Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ford Mondeo 2.0 TDCI - 2009
Last Updated: Nov 23 2022 22:05, Started by
tehnics
, Jan 21 2018 11:50
·
0
#109
Posted 31 July 2018 - 14:36
Mai intai ar trebui sa faci o diagnoza sa vezi daca nu cumva apar erori.
|
#110
Posted 27 August 2018 - 10:29
tehnics, on 27 iunie 2018 - 09:14, said:
Intre timp am schimbat si bieletele de directie doar ca am ramas pe cap cu doua probleme: s-au rupt cablurile de la frana de mana de la rugina si trebuie sa schimb senzorul ABS pe spate stanga. In rest masina merge foarte bine.... Saptamana asta m-am apucat sa schimb cablurile de mana...durere mare daca nu ai rampa sau elevator pentru ca m-am chinuit mult sa dau acele scuturi de aluminiu care vin deasupra esapamentului avand masina ridicata doar intr-o parte. Cand am desfacut cablul din partea stanga am observat si problema ABS_ului anume nu senzorul era problema ci cablul. Posibil cineva a schimbat senzorul sau ceva s-a intamplat acolo pentru ca am gasit un cablul invelit in banda izolatoare. Cand am desfacut era oxidat si rupt. Am relipit si izolat cu varnis termocontractabil si eroarea a disparut singura din bord. Acum am rezolvat problemele si masina merge bine. A mai ramas sa rezolv niste chestii estetice de vopsea dar nu e problema. |
#111
Posted 08 September 2018 - 04:39
Un mic update și la mine: până acum nu am avut probleme cu agregatul, am făcut câteva mii de km pe plan local doar.
Am schimbat grila fără semn tip "tuning" cu cea originală tip fagure a mașinii. Grila "nouă" a costat 300 lei sh iar pe cea veche am vândut-o ulterior neașteptat de rapid cu 270. Oh well. Am comandat o interfață mai specială de diagnoză cu care am făcut update la ceasurile Convers+ și am activat parking mode. Am cumpărat 4 jante de aliaj Tomasson platin pe 16” încălțate cu bine de iarnă din noiembrie 2017 la un preț prea bun pentru a putea refuza. Revin cu poze după ce le pun sus. Attached FilesEdited by Marius3k, 08 September 2018 - 05:03. |
#112
Posted 10 September 2018 - 13:45
Marius3k, on 08 septembrie 2018 - 04:39, said:
Am comandat o interfață mai specială de diagnoză cu care am făcut update la ceasurile Convers+ și am activat parking mode. |
#113
Posted 10 September 2018 - 14:20
UCDS. O găsești pe Ali cu 35 de credite la vreo 50$.
|
#114
Posted 10 September 2018 - 14:33
Marius3k, on 10 septembrie 2018 - 14:20, said:
UCDS. O găsești pe Ali cu 35 de credite la vreo 50$. Totusi care-i faza cu acele 35 de puncte/credite ? L.E. In care din module gasesti Parking Assist ? Eu am ELM Config si ForScan si ma gandesc ca poate ar merge cu ele. Edited by tehnics, 10 September 2018 - 14:59. |
#115
Posted 10 September 2018 - 20:16
Nu merge cum crezi tu - am IDS, ForScan, Focom, elm config normal+ epm bluetooth și mai nou UCDS. Se scrie firmware-ul ceasurilor nu doar pui o bifă. Bonus am primit și tema nouă de la facelift. Token-urile le folosești in funcție de ce operațiune vrei să faci. De exemplu la mine a mers fără să folosesc vreun token dar la un 2.5 turbo a trebuit să consum unul. Oricum, am modificat la doi colegi deja iar interfața și-a scos banii.
|
#116
Posted 11 September 2018 - 10:04
Marius3k, on 10 septembrie 2018 - 20:16, said:
Nu merge cum crezi tu - am IDS, ForScan, Focom, elm config normal+ epm bluetooth și mai nou UCDS. Se scrie firmware-ul ceasurilor nu doar pui o bifă. Bonus am primit și tema nouă de la facelift. Token-urile le folosești in funcție de ce operațiune vrei să faci. De exemplu la mine a mers fără să folosesc vreun token dar la un 2.5 turbo a trebuit să consum unul. Oricum, am modificat la doi colegi deja iar interfața și-a scos banii. Oricum nu ma dau in vant atat de mult dupa optiunile alea dar eram curios . Mi-e de ajuns bip-bip sa estimez distanta la parcare. |
#117
Posted 13 September 2018 - 12:24
Vin astazi cu ceva noutati. Mi-as fi dorit sa fie vesti bune...dar din pacate nu.
Ieri trebuia sa mergem sa ducem copii la gradinita si apoi ceva treburi pe la spital asa ca am zis sa luam masina sotiei. Ma urc sa conduc, sotia urca copii in masina si cand sa urce imi spune: De ce naiba e pata asta mare de ulei pe jos ? Ia uita-te. Ma dau jos si sub masina era o pata foarte mare de ulei, desi cu o seara inainte nimic suspect. In fine, ne hotaram sa plecam cu masina mea, a sotiei ramanand in garaj. La intoarcere trebuia sa elucidez misterul...de unde a curs peste noapte ulei...adica nici un martor in bord aprins, motorul oprit si ditamai baltoaca... ? Verific nivelul si capul jojei era uscat. Nasol. Asa ca trec la treaba si ridic masina pe cricuri, dau scutul jos si mare mizerie de ulei nu era. Un pic pe la busonul de golire a baii si un pic partea dreapta si ceva pe la turbina, iesirea spre intercooler. In rest uscat. Ma da-o incolo.... In timp ce ma uitam eu pe acolo vad ca fulia de la compresorul de AC era un pic nealiniata cu celelalte fulii. Hm ? De ce ? Cand ma uit, observ ca 2 din cele 3 suruburi in care se prindea compresorul de AC erau slabe. Doar unul singur era strans, cel care se prindea de baia de ulei. Tot atunci observ ca si racordul din aluminiu de la AC era rupt. Bai ce dracu ? Cum aici clima este rece nu am avut nevoie de AC, asa ca nu stiu cand s-a rupt. Ma apuc sa strang suruburile ramase nestranse si trec inapoi la depistarea problemei cu scurgerea de ulei. Desfac busonul de scurgere de la baie si spre norocul meu mai erau vre-o 2-3 litri de ulei in baie ramasi. Bun asa. Golesc uleiul ramas, pun busonul inapoi si torn 4 litri de ulei noi si apoi pornesc motorul si ma uit dedesubt. Imediat am observat si problema: baia de ulei fisurata fix in locul in care se prindea compresorul AC_ului. Banuiesc ca ati inteles unde a fost problema: faptul ca am uitat sa strang cele doua suruburi ale compresorului, acesta a vibrat si acolo unde era prins de baie, a fisurat baia datorita vibratiilor. Acum masina e pe dreapta. Am dat unui sudor sa mi-o sudeze in santier ca este din aluminiu si e o sudura mai speciala. Am incercat eu ieri cu ALUTIT si nimic. Nu se lipea neam desi am incins acea zona extrem de tare, cu doua incalzitoare, nimic. Pur si simplu statea la suprafata acel aliaj de ALUTIT asa ca am renuntat. Acum astept sa primesc baia de ulei si sa o montez. Acel furtun de la AC l-am dat si pe el la sudat. Daca se poate suda, ok, daca nu voi lua altul de pe internet ca nu e scump. Ceva poze mai jos. Attached Files |
#118
Posted 15 September 2018 - 00:24
Pentru ca ziua de 13 a trecut si cele 3 ceasuri rele s-au imprastiat, astazi am primit inapoi piesele.....sudate.
Si baia de ulei dar si conducta de AC, unde eram un pic cam sceptic ca se poate suda pentru ca era subtire, au fost sudate in stil profi. Am curatat bine baia de resturile de silicon, la fel si partea inferioara a blocului motor. Am pus silicon de etansare nou pe baie si am montat-o. Am montat si compresorul de AC, de data asta toate cele 3 suruburi . Apoi conducta de AC. Am lasat-o vre-o ora sa se intareasca siliconul si am turnat vre-o 5 litri de ulei....apoi am dat o cheie si fuguta sub masina sa vad daca mai curge. Cum era de asteptat, nu mai curge asa ca am montat scutul si roata. A ramas acum sa incarc instalatia cu refrigerant, dar asta nu-i o urgenta. Poze mai jos. Attached FilesEdited by tehnics, 15 September 2018 - 00:29. |
|
#119
Posted 03 October 2018 - 21:26
Iar s-a ajung pe pagina doi, no news is good news - de obicei.
Am fost pe la niste amici cu un parc de dezmembrari si am gasit intr-un mondeo Zetec de uk chestiile din poze: roata de rezerva slim+toate sculele necesare. Masina a venit cu kit de pana - lipsa la apel. De asemenea, am luat si capitonajul de sub capota + toate clipsurile pe care l-am si montat la fata locului. Sub rezerva slim se pot observa niste jante + gume Conti VanContact Winter, dar asta e deja alt proiect cu topicul ui dedicat. Attached Files |
#121
Posted 07 November 2018 - 23:39
Eu am trecut mai de mult pe winter mode. La mine au fost vre-o doua zile cu polei si -5 grade dimineata....
|
#122
Posted 23 November 2018 - 10:07
evil_inside, on 15 iulie 2018 - 19:53, said:
da..... ok...multumesc de ajutor |
#123
Posted 21 March 2019 - 23:33
...so far, so good...
Attached FilesEdited by tehnics, 21 March 2019 - 23:33. |
|
#124
Posted 08 April 2019 - 20:12
#125
Posted 08 April 2019 - 21:44
Intr-adevar are o pozitie de....kkt.
Uite aici cum se schimba bujiile incandescente. Atentie, foloseste o cheie dinamometrica si strange-le la momentul specificat daca nu ai simt la mana cat de tare strangi. Altfel risti sa le rupi. Edited by tehnics, 08 April 2019 - 21:48. |
#126
Posted 03 June 2019 - 14:40
In week-end am schimbat rulmentii din capul telescoapelor pentru ca se simteau ca aveau probleme....
Cel din partea dreapta era chiar ok, dar l-am schimbat daca tot am dat jos arcul cu telescop. In schimb in partea stanga e jale. Telescopul este praf, a curs tot si nu mai amortizeaza nimic, asa ca socurile au fost transmise catre rulment si bara de torsiune. Astazi am facut comanda de telescop nou si bielete pentru bara de torsiune ca cea din stanga era praf si ea. Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users