Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce vehicule motorizate ați avut d...

Router Asus nu se conecteaza WAN

Gradina, copaci, arbusti si plant...

Trackpoint Thinkpad
 Legare boiler electric trifazat l...

Upgrade CPU pentru Lenovo ThinkCe...

Mouse wireless multimode (2x BT +...

Durere incheietura piciorului
 Reparatie tablou electronic

Dell U2722 USB Connectors

Transport aragaz Germania - Ro

Ssd m2 NVMe nu este recunoscut de...
 De ce apare lag la telefoanele Mo...

Proiect monitorizare - comunicare...

La inmatriculare se mai cer placu...

Transport internațional de m...
 

experienta BCR

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#19
Nicanor

Nicanor

    S t a l k e r

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,326
  • Înscris: 13.03.2003

View Postkorthex, on Nov 14 2007, 16:04, said:

pe 31-oct-2007 am semnat conventia si cererea de acces la e-BCR , mi-au dat dispozitivul DigiPASS si
mi-au spus ca-mi trimit prin posta username-ul si pin-ul initial de acces la e-BCR ,suntem in 14 si inca mai astept
plicul ala.Am sunat la asistenta clienti dar mi-au precizat ca nu au acces la dosarul meu si sa mai astept.

dureaza cam 3-4 saptamani, eu l-am primit vineri. uite aici numarul lor: 4085500 .

#20
karcotashu

karcotashu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 27.08.2002
Tu de unde ai luat numarul asta?

Da, stiu, sint sarcastic.

#21
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,280
  • Înscris: 22.07.2005

View PostNicanor, on Nov 14 2007, 17:59, said:

4085500

Nu cumva ai dat username-ul? :)
Chiar se pot schimba acele numere cu un user mai friendly? sa zicem floraur...

Edited by floraur, 14 November 2007 - 18:22.


#22
karcotashu

karcotashu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 27.08.2002
Ma rog, sa incercam sa deblocam putin situatia.
Numarul este cel indicat.

Problema reala este lipsa acestor informatii pe site-ul public al BCR. Mie mi-a fost usor cind am avut nevoie, adica am coborit la sucursala din bloc si am batut 2-3 persoane la cap pina am aflat un numar de telefon. Am sunat la acel numar si am tot fost redictat catre alte numere pina cind in sfirsit l-am obtinut.

Mi se pare putin anormal acest flow. Totusi vorbim de suport clienti pentru o aplicatie de eBanking. Nu prea te joci cu asa ceva.

Sa luam spre exemplu site-ul unei banci concurente http://www.raiffeisen.ro/ . Totul este la vedere, chiar pe prima pagina. Accesezi link-ul respectiv si surpriza .... primul lucru care iti atrage atentia este un warning despre cum sa te protejezi impotriva fraudarii si NUMARUL DE TELEFON pentru suport.

La BCR nu am vazut niciodata asa ceva.

#23
karcotashu

karcotashu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 27.08.2002

View Postfloraur, on Nov 14 2007, 18:22, said:

Nu cumva ai dat username-ul? :)
Chiar se pot schimba acele numere cu un user mai friendly? sa zicem floraur...

Nu cred ca se pot schimba. Nu m-am mai interesat (m-am obisnuit intre timp cu acest username prietenos :-) ). Pe vremuri reprezenta ceva de genul codul sucursalei urmat de al citelea utilizator esti.  Eu de ex am fost al 27-lea de la sucrusala la care m-am abonat.

Oricum, acum e mult mai bine. Mai demult aplicatia lor trebuia instalata pe calculator si se genera un certificat de securitate. Daca erai baiat destept si il salvai pe USB inca de prima data, puteai sa mai folosesti aplicatia si de pe alte calc (de ex de la servici). Daca nu .....
Daca reinstalai windows sau schimbai componente iar trebuia schimbat cretificatul ....

A doua chestie buna este ca de cind au schimbat sistemul informatic de gestiune (parca pe la inceputul anului) acum merge oarecum in timp real. Tranzactia o vezi imediat ca este efectuata. Vezi tranzactiile de pe card cu o mica intirziere, tranferul banilor se face OK.

Daca ar fi dupa mine as face o combinatie intre aplicatia de la Raiffeisen si cea de la BCR si ar iesi aproape perfecta.
Mai am internet banking si de la ING. Dar aplicatia lor e mult mai simplista (ca si reprezentarea in teritoriu ..... ei au sistem de franciza pentru ING Office-uri si doar ffff putine sucursale ale lor .... ceea ce e bine intr-un fel si rau in altul). In schimb ce e de apreciat de la ING este conceptul de ING Office, unde ai cam de toate, inclusiv cititor de cod de bare ca sa poti sa-ti platesti singur factura :-)

#24
Nicanor

Nicanor

    S t a l k e r

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,326
  • Înscris: 13.03.2003
ca sa ajungi la cei de la ebcr esti directionat de la helpdesk, nr. pe pagina de contact http://www.bcr.ro/sP...071381190000194
intr-adevar nu e pe site numarul, este o ramificatie a helpdeskului...
cu ebcrul sunt profan insa va recomand gsmbankingul, eu il folosesc cand fac tranzactii pe net, imi pun banii inainte de autorizare pe un electron pe care mi l-am dedicat onlineului si tranzactiilor pos. elimin astfel pericolul skimingului ...

#25
Zanetti`

Zanetti`

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 678
  • Înscris: 23.11.2005
Stai calm cu BCR... crezi ca numa la BCR sunt oameni incompeteneti? Da, faza cu primul card e nasoala... dar spune-mi mie unde gasesti tu banca perfecta? In care totul sa fie OK si sa nu ai nici o problema cu serviciile bancii nici cu angajatii?

Iti zic eu: in Elvetia ;)


Citeste numa pe forum si vei vedea la fiecare banca reclamatii.

#26
dabitza

dabitza

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.03.2010
din decembrie 2005 sotul meu are un credit despre care nu isi mai aminteste mare lucru, dar pe care il platim (evident, ca tot romanul si cu mici intarzieri). ce isi mai aminteste el e 1. a vrut un PC de la altex si l-a luat; 2. rata e in jur de 80 lei pe luna, dar parca era fixa.
iar ce ma intriga pe mine ar fi urmatoarele: care e de fapt rata pe luna, avand in vedere ca, atunci cand platesc primesc chitanta pt 79 lei (din care, " 1 leu = depunere numerar cu simbol plan casa comision" care presupun ca e taxa pentru...?????).
s-a intamplat sa nu pot plati intr-o luna, iar in urmatoarea mi s-a incasat suma pe doua luni de 146 (din care, " 1 leu = depunere numerar cu simbol plan casa comision" care presupun ca e taxa pentru...?????) :mellow:
pt ca intarziasem cu plata pe luna respectiva, la vechiul domiciliu al sotului, a fost trimisa o instiintare prin care era anuntat ca are o datorie in val de 65,23 lei reprezentatnd 60,74 credit restant, 4,42 dobanzi restante, o,07 dobanzi penalizatoare, o comisioane neincasate.
rascolind prin hartiile sotului (unde nu era niciun contract) am gasit si un soi de grafic de rambursare (zic "soi" pt ca, desi e printat pe 2 foi a4, ultima|-ele coloana|-e lipseste|lipsesc) si mare lucru nu pricep. ceea ce mi-a atras insa atentia este suma 76 scrisa maaaaaaare cu pixul (cel mai probabil de dna de la banca), si 7,29 inconjurat cu acelasi pix si care cica ar fi comisionul de ur????
am incercat sa descopar singura care e rata pana la urma, dar nu reusesc nicicum: sa fie 78, sau 72,5 (145 impartit la 2) sau 65,23??? :cursing:  stiu ca e posibil ca bcr sa aiba si o matematica aparte, dar totusi...
acum imi poate si mie explica careva care o fi de fapt rata lunara? mentionez ca am trecut cifrele exacte pt ca toate sunt din perioade apropiate.
probabil veti zice ca, avand in vedere ca sumele nu sunt asa importante, nu e mare paguba. insa, cum cei 5 ani de creditare iau sfarsit in noiembrie anul acesta, as vrea sa ma lamuresc si sa stiu ce platesc


PS. oricum m-am invatat: pastrez in permanenta actele sotului (asa poate nu mai face credite) si imi numar de doua ori restul de la BCR :D

Edited by dabitza, 17 April 2010 - 18:59.


#27
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,049
  • Înscris: 24.02.2006
mergi cu sotul la bcr si cere-le un scadentar pentru creditul respectiv.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate