3 dezamagiri
Last Updated: May 08 2008 07:29, Started by
Xi
, Jan 26 2008 19:42
·
0
#37
Posted 04 May 2008 - 17:40
O sa fie rau pentru Vodafone cand o sa apara portabilitatea numerelor, pentru ca nu isi vor schimba operatorul 1-2 persoane, ci vor exista migratii in masa... Asteptam si vedem cu ce oferte vin operatorii
|
#38
Posted 05 May 2008 - 13:21
Xi, on Jan 29 2008, 17:11, said: Daca tu consideri ca pentru o problema oarecare (de care poate nu esti vinovat) trebuie sa platesti... plateste. Nu te opreste NIMENI. Ca idee, este o idiotenie sa ceri bani clientilor pentru informatii/probleme legate de serviciile tale. Nici la Romtelecomu' parca nu te taxeaza la 930. Precizez ca nu lucrez la Vodafone si ca am mai multe abonamente la ei de care sunt multumit. Nu FOARTE insa au servicii bune la pretul corect. |
#39
Posted 05 May 2008 - 19:14
doamne cum plateste liliana din banii mei niste consultati care sunt pe dinafara
sun azi la *222 pot sa intreb daca imi pot face replacement free una foarte generoasa da !!! se poate lua gratuit pt ca in acest an calendaristic nu ati facut nici o schimbare ma duc la vodafone store in real si dupa cum ma asteptam nu pot sa imi iau simul free decat dupa 16 mai consultantii aia ar trebui sa ii puna la entertainment & fun decat la relatii clienti unii chiar sunt outdoor ma dezamageste groaznic serviciul *222 platit de mine PS chiar azi primii un apel de la 021.302.22.22 prin care eram rugat sa imi spun parerea fata de magnificul *222 normal ca am inchis apelu cand am auzit despre ce e vorba ,ultima data m au sunat pe 09.04 sunt chiar intersati daca sunt sau nu competenti dar nu au nici o sansa NOTA 2 pt *222 Edited by djhouse, 05 May 2008 - 19:26. |
#40
Posted 05 May 2008 - 19:41
djhouse, on May 5 2008, 19:14, said: doamne cum plateste liliana din banii mei niste consultati care sunt pe dinafara sun azi la *222 pot sa intreb daca imi pot face replacement free una foarte generoasa da !!! se poate lua gratuit pt ca in acest an calendaristic nu ati facut nici o schimbare ma duc la vodafone store in real si dupa cum ma asteptam nu pot sa imi iau simul free decat dupa 16 mai consultantii aia ar trebui sa ii puna la entertainment & fun decat la relatii clienti unii chiar sunt outdoor ma dezamageste groaznic serviciul *222 platit de mine PS chiar azi primii un apel de la 021.302.22.22 prin care eram rugat sa imi spun parerea fata de magnificul *222 normal ca am inchis apelu cand am auzit despre ce e vorba ,ultima data m au sunat pe 09.04 sunt chiar intersati daca sunt sau nu competenti dar nu au nici o sansa NOTA 2 pt *222 Daca nu ai fi atat de limitat precum o demonstrezi, ti-ai da seama ca apelurile alea sunt destinate evaluarii operatorului cu care ai discutat la steluta. Si daca ai fi avut 2 minute rabdare sa raspunzi la 5 intrebari (adica sa apesi de 5ori pe taste) ai fi putut sa influentezi evaluarea operatorului din luna respectiva si implicit viitorul sau in companie. Dar nu mai bine urlam pe forumuri ca prostii???(asta banuiesc ca intelegi ca e retorica). galaad2, on Feb 8 2008, 21:04, said: pe mine, desi sunt client al vodafone din 2001 (initial cartela, trecut la abonament in 2004 cu pastrarea numarului) m-au trecut la categoria client RED, iar atunci in 2004 cand am facut migrarea, punctele de loialitate pe care le acumulasem pe cartela mi le-au trecut ca puncte de loialitate NEGATIVE (cu minus), si cu fiecare factura platita ma apropiam de zero... -1200, -1130, -1030, -940, etc.... 1.deci esti client pe abonament Vodafone din 2004 nu din 2001 2.la cartela nu exista puncte de loialitate 3. mai bine taceai decat sa postezi asemenea aberatii |
#41
Posted 05 May 2008 - 19:45
eu nu am timp sa stau in timpul serviciului sa evaluez ultimul idiot/idioata cu care am vorbit ultima data
pt ca la urma urmei sunt o gramada de idioti pe acolo care nu sunt in stare sa iti zica ceva concludent nici cu toata baza de informatii in fata nici macar nu stiu sa caute in ea dar sa mai stie ceva pe dinafara ei sunt pe dinafara asta e clar daca nu ai pasiune pt ceea ce faci si esti un simplu telefonist ai putea sa stai acasa nu sa dai informatii unui client care se poate oftica si implicit rezilia contractul iar din cauza incompetenti tale sa piarda o intreaga companie sunt multi care se duc la *222 doar de dragul unui salariu si atata tot nu pun suflet in ceea ce fac poate ma uit eu ca si client mai des pe siteul vodafoneului decat el ca angajat sau poate ca eu stiu mai multe despre vodafone decat el care lucreaza acolo nu de putine ori au fost cazurile cand am sunat la *222 si l am lamurit eu in loc sa ma lamureasca el pe mine apoi scuza ma e penibil ca sa suni pt o problema ca apoi sa ajungi la concluzia ca apelu ala doar ti a consumat bateria sunt multi de la *222 pe acia si ar trebui sa ii puna pe ganduri unii poate nici nu stiu cat era tarifu la connex go sau vechile abon retrase in aprilie 2004 ca sa lucrezi acolo trebuie sa stii multe despre vodafone atat din prezent cat si din trecut dar nu are rost sa mai scriu eu despre call centerul lor care oricum e pe dinafara Edited by djhouse, 05 May 2008 - 19:50. |
#42
Posted 05 May 2008 - 19:57
djhouse, on May 5 2008, 19:45, said: eu nu am timp sa stau in timpul serviciului sa evaluez ultimul idiot/idioata cu care am vorbit ultima data pt ca la urma urmei sunt o gramada de idioti pe acolo care nu sunt in stare sa iti zica ceva concludent nici cu toata baza de informatii in fata mi se pare totusi ciudat ca ai timp sa suni la stelutza toata ziua, sa bati softpedia cap coada sau sa te plimbi pe siteul vodafone insa nu ai timp doua minute sa evaluezi un consultant care probail ca iti va raspunde la fel si data viitoare. |
#43
Posted 06 May 2008 - 07:12
scoreland, on May 5 2008, 19:41, said: [...snip...] 1.deci esti client pe abonament Vodafone din 2004 nu din 2001 2.la cartela nu exista puncte de loialitate 3. mai bine taceai decat sa postezi asemenea aberatii uite ca trebuie sa te contrazic, mai bine taceai tu in cazul asta. Poate ca acum nu mai exista puncte de loialitate la cartele, dar in 2004 existau, toata problema era ca nu aflai de ele decat in cazuri d-astea, dar de inregistrat in baza de date ele se inregistrau. Iar din moment ce in perioada 2001..2004 luau bani de la mine se cheama ca sunt client, nu? Cu acelasi numar si inainte si dupa trecerea de la cartela la abonament. In tabelele alea cei de la varzafone au scris vechime in retea nu vechime in abonament. Edited by galaad2, 06 May 2008 - 07:42. |
#44
Posted 06 May 2008 - 14:51
galaad2, on May 6 2008, 08:12, said: uite ca trebuie sa te contrazic, mai bine taceai tu in cazul asta. Poate ca acum nu mai exista puncte de loialitate la cartele, dar in 2004 existau, toata problema era ca nu aflai de ele decat in cazuri d-astea, dar de inregistrat in baza de date ele se inregistrau. Iar din moment ce in perioada 2001..2004 luau bani de la mine se cheama ca sunt client, nu? Cu acelasi numar si inainte si dupa trecerea de la cartela la abonament. In tabelele alea cei de la varzafone au scris vechime in retea nu vechime in abonament. Ma contrazici degeaba. La cartela Vodafone nu au existat niciodata puncte de loialitate.Nici in '97, nici in 2001, nici in 2004 si nici in momentu de fata. Vechimea se calculeaza din momentul in care ti-ai facut abonament. Nu se ia in considerare perioada in care numarul a fost pe cartela. |
#45
Posted 06 May 2008 - 19:28
daca are abonament din 2004 in mod normal trebuia incadrat la silver !!!
eu am exact situtia lui , din 2001 si pana pe 2004 am fost pe cartela connex go , iar in 2004 am transferat numarul pe abonament ! in momentul de fata sunt client silver si asta pt ca am abonamentul din 2004 ! trebuie sa fie vreo greseala ceva , cel mai bine ai suna la ei si lamuri problema , ar trebui sa isi ceara scuze si sa te treaca pe loc la silver ! |
#46
Posted 06 May 2008 - 19:43
|
#47
Posted 07 May 2008 - 08:15
@cristian0007: nu este valabila nici una din cele doua situatii, de la inceput a fost pe numele meu.
catalinman, on May 6 2008, 19:28, said: trebuie sa fie vreo greseala ceva , cel mai bine ai suna la ei si lamuri problema , ar trebui sa isi ceara scuze si sa te treaca pe loc la silver ! scoreland, on May 6 2008, 14:51, said: Ma contrazici degeaba. La cartela Vodafone nu au existat niciodata puncte de loialitate.Nici in '97, nici in 2001, nici in 2004 si nici in momentu de fata. Vechimea se calculeaza din momentul in care ti-ai facut abonament. Nu se ia in considerare perioada in care numarul a fost pe cartela. Cand ajung diseara acasa o sa caut prin hartii sa vad daca mai am facturile de la inceputul abonamentului, sa scanez una ca sa iti arat ca pe ele imi apareau puncte negative. Dar daca nu se ia in considerare perioada in care numarul a fost pe cartela de ce au scris atunci "vechime in retea" in loc de "vechime ca abonat". Cartelele nu fac parte din reteaua Vodafone? Edited by galaad2, 07 May 2008 - 08:26. |
#48
Posted 07 May 2008 - 13:46
galaad2, on May 7 2008, 08:15, said: @cristian0007: nu este valabila nici una din cele doua situatii, de la inceput a fost pe numele meu. M-am tinut de capul lor si pana la urma au admis eroarea acum vre-o doua saptamani si m-au trecut la silver in loc de red, dar tot nu e gold. Cand ajung diseara acasa o sa caut prin hartii sa vad daca mai am facturile de la inceputul abonamentului, sa scanez una ca sa iti arat ca pe ele imi apareau puncte negative. Dar daca nu se ia in considerare perioada in care numarul a fost pe cartela de ce au scris atunci "vechime in retea" in loc de "vechime ca abonat". Cartelele nu fac parte din reteaua Vodafone? "Fiecare client persoană fizică aparține unei grupe de loialitate în funcție de valoarea medie a facturii și vechimea în rețeaua Vodafone." http://www.vodafone....namente/#id9484 Dupa cum vezi informatia apare pe site in categoria Abonamente nu in categoria Cartela Vodafone. Client persoana fizica= client cu abonament. Se ia in calcul vechimea clientului nu a numarului. Edited by scoreland, 07 May 2008 - 13:47. |
#49
Posted 08 May 2008 - 07:29
djhouse, on May 5 2008, 19:45, said: sunt multi care se duc la *222 doar de dragul unui salariu si atata tot nu pun suflet in ceea ce fac poate ma uit eu ca si client mai des pe siteul vodafoneului decat el ca angajat sau poate ca eu stiu mai multe despre vodafone decat el care lucreaza acolo nu de putine ori au fost cazurile cand am sunat la *222 si l am lamurit eu in loc sa ma lamureasca el pe mine apoi scuza ma e penibil ca sa suni pt o problema ca apoi sa ajungi la concluzia ca apelu ala doar ti a consumat bateria sunt multi de la *222 pe acia si ar trebui sa ii puna pe ganduri unii poate nici nu stiu cat era tarifu la connex go sau vechile abon retrase in aprilie 2004 ca sa lucrezi acolo trebuie sa stii multe despre vodafone atat din prezent cat si din trecut dar nu are rost sa mai scriu eu despre call centerul lor care oricum e pe dinafara Cat despre Call Center...habar n-ai ce vorbesti. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users