Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 

Ford Mondeo 2.0 TDCI - 2009

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
145 replies to this topic

#91
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005

 Marius3k, on 26 iunie 2018 - 08:15, said:

Scoate-l afară și trimite-mi un PM cu seriile. Încerc să te ajut.

Poze cu agregatul?
Ai PM

Attached File  received_1590860444356413.jpeg   364.14K   72 downloads
Attached File  received_1590861184356339.jpeg   343.12K   64 downloads
Attached File  received_1590861324356325.jpeg   385.61K   58 downloads

#92
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005
Arata super misto. Chiar imi place grila din fata si culoarea este una care nu atrage nici soarele si nici nu scoate murdaria in evidenta.
Kilometrii cat mai multi fara probleme.

#93
evil_inside

evil_inside

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 26.02.2008

 tehnics, on 24 aprilie 2018 - 09:50, said:

Nice. Fa poza si ziua.
Arata cam ca a mea din postul asta
Apropo, comenzile pe volan iti functioneaza ?
In ce sens comunica cu bordul ? Iti afiseaza ceva in bord sau te referi la comenzile de pe volan ? Sunt curios pentru ca la mine nu imi arata nimic pe display-ul din cluster, doar comenzile pe volan functioneaza.
Imi place faptul ca iluminatul este rosu ca al bordului si zici ca este unitatea originala.
Da un link de unde ai luat unitatea media...sunt curios cum arata.


Pentru descriere explicita cauta pe Workshop manuals
Pentru QYBA aici ai pasii pentru schimbarea distributiei.
Pentru QXBA aici gasesti pasii pentru distributie..
si asa mai departe.
Dar cum au zis si colegii, du-te la service..ca eu vazut ce am patit eu cu surubul ala de la motorul asta...
am motorul de 2.0 tdci,140 cp.....si am schimbat singur distributia la focus mk 1 si ambreiajul,cred ca ceva habar am...

#94
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

 evil_inside, on 12 iulie 2018 - 16:37, said:

am motorul de 2.0 tdci,140 cp.....si am schimbat singur distributia la focus mk 1 si ambreiajul,cred ca ceva habar am...
Inseamna ca ai cod motor QXBA si ar trebui sa arate ca in poza asta. Daca simti ca te poti baga sa schimbi distributia, go for it. Ar fi bine sa citesti si topicul meu ca sa vezi cam ce sa ai in vedere pentru ca e acelasi motor ca al meu.

Mai nou, la mine a inceput sa scartaie rulmentul pe dreapta-fata. Alti bani, alta distractie...doar ca nu prea imi plac mie distractiile de genul asta. O sa trebuiasca sa il schimb. Din ce am vazut ar costa undeva la 460 de lei de la SKF.

#95
evil_inside

evil_inside

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 26.02.2008

 tehnics, on 13 iulie 2018 - 10:43, said:

Inseamna ca ai cod motor QXBA si ar trebui sa arate ca in poza asta. Daca simti ca te poti baga sa schimbi distributia, go for it. Ar fi bine sa citesti si topicul meu ca sa vezi cam ce sa ai in vedere pentru ca e acelasi motor ca al meu.

Mai nou, la mine a inceput sa scartaie rulmentul pe dreapta-fata. Alti bani, alta distractie...doar ca nu prea imi plac mie distractiile de genul asta. O sa trebuiasca sa il schimb. Din ce am vazut ar costa undeva la 460 de lei de la SKF.
asa arata motorul,si my car este cea full,trapa,scaune full electric,eleron spate si suspensia cu ivdc la care am schimbat amortizoarele si acum ma chinui sa scap de mesajul din bord...si apropo de distributie ,nu inteleg doar cand este pistonul la pms si cand sunt aliniate fulia d sus ip care o blochez cu surubul si arborele cotit care se blocheaza cu piesa in forma de L...

#96
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005
Ufff, acele amortizoare sunt durere in cur...Alea le dezactivezi doar cu o diagnoza care are MS-CAN. Eu am un ELM-327 modificat pentru asa ceva, bine nu pentru amortizoare, pentru alte chestii. Uite aici si folosesti FORScan
Ca sa schimbi distributia urmeaza pasii de aici
1. Dai jos capacele de la distributie
2. Dai jos ditributia
3. Schimbi si pompa de apa. Atentie ca pompa de apa are un surub comun cu unul din capace care se monteaza la final. Ai grija sa il strangi bine ca altfel pierzi antigel pe acolo. Se vede intr-o poza din link ca un surub e mai diferit...
La punctul 6 din linkul cu distributia, ai sa vezi ca acolo se blocheaza pinionul axei cu came cu o scula speciala...poti folosi lejer un surub M10 lung de vre-o 60-80mm daca imi aduc eu bine aminte. Astfel in pozitia aia esti 100% sigur ca pistonul 1 este in PMS.
In rest nu misti motorul pana nu montezi cureaua.
Cel mai indicat ar fi ca inainte de a scoate cureaua veche sa dai semne cu oja pe curea+pinion axa cu came si curea+pinion arbore cotit.
Ai grija la discul de pozitie al arborelui cotit cum il manevrezi. Apare intr-una din pozele astea din postul de aici
Succes.

Edited by tehnics, 13 July 2018 - 16:19.


#97
evil_inside

evil_inside

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 26.02.2008

 tehnics, on 13 iulie 2018 - 16:10, said:

Ufff, acele amortizoare sunt durere in cur...Alea le dezactivezi doar cu o diagnoza care are MS-CAN. Eu am un ELM-327 modificat pentru asa ceva, bine nu pentru amortizoare, pentru alte chestii. Uite aici si folosesti FORScan
Ca sa schimbi distributia urmeaza pasii de aici
1. Dai jos capacele de la distributie
2. Dai jos ditributia
3. Schimbi si pompa de apa. Atentie ca pompa de apa are un surub comun cu unul din capace care se monteaza la final. Ai grija sa il strangi bine ca altfel pierzi antigel pe acolo. Se vede intr-o poza din link ca un surub e mai diferit...
La punctul 6 din linkul cu distributia, ai sa vezi ca acolo se blocheaza pinionul axei cu came cu o scula speciala...poti folosi lejer un surub M10 lung de vre-o 60-80mm daca imi aduc eu bine aminte. Astfel in pozitia aia esti 100% sigur ca pistonul 1 este in PMS.
In rest nu misti motorul pana nu montezi cureaua.
Cel mai indicat ar fi ca inainte de a scoate cureaua veche sa dai semne cu oja pe curea+pinion axa cu came si curea+pinion arbore cotit.
Ai grija la discul de pozitie al arborelui cotit cum il manevrezi. Apare intr-una din pozele astea din postul de aici
Succes.
mersi....am si eu diagnoza modificata si am reusit sa dezactivez suspensia dar apar alte mesaje ..se dezactiveaza farurile adaptive si asa nu scap de mesaje,acum astept sa incerc cu rezistente puse in locul electromagnetilor din suspensie....prea multe electronice in ghia astea...pt distributie am gasit si linkul asta,...http://replace-timing-belt.com/ford-focus-2-0-tdci-2011-ukdb/....este acelasi motor....am vazut ca se blocheaza cu surub,nu asta este prob.....intrebarea este, in care moment introduci surubul pt blocare.Opresti motorul,iei borna si rotesti pinionul pana ajunge gaura din ax in dreptul gauri din chiulasa si introduci surubul,nimic greu,dar de unde sti ca pistonul unu este la PMS..poti roti pinionul cate ture doresti sa dea gaura in gaura dar de unde stim cand pistonul este sus...la benzina scoti bujia,bagi surubelnita pana este ridicata,blochezi cu ceva axele cu came si gata,sti ca distributia este blocata....

Edited by evil_inside, 14 July 2018 - 21:55.


#98
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

 evil_inside, on 14 iulie 2018 - 21:39, said:

..poti roti pinionul cate ture doresti sa dea gaura in gaura dar de unde stim cand pistonul este sus...
Păi ai o singură gaură, asta e ideea de fapt. Când poți bloca axul cu came doar atunci poți bloca și arborele cotit , asta presupunând că e pusă bine la punct în momentul ăsta. Bine, dacă nu ar fi nu ar porni, așa că spor la treabă!
După câte ne spui pari posesor de benzinar,așa este?

Attached Files



#99
evil_inside

evil_inside

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 26.02.2008

 Marius3k, on 15 iulie 2018 - 07:50, said:

Păi ai o singură gaură, asta e ideea de fapt. Când poți bloca axul cu came doar atunci poți bloca și arborele cotit , asta presupunând că e pusă bine la punct în momentul ăsta. Bine, dacă nu ar fi nu ar porni, așa că spor la treabă!
După câte ne spui pari posesor de benzinar,așa este?
nu....am diesel de 2.0....140 cp

#100
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Nu nu, înainte de 2.0 ai avut benzinar?

#101
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

 evil_inside, on 14 iulie 2018 - 21:39, said:

intrebarea este, in care moment introduci surubul pt blocare.Opresti motorul,iei borna si rotesti pinionul pana ajunge gaura din ax in dreptul gauri din chiulasa si introduci surubul,nimic greu,dar de unde sti ca pistonul unu este la PMS..poti roti pinionul cate ture doresti sa dea gaura in gaura dar de unde stim cand pistonul este sus...la benzina scoti bujia,bagi surubelnita pana este ridicata,blochezi cu ceva axele cu came si gata,sti ca distributia este blocata....
Deci, asa cum ti-am zis: in pozitia in care poti baga un surub de blocaj in acea gaura, garantat 100% atunci pistonul este in PMS. Daca blochezi axa cu came nu mai ai nevoie sa stii unde este pistonul. Blochezi axa, slabesti si schimbi cureaua, pompa de apa, intizatorul si rola de ghidaj si apoi montezi la loc. Simplu, nu e bataie mare de cap.
La motorul de 2 ca sa vezi cand este in PMS merge sa scoti injectorul si verifici cu surubelnita mai lunga...dar e frecus mare ca e inghesuit si e nasol daca scoti injectorul...asa ca fa cum ti-am spus mai devreme: blocheaza doar axa cu came si atat, nu iti mai bate capul cu PMS si altele.
Si fa semne inainte de a slabi vechea curea.

#102
evil_inside

evil_inside

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 26.02.2008

 Marius3k, on 15 iulie 2018 - 12:47, said:

Nu nu, înainte de 2.0 ai avut benzinar?
da.....

 tehnics, on 15 iulie 2018 - 16:21, said:

Deci, asa cum ti-am zis: in pozitia in care poti baga un surub de blocaj in acea gaura, garantat 100% atunci pistonul este in PMS. Daca blochezi axa cu came nu mai ai nevoie sa stii unde este pistonul. Blochezi axa, slabesti si schimbi cureaua, pompa de apa, intizatorul si rola de ghidaj si apoi montezi la loc. Simplu, nu e bataie mare de cap.
La motorul de 2 ca sa vezi cand este in PMS merge sa scoti injectorul si verifici cu surubelnita mai lunga...dar e frecus mare ca e inghesuit si e nasol daca scoti injectorul...asa ca fa cum ti-am spus mai devreme: blocheaza doar axa cu came si atat, nu iti mai bate capul cu PMS si altele.
Si fa semne inainte de a slabi vechea curea.
ok...multumesc de ajutor

#103
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

 evil_inside, on 15 iulie 2018 - 19:53, said:

ok...multumesc de ajutor
Ai grija ca surubul din capul arborelul cotit are loctite de blocaj pus in nesimtire. Defapt cel mai greu o sa fie sa dai jos surubul ala.

#104
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Fără pistol de impact mai tare de 500N eu nu m-aș apuca.

#105
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

 Marius3k, on 16 iulie 2018 - 08:32, said:

Fără pistol de impact mai tare de 500N eu nu m-aș apuca.
Vezi, aici e greseala....mai citeste un pic postul meu de aici.

Edited by tehnics, 16 July 2018 - 09:04.


#106
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Tu l-ai forțat/torsionat cu chei normale și ulterior s-a rupt când ai pus pistolul pe el. Am asistat la schimbul distribuției și la Cmax 2.0tdci și la Mondeo 2.2 tdci, la ambele s-a desfăcut foarte ușor șurubul de la arborele cotit cu pistolul de impact. La service-ul unde am lucrat înainte nu s-a întâmplat așa ceva la sute de mașini în 4 ani...

Edited by Marius3k, 16 July 2018 - 09:04.


#107
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

 Marius3k, on 16 iulie 2018 - 09:04, said:

Tu l-ai forțat/torsionat cu chei normale și ulterior s-a rupt când ai pus pistolul pe el. Am asistat la schimbul distribuției și la Cmax 2.0tdci și la Mondeo 2.2 tdci, la ambele s-a desfăcut foarte ușor șurubul de la arborele cotit cu pistolul de impact. La service-ul unde am lucrat înainte nu s-a întâmplat așa ceva la sute de mașini în 4 ani...
Nu l-am fortat cu chei normale pentru ca nu aveam cum sa blochez arborele pentru ca nu aveam acea scula care se monteaza pe coroana volantului. Singura metoda incercata a fost sa bag in viteza si sa incerc sa il desfac dar nu am avut nici o sansa asa ca i-am dat direct cu masina de impact. Prima data am incercat ca una de putere mai mica apoi am incercat cu una de putere mai mare unde s-a si rupt.

#108
Elvisromania

Elvisromania

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 30.07.2018
Mondeo Mk4 2010
Salutare sunt nou pe aici nu știu unde să postez.am achiziționat un Mondeo titanium X din 2010 cu 80000 de km,de câteva zile la rece dimineața pornește normal dar pentru 40 de secunde are fluctuații de rotații,mi sa spus că ar fi injectoarele mă puteți ajuta.apropo este un 2.0 litri diesel automat

Edited by Elvisromania, 30 July 2018 - 21:09.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate