Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Ford Mondeo 2.0 TDCI - 2009

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
145 replies to this topic

#37
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Ai schimbat termostatul? Dacă da, ce ai făcut cu mufa albastră de la supapa electrica a termostatului stock?
Multi km fără probleme in continuare cu Geo-mondeo!

#38
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,843
  • Înscris: 01.11.2005
Da, termostatul l-am schimbat dar nu era nici o mufa albastra. E o mufa verde unde se afla senzorul de temperatura al apei. Nu stiu de nici o supapa electrica.
Da si mie o poza sa vad si eu despre ce este vorba.

#39
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Înseamnă că ai deja versiunea îmbunătățită FĂRĂ supapă de control electronică.
Atașez două imagini cu varianta cu supapă pe care o am eu instalată de fabrică (C-MAX 2.0tdi 136 2005).
La un moment dat au schimbat modelul termostatului, dar nimeni nu știe ce trebuie făcut cu mufa instalației electrice și nici dacă trebuie alt software pentru PCM/ECU.
Și un link foarte util zic eu. https://workshop-man...ut_this_manual/

Attached Files



#40
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,843
  • Înscris: 01.11.2005
Aha. Al meu arata mai diferit oleaca. Plus ca eu nu am acel termostat electronic.
Oricum nu cred ca trebuie sa faci nimic pentru ca acolo se află un solenoid. Atata timp cat masina merge bine si fara probleme nu cred ca are rost sa iti bati capul.


#41
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

 tehnics, on 18 martie 2018 - 09:39, said:

. Atata timp cat masina merge bine si fara probleme nu cred ca are rost sa iti bati capul.
Tocmai, am eroare pe electrovalva și se încălzește (mai) greu. După ce e cald, nu mișcă acul de la 88°C.
Al tău ar trebui să arate cam așa:
Attached File  s-l400.jpg   17.44K   25 downloads

#42
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,843
  • Înscris: 01.11.2005
Da, asa arata. In postul #23 am pus o poza cu piesele ce le-am schimbat si acolo se vede si termostatul. Oricum atatea furtune pe termostatul ala nu am vazut in viata mea. Plus ca termostatul este capsulat, nu poti da jos elementul mobil. Cand il schimbi, schimbi toata carcasa aia si nu stiu cum e la tine, dar la mine trebuie demontat mult si este si o pozitie a dracu de incomoda.

O alta chestie acum care eu sincer nu am reusit sa o inteleg este faptul ca atunci cand am demontat cutia de viteze, am scos tot uleiul din ea si l-am pus intr-un bidon. La montaj dupa ce am montat planetarele am bagat uleiul inapoi dar din pacate nu mi-a intrat tot. Mi-a mai ramas cam 150-200ml de ulei desi pe la busonul de umplere dadea pe afara. Am lasat masina doar cu roata din stanga suspendata ca sa inclin cutia de viteze si am mai bagat inca putin...dar tot mi-a ramas. De ce naiba ? Nu imi explic.
Eu stiu ca se completeaza pana iese ulei pe buson....Cum de a avut mai mult si cum a fost bagat acolo nu imi dau seama.

Edited by tehnics, 18 March 2018 - 12:22.


#43
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,843
  • Înscris: 01.11.2005
Revin cu noutati...nu prea placute.
1. Imediat dupa ce am scos masina din garaj i-am dat-o unui prieten sa se foloseasca de ea pentru ca avea nevoie. Dar i-am spus sa treaca a doua zi pe la mine ca sa verific antigelul pentru ca era posibil sa mai scada nivelul dupa schimbarea distributiei si a pompei de apa. A doua zi cand a venit prietenul si intr-adevar era nivelul scazut. I-am dat un bidon de antigel si i-am zis sa completeze a doua zi dimineata cand motorul este rece. La plecare am observat pe asfalt o pata de ulei proaspat. UPS.
I-am zis sa se intoarca si cand ma uit, curgea ulei pe langa simeringul de la planetara din stanga. Pfff. I-am zis sa lase masina si o sa comand eu alt simering. A doua zi a venit simeringul si m-am chinuit destul ca sa il scot de acolo. L-am invocat si pe Dumnezeu si pe Cristos...si pana la urma l-am scos cu un dispozitiv facut manual ad-hoc. La final l-am montat pe cel nou si am montat planetara la loc...si vad ca nu mai curge deloc dupa zile de folosinta. Bun. Problema rezolvata.
2. Astazi ma suna prietenul asta al meu si imi spune ca deodata masina nu mai are putere. Motorul merge, dar nu are putere. Ajung in 10 minute la fata locului si observ ca motorul tremura din toate incheieturile. Pfff, semne ca un injector nu lucra.
Opresc motorul si labesc toate conexiunile si apoi le montez la loc. Pornesc si scot mufa de la injectorul 1. Nimic. Mergea la fel. Scot mufa de la injectorul 2 si motorul s-a balbait de cateva ori si s-a oprit. La fel s-a intamplat si cu injectoarele 3 si 4. Deci clar injectorul 1 nu functioneaza.
Am masurat bobina comparativ cu celelalte bobine si toate sunt la fel la masuratoare. Semnal electric exista pentru ca am masurat cu osciloscopul. Faza e ca maine dimineata plec in concediu in Romania si masina s-a stricat fix astazi si mi-a stricat toata dispozitia. In tara am sa cumpar un injector SH cu factura si garantie si o rampa de retur pentru ca pe asta am rupt-o deja cand am incercat sa inversez injectoarele si mai tare m-am enervat.
Faza interesanta este ca pe tester nu am nici o eroare la motor.
Singura posibilitate ar fi ca injectorul sa se fi blocat sau scapa presiune pe retur...altfel nu imi explic pentru ca in tot timpul asta cat am reparat la masina asta nu m-am atins de injectoare deloc...
Asta e....sunt eu mai ghinionist sau cum a spus prietenul meu, masochist.
O seara buna, va tin la curent.

#44
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Imi pare rau pentru ce-ai patit. Daca nu te descuri cu piesele, da-mi PM.

Pot sa postez si eu pe topicul tau?

M-am ales cu un Mondeo 4 Titanium X Sport Tournier 2.2 tdci 175cp Panther Black Metallic de cand mi-a luat Madam3k C-Maxul.

Edited by Tyby, 29 March 2018 - 08:48.


#45
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
Inteleg ca e cel fara facelift?
Pe facelift motorul de 2.2 are 200 cai.
Vrem mai multe detalii sau link cu masina.
Eu am tot mondeo 4 din 2012 de 140 cai.
As vrea sa il schimb cu un titanium mai nou de 163 cai macar sau sa iau mk5.
E la fel de reusit si fiabil ca mk4 oare?

#46
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Este 2009 fara facelift.

Deocamdata doar pozele din anunt le am.
La dotari avem cam asa bixenon cu cornering, bluetooth, navi, convers+, tempomat, senzori ploaie+lumini, comenzi vocale, parktronic fata-spate, keyless, suspensie sport, roti pe 18" cu gume de vara noi dot 2017 Hankook ventus prime 3 Posted Image + alte chestii de care nu m-am prins inca. Avem tavita portbagaj si covorase de cauciuc si o gramada de becuri care ma cam streseaza si o sa le schimb cu unele pe LED.

Ce ii lipseste e camera reverse si scaunele sunt doar incalzite nu si ventilate. Oh, si nu are roata de rezerva, o sa trebuiasca macar una slim.

Attached Files


Edited by Marius3k, 28 March 2018 - 22:44.


#47
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007

 TruculMagic, on 21 ianuarie 2018 - 14:58, said:

Schimbi la ea ce trebuie schimbat sa nu mai tremure, schimbi termostatul si o aduci in tara si o vinzi lejer cu 5000euro Posted Image
Nu imi imaginez cum le vand asa ieftine pe acolo cand au 2-3 probleme, unele chiar minore.
Sunt scumpe serviceurile prin vest

#48
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
Deci e belea masina Marius, mai ales tapiteria.
Pe facelift au pus becuri cu led in interior :)).
Ce rulaj are si cat a fost pretul?
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea fara pb.

#49
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Mulțumesc.
Mașina tocmai ce a ieșit din rodaj (2ook) și a costat relativ puțin pt.cum merge și câte are pe ea. A avut până la mine o singură proprietară în.de iar interiorul se prezintă extrem de bine dacă îl comparăm cu un Passat din același an, de exemplu. Bine, aici ajută mult faptul că Mondeo nu are butoanele cauciucate deci nu are ce să se exfolieze - deh, nu e premium.
În acest moment  m-am apucat de schimbat becurile de la plafoniere, de sub oglinzi, de la picioare cu LED-uri warm white. La număr o să iau niște Osram de 4000k cu iluminare 360° dacă nu cumva pun o camera reverse.
Am comandat distribuția și filtrele dar nu mă pot decide asupra uleiului.

#50
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Pune ulei Castrol Pro de la Ford, e obligatoriu pentru alea cu revizie la 50.000, optional pentru celelalte.

Sa o stapanesti cu placere si fara incidente neplacute! ;)

#51
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,843
  • Înscris: 01.11.2005
@Marius3K, felicitari.
Legat de ulei, pune 5W40 o marca mai consacrata. Castrol sau Mobil.
In principiu arata la interior cu Fordul meu de 1,8, doar ca nu are navigatia originala al meu.
Banuiesc si sper ca si al tau are parbriz degivrat si Webasto programabil - un mare plus pentru iarna.

Eu acum ma uit dupa injector pentru a mea. Totusi nu sunt decis cum sa procedez pentru ca eu am masina in Norvegia. Daca as lua injectorul SH din Romania si as avea probleme cu el ar trebui sa il returnez...dar fiind tocmai din Norvegia parca e cam peste mana. O alta idee ar fi sa cumpar dupa e-bay pentru ca am vazut preturile asemanatoare plus ca acolo am garantie si daca ar fi vre-o problema ar putea sa returnez produsul mai usor.
Voi ce imi recomandati ? Daca imi recomandati ceva din Romania, care ar fi site-ul cel mai ok pentru piese sh ?

#52
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
S-au mai întâmplat niște chestiuni zilele trecute și anume:
Luat roată de rezervă de dimensiuni reduse - e de Focus 125/85R16 nu 125/90R16 dar a fost gratis așa că până o găsim pe cea corectă nu facem nazuri. Mai am de luat cric,cheie și suportul in care vin ele montate pentru a le putea ascunde în portbagaj la locul lor.
Schimbat filtrul de aer.
Am comandat și a și venit 6L de Mobil 1 5w30 Esp cu filtrul aferent și un buson nou de ulei cu garnitura de cupru.
Mai am de luat cel de polen și motorină - pe astea le pot schimba eu, la ulei am nevoie de elevator sau canal - din cauza scutului motor. De asemenea,am luat un kit de distribuție și pompa de apă.
Săptămâna trecută am fost la cineva cu un kess și s-a făcut dpf+egr off - e altă mașină, trage mult mai bine.
Am făcut un update de firmware la navigație - acum funcționează bluetooth streaming - altă viață.
Am reușit să o și programez la R.A.R pentru 8 mai.
Am înlocuit toate becurile din interior și de sub oglinzi cu leduri w5w cu lumină caldă.
Cam așa stă situația până în momentul de față.




 tehnics, on 31 martie 2018 - 19:59, said:

@Marius3K, felicitari.
Banuiesc si sper ca si al tau are parbriz degivrat si Webasto programabil - un mare plus pentru iarna.
Mulțumesc!
Parbriz încălzit are, încălzitor auxiliar și alternatorul de 150A aferent are, webasto nu l-am văzut. Dar ceva e foarte dubios, se încălzește motorul stând pe loc la relanti - lucru pe care nu prea l-am întâlnit la alte motoare diesel. O să studiez problema.

Attached Files



#53
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,843
  • Înscris: 01.11.2005
Imi plac mult jentile alea tip panza de paianjen si cred ca am sa le schimb si eu.
Incalzitorul ala auxiliar nu stiu la ce te referi...ori la schimbatorul de caldura ( racotor de gaze )
Webasto iti poti da seama daca te uiti sub masina in partea dreapta exact sub usa...ar trebui sa fie o teava mica mica iar in meniu sa ai "Parking heater"
Legat de incalzire intr-adevar am obs si eu ca se incalzeste foarte repede...posibil pentru ca sistemul de răcire este mai bine optimizat.

Edited by tehnics, 10 April 2018 - 16:01.


#54
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,843
  • Înscris: 01.11.2005
@Marius3k, dar nu ne-ai spus cat te-a costat masina. Ai fost dupa ea in Germania ?

Acum eu vin cu un update si anume ca am comandat injector de pe un site din RO. Vanzatorul l-am ales dupa calificative si mi-a confirmat ca isi merita calificativele. Pretul injectorului a fost 350lei + 25 lei transportul.
Un lucru nu am mentionat la #43 si anume ca in toate manevrele mele de a verifica problema la nr.2, am scos furtunul de retur de la injectorul 1 si 2. In incercarea mea de a introduce conectorul in injectorul 2, acesta mi s-a rupt la jumate, jumatate din el ramanand in injector.
Am verificat la o firma de piese auto si mi-au spus ca aduc doar pe original si ma costa 390 de lei toata rampa de retur ( acel furtun din plastic cu ştuţurile aferente pentru fiecare injector ). Am verificat si la dezmembrari si nimic. Spre norocul meu cand am primit insjectorul l-am primit si cu acel ştuţ montat in injector asa ca nu a mai comandat acea rampa de retur.
Curand ma intorc din concediu si o sa ma apuc sa montez injectorul si sper sa rezolv problema.
O sa cumpar si o solutie de curatat injectoare in ideea de a le prelungi viata....teoretic, ca practic vor pica tot cand vor dori ele :)

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate