NOUA FABIA (FABIA II)
Ultima postare: dec 04 2007 13:10, Inițiat de
dragos_d
, mai 28 2007 11:11
·
0
#19
Publicat: 03 decembrie 2007 - 13:37
niss_is_me, pe Dec 2 2007, 22:40, a scris: prietene, degeaba te amuzi tu pe seama motorului de 1.2 de pe Fabia.... motorasul ala rupe multe masini cu pretentii.. ma refer la sprint. dar nici cu viteza maxima nu sta rau deloc. eu am avut ocazia sa conduc vreo 4000 de km Fabia unui coleg, pana si-a luat el permis... trage super bine chiar daca "e in 3 pistoane" si mai mult de 7.5 mixt nu consuma, oricat de sport as conduce si cu turatii de minim 3000rpm! asa ca.... te invit la un test cu HTP si mai vorbim.... e valabila invitatia si pentru cei care cred ca Unicul Motor din lumea asta romaneasca e "mirobolantul" 1.9 TDI al grupului VAG Ba baieti, voi mergeti cu bicicleta de veniti cu afirmatii de genul asta??Sau faceti comparatii cu Dacia berlina? Ca doar aia sta mai rau decat fabia, pana si o supernova e mai fasneata!! Cum puteti sa ziceti ca e o masina sprintena cand face 0-100 in 16.5 secunde si are viteza maxima de 155km/h?? Motorizarea asta mica de 60CP are locul ei in segmentul de piata, dar din punctul meu de vedere e o lesinatura de motor... Editat de MATRIXU, 03 decembrie 2007 - 13:38. |
#22
Publicat: 03 decembrie 2007 - 15:51
AMDG, pe Dec 3 2007, 13:58, a scris: Conteaza daca altii au un punct de vedere mai economic De acord cu ce zici tu... Insa punct de vedere economic + afirmatii de genul: "motorasul ala rupe multe masini cu pretentii....ma refer la sprint" = PENIBIL Asa si o masina electrica(cu cai putini) este foarte economa...insa e o lesinatura Editat de MATRIXU, 03 decembrie 2007 - 16:21. |
#23
Publicat: 03 decembrie 2007 - 16:59
Eu am avut Fabia cu motorul 1,2 HTP si 64 de caluti.Masina mergea binisor in oras nu aveam nevoie de mai mult atunci cand nu foloseam aerul conditionat si nu eram mai multi in masina.Cand dadeai drumul la a/c puteai face doar troleurile cu pretentii altceva nu.O masina ok dar depinde ce ai condus inainte.Eu intre timp am avut si masina cu 1,6 benzina 110 Cp si TDI cu 101 CP si sunt cu mult deasupra la motor fata de Fabia cu motorasul in 3 cilindri.Deasemena in afara orasului trebuie sa iti faci curaj destul de serios sa intri intr-o depasire mai rapida.
Per ansamblu masina ok cu motor care face fata in oras relativ bine dar nici pe departe ca ar face de rusine vreo masina cu pretentii.Asa am avut si eu impresia cand am condus doar Fabia respectiva si inainte un Suzuki Alto cu motor de 800 CC.Dupa ce am condus si alte masini mi-am dat seama ca respectivul motor este doar decent pentru oras.Cat despre consum in traficul din Bucuresti imi lua 8 litri la 100 km deci nu un consum foarte mic(Corolla cu motor de 1,6 benzina imi lua 9). Editat de Winter, 03 decembrie 2007 - 17:00. |
#24
Publicat: 03 decembrie 2007 - 17:31
Cam asta e limitarea la traficul din Bucuresti, pentru ca ajungi sa faci consumul la ora si nu la kilometru. Nu mai zic ca desi masinile astea stau binisor pe hartie, sunt grele pentru ce motoare au si la orice fortare in trafic vor consuma cat una cu motor mai mare.
|
#25
Publicat: 03 decembrie 2007 - 18:58
jobulvietii, pe Dec 2 2007, 22:13, a scris: Salut, . La 65/h am derapat si intrat intr-un mare sant. Bine, actiunea a aparut in urma unei incercari de evitare a craterelor din asfaltul romanesc.E greu de explicat cum am ajuns cu viteza asta (65/h) sa derapez in ultimul hal. iar acum o sa merg la dealer sa cer explicatii. O Fabia Elegance de 13.700 de euro apropae ca era sa ne dea peste cap. Este rusinos pentru renumele pe care a reusit sa-l dobandeasca si la fel de rusinos este si faptul ca traim in Romania si nu stim de ce. . Poate ca sunt un caz izolat, acesta cu derapajul la o viteza -asa- de 65/h, dar sunt sigur ca mai exista si alte cazuri, cazuri in care a ajuns sa derapeze pentru ca exista gropi cu diametru de juma' de metru. |
#26
Publicat: 03 decembrie 2007 - 23:48
niss_is_me, pe Dec 2 2007, 22:40, a scris: prietene, degeaba te amuzi tu pe seama motorului de 1.2 de pe Fabia.... motorasul ala rupe multe masini cu pretentii.. ma refer la sprint. dar nici cu viteza maxima nu sta rau deloc. eu am avut ocazia sa conduc vreo 4000 de km Fabia unui coleg, pana si-a luat el permis... trage super bine chiar daca "e in 3 pistoane" si mai mult de 7.5 mixt nu consuma, oricat de sport as conduce si cu turatii de minim 3000rpm! asa ca.... te invit la un test cu HTP si mai vorbim.... e valabila invitatia si pentru cei care cred ca Unicul Motor din lumea asta romaneasca e "mirobolantul" 1.9 TDI al grupului VAG Nu ma amuzam pe seama acestui motor , are si el parti bune (asigurari si impozite mici! ),dar cred ca ar trebui folosit pe masini care nu depasesc o tona, ori Fabia, desi nu pare, e ditamai animalul .... Editat de TrapJaw, 03 decembrie 2007 - 23:50. |
#27
Publicat: 04 decembrie 2007 - 13:10
jobulvietii, pe Dec 2 2007, 22:13, a scris: Skoda, noua Skoda Fabia...nu e bine sa-ti vorbesti "aproapele" de rau, insa uneori simti nevoia. Mai ales cand realizezi ca din cauza "lui" era sa ajungi la Sf Petru. La 65/h am derapat si intrat intr-un mare sant. Bine, actiunea a aparut in urma unei incercari de evitare a craterelor din asfaltul romanesc. Prietene, nu te supara pe mine, dar la orice masina fara ESP s-ar intampla asta, daca ai facut o manevra de evitare din scurt, stanga-dreapta, eventual cu cauciucuri neadecvate, sau pe carosabil alunecos, sau cu masina incarcata neechilibrata, si daca eventual ai mai si franat... Si eu candva era sa fiu rasturnat de un prieten cu un Kalos sedan care a tras din scurt de volan sa evite o javra. Din fericire a esuat pe contrasensul pustiu intr-un mare arc de cerc. Cat despre 1.2 HTP.. nu stiu, n-as putea conduce in veci asa ceva de drag. E un motoras lesinat pus pe o masina destul de grea, nu cred ca poate cineva gasi placere in a conduce asa ceva, cu exceptia cazurilor cand masina anterioara era Dacia berlina sau similara... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi