Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Romtelecom isi schimba tarifele la telefonie fixa si Internet
Last Updated: Jul 24 2007 11:37, Started by
dabb
, May 28 2007 07:29
·
0
#253
Posted 09 July 2007 - 18:39
Bai fratilor, sunteti >>>? No offence, dar ma uimiti cu aberatiile voastre.
In primul rand, pot confirma ca RDS + UPC, pana acum cateva luni (mai mai exact), erau de tota cct-ul. Viteza ioc, pica des, serviciu tehnic exista dar lipsea cu desavarsire. Am trecut la Clicknet. Am instalant singur kitul, am 2.5 si imi ia 2.1, la upload 0.5. N-o mai dati atata in balarii cu UPC si RDS, ca am vazut eu cum se poarta cu clientii. Ii cca-u pe aia de la Romtelecom, le ziceau comunisti, dar nu ziceau ca odata ce semnezi cu ei, iti fura banii si nu-ti dau net.. Mai altfel spus, hotii ziceau de comunisti. Cat despre solicitarile pe care le tot faceti la telefon, in panama (statul) mea, cand naiba o sa intelegeti ca la chestii de genul asta nu e ca la paine: dai banu, iei paine si pleci. Inclusiv cand iei un abonament, dureaza 10 minute sau 4 ore pana activeaza (daca esti inainte de Sarbatori chiar mai mult), asa ca aici e la fel. Nu va convine, plecati fratilor. Nici mie nu mi-a convenit la RDS si la UPC, si gone by the wind. Nu vin si fac p... m... pe forum. Aveti creier fratilor, folositi-l cu incredere. Nu se strica |
#254
Posted 10 July 2007 - 10:40
panamea, on Jul 9 2007, 17:59, said: Eu aș sfătui pe oameni mai degrabă să încerce RDS/UPC deoarece la aceștia din urmă nu există perioadă contractuală minimă. Deci dacă merge prost, pot trece oricând pe clicknet. Pe când dacă merge prost la click, trebuie să suporte 1 an de zile. Și eu am fost la UPC și a mers bine, apoi prost. Dar nu am regretat, în prima lună am schimbat providerul (pt. RDS). Numai bine! abonamentul de un an pt clicknet e ceva normal...si altii fac la fel.Ganditi-va si voi ca astia de la romtelecom tre sa-si recupereze investiatia pe care au facut-o tragand fire pt abonati noi. dak u te hotarasti sa schimbi operatotul dupa o sapt,astia raman cu buza umflata. eu cred ca fara abonamentul de un an tariful ar fi si mai mare...asa ca eu nu vad perioada minima un dezavantaj stiti cum e..fiecare are grija de pielea lui |
#255
Posted 10 July 2007 - 18:21
Corect, flash gordon. Si la Vodafone, Orange sua alti provideri, esti obligat sa iei minim 1 an. Si, prin urmare, nu vad care e problema cu 1 an minim la Clicknet.
|
#256
Posted 10 July 2007 - 19:06
Stie cineva ceva, lanseaza RTC o noua oferta in august la telefonie si internet?
Am vazut ca UPC a lansat o noua oferta: a marit viteza la net si a ieftinit abonamentul la pachetul family iar la pachetul standard a scazut viteza la net cu un mega si a ieftinit pretul... Observ ca e agitatie in ceea ce priveste oferta de telefonie fixa si mobila ! |
#257
Posted 10 July 2007 - 20:06
regint, on Jul 10 2007, 19:21, said: Corect, flash gordon. Si la Vodafone, Orange sua alti provideri, esti obligat sa iei minim 1 an. Si, prin urmare, nu vad care e problema cu 1 an minim la Clicknet. |
#258
Posted 11 July 2007 - 08:47
In ianuarie 2006 mi-am inchis abonamentul al Romtelecom - da-i incolo de sacali jecmanitori!!!
Nu de alta, dar telefonul fix nu il foloseam prea mult avand minute suficiente in Orange. In plus a venit RDS-ul cu oferta CATV la un pret avantajos si includea telefon fix gratuit. Internet de la ei nu am dorit, deoarece eram multumit de serviciile retelei de cartier, desi mai scumpa. In plus, nu sunt un fan al gigantilor care inghit tot si dupa aia fac legea. Ulterior: - instalarea CATV si telefonului de la RDS s-a realizat dupa 4 (patru) luni de la incheierea contractului, desi promisiunile erau de maxim 1 luna. - RDS a cumparat vreo 20 de retele de cartier din Iasi, inclusiv pe cea la care eram abonat - nu am avut incotro si am ajuns client RDS si la Internet. Mi-au instalat acum 2-3 zile pe reteaua lor (bineinteles tot dupa 3 luni de la incheierea contractului, dar oricum pana acum am mers pe infrastructura veche, deci nu m-a deranjat). Dupa primele teste, se pare ca merge la fel de bine, dar este mai ieftin si are minute de telefonie incluse - deci un avantaj important pentru mine ca si client. - telefonia insa este sub orice critica: daca pica curentul nu mai functioneaza; dupa ce revine tensiunea in reteaua electrica, tot nu functioneaza. I-am sunat cel putin o data pe luna sa remedieze lipsa tonului. In plus, se aude cu ecou. Dupa numai 1-2 luni mi-am dat seama ca RDS nu are treaba cu telefonia si Romtelecomul mult hulit ofera, de departe, cea mai buna calitate a serviciului. De altfel, cand am renuntat la serviciile lor nu de calitate ma plangeam, ci de pretul mult prea mare al acestei calitati. - faxul la RDS este sub orice critica, ba merge ba nu merge. Dupa ce au lansat ofertele excelente (se vede ca este benefica o concurenta insemnata din partea RDS si UPC), m-am decis sa inchei un contract cu 50 min. incluse + 6 luni abonament gratuit si un telefon DECT cadou. Varianta asta ma satisface, avand in vedere ca ziua muncesc, iar dupa amiaza pot vorbi cat doresc cu familia, desi toti avem si telefoane mobile. Deci, se poate si calitate la preturi acceptabile, noroc de concurenta. Iar Romtelecom este mult peste concurenta la calitatea serviciilor, din punctul meu de vedere. Oricum cu CATV si internet raman deocamdata la RDS, atata timp cat sunt multumit de servicii. |
#259
Posted 11 July 2007 - 09:36
Ciudat, în Timișoara nu am mai auzit de un an de astfel de probleme la RDS. E drept, infrastructura lor nu e la fel peste tot..
|
#261
Posted 11 July 2007 - 10:57
burgher, on Jul 11 2007, 10:39, said: In timp se rezolva infrastructura peste tot si la ei. suporta-i tu pe banii tai. ca pe banii mei doresc un serviciu la calitatea pe care o platesc. io nu pot alege servicii ieftine pt o economie in contravaloarea a 2 beri. cine se gandeste ca trebuie sa fii girantul unei companii......sa-si dezvolte acaferi pe banii abonatilor.... |
#262
Posted 11 July 2007 - 12:00
dabb, on Jul 11 2007, 11:57, said: suporta-i tu pe banii tai. ca pe banii mei doresc un serviciu la calitatea pe care o platesc. io nu pot alege servicii ieftine pt o economie in contravaloarea a 2 beri. cine se gandeste ca trebuie sa fii girantul unei companii......sa-si dezvolte acaferi pe banii abonatilor.... Aproximativ 25 lei sunt mai mult decat 2 beri. |
|
#263
Posted 11 July 2007 - 12:44
ageofdark, on Jul 6 2007, 16:58, said: L-am intrebat despre noile viteze si mi-a raspuns ca vor creste dar cea mai mare nu va ajunge la 10Mbps... Vor avea in continuare un ab intermediar, probabil de 4,5 sau 5,5 Mbps... Tipul ala ce lucreaza acolo NU are de unde sa stie cu cat se va mari viteza si cand. Isi da cu presupusul cum isi dau si multi altii de pe forum. |
#264
Posted 11 July 2007 - 15:45
dabb, on Jul 11 2007, 10:57, said: suporta-i tu pe banii tai. ca pe banii mei doresc un serviciu la calitatea pe care o platesc. io nu pot alege servicii ieftine pt o economie in contravaloarea a 2 beri. cine se gandeste ca trebuie sa fii girantul unei companii......sa-si dezvolte acaferi pe banii abonatilor.... In raspunsul la care te ai referit era vorba de un serviciu gratuit deci nu prea cred ca suporta ceva Mai mult ca asta firma iti da in cadou minute gratuite pe linga abonamentul de TV, asa ca nu pre inteleg de ce esti asa de revoltat. |
#265
Posted 12 July 2007 - 00:12
panamea, on Jul 11 2007, 10:36, said: Ciudat, în Timișoara nu am mai auzit de un an de astfel de probleme la RDS. E drept, infrastructura lor nu e la fel peste tot.. eu am lucrat la o agentie imobiliara din Tm (zona Calea Aradului mai precis) si aveam 3 posturi telefonice de la RDS, la care se auzea in mod frecvent un post de radio, iar la la 3 din 5 apeluri mureau pur si simplu... chiar daca am facut nenumarate sesizari, deoarece nu ne puteam desfasura activitatea, problemele au persistat (si probabil mai persisita, eu am plecat de ceva timp de la agentia respectiva) nu am avut ocazia sa vad o factura de la ei, eram curios cam cat incasau doar de la noi avand in vedere ca foloseam foarte mult telefoanele (cu toate neajunsurile lor) si ma intreb daca la noi care le plateam foarte mult erau asa "prompti" in rezolvarea problemelor, cat de repede se misca la un abonat persoana fizica, cu un singur telefon, de la care obtineau poate de 3 ori mai putin decat de la noi... e adevarat ca internetul mergea ok, dar noua ne trebuiau telefoanele... |
#266
Posted 12 July 2007 - 10:53
Lucky44, on Jul 11 2007, 16:45, said: In raspunsul la care te ai referit era vorba de un serviciu gratuit deci nu prea cred ca suporta ceva Mai mult ca asta firma iti da in cadou minute gratuite pe linga abonamentul de TV, asa ca nu pre inteleg de ce esti asa de revoltat. Astia de la rds au propriul mod de a face afaceri . baga tot felul de oferte(cum e asta cu abomanetul tv zero) ca sa atraga noi clienti. te abonezi la ei crezand ca faci o afacere si cand colo...tzeapa. cred ii intereseaza numarul de lienti, nu si daca acestia sunt multumiti. eu nu folosessc rds, dar stiu de la altii cate probleme au cu calitatea servicilor faza tare in franta unde operatotul alternativ a scazut mult preturile sub costuri pana sa fie cumparat, ca sa aiba valoare mai grea p piata.dupa ce a fost cumparat, 'hopa mitica' au crescut si preturile.mare bucurie o fi fost pe clienti...! |
#267
Posted 12 July 2007 - 11:16
mr. bad guy, on Jul 12 2007, 11:53, said: faza tare in franta unde operatotul alternativ a scazut mult preturile sub costuri pana sa fie cumparat, ca sa aiba valoare mai grea p piata.dupa ce a fost cumparat, 'hopa mitica' au crescut si preturile.mare bucurie o fi fost pe clienti...! care dintre ei? ai si un link ? |
|
#268
Posted 12 July 2007 - 16:04
Stie cineva cati clienti avea RTC in 2002?
Am intele ca in prezent are ~3.100.000. Sunt convins ca si RTC-ul isi mai umfla cifra.... Dar ma intereseaza cati clienti au piedut de la intrarea pe piata a RDS si UPC... THX! |
#269
Posted 12 July 2007 - 20:54
ageofdark, on Jul 12 2007, 15:04, said: Stie cineva cati clienti avea RTC in 2002? Am intele ca in prezent are ~3.100.000. Sunt convins ca si RTC-ul isi mai umfla cifra.... Dar ma intereseaza cati clienti au piedut de la intrarea pe piata a RDS si UPC... THX! mai pune in calculcul si cati au venit la rtc de la rds&upc Edited by ovledo, 12 July 2007 - 20:57. |
#270
Posted 12 July 2007 - 21:02
ageofdark, on Jul 12 2007, 14:04, said: Stie cineva cati clienti avea RTC in 2002? Am intele ca in prezent are ~3.100.000. Sunt convins ca si RTC-ul isi mai umfla cifra.... Dar ma intereseaza cati clienti au piedut de la intrarea pe piata a RDS si UPC... THX! Stiu de doua valori: 4,3 milioane maximum la care au ajuns. Prin 2002 daca nu ma insel se aflau pe la 3,6-3,7 milioane. De la un amic de-al meu care lucreaza la RTC stiu asa: RTC previziona acum doi ani (asta am discutat-o cu el) un recul de 25% din clientii sai, urmand ca o parte (5-10%) sa revina in urmatoarea perioada. Scaderea a fost de 500.000-600.000 clienti.Totusi sunt persoane care au si RDS si RTC sau pe unul sau pe altul sau pe nici unul. Cei cu statistici si probabilitati cu distributia plecatilor ar putea da o mana de ajutor. Si ca o chestiune adiacenta (nu pentru a ridica in slavi RTC) pot sa-ti spun ca au reusit sa stopeze migrarile. Asta nu inseamna ca au ajuns aproape de client. Mai au de lucru.... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users