Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
import masini SUA
Last Updated: Oct 01 2008 15:36, Started by
reddogs96
, Nov 28 2007 07:51
·
0
#1
Posted 28 November 2007 - 07:51
Buna
As vrea sa-mi trimit masina din SUA un Infiniti G35 coupe (2004) in Romania...stie cineva cum se poate afla in ce norme de poluare s-ar incadra (euro3,4)? Daca este cineva care si-a trimis masina in Romania sau a importat din SUA va rog sa ma contactati la adresa de mail: [email protected] sau sa raspundeti pe forum Va multumesc anticipat |
#2
Posted 09 December 2007 - 02:05
In mod normal se incadreaza in Euro4 ( in cazul in care este echipata pt California - Euro4 - Euro5 depinzind de data fabricarii ) dar ajuns o data la RAR va fi incadrata in Euro 3. In cazul in care doresti incadrarea in Euro 4 va trebui efectuat un test ( in valoare de aprox $ 1,000 )
|
#3
Posted 06 August 2008 - 22:49
2 intrebari de 100 de puncte:
1. Daca sunt cetatean american si am o masina inmatriculata in USA, pot sa aduc masina aici si sa circul cu ea prin RO, EU fara sa fiu nevoit sa rezolv acte si sa platesc taxe? Daca da, pe ce perioada? si 2. Sa zicem ca imi cumpar un corvette din state, ba chiar reusesc sa-l si trimit in tara si mi se livreaza masina la Constanta. Ce urmeaza, ce pasi sunt necesari pentru a inscrie masina in circulatie in RO? Inca 100 de puncte se acorda pentru un studiu de caz. Sunt numai ochi si urechi Edited by Ioanides001, 06 August 2008 - 22:52. |
#4
Posted 07 August 2008 - 12:35
Ioanides001, on Aug 6 2008, 23:49, said: 2 intrebari de 100 de puncte: 1. Daca sunt cetatean american si am o masina inmatriculata in USA, pot sa aduc masina aici si sa circul cu ea prin RO, EU fara sa fiu nevoit sa rezolv acte si sa platesc taxe? Daca da, pe ce perioada? si 2. Sa zicem ca imi cumpar un corvette din state, ba chiar reusesc sa-l si trimit in tara si mi se livreaza masina la Constanta. Ce urmeaza, ce pasi sunt necesari pentru a inscrie masina in circulatie in RO? Inca 100 de puncte se acorda pentru un studiu de caz. Sunt numai ochi si urechi 1. Poti sa circuli cu masina in romania dar nu mai stiu perioada (cand nu eram in comunitate era 90 zile, cel putin asa scria in regulamentul vamal) 2. Mergi in constanta la un comisionar vamal si iti faci formalitatile de import (sau iti faci tranzit la un birou vamal de interior unde iti faci importul), platesti taxa vamala 10% si tva 19%, cateva plimbari la politie pentru rar (necesar si la vama) si alte hartii, platesti si taxa de prima inmatriculare alti bani alta distractie si apoi rupi liniutele !! PS macar 10 puncte poate iau si eu |
#5
Posted 07 August 2008 - 14:05
Thanks man, e mult mai mult decit nimic.
1. Esti sigur ca trebuie sa platesc TVA statului roman pentru ceva cumparat in US? 2. Dupa cele 90 zile de circulatie cu o masina inmatriculata in colonii, ce se intimpla? Pina acum ai adunat 50 de puncte. Mai stie cineva ceva despre tema in discutie? Cel care aduna cele mai multe puncte e luat la o tura cu Corvette-ul daca se intimpla sa ma hotarasc Si cre' ca vorbim de corvette zr1 |
#6
Posted 08 August 2008 - 01:58
#8
Posted 08 August 2008 - 12:46
Ioanides001, on Aug 7 2008, 15:05, said: Thanks man, e mult mai mult decit nimic. 1. Esti sigur ca trebuie sa platesc TVA statului roman pentru ceva cumparat in US? 2. Dupa cele 90 zile de circulatie cu o masina inmatriculata in colonii, ce se intimpla? Pina acum ai adunat 50 de puncte. Mai stie cineva ceva despre tema in discutie? Cel care aduna cele mai multe puncte e luat la o tura cu Corvette-ul daca se intimpla sa ma hotarasc Si cre' ca vorbim de corvette zr1 1. sigur platesti tva statului roman, nu te-ar rata pentru nimic in lume, de ce ar conta ca este din us nu stiu !! 2. acele 90 zile de care vorbeam eu erau valabile pana la intrarea noastra in UE, atunci aveai 2 posibilitati ori plecai din tara ori plateai drepturile vamale (dupa regulamentul comunitar nu stiu ca nu l-am aprofundat este nesimtit de mare) multumesc pentru cele 50 puncte si atat |
#9
Posted 08 August 2008 - 12:51
geoorge16, on Aug 8 2008, 13:46, said: 1. sigur platesti tva statului roman, nu te-ar rata pentru nimic in lume, de ce ar conta ca este din us nu stiu !! Pentru ca am platit deja TVA in US? TVA se plateste o singura data, nu? geoorge16, on Aug 8 2008, 13:46, said: 2. acele 90 zile de care vorbeam eu erau valabile pana la intrarea noastra in UE, atunci aveai 2 posibilitati ori plecai din tara ori plateai drepturile vamale (dupa regulamentul comunitar nu stiu ca nu l-am aprofundat este nesimtit de mare) multumesc pentru cele 50 puncte si atat Doar vama, nu TVA, right? OK, uite inca 50 de puncte. |
#10
Posted 08 August 2008 - 12:53
#11
Posted 08 August 2008 - 16:58
Ioanides001, on Aug 8 2008, 13:51, said: Pentru ca am platit deja TVA in US? TVA se plateste o singura data, nu? ............... OK, uite inca 50 de puncte. pune-ti singur -50 de puncte: in USA nu exista TVA. doar statul Michigan avea un soi de TVA (se numea SBT la ei), dar au renuntat la el de la 1 ian 2008. ai de platit atat vama cat si TVA. si, din ce stiu eu, astea se aplica si la pretul transportului. |
#12
Posted 08 August 2008 - 17:37
Fir-ar
Esti sigur ca n-au ceva 'tax' in states care e similar cu TVA? Ca nu-mi vine usor sa-mi scad 50 de puncte, iti dai seama... Eu imi amintesc ca plateam pretul marfii plus tax cind mergeam in LA. |
#13
Posted 08 August 2008 - 17:41
De sales tax ala zici tu ? Poate este vreo optiune de a nu plati sales tax, daca ti-o trimite in alt stat (tara) .
|
#14
Posted 08 August 2008 - 17:43
In CA nu era optiunea (sau nu la marfuri mici). In alte state cred ca e. Ma irita ca trebui sa platesc TVA statului roman pentru ceva ce nu cumpar din tara.
|
#15
Posted 08 August 2008 - 17:47
stiu un tip din Constanta care a comandat o masina de pe ebay ( Ford Mustang ) , i-au livrat-o pana in Germania cu vaporul si acolo s-a dus tipul s-o ridice , a venit cu ea in tara si probabil o va inmatricula acilea...costuri ? mai putin decat m-a costat pe mine un Golf V obisnuit...vreo 16 mii de euro...Fordul e 2007 an fabricatie...PS tipul lucreaza in Canada...
Edited by asus512, 08 August 2008 - 17:48. |
|
#16
Posted 08 August 2008 - 18:19
Iti mai scad eu 50 de puncte si ramii pe datorie.
1. TVA-ul din America nu se pune, cum spunea cineva. Buzunarul nu e comun intre America si Europa. Daca plateai taxe de cumparare intr-o tara europeana atunci le scadeai la intrarea in Romania dar, pe total, tot acolo ajungi, adica iei pe mere si dai pe pere. Cum tu ai platit taxe in America, China, Costa Rica, nu ne intereseaza pe noi europenii. Cel mult poti sa mergi acolo de unde ai cumparat masina sa vezi daca poti sa-ti recuperezi banii (ma indoiesc). 2. Din ce stiu eu sa aduci masina in Constanta e o greseala. Te lovesti de incompetenti care-ti maninca timp si bani. In plus, ei decid cam care e pretul. Daca li se pare prea mic iti pun o valoare dintr-un catalog, plus ca te mai taxeaza si pe transport. Te mai si freaca cu vino miine si pierzi si timp, iti faci nervi. 3. Mai bine o trimiti intr-o tara civilizata, gen Olanda, Germania, platesti taxele de import de 10% de pe factura (aia sint onesti si te cred pe cuvint iar daca ti-ai facut factura mai mica cind ai cumparat masina e ok) apoi o conduci sau o pui pe platforma pina la destinatie in Romania. 4. Poti circula cu numere americane daca sint valabile (deci nu e radiata in America) o perioada. 3 luni suna rezonabil, dar nu stiu exact acum. Trebuie sa-i faci asigurare in Romania sau sa ai asigurare internationala din America. 5. Platesti TVA in Romania si daca o cumperi pe firma il poti recupera, un contabil iti spune cum, depinde de firma. 6. La RAR e ca la RAR, dai banii, astepti, astepti, astepti, mai dai banii, si asa mai departe. Dar in 3 luni o rezolvi cu nea Caisa si ai masina. N-am nevoie de puncte. Daca merita sau nu toata afacerea asta, tu faci calculul. Faptul ca un WV e mai ieftin ca un Ford nu inseamna nimic, fiecare cu placerea lui. |
#17
Posted 08 August 2008 - 19:22
Ioanides001, on Aug 6 2008, 16:49, said: 2. Sa zicem ca imi cumpar un corvette din state, ba chiar reusesc sa-l si trimit in tara si mi se livreaza masina la Constanta. Ce urmeaza, ce pasi sunt necesari pentru a inscrie masina in circulatie in RO? Oh man, vorbesti serios? Dupa S2000 vrei sa-ti iei Corvette? Man, imi aduc aminte ce mai laudai hatch-urile acum un an, ce vremuri si acum ai ajuns la coupeuri RWD. Desi drept sa-ti spun, dupa S2000, ma asteptam sa vrei mai mult. Oricum Corvette, pe langa performanta superioara, e mai comfortabila decat S2000, iar consumul e acelasi. Sa le stapanesti sanatos! |
#18
Posted 08 August 2008 - 20:20
asus512, on Aug 8 2008, 18:47, said: stiu un tip din Constanta care a comandat o masina de pe ebay ( Ford Mustang ) , i-au livrat-o pana in Germania cu vaporul si acolo s-a dus tipul s-o ridice , a venit cu ea in tara si probabil o va inmatricula acilea...costuri ? mai putin decat m-a costat pe mine un Golf V obisnuit...vreo 16 mii de euro...Fordul e 2007 an fabricatie...PS tipul lucreaza in Canada... Eh, depinde si ce fel de Mustang a cumparat. Banuiesc ca era un V6... Dar e adevarat ca masinile in state sunt incomparabil mai ieftine decit cele de pe 'batrinul continent' De-aia se si fac bani grei cu importul de masini din state si vinzarea lor aici. marihuana, on Aug 8 2008, 19:19, said: Iti mai scad eu 50 de puncte si ramii pe datorie. 1. TVA-ul din America nu se pune, cum spunea cineva. Buzunarul nu e comun intre America si Europa. Daca plateai taxe de cumparare intr-o tara europeana atunci le scadeai la intrarea in Romania dar, pe total, tot acolo ajungi, adica iei pe mere si dai pe pere. Cum tu ai platit taxe in America, China, Costa Rica, nu ne intereseaza pe noi europenii. Cel mult poti sa mergi acolo de unde ai cumparat masina sa vezi daca poti sa-ti recuperezi banii (ma indoiesc). 2. Din ce stiu eu sa aduci masina in Constanta e o greseala. Te lovesti de incompetenti care-ti maninca timp si bani. In plus, ei decid cam care e pretul. Daca li se pare prea mic iti pun o valoare dintr-un catalog, plus ca te mai taxeaza si pe transport. Te mai si freaca cu vino miine si pierzi si timp, iti faci nervi. 3. Mai bine o trimiti intr-o tara civilizata, gen Olanda, Germania, platesti taxele de import de 10% de pe factura (aia sint onesti si te cred pe cuvint iar daca ti-ai facut factura mai mica cind ai cumparat masina e ok) apoi o conduci sau o pui pe platforma pina la destinatie in Romania. 4. Poti circula cu numere americane daca sint valabile (deci nu e radiata in America) o perioada. 3 luni suna rezonabil, dar nu stiu exact acum. Trebuie sa-i faci asigurare in Romania sau sa ai asigurare internationala din America. 5. Platesti TVA in Romania si daca o cumperi pe firma il poti recupera, un contabil iti spune cum, depinde de firma. 6. La RAR e ca la RAR, dai banii, astepti, astepti, astepti, mai dai banii, si asa mai departe. Dar in 3 luni o rezolvi cu nea Caisa si ai masina. N-am nevoie de puncte. Daca merita sau nu toata afacerea asta, tu faci calculul. Faptul ca un WV e mai ieftin ca un Ford nu inseamna nimic, fiecare cu placerea lui. Foarte folositor input. Iti foarte multumesc. In special warning-ul cu aducerea masinii la constanta e foarte apreciat... Si am si noroc ca nu vrei punctele pentru ca o sa le tin eu si nu ramin pe datorie. Pheeew... Huck_, on Aug 8 2008, 20:22, said: Oh man, vorbesti serios? Dupa S2000 vrei sa-ti iei Corvette? Man, imi aduc aminte ce mai laudai hatch-urile acum un an, ce vremuri si acum ai ajuns la coupeuri RWD. Desi drept sa-ti spun, dupa S2000, ma asteptam sa vrei mai mult. Oricum Corvette, pe langa performanta superioara, e mai comfortabila decat S2000, iar consumul e acelasi. Sa le stapanesti sanatos! Vorbesc mai mult sau mai putin serios dar ma agit serios Ideea a aparut cind mi-a intrat americanu' in familie si brusc am realizat ca daca americanu' ar avea un corvette inmatriculat in states atunci l-as cam conduce eu aici. Si din una-n alta am inceput sa fac cercetari... Precum stii inca laud unela hot hatch-uri, cam tot alea pe care le laudam, de altfel Binenteles ca tractiunea spate e altceva si sunt sigur ca dupa S2000 (care imi place in continuare foarte mult) Corvette e o optiune mai buna ca un Porsche, de pilda. Daca il mai si iau din US ... Si tu parca ziceai de un 135i. Nu s-a implinit? A fost si asta o optiune inainte sa iau Honda dar aici imi ofereau 135i cabrio la 48k eur fara taxe. Deci fuck them... Edited by Ioanides001, 08 August 2008 - 20:22. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users