Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Despre detectoarele radar
#9541
Posted 29 May 2018 - 11:29
Pai in Romania, pretul de vanzare nu este egal cu cel de cumparare
In plus, la licitatie nu au avut in vedere si manualul de utilizare listat, doar in format electronic, si cum a trebuit listat, cred ca se justifica diferenta Se poate detecta si chiar bruia cu un jammer, dar apar alte neplaceri, tot nu scapi de "organ"... Cea mai corecta metoda acum este sa cunosti locatia... |
#9542
Posted 29 May 2018 - 11:34
La detectara lui, nu apar neplaceri.
Il poti detecta cu CB, Waze, văz, flash-uri de la colegi, anunturi pe grupuri pe FB, detector (la asta inca nu am reusit sa prind vreo raza) Dar cu primele 5 metode, merge sigur. Jammerele sunt ilegale si e chiar f rau. Edited by dorin_2k, 29 May 2018 - 11:58. |
#9543
Posted 29 May 2018 - 11:53
Salut ! , am luat cateva amenzi la mustata [ 74/ora la limita de 60 , 65 la limita de 50 ] si m-am hotarat sa iau un detector de radar . Am cumparat un Whistler GT-268XI , dar e enervant de moarte , tipa la orice benzinarie , banci , magazine mari ...daca trec pe langa unele masini piuie . Daca ma puteti ajuta cu cateva setari sau sfaturi cum sa-l fac configurez sa gaseasca doar radarele sau cel putin sa mai reduc din alarmele false . Multumesc !
Edited by baronu_gbr, 29 May 2018 - 12:08. |
#9544
Posted 29 May 2018 - 12:12
dorin_2k, on 29 mai 2018 - 12:01, said:
Pe bune sau ai gresit? Am un restaurant "Mușata" la mine in oras. Cred ca "la mustață" ai vrut sa zici. Inveti sunetele de la detector. La MCV al meu face ca o broasca. Nu ai setarea "city"? dorin_2k, on 29 mai 2018 - 12:01, said:
Pe bune sau ai gresit? Am un restaurant "Mușata" la mine in oras. Cred ca "la mustață" ai vrut sa zici. Inveti sunetele de la detector. La MCV al meu face ca o broasca. Nu ai setarea "city"? |
#9545
Posted 29 May 2018 - 12:28
gra1, on 29 mai 2018 - 12:22, said:
Baroane, fara sa citesti nimic pe acest forum, parca intrebi ce e aia apa plata... Sunt zeci de pagini ( e adevarat, cu mult in urma) unde se discuta despre radarele de la noi si multe altele. Practic la intrebarea ta:"cum sa-l fac configurez sa gaseasca doar radarele sau cel putin sa mai reduc din alarmele false", pot sa-ti raspund, pur si simplu nu ai cum...o sa intelegi in timp ca am dreptate... |
#9546
Posted 29 May 2018 - 13:26
In ceea ce ma priveste, incaodata repet : NU schita detectorul NICIUN GEST, am fost impuscat de la 400 de metri distanta. Cu cat esti mai departe, cu atat mai sigur trebuie sa-ti sune detectorul. Nu a fost asa. Oricum, mi-am platit amenda...
Am vorbit cu colegii unguri, 240.000 de forinti costa protectia fata-spate cu montaj, anti laser priority, ultim firmware, ceea ce mi se pare exagerat de mult (800 euro). Pe Waze ERAU RAPORTATI...pacat ca de data asta am pornit Waze-ul DUPA ce m-au oprit. Asta este. Am gresit, imi asum. Edited by Speedo, 29 May 2018 - 23:55. |
#9547
Posted 29 May 2018 - 14:25
Azi a fost actiune catre Schitu Duca, trageau cum veneai din curba, elegant... preventia p u l iii... scuzati
https://www.bzi.ro/e...to-video-653441 Edited by emanu900, 29 May 2018 - 14:27. |
#9548
Posted 29 May 2018 - 15:11
Si prima 'victima" oficiala a nouii scule locale:
https://www.ziarulde...-h--190883.html Astia au macar nitica toleranta sa te opreasca de la 20 la ora in sus peste limita (nu e cazul de mai sus, evident)? |
#9549
Posted 29 May 2018 - 15:16
La +10 km ti-au intocmit PV. Ca daca iti dau doar avertisment trebuie sa intocmeasca un raport justificativ. Astfel incat prefera sa dea amenda de la +10 km/h.
Pana la +9 km/h depasire, nu exista in OUG pedeapsa. |
#9550
Posted 29 May 2018 - 15:33
Asta e legea pe care o stim cu totii, nimic nou.
Intrebam retoric, ca tot citisem pe undeva ca baietii cica au liber daca stau cu lidarul sa taie chitante dupa 20 la ora in sus, dar asta tine probabil de dispozitia respectivului care face strada in acel moment (caldura, frig, probleme personale, cate PV-uri a facut pana atunci....etc). Edited by emanu900, 29 May 2018 - 15:34. |
|
#9551
Posted 29 May 2018 - 15:56
1 la Iasi oare ca e sărăcie?
5 in Sv ca e bogăție? Nu prea cred. Cred ca sunt maxim 10 km de drum cu 2 benzi pe sens in SV. (in afara localitatilor) |
#9552
Posted 29 May 2018 - 17:06
Opinia mea este ca Politia greseste cand echivaleaza siguranta rutiera cu limitele de viteza. O limita arbitrara, de 50 Km/h sau 130 Km/h, nu este sigura ori nesigura prin sine insasi. Din pacate, aceasta abordare este prezenta in practic toate tarile din lume, Romania nu face exceptie.
Este un fapt real ca, in prezent, echipamentele de masurare a vitezei masinilor au un avans tehnologic considerabil fata de orice contra-masuri accesibile publicului larg. Cand, in urma cu 20 de ani, am folosit primul detector radar, radarele (pe atunci, doar "constant-on") puteau fi detectate de la o distanta mai mult decat suficienta, iar raportul alarme false versus radare reale era de maxim 3:1 in afara localitatilor. Eu am ajuns la concluzia ca nicio contra-masura nu poate fi utilizata cu succes in prezent, decat acceptand un disconfort semnificativ in habitaclu - si chiar si asa, riscul de a fi victima unui radar este destul de mare: - detector radar: banda K a devenit atat de aglomerata incat, in cazul unui detector cu o buna sensibilitate (necesara detectiei radarelor moderne), numarul alarmelor false este imens, chiar in afara localitatilor. In anumite zone alarmele false sunt atat de dese, incat detectorul "suna" cvasi-continuu, kilometri in sir. A diferentia alarmele false de radare reale implica o activitate de "procesare de semnal" efectuata de sofer in baza unei experiente acumulate in timp si cu exact acel model de detector, activitate despre care eu consider ca distrage prea mult atentia de la condus. Aici consider ca producatorii de detectoare trebuie sa faca pasul inainte si sa inventeze noi tehnologii de procesare de semnal. - laser jammer: pretul este prohibitiv. In plus, am serioase rezerve ca sunt infailibile, iar in cazul radarelor (radio) sunt inutile. - statie si Waze: eficienta lor depinde fundamental de altruismul celorlalti soferi. Iar altruismul este o calitate in care noi nu am excelat niciodata, ca natie. Probabil ca utilizand toate masurile de mai sus, se poate ajunge la un nivel rezonabil de protectie radar / lidar. Pentru aceasta insa, habitaclul devine un vacarm inundat de tot felul de sunete si lumini - care, in cazul meu, distrug complet placerea de a conduce. Asa ca am ales sa o las mai moale si sa astept ca tehnologia de contra-masuri radar / lidar sa recupereze ramanerea in urma - daca acest lucru se va mai intampla vreodata... Nu-mi convine, dar este o realitate pe care trebuie sa o accept si la care sa ma adaptez. Edited by Speedo, 29 May 2018 - 23:57. |
#9553
Posted 29 May 2018 - 17:14
Eu zic ca exagerezi puțin cu falsele ce te inunda pana la saturatie in banda K. Sunt dar in limite rezonabile si te poți descurca fara probleme cu un detector pe mana. Daca mai compensezi si cu celelalte masuri îți cresc sansele. La laser aia e, nu prea ai ce face.
Edited by wolfydRg, 29 May 2018 - 17:15. |
#9554
Posted 29 May 2018 - 19:35
wolfydRg, on 29 mai 2018 - 13:29, said:
@baronu_gbr Scoate Ka/X/Pop/Pulse daca poti. De astea nu ai nevoie. Lasa daor K si eventual laser. Detector linistit si sensibil nu ai sa vezi. Cel putin fara GPS nu prea exista. Invata sa asculti si o sa vezi ca la radar urca semnalul mai brusc. |
#9555
Posted 29 May 2018 - 20:56
E plina tara de mann-uri pe 24,196-24,200, bine ca-s facute bine toate si au valoarea lor usor sesizabila, diferita total de radar...Chiar si in orase masinile de gunoi mann, tot asta au.
VonBraun, ai perfecta dreptate in postul tau, doar ca asteptarea nu o sa-ti aduca nimic bun...tehnologia evolueaza in detrimentul nostru in aceasta privinta. Punctul de cotitura a fost cand au permis sistemele tip distronic sa opereze in banda identica cu cea in care opereaza radarele... Oricum, traficul in sine (nr de masini) devine marea problema, pentru ca nu avem sosele. Nu o sa mai putem in curand merge nici macar cu amarata aia de viteza legala... Edited by Speedo, 29 May 2018 - 23:59. |
|
#9556
Posted 29 May 2018 - 21:10
gra1, on 29 mai 2018 - 20:56, said:
E plina tara de mann-uri pe 24,196-24,200, bine ca-s facute bine toate si au valoarea lor usor sesizabila, diferita total de radar...Chiar si in orase masinile de gunoi mann, tot asta au. Dar ce senzor au astea MAN de gunoi? Dar parca si la un tractor imens cu ceva utilaje dupa el mi-a sunat de cateva ori identic. Edited by dorin_2k, 29 May 2018 - 21:12. |
#9557
Posted 29 May 2018 - 21:22
Da, si la tractoare/utilaje agricole au sisteme radar in K...John Deere,Valtra... La toate(camioane,utilaje) sunt pentru detectarea obstacolelor. La mann-uri nu se pot dezactiva, am discutat prin statie cu unul din ei care avea habar de ce are pe masina...In zona Motca, ies in Europeana la distanta de cateva sute de metri intre ele de la balastierele de acolo, si daca mai e anuntat si cate un mcv pe zona, e interesanta situatia
|
#9558
Posted 29 May 2018 - 21:33
Da. Era un John Deere pe camp si mi-a piuit in K de cteva ori.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users