Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024
 Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?
 

Ford Mondeo 2.0 TDCI - 2009

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
145 replies to this topic

#73
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Roata de rezervă slim originală este 125/90R16 indiferent de dimensiune jantelor/anvelopelor.

#74
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Am inmatriculat-o saptamana asta, facut rovinieta pe un an, ce m-a suprins e ca asigurarea e mai ieftina ca la C-Max 2.0tdci. Compensam in schimb la impozit <_<
Am avut putin timp astazi si am schimbat filtrul de motorina - purflux (ca si originalul) si placutele frana spate Ate.
I-am pus si camera de marsarier dar nu am conectat-o pana nu imi vin led-urile cu lumina calda si transmitatorul wireless.

Am luat si scaun de masina pentru kinder si o protectie pentru alcantara sa nu o julim cu scaunul. Acum asteptam sa apara kinderul. :w00t:

#75
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

View PostMarius3k, on 26 mai 2018 - 18:38, said:

Am inmatriculat-o saptamana asta, facut rovinieta pe un an, ce m-a suprins e ca asigurarea e mai ieftina ca la C-Max 2.0tdci. Compensam in schimb la impozit Posted Image
Am avut putin timp astazi si am schimbat filtrul de motorina - purflux (ca si originalul) si placutele frana spate Ate.
I-am pus si camera de marsarier dar nu am conectat-o pana nu imi vin led-urile cu lumina calda si transmitatorul wireless.

Am luat si scaun de masina pentru kinder si o protectie pentru alcantara sa nu o julim cu scaunul. Acum asteptam sa apara kinderul. Posted Image
Felicitari pentru masina.
Felicitari pentru kinder. Oricum, eu pentru kinder am folosit carut 3 in 1 de la Graco. Foarte practic.

#76
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Am montat camera cu wireless , mai așteptăm și un dvr care întârzie să apară.
Mulțumesc pentru urări, căruciorul e 98% identic cu cel din luni o fi făcut de același mâncător de orez.

#77
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005
Revin cu noutati la TDCI-ul meu.
Pentru ca am fost in renovari acum am decis sa ma uit si la masina. Asa ca astazi am inceput usor-usor sa o desfac si sa vad ce este pe acolo.
Am desfacut galeria de admisie, scos injectoare, scos pompa de motorina si pompa de vaccum si mai ramasese capacul de la chiuloasa. Capac care are multe, dar foarte multe suruburi si asta pentru ca are si rol de suport al axelor cu came la partea superioara.
Ce m-a frapat este ca nu are cuzineti. Eu asta nu am priceput-o. Deci capacul si cu chiuloasa formeaza lagarele pentru axe, dar fara cuzineti, aluminiu direct pe axa cu came....Interesant. M-am uitat bine si nici urma de uzura, riduri, santuri. Nimic.
In schimb la pistonul 1 am gasit problema (sau cel putin pana acum): culbutorii de pe admisie rupti. Asta nu pricep deloc cum naiba s-au rupt acei culbutori pentru ca masina pornea in 3 pistoane, adica sarita de la punct nu era. Zgomot nu facea. Iar daca acei cuzineti erau rupti, ar trebui ca supapa sa fie inchisa si sa tina compresie. Tare ciudat defectul asta.
Maine am sa dau cureaua de distributie jos si am sa invarat arborele cotit sa vad cum stau cu compresia pe fiecare cilindru cu axele scoase (toate supapele inchise).
Cateva poze facute in fuga cu telefonul.

Attached Files



#78
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,013
  • Înscris: 01.11.2005

View Posttehnics, on 25 februarie 2018 - 12:46, said:



Asa ca m-am gandit sa conectez conducta de abreiaj la pistonul rulmentului de presiune si sa o aerisesc. In felul asta as debraia si astfel discul s-ar fi asezat singur. Am umplut vasul de lichid de frana cu ce mai aveam eu pe acasa si am chemat un prieten sa ma ajute. Si am inceput sa aerisim...eu la robientul de aerisire, el la pedala....si dai, si dai. Dupa cateva pedale deja aveam lichid curat fara bule. Ii spun prietenului apese ambreiajul usor si sa vad cum ajustej cutia.

Acum cateva zile m-am pricopsit si eu cu un Mondeo break 2.o Tdci 2014,nu aveam nevoie de el dar pretul a fost de nerefuzat.Are o problema la ambreiaj,la reprezentanta ii facuse deviz de +1500E.
Pedala de ambreiaj sta jos de tot,nu revine,se vad urme de lichid si se aude cum il pierde in interiorul cutiei.
L-am pornit in treapta 1 si l-am urcat pe platforma.Ce piese ar trebui sa comand? Inca nu am dat cutia jos si nu stiu daca sa comand si kit compet de ambreiaj.

#79
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Disc, placă, rulment hidraulic, volantă. Slabe șanse să fie pompa centrală de ambreiaj defectă.

#80
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
Cat ai dat pe el daca nu e secret ? Ms.

#81
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005
Cati km reali are ? Fiind din 2014 nu stiu daca e nevoie de schimbat discul si volanta, dar depince ce descopera dupa ce da jos cutia.
Clar trebuie schimbat pistonul cu rulmentul de presiune. Acela costa in jur de 600-800 de lei de la SACHS.
Kitul de ambreiaj - volanta+disc - costa undeva pe la 1200-1500 lei....poate si mai mult


#82
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,013
  • Înscris: 01.11.2005
Are 240.000 km , am dat 4000

@tehnics
Ma gandeam sa comand kitul asta
https://www.atp-auto...ngssatz/mo-5326
doar ca ma induce in eroare atentionarea ca ar fi pentru modele pana in 2010 iar in catalogul online sachs nu vad sa fie diferente

#83
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

View Postbolo, on 19 iunie 2018 - 13:20, said:

Are 240.000 km , am dat 4000

@tehnics
Ma gandeam sa comand kitul asta
https://www.atp-auto...ngssatz/mo-5326
doar ca ma induce in eroare atentionarea ca ar fi pentru modele pana in 2010 iar in catalogul online sachs nu vad sa fie diferente
Defapt la tine conteaza cutia de viteze, nu modelul de motor. Sunt doua tipuri de cutii de viteze manuale: cu 5 trepte sau cu 6 trepte.
Tu de care ai ?
Da-mi mai multe detalii despre masina: motor, cutie viteze, an facbricatie, model (sedan, WS ) si am sa incerc sa iti caut.
Eventual un VIN pentru ca am cont pe FordEtis si e mai usor acolo

Edited by tehnics, 19 June 2018 - 13:57.


#84
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,013
  • Înscris: 01.11.2005
Deocamdata am doar VIN e break , varianta UKBB1G,prima inm 05/2014 ,probabil fabricatie 2013,6 trepte

Attached Files


Edited by bolo, 19 June 2018 - 14:27.


#85
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
@bolo: Disc și placă 1907329 sau 1805268 (recondiționat), rulment 1827889, volant 1827370.

Și lista de dotări:

Attached Files


Edited by Marius3k, 19 June 2018 - 14:31.


#86
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,013
  • Înscris: 01.11.2005
Merci @Marius3k ,am sa caut
compatibilitatea cu kitul respectiv deoarece pretul e foarte bun,daca le iau separat diferenta e considerabila,sper sa ajunga vineri.

#87
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,013
  • Înscris: 01.11.2005
Am schimbat tot kitul,singura problema e ca imi cere cod de deblocare
pentru navigatie iar cum nu sunt inca proprietar in acte,nu il voi
primi de la reprezentanta.Stiti cumva daca exista vreun generator de coduri ?


Attached File  IMG_20180625_195736.jpg   154.78K   32 downloads

#88
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Scoate-l afară și trimite-mi un PM cu seriile. Încerc să te ajut.

Poze cu agregatul?

#89
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,013
  • Înscris: 01.11.2005
O sa pun poze dupe ce voi reusi sa o si spal,ieri nu aveam la mine sculele sa o pot scoate afara,inca nu am seria.

#90
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

View Posttehnics, on 19 iunie 2018 - 00:39, said:

Asta nu pricep deloc cum naiba s-au rupt acei culbutori pentru ca masina pornea in 3 pistoane, adica sarita de la punct nu era. Zgomot nu facea. Iar daca acei cuzineti culbutori erau rupti, ar trebui ca supapa sa fie inchisa si sa tina compresie si sa nu poata trage aer pe admisie pentru a face compresie.
Am recitit postul meu si am facut ceva rectificari.

Acum sa revin cu ceva noutati.
Am comandat culbutorii. Destul de scumpi dar nu am avut ce face mai ales ca i-am avut in cateva ore.
Singura mea grija era ca nu cumva sa fie mai mult decat acei culbutori pentru ca nu gaseam motivul pentru care s-au rupt...amandoi in acelasi timp ( sau poate au picat pe rand si nu mi-am dat eu seama ).
Dupa ce am dat axele cu came jos am verificat inaltimea supapelor de admisie comparativ cu celelalte si erau la aceleasi cote. Pentru ca axele cu came erau inalturate, toate supapele inchise asa ca am bagat aer comprimat in cilindru prin locul unde venea injectorul si se pare ca nu avea scapari. Asta era un semn bun.
Un alt lucru care m-a pus pe ganduri a fost daca nu cumva intinzatorul lantului dintre axele cu came ar fi fost slabit si sa fi sarit o za. Inainte de a demonta axele am marcat cu oja toate punctele (curea distributie, pozitie lant, pozitie axe came ).  Dar daca cumva sarise un dinte datorita intinzatorului, atunci toate semnele date de mine erau gresite.
Asa ca am intrat pe un site si am aflat defapt exista semne si pentru lant si axele cu came. Semnul este un punct pe fiecare pinion al axei care trebuie sa corespunda cu o za de o culoare galbuie aflata pe lant - se vede intr-una din poze.
Le-am aliniat conform semnelor din fabrica si am constatat ca nu sarise nici un dinte, semnele date de mine erau in aceiasi pozitie. Asta e bine.
Apoi am spalat cu motorina capacul de chiuloasa si galeria de admisie pentru ca avea foarte multa funingine depusa si apoi cu apa fierbinte cu presiune. Am curatat si MAP-ul pentru ca la fel era murdar.
M-am ocupat si de compensatorii hidraulici ca sa ii curat. Pentru asta am folosit o seringa si cu un ac. Am bagat in acei compensatori motorina si am apasat pe ei pentru a scoate tot uleiul murdar. Acesti compensatori au in interior o bila cu arc. Cand bagi acul seringii in interior, acesta apasa pe bila si deschide compensatorul astfel el se "inmoaie".
Dupa ce i-am curatat cu motorina, i-am incarcat cu ulei doar cat sa aiba un pic de ulei in ei pentru ca ei se ajusteaza imediat dupa ce pornesti motorul si se umplu singuri cu ulei cat trebuie.
Apoi am pus pistonul 1 in PMS si am pus axele cu came pe pozitie. Am blocat prima axa cu un surub in chiuloasa si am montat cureaua de distributie dar fara sa o strang, doar pe pozitie.
Am pus silicon de etansare pe capacul distributitiei si am inceput strangerea. Am folosit o autofilentata cu reglajul mandrinei la minim - acel deglaj al puterii de strangere din mandrina - pentru o strangere uniforma si pentru a nu crea zone de tensiune in capac mai ales ca are rolul si de lagar pentru axa cu came.
Dupa ce le-am strans pe pozitie, a urmat al doilea pas de strangere cu un moment de strangere mai mare. La final am strans suruburile capacului in 4 pasi.
Am rotit motorul cu cheia de cateva ori la mana ca sa fiu sigur ca totul e bine si nu atinge nici o supapa.
Am facut un test de compresie si era ok pe toate pistoanele.
Am montat injectoarele, pompa de motorina, pompa de vacuum si tot ce mai era pe acolo.
Am aerisit injectoarele si a pornit imediat. Cam zgomotos dar dupa ce s-au umplut cu ulei compensatorii hidraulici a devenit mai silentios.
Intre timp am schimbat si bieletele de directie doar ca am ramas pe cap cu doua probleme: s-au rupt cablurile de la frana de mana de la rugina si trebuie sa schimb senzorul ABS pe spate stanga.
In rest masina merge foarte bine....

Attached Files


Edited by tehnics, 27 June 2018 - 09:16.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate