Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Se merita cutie automata la noi?
Last Updated: Jun 22 2009 19:31, Started by
nmarius1
, May 10 2007 23:09
·
0
#19
Posted 14 June 2007 - 18:22
#20
Posted 15 June 2007 - 09:47
Dar daca cutia nu ma dezamageste de ce m-ai putea dezamagi tu? Cutia mea functioneaza ireprosabil pentru utilizarea masinii in regim de amator. Schimba cum trebuie, retrogradeaza corect in depasiri, atinge viteze mari fara sa tureze motorul pana il iau ametelile (overdrive), etc.
Doar vroiam sa stiu mai multe despre ea nu sa ma apuc de raliu. |
#21
Posted 16 June 2007 - 23:00
nmarius1, on May 10 2007, 23:09, said: O cutie automata stiu ca duce la un consum ceva mai mare, n-am condus niciodata cu asa ceva si nu stiu cum se comporta de exemplu daca vrei sa demarezi in tromba la un moment dat sau cum se comporta pe suprafete alunecoase (gheata, zapada). Ma bate nevasta la cap sa iau o masina cu cutie automata sa conduca si ea mai usor, imi tot spune ca in america au foarte multi. E fiabila? Am vazut-o ca optionala si la golf5 si la aveo. A avut cineva? Se merita la noi? Cutie automata ! Cel mai bun lucru ! Nu va ginditi la 1 -2 L in plus la consum .Cutia automata skimba treptele atunci cind trebuie ! Motorul are viata mai lunga ! Totusi , feriti-va de masinile germane , cunostintele mele care au asa ceve , au numai probleme ! Vw -dezastru Merc-rau , etc. Personal am mers cu 2(doua) masini automate , care m-au impresioonat. Citroen C5 si Ford Mondeo. Avinnd in vedere ca motoarele sunt cam la fel (Diesel) , impresia a fost super ! Eu as alege totusi C5 pt.suspensia inegalabila ! Faceti cum va taie capul ! Bafta ! |
#22
Posted 17 June 2007 - 18:17
Cocobirlozaur, on Jun 17 2007, 00:00, said: Totusi , feriti-va de masinile germane , cunostintele mele care au asa ceve , au numai probleme ! Vw -dezastru Merc-rau , etc. |
#23
Posted 17 June 2007 - 20:57
Stimabilul a mai postat aiureli,asa ca nu credeti prostiile alea . Cutia automata e facuta sa ajute , nu sa incurce. Sa mai vb ca americanii au mai toti cutie americana, o masina mai mare gen Touareg sau Tucson deja fara automata e cam greu de condus etc. Ce sa mai zic de DSG, cea mai evoluata dintre ele, atata de laudata la VW,despre care dansul spunea ca sunt praf, sau Mercedes, o marca ce are un prestigiu si renume demn de orice masina internationala...
prostii debitate la o punga de seminte in fata blocului |
#24
Posted 18 June 2007 - 22:05
Omul si-a expus parerea, nu cred ca e cazu sa se dea cu toporu. Si eu prefer manuala, nu neg aspectele pozitive ale automatelor cu precadere DSG, dar tin sa te atentionez ca oricare pot avea bube. Eu am avut norocu sa ma vad oprit in panta la trecerea la nivel cu calea ferata intr-un C 220 automat care nu vroia sa se mai urneasca. Modelul era din generatia anterioara, ce poti spune tu acum ca au laudat-o firma aia cunoscuta international cand eu simteam ca pot muri acolo?
|
#25
Posted 19 June 2007 - 00:54
Taman ce spuneam. Nu poti generalaliza pe baza unui singur eveniment ! era un post undeva in care unul lauda Mazda 6, altul il critica. Prin generalizare,masina era extrem de fiabila, si simultan extrem de proasta. Ideea era ca sa intelegi, ca de ex, 40% din touran`uri se vand cu DSG,sau un procent apropiat. Masinile mai mari,idem, doar n`o sa stai cu ditamai elefantul sa o conduci cu piciorul tremurand pe ambreiaj. E o solutie tot mai cautata. SI eu daca mi`as lua masina cu motor 2L+ , as lua`o cu automata...vorba cuiva, cum controlezi o masina cu 200 si ceva de cai,cu o manuala? cam greu, ca zbori in fundul masinii din fata...
|
#26
Posted 20 June 2007 - 13:13
#27
Posted 20 June 2007 - 16:29
Nu-i adevarat ca "zbori" cu o masina de 2L+ cu cutie manuala. Depinde acum si de abilitatea fiecaruia sa controleze acceleratia si ambreiajul. De la GTI la Mazdaspeed3, la S2000, la masinile super-sport gen Corvette sau Viper, toate modelele astea au cutii manuale (chiar daca se ofera si cu automate).
|
#28
Posted 20 June 2007 - 16:36
spdude, on Jun 19 2007, 01:54, said: Taman ce spuneam. Nu poti generalaliza pe baza unui singur eveniment ! era un post undeva in care unul lauda Mazda 6, altul il critica. Prin generalizare,masina era extrem de fiabila, si simultan extrem de proasta. Ideea era ca sa intelegi, ca de ex, 40% din touran`uri se vand cu DSG,sau un procent apropiat. Masinile mai mari,idem, doar n`o sa stai cu ditamai elefantul sa o conduci cu piciorul tremurand pe ambreiaj. E o solutie tot mai cautata. SI eu daca mi`as lua masina cu motor 2L+ , as lua`o cu automata...vorba cuiva, cum controlezi o masina cu 200 si ceva de cai,cu o manuala? cam greu, ca zbori in fundul masinii din fata... cine spune ca la automata nu iti fuge spatele daca accelerezi prosteste? mai ales in viraje. am avut 2 luni chevrolet lumina de 6 cilindrii in V de peste 200 cp si fiind automata era o adevarata pasiune sa faci U turnul pe acceleratie... casa nu zic ca la demarajele mai in forta trebuia sa am mare grija sa o tin in echilibru. asa ca pericolul de a rupe aderenta nu e o boala a cutiei manuale. acum am o mazda 3 automata (are si slectie pe secevntial daca vreau) cu 4 trepte indicate pe bord si care la motor de 1,6 si tractiune fata nu am cum sa rup aderenta. f usor ma manuit: - plecarea in panta - boala multor femei, - mersul cu spatele e de doua ori mai sigur doar tinand si eliberand frana pe portiuni. - mainile pe volan in orice situatie. se cere ABS pe o asemenea masina deoarece simt eu ca face mai slab frana de motor in treapa D. Edited by rue_baree, 20 June 2007 - 16:39. |
|
#29
Posted 20 June 2007 - 22:30
Mda, si la automate se poate rupe aderenta, fie ca e pe spate sau pe fata tractiunea. Chestia e ca la automate, distanta pe care apesi pedala da rata acceleratiei, nu acceleratia efectiva, deci ca sa rupi aderenta trebuie s-o calci pana la fund si fie sa ai motor relativ puternic, cauciucuri uzate sau suprafata alunecoasa.
|
#30
Posted 20 June 2007 - 23:10
Silver Wolf, on Jun 18 2007, 23:05, said: Eu am avut norocu sa ma vad oprit in panta la trecerea la nivel cu calea ferata intr-un C 220 automat care nu vroia sa se mai urneasca. Modelul era din generatia anterioara, ce poti spune tu acum ca au laudat-o firma aia cunoscuta international cand eu simteam ca pot muri acolo? pai bine, si eu pot sa spun ca, la trafic intens prin oras, ambreiajul e super solicitat si e una din piesele care se strica relativ usor... faptul ca pe respectivul l-a lasat cutia automata nu inseamna ca e mai putin fiabila decat una manuala, poate daca avea manuala il lasa discu de ambreiaj cu mult inainte... hai sa luam si asa: cutiile automate in general le gasesti pe masini mai scumpe/mai puternice. crezi ca producatorii ar risca sa isi enerveze clientii daca cutiile automate nu ar fi fiabile? normal ca se mai strica, tot "fier" e, la fel cum se strica si una manuala. |
#31
Posted 21 June 2007 - 05:00
In Romania gasesti automatele pe masinile mai scumpe/puternice. In US si Japonia le gasesti pe majoritatea (indraznesc sa spun toate) modelele, indiferent cat de mic motorul sau cat de scumpa/ieftina masina. Bineinteles sunt cateva exceptii la anumite modele sport de ex. Civic Si care nu are nici o optiune pt cutie automata.
Cat despre stricatul cutiei... in general o cutie automata ar trebui sa tina multi ani (peste 10, iar in unele cazuri chiar mai mult) fara nici un fel de intretinere. Cand se strica insa, costa mult mai mult s-o repari/inlocuiesti decat un simplu ambreiaj. |
#32
Posted 17 July 2007 - 12:19
imi permit sa comentez si eu acest subiect, nu stiu daca merita sau nu la noi , eu vreau sa vorbesc la modul gteneral, problema este pana cand se strica prima oara ... apoi sa vezi nervi, un amic a venit aseara sa se planga ca nu mai stie ce sa faca, are un audiA6 full option cutie autimata, a bagat bani nu gluma in el sh in germania, masina e din 2003 el a luat-o in 2004. de 2 luni are grave probleme cu, cutia de viteze, a fost la mecanic ( unul singur in toata zona) si a mers iesri a 4- oara, dar nevasta-sa nu mai el, ca il omora pe mecanic, cei de la reprezentanta Audi nu fac asa ceva, asta a fost raspunsul. deci, zic ca tine si de noroc sau ghinion, nici nu mai stiu ce sa zic, cert este ca pana acum visam la o masina cu, cutie automata, dar dupa "spovedania" lui de aseara, nici nu ma mai gandesc. lasa frate ca una manuala era schimbata de mult timp si nici nu cautai ca nebunul dupa mecanici. asa ca .......
|
#33
Posted 17 July 2007 - 14:02
Am condus o vreme un Passat cu acea cutie automata. Ce pot sa va spun este ca in aglomeratia din Bucuresti este o placere sa te duci la munca. Multi mai putini nervi si mai putin stres. In ceea ce priveste fiabilitatea pot spune ca a fost defecta acum 2 ani ,a fost reparata la PBN si nu a mai avut nici o problema din acel moment.
Va rog sa-mi spuneti ce modele de masini din clasa mica sau medie pentru oras in special gasesc cu transmisie automata. multumesc. |
|
#34
Posted 17 July 2007 - 14:07
lupo 3L 1.2 tdi ( o bijuterie- vreau sa-mi cumpar) sper sa gasesc cu km relativ putini.
|
#35
Posted 17 July 2007 - 14:16
kia picanto
opel corsa clio /megane cielo aveo/kalos lacetti octavia (poate si Fabia, nu sunt sigur) mazda 3 (are si optiune de a conduce pe secvential nu doar pe automat dar nu mai are intermediarele 1 si 2) dar pe Drive te enervezi de lenea ei si cat e de gurmanda. se pare ca Opel kadet a avut si el o cutie AT cu 3 trepte de inaintare ca si cielo. lumea lauda AT ul de la aveo. eu inca nu am testat. etc |
#36
Posted 17 July 2007 - 14:23
un sofer adevarat n-are nevoie de cutie automata...el stie sa scimbe viteza la timp,ganditiva la automata...adio scartait de roti,adio depasiri de alea sa tasnesti din spatele nu ala din fatza ta Unde mai e farmecu??
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users