Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Contact posibil deteriorat proces...

ce se mai lucreaza remote ?

Care din urmatoarele optiuni este...

Distante etrieri
 Fisier corupt reapare in galeria ...

Ce condensator ar putea fi? TV Vo...

Problema droguri

Soldat gradat profesionist - dipl...
 Eroare incarcare formular

merita upgrade de la Ryzen 5 2600...

Intel i9 14900K cooler air Deepco...

Curațare disc vinil
 Atentie la site-ul FixShop.ro - p...

Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel
 

Vehicul comercial cu sarcina maxima de 3.5 to

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
bubalus

bubalus

    Membru chel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,206
  • Înscris: 15.02.2005
inca o intrebare.... cine elibereaza licente de transport? multumesc

#20
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
-autoritatea rutiera romana ARR
-da exista legi in ce priveste transportul rutier  sunt foarte stricte si chiar se aplica in trafic (cu prea mare zel as zice eu)
fa o vizita la sediul ARR sunt convins ca o sa ai multe noutati de aflat

#21
luisispas

luisispas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 06.06.2007

 vincent_29, on May 21 2007, 14:58, said:

Nu am ales inca nimic concret, asta cam intr-o luna-doua o sa se intample, dar am decis ca o sa aleg intre Iveco Daily  si Transit.
Am decis ca cea mai buna varianta e sugestia lui pimi cu camioneta, cu box in spate.

cei de la Iveco mi l-au ofertat la 21500 euro CIP (sasiu + box de aluminiu) in care am:
- motor de 116 CP
- motor EURO3
- roti simple pe spate

iar cei de la Ford mi l-au ofertat la 22100 euro CIP (sasiu + box de aluminiu) in care am:
- motor de 100 de CP
- motor EURO4
- roti duble

Personal pt. mine cel mai interesant mie se pare Transitul pana acum.

As mai avea o intrebare: stiti cumva daca pt. o astfel de masina cei de la ARR iti cer licenta de transport? (specific ca fac transport doar in interes propriu)

Mersi mult!
Am condus(peste 100.000km) ambele modele,cei drept eru furgoane,dar sfatul meu este sa mergi pe Ford.Roti simple pe spate inseamna greutate utila mai mare,dar daca tu ai marfa de volum e ok cu duble.La consumul de motorina Ford-ul sta mult mai bine decat Iveco.

#22
ipman

ipman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,810
  • Înscris: 16.05.2004
Cred ca vroiai sa spui exact pe dos. Axa dubla=sarcina utila mare.

#23
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007

 ipman, on Jun 15 2007, 16:02, said:

Cred ca vroiai sa spui exact pe dos. Axa dubla=sarcina utila mare.
nup
omul a zis bine
daca aceeasi masina are maxim autorizat 3,5 t
si una cu punte simpla cantareste (masa propriea) 2t-are sarcina utila 1,5
aceeasi masina cu punte dubla are 2,2 t (e doar un ex)-sarcina utila scade la 1,3
lojic?

#24
ipman

ipman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,810
  • Înscris: 16.05.2004
Eh ... conform legii ai dreptate. Dar asta se numeste "detarare fiscala" din ce stiu eu.
Altfel, fizica spune ca daca are axa dubla capacitatea de incarcare e mai mare.

#25
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007
Daca vreti duba pentru drum lung : Ford Transit  .... fiabila , merge frumos
MB Sprinter zic eu e pentru oras .Nu mi se pare buna in afara . Se infige pt Bucuresti.


Nustiu ce sa zic despre noul CRFATER de la VW care m-a impresionat .

Iveco .... nu mi se pare deloc grozava . Am 2 prieteni la bloc . Unul lucreaza pe 35-C-11 ,iar celalalt pe 50-C-13 ...Masini care nu mi se par grozave

Attached Files



#26
Silver Wolf

Silver Wolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,694
  • Înscris: 24.09.2006
Asta îmi imaginez că nu se conduce doar cu B nu?

#27
Adydum

Adydum

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 899
  • Înscris: 25.05.2004

 Silver Wolf, on Sep 16 2007, 11:57, said:

Asta îmi imaginez că nu se conduce doar cu B nu?
Nu, iti trebuie C-ul pt ca are 7.5 T (3.5 T este sarcina utila = cantitatea de marfa care o poti care)

#28
petrizabest

petrizabest

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 18.08.2007
Eu sunt foarte incantat de ww lt 35 din experienta le taie pe toate celelalte

#29
zumm

zumm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 17.12.2006
http://forum.softped...howtopic=322714


fratilor lasati si voi o parere aici.
chiar sunt in ceata rau de tot
mai ales dupa ce am citit si ce ai scris voi pe aici
asadar, pot sa-mi iau un iveco sau un sprinter cu locuri,sa scot scaunele si sa car marfa?
daca transport persoane(persoana fizica inmatriculat) ce acte imi trebuiesc
pt 16-18 pers.?

#30
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
Neaparat sa aiba ABS,ASR,ESP

in jur de 38000DDp o carosata M Sprinter 2.2 biturbo 150cp (include geamuri/oglinzi electrice,tahograf,tarat 3.5t +abs,bas,asr,esp,inch centralizata,cotiera)

Cel ami bun raport calitate pret il are F transit (cumparam placute de frana,in fata un nene cauta placute frana de sprinter si-l intreaba pe vanzator cat de fiabil e transitu,la acre acesta ii zice "daca cumparau toti transit-uri eram in faliment"

#31
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
@ionut_ionut
'''Cel ami bun raport calitate pret il are F transit (cumparam placute de frana,in fata un nene cauta placute frana de sprinter si-l intreaba pe vanzator cat de fiabil e transitu,la acre acesta ii zice "daca cumparau toti transit-uri eram in faliment"

e buna gluma insa nenea ala vanzatoru lucra acolo de 2 zile si vorbea prostii mai mari ca el intre transit si sprinter e asa o diferenta ca intre aro si toyota

@zuum
nu poti sa transporti persoane cu o masina inmatriculata persoana fizica (vb de 14-16 locuri)-oricum la 14-16 locuri vorbim de o masina total maxim autorizata 4,5-5 tone - ca ai marfa sau persoane la tonajul asta te pregatesti cu- atestat, licenta, limitator,tahograf
nu e nici o pb daca scoti locurile si pui marfa-asta in trafic,la verificarea tehnica te prezinti cu masina dotata ca si in cartea de identitate deci cu locurile montate ,in trafic poti sa lasi doar scaunul soferului,insa daca faci transport de marfa pt cineva- nu in folos propriu-iti trebuie licenta marfa,pe care nu ai cum sa o scoti cu o masina dotata pt transport persoane

#32
zumm

zumm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 17.12.2006

 pimi, on Dec 9 2007, 18:22, said:

@ionut_ionut
'''Cel ami bun raport calitate pret il are F transit (cumparam placute de frana,in fata un nene cauta placute frana de sprinter si-l intreaba pe vanzator cat de fiabil e transitu,la acre acesta ii zice "daca cumparau toti transit-uri eram in faliment"

e buna gluma insa nenea ala vanzatoru lucra acolo de 2 zile si vorbea prostii mai mari ca el intre transit si sprinter e asa o diferenta ca intre aro si toyota

@zuum
nu poti sa transporti persoane cu o masina inmatriculata persoana fizica (vb de 14-16 locuri)-oricum la 14-16 locuri vorbim de o masina total maxim autorizata 4,5-5 tone - ca ai marfa sau persoane la tonajul asta te pregatesti cu- atestat, licenta, limitator,tahograf
nu e nici o pb daca scoti locurile si pui marfa-asta in trafic,la verificarea tehnica te prezinti cu masina dotata ca si in cartea de identitate deci cu locurile montate ,in trafic poti sa lasi doar scaunul soferului,insa daca faci transport de marfa pt cineva- nu in folos propriu-iti trebuie licenta marfa,pe care nu ai cum sa o scoti cu o masina dotata pt transport persoane
hm...pai dc sa iti trebuiasca 4,5 tone la 16 locuri?
doar nu are 200kg o persoana.
la o medie de 100de kg =1600kg
asa ca..
se incadreaza in 3,5 kg.
iar marfa...o sa car si pt altii dar...in fine nu stiu cu sta treaba exact dar...mai fac si altii.
o iau in custodie sau cam asa ceva si in caz de control...
mda...
auzi...mai am o intrebare...
daca merg numai cu 8  locuri
adica scat jumatate din banchete...se conduce cu B-ul?
si stai ca nu inteleg treaba asta...pai daca e masina mea proprie, microbuzul meu...si transport familia care are 16 membrii...imi trebuie licenta?

#33
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
-o persoana are si bagaje deci depaseste calculele tale.pt 16 locuri va trebui sa ma crezi pe cuvant ca depasesti 3,5 t
-in acte scrie 16 locuri- se conduce cu d1 poti sa nu ai nici un scaun in masina
-va trebui sa demonstrezi ca aia 16 sunt toti verisorii tai
-ti-am explicat cum sta problema din punct de vedere legal cum fac altii sau cum dreg altii nu mai stiu
-o masina persoana fizica o vei folosi in interes propriu si atat -tu stii mai bine (sau nu) ce vrei sa faci
- transportul de persoane si marfa mai nou, fara licenta constituie fapta penala asa ca nu te bizui pe ce fac altii-ca nu aia vor trage ponoasele in locul tau

#34
zumm

zumm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 17.12.2006

 pimi, on Dec 10 2007, 18:41, said:

-o persoana are si bagaje deci depaseste calculele tale.pt 16 locuri va trebui sa ma crezi pe cuvant ca depasesti 3,5 t
-in acte scrie 16 locuri- se conduce cu d1 poti sa nu ai nici un scaun in masina
-va trebui sa demonstrezi ca aia 16 sunt toti verisorii tai
-ti-am explicat cum sta problema din punct de vedere legal cum fac altii sau cum dreg altii nu mai stiu
-o masina persoana fizica o vei folosi in interes propriu si atat -tu stii mai bine (sau nu) ce vrei sa faci
- transportul de persoane si marfa mai nou, fara licenta constituie fapta penala asa ca nu te bizui pe ce fac altii-ca nu aia vor trage ponoasele in locul tau
mda
in fine
asa o fi
daca merg doar cu 10 pers?
a...dar tot trebuie sa justifici
mda
naspa
asta e
trebe sa ma interesez la un garcea
sa vad ce zice si el.

#35
calin_85

calin_85

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 10.09.2007
ce stiti despre Peugeot boxer ? am auzit ca motoarele alea hdi trec cu bine de 1000.000 km , fara defectiuni ..... Fordul tranzit se merita mai bine ?

#36
Remise

Remise

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 25.02.2008

 calin_85, on Mar 19 2008, 17:30, said:

ce stiti despre Peugeot boxer ? am auzit ca motoarele alea hdi trec cu bine de 1000.000 km , fara defectiuni ..... Fordul tranzit se merita mai bine ?
Am achizitionat un Peugeot Boxer L3H2 in ianuarie. Are momentan aproape 20.000 km, facuti in general pe drumuri bune. Masina are garantie 2 ani fara limita de kilometri, prima revizie se face la 40.000 km (se face o inspectie vizuala la 20.000 km), insa am avut o mica problema: dupa primii 7000 km, mi s-a aprins pe bord un indicator si am observat ca nu mai tragea cum trebuie. Am fost la service si mi-au zis ca e o problema comuna la Boxer, din cauza motorinei etc etc si am rezolvat. Oricum, m-a deranjat foarte tare, mai ales ca masina a costat destul de mult. Momentan e ok. Viteza maxima 145 km/h, motor de 100 CP (o folosesc mult in oras si nu am considerat ca e necesar un motor mai puternic).

La inceput am ezitat intre mai multe modele si imi doream foarte mult Sprinter. Dupa un calcul de leasing, Boxer pe 3 ani era cu peste 15000 euro mai ieftin decat Sprinter pe 5 ani.
(Rata de 620 euro/luna). Sprinter are ca volum 1 mc mai mult, iar ca putere 27 CP in plus parca + alte diferente (Mercedes vs Peugeot).
Crafter nu mi-a placut absolut deloc, insa sunt multi carora le place, deh.. gusturile nu se "disputa".

Boxer este o masina silentioasa, confortabila pt sofer, dotarile standard sunt suficiente pentru mine (ABS, geamuri el, servo, airbag sofer etc), in plus am dotat-o cu AC.
Daca o iei, ai grija la gropi. O sa simti pana in suflet cand dai intr-o groapa serioasa, zici ca se rupe.
In concluzie, la banii pe care i-am dat, tot Boxer as lua, insa daca la a doua masina o sa dispun de mai multi bani, e posibil sa ma orientez spre Sprinter.
Daca ai alte intrebari despre Boxer... pm

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate