raspunde la fel si data viitoare.

#43
galaad2

galaad2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 24.09.2005

View Postscoreland, on May 5 2008, 19:41, said:

[...snip...]

1.deci esti client pe abonament Vodafone din 2004 nu din 2001
2.la cartela nu exista puncte de loialitate
3. mai bine taceai decat sa postezi asemenea aberatii
:ciocan:

uite ca trebuie sa te contrazic, mai bine taceai tu in cazul asta. :ciocan:
Poate ca acum nu mai exista puncte de loialitate la cartele, dar in 2004 existau, toata problema era ca nu aflai de ele decat in cazuri d-astea, dar de inregistrat in baza de date ele se inregistrau.

Iar din moment ce in perioada 2001..2004 luau bani de la mine se cheama ca sunt client, nu? Cu acelasi numar si inainte si dupa trecerea de la cartela la abonament. In tabelele alea cei de la varzafone au scris vechime in retea nu vechime in abonament.

Edited by galaad2, 06 May 2008 - 07:42.


#44
scoreland

scoreland

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 06.08.2006

View Postgalaad2, on May 6 2008, 08:12, said:

uite ca trebuie sa te contrazic, mai bine taceai tu in cazul asta. :ciocan:
Poate ca acum nu mai exista puncte de loialitate la cartele, dar in 2004 existau, toata problema era ca nu aflai de ele decat in cazuri d-astea, dar de inregistrat in baza de date ele se inregistrau.

Iar din moment ce in perioada 2001..2004 luau bani de la mine se cheama ca sunt client, nu? Cu acelasi numar si inainte si dupa trecerea de la cartela la abonament. In tabelele alea cei de la varzafone au scris vechime in retea nu vechime in abonament.

Ma contrazici degeaba. La cartela Vodafone nu au existat niciodata puncte de loialitate.Nici in '97, nici in 2001, nici in 2004 si nici in momentu de fata. Vechimea se calculeaza din momentul in care ti-ai facut abonament. Nu se ia in considerare perioada in care numarul a fost pe cartela.

#45
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,524
  • Înscris: 16.12.2006
daca are abonament din 2004 in mod normal trebuia incadrat la silver !!!
eu am exact situtia lui , din 2001 si pana pe 2004 am fost pe cartela connex go , iar in 2004 am transferat numarul pe abonament ! in momentul de fata sunt client silver si asta pt ca am abonamentul din 2004 !
trebuie sa fie vreo greseala ceva , cel mai bine ai suna la ei si lamuri problema , ar trebui sa isi ceara scuze si sa te treaca pe loc la silver !

#46
cristian0007

cristian0007

    Be a real Viber !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,304
  • Înscris: 01.01.2007

View Postcatalinman, on May 6 2008, 19:28, said:

daca are abonament din 2004 in mod normal trebuia incadrat la silver !!!

In primul rand abonamentul nu trebuie sa fie "mostenit" si sa nu fi facut nici un transfer de responsabilitate in aceasta perioada.

#47
galaad2

galaad2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 24.09.2005
@cristian0007: nu este valabila nici una din cele doua situatii, de la inceput a fost pe numele meu.

View Postcatalinman, on May 6 2008, 19:28, said:

trebuie sa fie vreo greseala ceva , cel mai bine ai suna la ei si lamuri problema , ar trebui sa isi ceara scuze si sa te treaca pe loc la silver !
M-am tinut de capul lor si pana la urma au admis eroarea acum vre-o doua saptamani si m-au trecut la silver in loc de red, dar tot nu e gold.


View Postscoreland, on May 6 2008, 14:51, said:

Ma contrazici degeaba. La cartela Vodafone nu au existat niciodata puncte de loialitate.Nici in '97, nici in 2001, nici in 2004 si nici in momentu de fata. Vechimea se calculeaza din momentul in care ti-ai facut abonament. Nu se ia in considerare perioada in care numarul a fost pe cartela.

Cand ajung diseara acasa o sa caut prin hartii sa vad daca mai am facturile de la inceputul abonamentului, sa scanez una ca sa iti arat ca pe ele imi apareau puncte negative. Dar daca nu se ia in considerare perioada in care numarul a fost pe cartela de ce au scris atunci "vechime in retea" in loc de "vechime ca abonat". Cartelele nu fac parte din reteaua Vodafone?

Edited by galaad2, 07 May 2008 - 08:26.


#48
scoreland

scoreland

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 06.08.2006

View Postgalaad2, on May 7 2008, 08:15, said:

@cristian0007: nu este valabila nici una din cele doua situatii, de la inceput a fost pe numele meu.


M-am tinut de capul lor si pana la urma au admis eroarea acum vre-o doua saptamani si m-au trecut la silver in loc de red, dar tot nu e gold.




Cand ajung diseara acasa o sa caut prin hartii sa vad daca mai am facturile de la inceputul abonamentului, sa scanez una ca sa iti arat ca pe ele imi apareau puncte negative. Dar daca nu se ia in considerare perioada in care numarul a fost pe cartela de ce au scris atunci "vechime in retea" in loc de "vechime ca abonat". Cartelele nu fac parte din reteaua Vodafone?

"Fiecare client persoană fizică aparține unei grupe de loialitate în funcție de valoarea medie a facturii și vechimea în rețeaua Vodafone."
http://www.vodafone....namente/#id9484
Dupa cum vezi informatia apare pe site in categoria Abonamente nu in categoria Cartela Vodafone.


Client persoana fizica= client cu abonament. Se ia in calcul vechimea clientului nu a numarului.

Edited by scoreland, 07 May 2008 - 13:47.


#49
LorD_PSYCHO

LorD_PSYCHO

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 18.05.2007

View Postdjhouse, on May 5 2008, 19:45, said:

sunt multi care se duc la *222 doar de dragul unui salariu si atata tot nu pun suflet in ceea ce fac
poate ma uit eu ca si client mai des pe siteul vodafoneului decat el ca angajat sau poate ca eu stiu mai multe despre vodafone decat el care lucreaza acolo
nu de putine ori au fost cazurile cand am sunat la *222 si l am lamurit eu in loc sa ma lamureasca el pe mine
apoi scuza ma e penibil ca sa suni pt o problema ca apoi sa ajungi la concluzia ca apelu ala doar ti a consumat bateria
sunt multi de la *222 pe acia si ar trebui sa ii puna pe ganduri
unii poate nici nu stiu cat era tarifu la connex go sau vechile abon retrase in aprilie 2004
ca sa lucrezi acolo trebuie sa stii multe despre vodafone atat din prezent cat si din trecut
dar nu are rost sa mai scriu eu despre call centerul lor care oricum e pe dinafara
Eu zic sa nu mai faci tot felu de acuzatii la adresa unor oameni pe care nu ii cunosti. Daca ai sunati la Vodafone si nu te-a ajutat cu nimic ca te-ai lamurit tu.. atunci de ce ai mai sunat? Cel mai probabil ti-a fost lene sa citesti factura sau niste termeni cu care ai fost deacord cand ai semnat un contract... si cand s-au aplicat ai ramas cu ochii in soare(dau cu presupusu ca nu stiu despre ce apel e vorba).
Cat despre Call Center...habar n-ai ce vorbesti.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate