Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Jurnal de bord Ford C-Max 1.6 TDCi

- - - - -
  • Please log in to reply
504 replies to this topic

#433
escalibur

escalibur

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 27.08.2014

 paul_kelso, on 06 noiembrie 2017 - 16:47, said:

1.6 TDCi/HDi 109 HP - are FAP
1.6 TDCi/HDi 90 HP - n-are FAP
Multumesc!

#434
tzaq93

tzaq93

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,281
  • Înscris: 13.08.2010
Am facut revizie. Filtre, ulei, distributie cu pompa de apa. 1500 lei cu tot cu manopera.

#435
rustic

rustic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 209
  • Înscris: 17.09.2008
Cost filtre pe Ford original:
-filtru aer=43lei
-filtru motorina (cu senzor)=186lei
-filtru polen (cu carbon activ)=63lei
-filtru ulei=29lei

-4l ulei motor (asta daca alegem un ulei de calitate si nu unul ieftin)Top Tec 4500 5W 30 Liqui Moly=158lei

Total=479lei

Set kit distributie cu pompa de apa Ford original=639lei

Total filtre+ulei+kit distributie cu pompa de apa=1118lei+manopera (in jur de 350lei)=1468lei
(Costul pieselor e calculat pentru masina mea Ford C-max 1.6tdci 109CP an 2008)

Asadar tzaq93 daca ti-au fost puse pe masina piese originale intradevar ai dat pretul corect de 1500lei, daca ti-au pus piese ieftine, atunci suma data de tine e mare.Majoritatea sevice-urilor merg pe ulei Castrol sau Ford care sunt uleiuri ieftine si slabe calitativ si pe piese de la Mann care sunt mai ieftine decat pe original(nu neaparat si mai proaste calitativ), dar ca pret final iti baga un pret ca si cum ti-ar fi pus piese pe original, se gandesc doar la profitul lor si nu la calitatea pieselor.Din pacate asta-i marketingul pur romanesc.

Edited by rustic, 16 November 2017 - 15:19.


#436
tzaq93

tzaq93

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,281
  • Înscris: 13.08.2010
Asta nu stiu. Am facut revizia la reprezentanta Dacia-Renault din Tulcea pt ca am la ei garantie la masina inca vreo 6-7 luni (cu conditia sa fac reviziile la ei; masina a fost cumparata in aprilie de la ei, adusa din Franta).

Edited by tzaq93, 16 November 2017 - 15:37.


#437
tzaq93

tzaq93

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,281
  • Înscris: 13.08.2010
Acesta e uleiul pe care l-au pus.

Attached Files



#438
tzaq93

tzaq93

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,281
  • Înscris: 13.08.2010
Preturile aici.

Attached Files



#439
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002
Am făcut revelionul în munţii Apuseni. M-am întors de pe E79 cu scutul motor desprins, legat cu sârmă. Mii de draci din cauza segmentului de drum execrabil, prost semaforizat (semafor funcţional doar dintr-un sens).
Mers în service, prins scutul la loc. Coafura rezistă. Plecat la drum european, Braşov-Praga-Rotterdam retur pe Viena. Un total de 5300 km fără absolut niciun incident. Consum mediu 5.2%, trei persoane şi bagaje.

Stau şi mă întreb: pe Ceauşescu l-am condamnat (şi bine am făcut) la subminarea economiei naţionale. Dar pe ăştia de la drumuri de ce nu-i leagă nimeni? Este inadmisibilă bătaia de joc la care suntem supuşi, de zeci de ani de zile. Cine le dă voie să decoperteze şi să declare zonă de şantier timp de ani de zile o porţiune mare de drum european, în loc să se concentreze pe o zonă de un kilometru, pe care să o rezolve în câteva luni?

#440
mccrya

mccrya

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,359
  • Înscris: 05.03.2005
off topic : indiferent de ce zic unii sau altii, pe vremea aia se muncea se producea. In ziua de azi doar se fura si se freaca menta....in special de bugetarimea de la stat.

Edited by mccrya, 14 January 2018 - 12:52.


#441
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 mccrya, on 14 ianuarie 2018 - 12:51, said:

off topic : indiferent de ce zic unii sau altii, pe vremea aia se muncea se producea. In ziua de azi doar se fura si se freaca menta....in special de bugetarimea de la stat.
Pe vremea aia, cine fura/delapida peste o anumita suma ( 1milion) era impuscat!!!!! De aia se mai facea cate  ceva....plus confiscarea intregii averi!!!

#442
Vladutz_ddd

Vladutz_ddd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,115
  • Înscris: 07.12.2009
Salutare , si eu detin un Ford C-max 1.6 TDCi euro4 cumparat in 2013 (SH).
In trecut am mai avut un Focus 1.8TDCi euro3.
Nu am avut probleme deosebite cu ele.

La C-max mi-a aparut o singura data eroarea "engine malfunction" moment in care am tras pe dreapta , am repornit motorul si nu mi-a mai reaparut pana in ziua de azi fapt pentru care am si uitat de ea.
Am citit pe undeva pe aici ca ar fi de la DPF ?

Attached Files



#443
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002
@Vladutz_ddd: cumpără o interfaţă OBD bluetooth, pune-o în portul de lângă volan şi instalează pe un telefon mobil cu Android aplicaţia FORScan Lite. Vei putea citi erorile stocate în calculatorul de bord, codurile lor. Dacă revine "Engine malfunction", vei putea şti exact dacă e de la filtrul DPF sau din altă cauză.

Interfaţa e ceva de genul ăsta: https://www.emag.ro/...0/pd/DC0ZF7BBM/

#444
alex197512

alex197512

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 21.02.2018
Salutare tuturor, si eu detin un C-Max 1.6 tdci din 2004 109 CP euro 3 CUTIE VITEZA AUTOMATA.
Am cumparat-o de cateva luni si ma confrunt cu o problema. Am constatat ca are un consum destul de ridicat in oras 11-12 litri/100 km chiar daca nu folosesc a/c si motorul schimba la max. 2500 rot/min poate chiar 2000 rot/min adica merg in regim foarte economic.
Din cate am vazut pe internet specificatiile consumului acestui motor sunt de 8 litri/100 km. De ce sa am consumul asa mare? Am o problema la masina sau acesta este consumul real?
Daca ma puteti ajuta cu detalii sau sfaturi va sunt recunoscator.

Edited by alex197512, 22 February 2018 - 10:51.


#445
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Cand aveam Focus-ul 1.6 Tdci cu cutie manuala, imi lua 8-9 mers in Bucuresti in aglomeratie. Iarna am vazut si 13 la drumuri scurte, deci nu mi se pare urias consumul, depinde de traseu, cat apuca sa se incalzeasca, cat stai la semafoare, cat de rece e etc. Fiind si C-max si cutie automata, e normal sa fie mai mare consumul.

#446
alex197512

alex197512

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 21.02.2018

 deny2006, on 25 iunie 2016 - 23:43, said:

Masina mea este euro3, banuiesc eu, deoarece are cutie CVT si conform datelor de pe site ul dat mai devreme de mine are 153g CO2 nu 129g CO2 ca una cu 5 trepte manual iar normele euro probabil se calculeaza in functie de noxe nu de anul de fabricatie. Masina a fost inmatriculata in tara si din cate stiu eu cei de la RAR au un tabel cu masinile folosite cel mai des in tara si nu fac teste pe masina decat atunci cand respectiva marca/model nu se afla in acea lista.

Din cate stiu nu a fost anulat DPF-ul. In legatura cu intrebarea ta privind optiunile C-MAX-ul meu are motor de 1.6 TDCi cutie automata CVT, 170k km, climatronic dual, scaun sofer reglabil pe inaltime, becuri xenon, geamuri electrice doar pe fata, parbriz incalzit electric, oglinzi electrice, ABS si ASR (nu are ESP).

Salut, te rog sa imi spui care este consumul de carburant la autoturismul tau?
Am si eu un model asemanator si cred ca imi consuma cam mult

#447
rustic

rustic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 209
  • Înscris: 17.09.2008
alex197512 mi se pare totusi un consum cam mare la masina ta, fiind cu cutie automata e posibil sa ai un consum mai mare, dar totusi e mult in oras 11-12l/100km. Incearca sa vezi in ce stare sunt filtrele, inlocuieste-le cu unele de calitate.La al meu C-max care are aceasi motoizare ca al tau doar ca e Euro 4 si are cutie manuala nu am avut iarna in oras consum mai mare de 7l/100km.

#448
alex197512

alex197512

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 21.02.2018

 rustic, on 25 februarie 2018 - 11:07, said:

alex197512 mi se pare totusi un consum cam mare la masina ta, fiind cu cutie automata e posibil sa ai un consum mai mare, dar totusi e mult in oras 11-12l/100km. Incearca sa vezi in ce stare sunt filtrele, inlocuieste-le cu unele de calitate.La al meu C-max care are aceasi motoizare ca al tau doar ca e Euro 4 si are cutie manuala nu am avut iarna in oras consum mai mare de 7l/100km.
Oauuu, trebuie sa te consideri fericit cu acest consum! Crede-ma ca este nasol tare cand bagi 10 l de motorina si dupa 90 km se aprinde martorul de combustibil, pui iar 10 l si dupa 80 km IAR se aprinde martorul, practic in oras vezi acul pe indicator cum scade constant cand stai la semafor. Eu am inlocuit in urma cu aprox 1000 km uleiul, filtrul de ulei si filtrul de aer.
Am sesizat ca in urma cu aprox. 2 sapt a inceput sa bage in habitaclu noxe atunci cand dau drumu la caldura si mai ales atunci cand stau la semafor se simte mult mai puternic acest miros de noxe. Nu stiu daca are legatura cu consumul dar am remarcat de cand am luat masina ca in momentul plecarii de la semafor, chiar daca o accelerez incet scoate fum in urma.
Asa ca am dus-o in service unde le-am spus despre probleme si am cerut si inlocuirea filtrului de polen.
Va tin la curent cu noutati.  :)

#449
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
La mine la 2.0 tdci - 8.0% consum , media 34 km/h. A pornit din prima la -5°C.

#450
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002
Cam aşa şi la mine, preponderent regim urban în ultima vreme. Pornit la prima cheie, -11 °C,  cu motorul rece plecat de la semafor consum instantaneu 18. Fără să o calc prea tare.
Sunt mulţi factori care pot influenţa consumul dar o medie de 11-12 e totuşi un pic cam mult.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate