Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Ford Mondeo 2.0 TDCI - 2009

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
145 replies to this topic

#109
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
Mai intai ar trebui sa faci o diagnoza sa vezi daca nu cumva apar erori.

#110
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View Posttehnics, on 27 iunie 2018 - 09:14, said:

Intre timp am schimbat si bieletele de directie doar ca am ramas pe cap cu doua probleme: s-au rupt cablurile de la frana de mana de la rugina si trebuie sa schimb senzorul ABS pe spate stanga.
In rest masina merge foarte bine....
Update la qoute.
Saptamana asta m-am apucat sa schimb cablurile de mana...durere mare daca nu ai rampa sau elevator pentru ca m-am chinuit mult sa dau acele scuturi de aluminiu care vin deasupra esapamentului avand masina ridicata doar intr-o parte. Cand am desfacut cablul din partea stanga am observat si problema ABS_ului anume nu senzorul era problema ci cablul. Posibil cineva a schimbat senzorul sau ceva s-a intamplat acolo pentru ca am gasit un cablul invelit in banda izolatoare. Cand am desfacut era oxidat si rupt. Am relipit si izolat cu varnis termocontractabil si eroarea a disparut singura din bord.
Acum am rezolvat problemele si masina merge bine. A mai ramas sa rezolv niste chestii estetice de vopsea dar nu e problema.

#111
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
Un mic update și la mine: până acum nu am avut probleme cu agregatul, am făcut câteva mii de km pe plan local doar.
Am schimbat grila fără semn tip "tuning" cu cea originală tip fagure a mașinii. Grila "nouă" a costat 300 lei sh iar pe cea veche am vândut-o ulterior neașteptat de rapid cu 270. Oh well.
Am comandat o interfață mai specială de diagnoză cu care am făcut update la ceasurile Convers+ și am activat parking mode.
Am cumpărat 4 jante de aliaj Tomasson platin pe 16” încălțate cu bine de iarnă din noiembrie 2017 la un preț prea bun pentru a putea refuza. Revin cu poze după ce le pun sus.

Attached Files


Edited by Marius3k, 08 September 2018 - 05:03.


#112
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View PostMarius3k, on 08 septembrie 2018 - 04:39, said:

Am comandat o interfață mai specială de diagnoză cu care am făcut update la ceasurile Convers+ și am activat parking mode.
Despre ce fel de interfata este vorba ? Da un link sa vad si eu interfata si softul. Si eu sunt interesat sa imi activez acel parking asisst.

#113
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
UCDS. O găsești pe Ali cu 35 de credite la vreo 50$.

#114
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View PostMarius3k, on 10 septembrie 2018 - 14:20, said:

UCDS. O găsești pe Ali cu 35 de credite la vreo 50$.
Ok. Mersi.
Totusi care-i faza cu acele 35 de puncte/credite ?

L.E. In care din module gasesti Parking Assist ? Eu am ELM Config si ForScan si ma gandesc ca poate ar merge cu ele.

Edited by tehnics, 10 September 2018 - 14:59.


#115
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
Nu merge cum crezi tu - am IDS, ForScan, Focom, elm config normal+ epm bluetooth și mai nou UCDS. Se scrie firmware-ul ceasurilor nu doar pui o bifă. Bonus am primit și tema nouă de la facelift. Token-urile le folosești in funcție de ce operațiune vrei să faci. De exemplu la mine a mers fără să folosesc vreun token dar la un 2.5 turbo a trebuit să consum unul. Oricum, am modificat la doi colegi deja iar interfața și-a scos banii.

#116
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View PostMarius3k, on 10 septembrie 2018 - 20:16, said:

Nu merge cum crezi tu - am IDS, ForScan, Focom, elm config normal+ epm bluetooth și mai nou UCDS. Se scrie firmware-ul ceasurilor nu doar pui o bifă. Bonus am primit și tema nouă de la facelift. Token-urile le folosești in funcție de ce operațiune vrei să faci. De exemplu la mine a mers fără să folosesc vreun token dar la un 2.5 turbo a trebuit să consum unul. Oricum, am modificat la doi colegi deja iar interfața și-a scos banii.
Mersi. Asta vroiam sa stiu daca e o optiune de activare sau e firmware-ul clusterului.
Oricum nu ma dau in vant atat de mult dupa optiunile alea dar eram curios .
Mi-e de ajuns  bip-bip sa estimez distanta la parcare.

#117
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
Vin astazi cu ceva noutati. Mi-as fi dorit sa fie vesti bune...dar din pacate nu.
Ieri trebuia sa mergem sa ducem copii la gradinita si apoi ceva treburi pe la spital asa ca am zis sa luam masina sotiei. Ma urc sa conduc, sotia urca copii in masina si cand sa urce imi spune: De ce naiba e pata asta mare de ulei pe jos ? Ia uita-te.
Ma dau jos si sub masina era o pata foarte mare de ulei, desi cu o seara inainte nimic suspect.
In fine, ne hotaram sa plecam cu masina mea, a sotiei ramanand in garaj.
La intoarcere trebuia sa elucidez misterul...de unde a curs peste noapte ulei...adica nici un martor in bord aprins, motorul oprit si ditamai baltoaca... ?
Verific nivelul si capul jojei era uscat. Nasol.
Asa ca trec la treaba si ridic masina pe cricuri, dau scutul jos si mare mizerie de ulei nu era. Un pic pe la busonul de golire a baii si un pic partea dreapta si ceva pe la turbina, iesirea spre intercooler. In rest uscat.
Ma da-o incolo....
In timp ce ma uitam eu pe acolo vad ca fulia de la compresorul de AC era un pic nealiniata cu celelalte fulii. Hm ? De ce ? Cand ma uit, observ ca 2 din cele 3 suruburi in care se prindea compresorul de AC erau slabe. Doar unul singur era strans, cel care se prindea de baia de ulei. Tot atunci observ ca si racordul din aluminiu de la AC era rupt. Bai ce dracu ? Cum aici clima este rece nu am avut nevoie de AC, asa ca nu stiu cand s-a rupt.
Ma apuc sa strang suruburile ramase nestranse si trec inapoi la depistarea problemei cu scurgerea de ulei.
Desfac busonul de scurgere de la baie si spre norocul meu mai erau vre-o 2-3 litri de ulei in baie ramasi. Bun asa.
Golesc uleiul ramas, pun busonul inapoi si torn 4 litri de ulei noi si apoi pornesc motorul si ma uit dedesubt. Imediat am observat si problema: baia de ulei fisurata fix in locul in care se prindea compresorul AC_ului.
Banuiesc ca ati inteles unde a fost problema: faptul ca am uitat sa strang cele doua suruburi ale compresorului, acesta a vibrat si acolo unde era prins de baie, a fisurat baia datorita vibratiilor.
Acum masina e pe dreapta. Am dat unui sudor sa mi-o sudeze in santier ca este din aluminiu si e o sudura mai speciala. Am incercat eu ieri cu ALUTIT si nimic. Nu se lipea neam desi am incins acea zona extrem de tare, cu doua incalzitoare, nimic. Pur si simplu statea la suprafata acel aliaj de ALUTIT asa ca am renuntat.
Acum astept sa primesc baia de ulei si sa o montez. Acel furtun de la AC l-am dat si pe el la sudat. Daca se poate suda, ok, daca nu voi lua altul de pe internet ca nu e scump.
Ceva poze mai jos.

Attached Files



#118
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
Pentru ca ziua de 13 a trecut si cele 3 ceasuri rele s-au imprastiat, astazi am primit inapoi piesele.....sudate.
Si baia de ulei dar si conducta de AC, unde eram un pic cam sceptic ca se poate suda pentru ca era subtire, au fost sudate in stil profi.
Am curatat bine baia de resturile de silicon, la fel si partea inferioara a blocului motor. Am pus silicon de etansare nou pe baie si am montat-o. Am montat si compresorul de AC, de data asta toate cele 3 suruburi Posted Image. Apoi conducta de AC. Am lasat-o vre-o ora sa se intareasca siliconul si am turnat vre-o 5 litri de ulei....apoi am dat o cheie si fuguta sub masina sa vad daca mai curge.
Cum era de asteptat, nu mai curge asa ca am montat scutul si roata.
A ramas acum sa incarc instalatia cu refrigerant, dar asta nu-i o urgenta.
Poze mai jos.

Attached Files


Edited by tehnics, 15 September 2018 - 00:29.


#119
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
Iar s-a ajung pe pagina doi, no news is good news - de obicei.
Am fost pe la niste amici cu un parc de dezmembrari si am gasit intr-un mondeo Zetec de uk chestiile din poze: roata de rezerva slim+toate sculele necesare.
Masina a venit cu kit de pana - lipsa la apel. De asemenea, am luat si capitonajul de sub capota + toate clipsurile pe care l-am si montat la fata locului.
Sub rezerva slim se pot observa niste jante + gume Conti VanContact Winter, dar asta e deja alt proiect cu topicul ui dedicat.

Attached Files



#120
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
Winter mode: ON!

Attached Files



#121
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
Eu am trecut mai de mult pe winter mode. La mine au fost vre-o doua zile cu polei si -5 grade dimineata....

#122
evil_inside

evil_inside

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 26.02.2008

View Postevil_inside, on 15 iulie 2018 - 19:53, said:

da.....


ok...multumesc de ajutor
Multe multumiri colegilor fordisti de Mondeo mk4....am reusit sa schimb distributia la a mea masina si a fost destul de simplu,cu ajutorul vostru...ca o mica informatie,eu am dat electromotorul jos si de acolo am reusit sa blochez si vibrochenul pe semn,..am schimbat si placutele de frana pe spate si am montat si camera de marsarier cu monitor mic ...masina cam mare pt pustiul meu..

#123
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
...so far, so good...

Attached Files


Edited by tehnics, 21 March 2019 - 23:33.


#124
evil_inside

evil_inside

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 26.02.2008

View Posttehnics, on 21 martie 2019 - 23:33, said:

...so far, so good...
s-au adunat ceva kilometri..  tehnics cum se schimba bujiile incadescente ?sunt bagate foarte naspa..iarna la peste -10 grade nu mia pornit.

Edited by evil_inside, 08 April 2019 - 20:14.


#125
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
Intr-adevar are o pozitie de....kkt.
Uite aici cum se schimba bujiile incandescente.
Atentie, foloseste o cheie dinamometrica si strange-le la momentul specificat daca nu ai simt la mana cat de tare strangi. Altfel risti sa le rupi.

Edited by tehnics, 08 April 2019 - 21:48.


#126
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
In week-end am schimbat rulmentii din capul telescoapelor pentru ca se simteau ca aveau probleme....
Cel din partea dreapta era chiar ok, dar l-am schimbat daca tot am dat jos arcul cu telescop.
In schimb in partea stanga e jale. Telescopul este praf, a curs tot si nu mai amortizeaza nimic, asa ca socurile au fost transmise catre rulment si bara de torsiune.
Astazi am facut comanda de telescop nou si bielete pentru bara de torsiune ca cea din stanga era praf si ea.

Attached Files



Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate