Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Jurnal de bord Ford C-Max 1.6 TDCi
Last Updated: Apr 25 2019 08:37, Started by
Yoda
, Nov 17 2007 14:20
·
0
#433
Posted 07 November 2017 - 11:29
#434
Posted 14 November 2017 - 11:32
Am facut revizie. Filtre, ulei, distributie cu pompa de apa. 1500 lei cu tot cu manopera.
|
#435
Posted 16 November 2017 - 15:12
Cost filtre pe Ford original:
-filtru aer=43lei -filtru motorina (cu senzor)=186lei -filtru polen (cu carbon activ)=63lei -filtru ulei=29lei -4l ulei motor (asta daca alegem un ulei de calitate si nu unul ieftin)Top Tec 4500 5W 30 Liqui Moly=158lei Total=479lei Set kit distributie cu pompa de apa Ford original=639lei Total filtre+ulei+kit distributie cu pompa de apa=1118lei+manopera (in jur de 350lei)=1468lei (Costul pieselor e calculat pentru masina mea Ford C-max 1.6tdci 109CP an 2008) Asadar tzaq93 daca ti-au fost puse pe masina piese originale intradevar ai dat pretul corect de 1500lei, daca ti-au pus piese ieftine, atunci suma data de tine e mare.Majoritatea sevice-urilor merg pe ulei Castrol sau Ford care sunt uleiuri ieftine si slabe calitativ si pe piese de la Mann care sunt mai ieftine decat pe original(nu neaparat si mai proaste calitativ), dar ca pret final iti baga un pret ca si cum ti-ar fi pus piese pe original, se gandesc doar la profitul lor si nu la calitatea pieselor.Din pacate asta-i marketingul pur romanesc. Edited by rustic, 16 November 2017 - 15:19. |
#436
Posted 16 November 2017 - 15:36
Asta nu stiu. Am facut revizia la reprezentanta Dacia-Renault din Tulcea pt ca am la ei garantie la masina inca vreo 6-7 luni (cu conditia sa fac reviziile la ei; masina a fost cumparata in aprilie de la ei, adusa din Franta).
Edited by tzaq93, 16 November 2017 - 15:37. |
#439
Posted 14 January 2018 - 11:39
Am făcut revelionul în munţii Apuseni. M-am întors de pe E79 cu scutul motor desprins, legat cu sârmă. Mii de draci din cauza segmentului de drum execrabil, prost semaforizat (semafor funcţional doar dintr-un sens).
Mers în service, prins scutul la loc. Coafura rezistă. Plecat la drum european, Braşov-Praga-Rotterdam retur pe Viena. Un total de 5300 km fără absolut niciun incident. Consum mediu 5.2%, trei persoane şi bagaje. Stau şi mă întreb: pe Ceauşescu l-am condamnat (şi bine am făcut) la subminarea economiei naţionale. Dar pe ăştia de la drumuri de ce nu-i leagă nimeni? Este inadmisibilă bătaia de joc la care suntem supuşi, de zeci de ani de zile. Cine le dă voie să decoperteze şi să declare zonă de şantier timp de ani de zile o porţiune mare de drum european, în loc să se concentreze pe o zonă de un kilometru, pe care să o rezolve în câteva luni? |
#440
Posted 14 January 2018 - 12:51
off topic : indiferent de ce zic unii sau altii, pe vremea aia se muncea se producea. In ziua de azi doar se fura si se freaca menta....in special de bugetarimea de la stat.
Edited by mccrya, 14 January 2018 - 12:52. |
#441
Posted 14 January 2018 - 14:38
mccrya, on 14 ianuarie 2018 - 12:51, said:
off topic : indiferent de ce zic unii sau altii, pe vremea aia se muncea se producea. In ziua de azi doar se fura si se freaca menta....in special de bugetarimea de la stat. |
#442
Posted 14 January 2018 - 20:21
Salutare , si eu detin un Ford C-max 1.6 TDCi euro4 cumparat in 2013 (SH).
In trecut am mai avut un Focus 1.8TDCi euro3. Nu am avut probleme deosebite cu ele. La C-max mi-a aparut o singura data eroarea "engine malfunction" moment in care am tras pe dreapta , am repornit motorul si nu mi-a mai reaparut pana in ziua de azi fapt pentru care am si uitat de ea. Am citit pe undeva pe aici ca ar fi de la DPF ? Attached Files |
|
#443
Posted 15 January 2018 - 07:31
@Vladutz_ddd: cumpără o interfaţă OBD bluetooth, pune-o în portul de lângă volan şi instalează pe un telefon mobil cu Android aplicaţia FORScan Lite. Vei putea citi erorile stocate în calculatorul de bord, codurile lor. Dacă revine "Engine malfunction", vei putea şti exact dacă e de la filtrul DPF sau din altă cauză.
Interfaţa e ceva de genul ăsta: https://www.emag.ro/...0/pd/DC0ZF7BBM/ |
#444
Posted 22 February 2018 - 10:49
Salutare tuturor, si eu detin un C-Max 1.6 tdci din 2004 109 CP euro 3 CUTIE VITEZA AUTOMATA.
Am cumparat-o de cateva luni si ma confrunt cu o problema. Am constatat ca are un consum destul de ridicat in oras 11-12 litri/100 km chiar daca nu folosesc a/c si motorul schimba la max. 2500 rot/min poate chiar 2000 rot/min adica merg in regim foarte economic. Din cate am vazut pe internet specificatiile consumului acestui motor sunt de 8 litri/100 km. De ce sa am consumul asa mare? Am o problema la masina sau acesta este consumul real? Daca ma puteti ajuta cu detalii sau sfaturi va sunt recunoscator. Edited by alex197512, 22 February 2018 - 10:51. |
#445
Posted 22 February 2018 - 11:13
Cand aveam Focus-ul 1.6 Tdci cu cutie manuala, imi lua 8-9 mers in Bucuresti in aglomeratie. Iarna am vazut si 13 la drumuri scurte, deci nu mi se pare urias consumul, depinde de traseu, cat apuca sa se incalzeasca, cat stai la semafoare, cat de rece e etc. Fiind si C-max si cutie automata, e normal sa fie mai mare consumul.
|
#446
Posted 22 February 2018 - 14:48
deny2006, on 25 iunie 2016 - 23:43, said:
Masina mea este euro3, banuiesc eu, deoarece are cutie CVT si conform datelor de pe site ul dat mai devreme de mine are 153g CO2 nu 129g CO2 ca una cu 5 trepte manual iar normele euro probabil se calculeaza in functie de noxe nu de anul de fabricatie. Masina a fost inmatriculata in tara si din cate stiu eu cei de la RAR au un tabel cu masinile folosite cel mai des in tara si nu fac teste pe masina decat atunci cand respectiva marca/model nu se afla in acea lista. Din cate stiu nu a fost anulat DPF-ul. In legatura cu intrebarea ta privind optiunile C-MAX-ul meu are motor de 1.6 TDCi cutie automata CVT, 170k km, climatronic dual, scaun sofer reglabil pe inaltime, becuri xenon, geamuri electrice doar pe fata, parbriz incalzit electric, oglinzi electrice, ABS si ASR (nu are ESP). Salut, te rog sa imi spui care este consumul de carburant la autoturismul tau? Am si eu un model asemanator si cred ca imi consuma cam mult |
#447
Posted 25 February 2018 - 11:07
alex197512 mi se pare totusi un consum cam mare la masina ta, fiind cu cutie automata e posibil sa ai un consum mai mare, dar totusi e mult in oras 11-12l/100km. Incearca sa vezi in ce stare sunt filtrele, inlocuieste-le cu unele de calitate.La al meu C-max care are aceasi motoizare ca al tau doar ca e Euro 4 si are cutie manuala nu am avut iarna in oras consum mai mare de 7l/100km.
|
|
#448
Posted 26 February 2018 - 11:25
rustic, on 25 februarie 2018 - 11:07, said:
alex197512 mi se pare totusi un consum cam mare la masina ta, fiind cu cutie automata e posibil sa ai un consum mai mare, dar totusi e mult in oras 11-12l/100km. Incearca sa vezi in ce stare sunt filtrele, inlocuieste-le cu unele de calitate.La al meu C-max care are aceasi motoizare ca al tau doar ca e Euro 4 si are cutie manuala nu am avut iarna in oras consum mai mare de 7l/100km. Am sesizat ca in urma cu aprox. 2 sapt a inceput sa bage in habitaclu noxe atunci cand dau drumu la caldura si mai ales atunci cand stau la semafor se simte mult mai puternic acest miros de noxe. Nu stiu daca are legatura cu consumul dar am remarcat de cand am luat masina ca in momentul plecarii de la semafor, chiar daca o accelerez incet scoate fum in urma. Asa ca am dus-o in service unde le-am spus despre probleme si am cerut si inlocuirea filtrului de polen. Va tin la curent cu noutati. |
#449
Posted 26 February 2018 - 11:53
La mine la 2.0 tdci - 8.0% consum , media 34 km/h. A pornit din prima la -5°C.
|
#450
Posted 26 February 2018 - 12:24
Cam aşa şi la mine, preponderent regim urban în ultima vreme. Pornit la prima cheie, -11 °C, cu motorul rece plecat de la semafor consum instantaneu 18. Fără să o calc prea tare.
Sunt mulţi factori care pot influenţa consumul dar o medie de 11-12 e totuşi un pic cam mult. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users