Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
import masini SUA
Last Updated: Oct 01 2008 15:36, Started by
reddogs96
, Nov 28 2007 07:51
·
0
#19
Posted 11 August 2008 - 11:14
marihuana, on Aug 8 2008, 19:19, said: Iti mai scad eu 50 de puncte si ramii pe datorie. 1. TVA-ul din America nu se pune, cum spunea cineva. Buzunarul nu e comun intre America si Europa. Daca plateai taxe de cumparare intr-o tara europeana atunci le scadeai la intrarea in Romania dar, pe total, tot acolo ajungi, adica iei pe mere si dai pe pere. Cum tu ai platit taxe in America, China, Costa Rica, nu ne intereseaza pe noi europenii. Cel mult poti sa mergi acolo de unde ai cumparat masina sa vezi daca poti sa-ti recuperezi banii (ma indoiesc). 2. Din ce stiu eu sa aduci masina in Constanta e o greseala. Te lovesti de incompetenti care-ti maninca timp si bani. In plus, ei decid cam care e pretul. Daca li se pare prea mic iti pun o valoare dintr-un catalog, plus ca te mai taxeaza si pe transport. Te mai si freaca cu vino miine si pierzi si timp, iti faci nervi. 3. Mai bine o trimiti intr-o tara civilizata, gen Olanda, Germania, platesti taxele de import de 10% de pe factura (aia sint onesti si te cred pe cuvint iar daca ti-ai facut factura mai mica cind ai cumparat masina e ok) apoi o conduci sau o pui pe platforma pina la destinatie in Romania. 4. Poti circula cu numere americane daca sint valabile (deci nu e radiata in America) o perioada. 3 luni suna rezonabil, dar nu stiu exact acum. Trebuie sa-i faci asigurare in Romania sau sa ai asigurare internationala din America. 5. Platesti TVA in Romania si daca o cumperi pe firma il poti recupera, un contabil iti spune cum, depinde de firma. 6. La RAR e ca la RAR, dai banii, astepti, astepti, astepti, mai dai banii, si asa mai departe. Dar in 3 luni o rezolvi cu nea Caisa si ai masina. N-am nevoie de puncte. Daca merita sau nu toata afacerea asta, tu faci calculul. Faptul ca un WV e mai ieftin ca un Ford nu inseamna nimic, fiecare cu placerea lui. 1. corect 2.birocratia este mare in romania dar legea e lege imi pare rau sa iti spun dar la faza cu valoarea de catalog nu ai dreptate oriunde ai merge in comunitatea europeana exista un regulament vamal comunitar care spune acelasi lucru la persoane fizice pentru masina sh valoarea este aceea din catalog daca nu cumva valoarea facturata este mai mare. |
#20
Posted 05 September 2008 - 00:56
Ioanides001, on Aug 8 2008, 13:51, said: Pentru ca am platit deja TVA in US? TVA se plateste o singura data, nu? Doar vama, nu TVA, right? OK, uite inca 50 de puncte. Pentru un automobil importat din SUA ai de platit : Transport pana la Bucuresti 5000 de USD; Taxe Vamale 10% din valoare de Factura daca este import persoana juridica, sau daca o importi pe persoana fizica platesti vama la valoare de catalog si TVA 19% la aceeasi valoare. Omologarea te costa in jur de 1300 de EURO. SUCCES , ca o sa ai nevoie |
#21
Posted 30 September 2008 - 11:31
Ok, si pe mine ma bate un gand(doar ma bate momentan..) sa fac un drum pana in state sa-mi iau de acolo o masina. Chestia este ca(si aici s-ar putea sa vi se para ciudat rau, dar treceti cu vederea) este ca nu vreau cine stie ce monstru american ci o Honda Jazz(fit acolo), dar cu o echipare ce nu se gaseste(nu o sa se gaseasca in europa): motor 1.5-120cp, kit sport, etc.
Masina costa acolo ~17.000 USD noua. M-am gandit ceva de genul: - merg acolo, cumpar masina cu banul jos; - ii rezerv un loc pe un vapor de transportat masini(Ro-Ro, rezervat mai din timp) pana in UK; - vin cu avionul in UK, iau masina...si de aici nu mai stiu. Intrebarile mele sunt: - trebuie sa am cetatenie americana or something pentru a putea cumpara o masina de acolo(si bineinteles pentru a beneficia de niste numere provizorii)? - ce trebuie sa platesc in UK?; - daca resusesc sa am numere provizorii de usa, pot veni cu masina pe roti pana in romania(din UK)?; - are cineva idee cat ar fi transportul New York sa zicem - UK(Southampton)? Multumesc. Edited by closchkutza, 30 September 2008 - 11:32. |
#22
Posted 01 October 2008 - 15:36
closchkutza, on Sep 30 2008, 12:31, said: Ok, si pe mine ma bate un gand(doar ma bate momentan..) sa fac un drum pana in state sa-mi iau de acolo o masina. Chestia este ca(si aici s-ar putea sa vi se para ciudat rau, dar treceti cu vederea) este ca nu vreau cine stie ce monstru american ci o Honda Jazz(fit acolo), dar cu o echipare ce nu se gaseste(nu o sa se gaseasca in europa): motor 1.5-120cp, kit sport, etc. Masina costa acolo ~17.000 USD noua. M-am gandit ceva de genul: - merg acolo, cumpar masina cu banul jos; - ii rezerv un loc pe un vapor de transportat masini(Ro-Ro, rezervat mai din timp) pana in UK; - vin cu avionul in UK, iau masina...si de aici nu mai stiu. Intrebarile mele sunt: - trebuie sa am cetatenie americana or something pentru a putea cumpara o masina de acolo(si bineinteles pentru a beneficia de niste numere provizorii)? - ce trebuie sa platesc in UK?; - daca resusesc sa am numere provizorii de usa, pot veni cu masina pe roti pana in romania(din UK)?; - are cineva idee cat ar fi transportul New York sa zicem - UK(Southampton)? Multumesc. In UK poti sa platesti sau sa faci tranzit pana in RO (de plata ar fi taxa vamala (10% si tva) !! Numerele provizorii au un termen de 30 zile in general si este posibil sa nu iti fie de ajuns (e de preferat ca atunci cand ajungi in tara sa mai ai 5 - 10 zile pentru cele necesare rar autenticitate omologare sa nu fii nevoit sa apelezi la platforma) bafta |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users