Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune
 Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...
 w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?
 Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul
 

AUDI A5 3.0TDI QUATTRO vs BMW E92 Coupe 330XD

- - - - -
  • Please log in to reply
418 replies to this topic

Poll: AUDI A5 3.0 TDI QUATTRO vs BMW E92 Coupe 330XD (376 member(s) have cast votes)

Care e numarul 1? (aspect, performante, brand)

  1. AUDI A5 3.0 TDI QUATTRO (201 votes [53.46%])

    Percentage of vote: 53.46%

  2. BMW E92 Coupe 330XD (175 votes [46.54%])

    Percentage of vote: 46.54%

Vote Guests cannot vote

#397
tzucul

tzucul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 07.03.2006
Nu iti mai zic decat sa imi arati tu Audi cu 255 pe 18 sau 19 pe fata.Si nu mai fa atat pe desteptu ca nu ai de ce,sincer.

Edited by tzucul, 26 March 2008 - 01:24.


#398
narcisoi

narcisoi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 03.02.2007
“narcisoi vezi ca ai fost dezinformat cu privire la dimensiunile anvelopelor.Amandoua masini au fost echipate cu jante pe 18' de iarna.Iti dau un pont daca vrei...la BMW cu paket M,tipul acela de janta este de minim 18" adica nici macar nu exista de 17'.
This post has been edited by tzucul: Mar 19 2008, 14:27 ”

“Si la Audi e la fel pe fata are tot 225 ca si bmw-ul.Aia de la promotor mai bat si campii cateodata.
This post has been edited by tzucul: Mar 21 2008, 14:07 ”

“Narcisoi tu stii ce inseamna ET-ul unei jante?Eu am pe masina 225 18" fata si 255 pe 18" spate si asa vine din fabrica,ma leshi?
This post has been edited by tzucul: Mar 24 2008, 17:55 ”

“Nu iti mai zic decat sa imi arati tu audi cu 255 pe 18 sau 19 pe fata.Si nu mai fa atat pe desteptu ca nu ai de ce,sincer
This post has been edited by tzucul: Mar 26 2008, 01:24 ”


eu nu am de ce sa fac pe desteptul ... recunosc... dar macar bine ca ai tu de de  . informatu-le . pune mana pe tastatura si vezi www.audi.ro , configurator.... si rezultatul apare mai jos.daca nu crezi ce scrie... un dealer audi te poate lamuri usor.

....oare or fi si astia cu configuratorul lor la furat la fel cum sant si cei de la promotor ???

"Autovehicolul configurat de dumneavoastra
Audi A5 Coupe Pret fara TVA:
3.0 TDI quattro/176 kW(240 CP)/M6
Consum combustibil: 0 l/100km
Emisia de CO2 (CO2): 0g/100km EUR 40.378,-

  
Jante din Aluminium 8,5Jx19 (design 5
spite); Anvelope 255/35 R19 EUR 1.681,13
Negru nergu EUR 0,-
Culoarea tapiteriei: negru/argintiu
Podea: negru
Consola: negru
Plansa de bord: negru EUR 0,-
Total:  EUR 42.059,13
  
Preturile exprimate reprezinta preturile de vanzare recomandate, sunt exprimate in Euro si nu includ TVA. Informatiile oferite referitoare la preturi, dotari standard, optionale si modalitatile acestora de combinare corespund momentului editarii listelor de pret si pot fi schimbate fara nici o informare in prealabil. Va rugam contactati cel mai apropiat dealer in momentul deciziei de achizitionare a masinii configurate. Preturile se vor calcula in lei la cursul din ziua platii anuntat de Porsche ROMANIA (conform cursului PORSCHE BANK pentru operatiuni spot din ziua precedenta). PORSCHE ROMANIA isi rezerva dreptul de a aduce modificari prezentei liste de preturi, ca urmare a unor erori, modificari structurale sau de pret, aparute in urma unor comunicari din partea productatorului.   "

#399
pirategrl_1806

pirategrl_1806

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 427
  • Înscris: 01.05.2008
eu aleg audi

#400
mwlambo

mwlambo

    Always watching you

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,481
  • Înscris: 10.12.2006
Audi A5 2.0 TFSI sau S5 4.2 FSI. Benzina sa fie. Nu inteleg pe cei care-si iau masina sport diesel. Daca ai bani sa-ti iei o masina sport, chiar nu ai si bani de benzina? :huh: Sau iti place cum suna tractorul?

Edited by mwlambo, 27 June 2009 - 01:03.


#401
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
are cineva o parere logica despre treaba asta? deci:  http://www.fastestla...2=46a5fbcde83c6

este o comparatie intre BMW 330i si A5 3.0TDI Quattro. Toate bune si frumoase pina la un punct.Spune acolo ca 330i face 0-160 in 13.8 iar A5 in 15, deci cu 1.1s mai lent.Apoi cica BMW 330i face sfertul de mila in 14.8, iar A5 in 14.9, deci numai o zecime diferenta.Deci 330i are dupa 13.8s deja 160km/h dar inca nu a completat sfertul de mila ( cica abia la 14.8 il are gata).A5 la 14.9s inca nu are 160km/h ( ci la 15s ) dar are deja sfertul de mila facut.Cum naiba vine asta?

#402
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,767
  • Înscris: 30.01.2006
Explicatii logice sunt, dar nu stiu daca sunt si rationale. Audi accelereaza fulminant pana la o viteza sub 160 km/h si dupa aia urca foarte greu, iar BMW accelereaza mai incet dar continuu. Oricum, asa ceva nu se prea poate decat daca Audi are probleme la cutie, adica primele rapoarte foarte scurte, iar apoi exagerat de lungi. Dar nu cred ca e cazul, sigur e o greseala de "tipar".

#403
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,050
  • Înscris: 03.12.2005
Acolo e comparat 330i cu 3.0TDI si beleaua e dupa 100 km/h, ca acolo zic ca tot Audi ajunge prima. Ce cade de la 100 la 160, cam treapta a3a? Pai atunci e clar diferenta intre benzina si diesel, cu motorul pe benzina tine treapta, e prin zona de cuplu maxim, si accelereaza mai repede decat tractorasu' care trebuie sa schimbe si s-o ia de la capat cu acceleratul. Aproape si ea de cuplu maxim, but not quite it.

#404
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006

View Posttest_driver, on 27th June 2009, 16:39, said:

Explicatii logice sunt, dar nu stiu daca sunt si rationale. Audi accelereaza fulminant pana la o viteza sub 160 km/h si dupa aia urca foarte greu, iar BMW accelereaza mai incet dar continuu. Oricum, asa ceva nu se prea poate decat daca Audi are probleme la cutie, adica primele rapoarte foarte scurte, iar apoi exagerat de lungi. Dar nu cred ca e cazul, sigur e o greseala de "tipar".

asa am zis si eu...am discutat asta si pe alt topic.Ideea e ca A5 dupa cum se vede din link, pina la 100 castiga doar 2 zecimi, la o viteza medie la care diferenta asta inseamna cativa metri.Intre 100 si 160, BMW-ul recupereaza 1.3s (1.1 avans plus cele 2 zecimi pe care le avea avans A5-ul).Deci intre 100 si 160, nu dupa.O asemenea acceleratie ii permitea BMW-ului sa depaseasca pe parcurs, nu chiar la finish.Pe intervalul 100-160 viteza medie e cca 130km/h si 1.3s inseamna aproape 40 de metri.Astia nu se puteau castiga pe ultima parte a cursei, deci intre 140 si 160 sa zicem.Apoi culmea, linkurile astea arata ca de fapt 330i-ul nu prinde chiar 160km/h pina la sfarsitul liniutei.Deci atunci?....la 14.8s nu are inca 160 pe ora, in schimb la 13.9 are deja viteza asta.
  concluzia mea a fost ca ori timpul BMW-ului pe 0-160 e dat prea mic ( deci nu poate fi doar 13.9 ), ori ca timpul lui pe sfertul de mila trebuie sa fie mai mic.In linkuri se gaseste deja un 14.3 care se apropie mult mai mult de plauzibil.De fapt cred ca acest 14.3 e corect, moment in care el are cca 155/157km/h, iar 160-ul il face de fapt in cca 14.4-14.5s, putin dupa ce ar trece de acel sfert de mila.

http://www.dragtimes...rag-Racing.html

http://www.dragtimes...slip-17060.html

nu-mi puneam deci problema daca era o diferenta de jumate de secunda intre masini la 160km/h si cca 3 yecimi la finishul liniutei.Aici discrepanta e mult prea mare.

Edited by gege, 27 June 2009 - 21:08.


#405
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,767
  • Înscris: 30.01.2006
Eu am spus fara sa calculez nimic posibilitatea acelor timpi, Si deci sunt posibili, dar asta nu inseamna ca este si realitatea. Mai de mult era un nebun in orasul meu cu un scirocco vechi modificat. La liniutze ma facea de-mi suna apa-n cap, masinuta aia lua 100 km/h cred ca in sub 8 secunde, a mea lua in 11s, insa la o liniutza mai lunga, unde prindeam 140-150 km/h il faceam eu pe el de-i suna apa. Insa in cazul masinilor astea nu stiu ce sa zic...

#406
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
Chiar am mai gasit un exemplu inca si mai ciudat...un CLK 630 parca vs Bentley GTC.Datele suna cam asa....nu le am in fata dar cred ca le tin minte destul de bine

    @            CLK  /                   Bentley
0-50       1.9        /                 1.7             avantaj pina aici 2 zecimi ptr GTC

0-100     4.1       /                  4.6             avantaj aici 5 zecimi pentru CLK si eu zic ca deja l-a depasit pe Bentley

0-160     8.4      /                 10.5             avantaj deja enorm pentru CLK

0-200   13.5      /                 16.4             avansul se mareste in continuare pentru CLK


402m  12.15s    /                  12.86s       deci doar 7 zecimi avans la finish


Deci pe 0-100 deja CLK-ul are avans si castiga avans continuu.La 160 are deja 2.1s iar finishul la 402m se calca intre 160 si 200 la ambele, dupa cum se vede.Dar si intre 160 si 200 CLK continua saßsi mareasca avansul (la 200 are 2.9s).Si totusi la finish in loc de peste 2.1s raman doar 7 zecimi.

Incep sa cred ca doar quarter mile sunt teste practice, iac acceleratiile pe diferite intervale de viteza sunt doar calculate pe hartie, dar nu corespund intotdeauna intru totul cu realitatea.Poate ma insel, dar....

Edited by gege, 29 June 2009 - 10:35.


#407
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007
Pe linie dreapta castiga Audi , ajunge la suta cu 0.7 sec mai repede si are 9 cp in + fata de BMW . Intr-o cursa adevarata , cu multe curbe , BMW este castigator , datorita sportivitatii sporite , sasiului bine gandit , greutatii mai scazute . Daca as fi pus in postura de a alege , as alege A5 , datorita aspectului si puterii sporite (chiar daca este nesesizabil) si pentru ca nu fac curse de strada .

Edited by ady_chesnoiu, 06 July 2009 - 18:02.


#408
dakian67

dakian67

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 834
  • Înscris: 24.07.2008
Mi-a placut si-mi place si acum Audi  :wub: Nu sunt adeptul "liniutelor" sau curselor de strada, asa ca acesta imi ofera confortul dorit, si suficient nerv, atunci cand este nevoie de asa ceva. Un vot deci pentru Audi A5 :clapping:

#409
accelerator

accelerator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,146
  • Înscris: 20.03.2007
aleg BMW-ul, de mic uitandu-ma pe cataloagele DAZ imi doream un coupe BMW. Pe vremea aia 318 is mi se parea cea mai buna alegere.

Sunt sigur ca la feeling BMW-ul e peste Audi, desi e absolut cert ca A5-ul e o masina excelenta. Mi-e teama cu A5-ul ca e totusi supralicitat, ceva in genul lui Pejo 407, cand toti isi doreau unul la aparitie dupa care flacara s-a stins la fel de repede cum s-a aprins. A5-ul vrea sa epateze mai mult decat BMW-ul care mi se pare mai sobru si mai stilat.

#410
oSerX

oSerX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,033
  • Înscris: 23.06.2006
noile motoare de la BMW de 3l au 245 cai ... la coupe-ul de la bmw ai mai mult spatiu in spate la picioare.

am un amic are a5-3.0d quattro .... loc nu prea ai in spate, are multe butoane ca dupa cateva luni nici el nu stia sa umble complet la navigatie si la butoanele din jurul ei .... sistemul audio bang &ol... se aude bine, sincer nu pot sa'mi dau seama daca se aude mai bine sau mai prost ca la bmw ( eu am hifi professional -logic7 ) ca el si'a pus si un tub de bass in portbagaj ..... la urechea mea mi se pareau ca suna la fel fara tub de bass ( acum depinde si de setari probabil ).

suspensia pare o idee mai rigida la Audi .... si o chestie care m'a lasat un pic impresionat e faza ca la demaraj cu acceleratia la podea, aveam impresia ca scartaiau toate 4 rotile pt un moment .... intre cele doua cred ca diferenta este facuta strict de gust si preferinte .....

si pana acum amicul meu intr'un an si jumatate .... a cam fost in service cu masina .... ba un injector, ceva electric de s'a remediat prin resoftare ... ultima chestie, acum de curand ... compresorul de clima - care tineti'va bine nu i'l puteau aduce cei de la audi pentru ca nu exista nicaieri in EUROPA .... oare audi importa compresorul de ac din ..... austrlia ?? america de sud ??

diferentele de 2-3 zecimi sunt egale cu zero ....

Edited by oSerX, 16 September 2009 - 21:29.


#411
kr0k0dilu

kr0k0dilu

    tăran ofuscat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,513
  • Înscris: 12.06.2007

View PostoSerX, on 16th September 2009, 22:25, said:

am un amic are a5-3.0d quattro .... loc nu prea ai in spate, are multe butoane ca dupa cateva luni nici el nu stia sa umble complet la navigatie si la butoanele din jurul ei ....

Dupa afirmatia asta tare am eu impresia ca prietenul ala e imaginar, cu tot restul problemelor pe care incerci a le specula.  :lol:
Crede-ma ca iti trebuie un IQ subunitar ca sa nu te prinzi imediat (fara nici o documentatie) cum e cu butoanele alea multe rau din jurul navigatiei. Apropo, ti-am acordat si circumstante atenuante considerand ca te refereai la navigatia prin meniuri, si nu la cea GPS - caz in care ai fi fost total pe langa subiect.

#412
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,506
  • Înscris: 04.05.2006
@oserx: cati ani are amicul tau si din ce localitate e de loc? Vreau sa verific ceva.

#413
cbdragosh

cbdragosh

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.07.2011

View Postsanddy1964, on 3rd June 2007, 15:16, said:

Mai pune vreo 3-4 litri la consum si e ok, mai ales in Bucurestiul de azi.
Nu-ti iese consum mediu 7.2 l/100km cu un diesel de 3l nici sa-l pici cu ceara.
Adica coonsuma un Golf5 1.4 12litri in aglomeratia  din Bucale   si nu consuma un 3.0 14-15l ?
NU MAI CREDETI CIFRELE DATE DE PRODUCATOR CA POTI SA TE STERGI CU ELE LA POPONETZ.Sunt valabile in alta parte, nu la noi .
In alta ordine de idei, e mai smeker un A5 Quattro decat BMW-ul ala...parerea mea.

eu am un a5berlina 3.0 disel consum oras 10 si nu merg tocmai cum trebuie...
iar la BMW 320d automat consum 11 deci, 330 probabil 2l in plus

#414
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010

View Postgege, on 27th June 2009, 10:07, said:

are cineva o parere logica despre treaba asta? deci:  http://www.fastestla...2=46a5fbcde83c6

este o comparatie intre BMW 330i si A5 3.0TDI Quattro. Toate bune si frumoase pina la un punct.Spune acolo ca 330i face 0-160 in 13.8 iar A5 in 15, deci cu 1.1s mai lent.Apoi cica BMW 330i face sfertul de mila in 14.8, iar A5 in 14.9, deci numai o zecime diferenta.Deci 330i are dupa 13.8s deja 160km/h dar inca nu a completat sfertul de mila ( cica abia la 14.8 il are gata).A5 la 14.9s inca nu are 160km/h ( ci la 15s ) dar are deja sfertul de mila facut.Cum naiba vine asta?

Uite aici comparatia cu tot cu timpii intermediari
In principiu Audi pleaca mult mai bine de pe loc datorita 4x4. Pana la suta e in fata Audi, dupa care BMW-ul recupereaza bine si la 200 km/h are 5 secunde peste.
Explicatia :
4x4 rupe la plecarea de pe loc dar dupa 50-60 km/h reprezinta un dezavantaj, datorita pierderilor in cutie+ diferentiale.
Iar un motor aspirat trage mai bine la viteze mari fata de unul turbo, datorita efectului de ram-jet ( fortarea aerului in admisie odata cu cresterea vitezei )
Plus diesel-ul are cutia mai scurta si BMW-ul schimba o treapta mai putin si e o diferenta de 0.2 -0.4 sec doar din schimbarea de viteza.

Edited by N62B44, 07 July 2011 - 22:37.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate