Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Jurnal de bord Ford C-Max 1.6 TDCi
Last Updated: Apr 25 2019 08:37, Started by
Yoda
, Nov 17 2007 14:20
·
0
#451
Posted 26 February 2018 - 13:01
Daca ai noxe in cabina, trebuie verificate o-ringurile de la injectoare, ca probabil zemuiesc / sufla. Nu le lasa prea mult asa, ca se aduna depuneri de carbon acolo care pe urma se curata greu.
|
#452
Posted 28 February 2018 - 16:25
e o problema des intalnita asta cu oringul de la injector. vezi ca sunt 2 si trebuie curatat bine si acolo unde infiletezi injectorul. la mine a fost nevoie de 3 interventii intr-un an de zile pana am insistat mult la curatat si acu se pare ca e ok.
|
#453
Posted 28 February 2018 - 20:53
#454
Posted 01 March 2018 - 20:07
Dar unde i-ai dat asa o viteza de ai scos o medie de 101km/h, cred ca pe autostrada.
|
#455
Posted 01 March 2018 - 21:08
Mihai_mb, on 26 februarie 2018 - 13:01, said:
Daca ai noxe in cabina, trebuie verificate o-ringurile de la injectoare, ca probabil zemuiesc / sufla. Nu le lasa prea mult asa, ca se aduna depuneri de carbon acolo care pe urma se curata greu. smoke, on 28 februarie 2018 - 16:25, said:
e o problema des intalnita asta cu oringul de la injector. vezi ca sunt 2 si trebuie curatat bine si acolo unde infiletezi injectorul. la mine a fost nevoie de 3 interventii intr-un an de zile pana am insistat mult la curatat si acu se pare ca e ok. Revin cu noutati |
#456
Posted 02 March 2018 - 11:29
e simplu sa vezi daca e de la injectoare. dai jos capacul si vezi daca e murdar de ulei. nu trebuie dat jos injectorul decat daca e mizerie in jurul lui. si inainte curata bine/sufla cu aer.
|
#457
Posted 12 March 2018 - 15:11
Salut, am luat masina din service si revin cu noutati: cei de acolo mi-au spus ca o-ringurile de la injectoare sunt ok, nu au umblat la ele si in schimb au gasit ceva ulei curs pe langa pompa de injectie, ulei care picura pe galeria de evacuare si de acolo proveneau noxele. Mi-au spus ca e posil sa mai curga pe viitor - asta inseamna ca pompa de injectie are ceva uzura si necesita o reparatie completa. Au spalat si curatat locul respectiv, mi-au schimbat si filtrul de polen si acum se pare ca nu mai simt miros de noxe in masina. Referitor la consum voi urmari pe viitor cum evolueaza, mai ales ca acum este mai cald afara si voi posta cand am date noi.
Edited by alex197512, 12 March 2018 - 15:12. |
#458
Posted 30 March 2018 - 10:50
Salutare! Dupa aproape un an fara niciun fel de problema azi m-a dezamăgit. Dupa ce ieri am facut un drum mai lung, CT-Tulcea, fara probleme, azi dimineata cand am pornit la drum, dupa 20 metri mi-a apărut in bord Engine Malfunction.
Menționez ca am modelul C-MAX 1.6 din 2009, deci in teorie nu ar trebui sa aiba DPF/filtru particule. Simptome? Motorul se aude la fel ca înainte, turbina la fel, însă puterea a scăzut foarte mult. Accelerația e foarte lenta, iar daca urc un deal in treapta a 4-a, la 90km/h, cu vreo 2300-2400rpm, pedala de acceleratie la fund, acul de la turometru începe sa scadă treptat. Cred ca masina este in ceea ce se numește “limp mode”. Trebuie cumva stearsa acea eroare. Joi sunt programat la service Renault unde masina se afla inca in garanție. Inca ceva. E are normal sa am ulei in aceste zone? Sunt niste pierderi din cate vad, însă am verificat nivelul si este exact ca acum vreo luna. Attached Files |
#459
Posted 30 March 2018 - 11:19
Trebuie schimbate garniturile injectoarelor.
Pui o poză cu catalizatorul pozat din partea dreaptă a mașinii. |
#460
Posted 30 March 2018 - 12:58
Catalizatorul DPF? Adica cel de sub masina?
Am facut câteva poze. Attached Files |
|
#461
Posted 30 March 2018 - 14:22
Aia e toba. Catalizatorul e in spatele radistorului și pleacă direct din turbo.
Cel mai simplu mod de a vedea dacă ai dpf sau nu e sa cauți senzorul de lângă baterie. Dacă ai senzor ai și dpf. Attached FilesEdited by Marius3k, 30 March 2018 - 14:25. |
#462
Posted 30 March 2018 - 15:05
Asta inseamna ca nu am DPF. Lipsește acea mufa la mine.
Atunci mai rămâne ca eroarea sa vina de la acest injector care are lichid in jurul lui. Attached Files |
#463
Posted 30 March 2018 - 15:47
Sper sa fie doar garnitura de la injector. Ca daca trebuie sa schimb cele 4 injectoare o dau in faliment luna asta )
Garanția oricum nu acoperă nici garniturile nici injectoarele. Edited by tzaq93, 30 March 2018 - 16:14. |
#464
Posted 30 March 2018 - 18:49
Verifică furtunul de la intercooler situat sub farul din dreapta mașinii sa fi pușcat.
Madam 3k a pus stăpânire pe C-Max 2.0tdci, eu mai nou mă dau cu un Mondeo 2.2 Tdci. Edited by Marius3k, 30 March 2018 - 18:55. |
#466
Posted 03 April 2018 - 20:04
Umezeala aia (ulei sau motorina ca nu stiu ce este) o am si eu in jurul la vreo doua injectoare dar masina se comporta normal.
|
#467
Posted 07 April 2018 - 16:17
Astazi am finalizat montajul camerei DVR Xiaomi 70min. Am montat-o in spatele oglinzii retrovizoare, este legata hardwire la un plus 12v pe contact cu ajutorul unui add-a-fuse.
Cam asa arata: Attached Files |
#468
Posted 09 April 2018 - 10:54
Am văzut zilele trecute un film haios: The Hitman's Bodyguard.
Acţiune ok, actori buni (Ryan Reynolds, Samuel L. Jackson, Salma Hayek), dar mi-au plăcut cel mai mult urmăririle între maşini. Da, dragilor, un C-Max pilotat de cei doi actori principali pune la respect o pleiadă de BMW-uri şi alte maşini cu pretenţii. Recomand vizionarea filmului, e în grila DigiFilm! [ https://pics.imcdb.org/12851/snap10192.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://pics.imcdb.org/12851/snap10227.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Yoda, 09 April 2018 - 10:55. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users