Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Vehicul comercial cu sarcina maxima de 3.5 to
Last Updated: Jun 13 2008 02:38, Started by
vincent_29
, May 03 2007 10:53
·
0
#19
Posted 07 June 2007 - 08:53
inca o intrebare.... cine elibereaza licente de transport? multumesc
|
#20
Posted 07 June 2007 - 12:01
-autoritatea rutiera romana ARR
-da exista legi in ce priveste transportul rutier sunt foarte stricte si chiar se aplica in trafic (cu prea mare zel as zice eu) fa o vizita la sediul ARR sunt convins ca o sa ai multe noutati de aflat |
#21
Posted 14 June 2007 - 17:53
vincent_29, on May 21 2007, 14:58, said: Nu am ales inca nimic concret, asta cam intr-o luna-doua o sa se intample, dar am decis ca o sa aleg intre Iveco Daily si Transit. Am decis ca cea mai buna varianta e sugestia lui pimi cu camioneta, cu box in spate. cei de la Iveco mi l-au ofertat la 21500 euro CIP (sasiu + box de aluminiu) in care am: - motor de 116 CP - motor EURO3 - roti simple pe spate iar cei de la Ford mi l-au ofertat la 22100 euro CIP (sasiu + box de aluminiu) in care am: - motor de 100 de CP - motor EURO4 - roti duble Personal pt. mine cel mai interesant mie se pare Transitul pana acum. As mai avea o intrebare: stiti cumva daca pt. o astfel de masina cei de la ARR iti cer licenta de transport? (specific ca fac transport doar in interes propriu) Mersi mult! |
#22
Posted 15 June 2007 - 15:02
Cred ca vroiai sa spui exact pe dos. Axa dubla=sarcina utila mare.
|
#23
Posted 15 June 2007 - 19:54
ipman, on Jun 15 2007, 16:02, said: Cred ca vroiai sa spui exact pe dos. Axa dubla=sarcina utila mare. omul a zis bine daca aceeasi masina are maxim autorizat 3,5 t si una cu punte simpla cantareste (masa propriea) 2t-are sarcina utila 1,5 aceeasi masina cu punte dubla are 2,2 t (e doar un ex)-sarcina utila scade la 1,3 lojic? |
#24
Posted 26 June 2007 - 17:26
Eh ... conform legii ai dreptate. Dar asta se numeste "detarare fiscala" din ce stiu eu.
Altfel, fizica spune ca daca are axa dubla capacitatea de incarcare e mai mare. |
#25
Posted 09 September 2007 - 19:32
Daca vreti duba pentru drum lung : Ford Transit .... fiabila , merge frumos
MB Sprinter zic eu e pentru oras .Nu mi se pare buna in afara . Se infige pt Bucuresti. Nustiu ce sa zic despre noul CRFATER de la VW care m-a impresionat . Iveco .... nu mi se pare deloc grozava . Am 2 prieteni la bloc . Unul lucreaza pe 35-C-11 ,iar celalalt pe 50-C-13 ...Masini care nu mi se par grozave Attached Files |
#28
Posted 16 September 2007 - 22:25
Eu sunt foarte incantat de ww lt 35 din experienta le taie pe toate celelalte
|
|
#29
Posted 08 December 2007 - 23:56
http://forum.softped...howtopic=322714
fratilor lasati si voi o parere aici. chiar sunt in ceata rau de tot mai ales dupa ce am citit si ce ai scris voi pe aici asadar, pot sa-mi iau un iveco sau un sprinter cu locuri,sa scot scaunele si sa car marfa? daca transport persoane(persoana fizica inmatriculat) ce acte imi trebuiesc pt 16-18 pers.? |
#30
Posted 09 December 2007 - 09:19
Neaparat sa aiba ABS,ASR,ESP
in jur de 38000DDp o carosata M Sprinter 2.2 biturbo 150cp (include geamuri/oglinzi electrice,tahograf,tarat 3.5t +abs,bas,asr,esp,inch centralizata,cotiera) Cel ami bun raport calitate pret il are F transit (cumparam placute de frana,in fata un nene cauta placute frana de sprinter si-l intreaba pe vanzator cat de fiabil e transitu,la acre acesta ii zice "daca cumparau toti transit-uri eram in faliment" |
#31
Posted 09 December 2007 - 18:22
@ionut_ionut
'''Cel ami bun raport calitate pret il are F transit (cumparam placute de frana,in fata un nene cauta placute frana de sprinter si-l intreaba pe vanzator cat de fiabil e transitu,la acre acesta ii zice "daca cumparau toti transit-uri eram in faliment" e buna gluma insa nenea ala vanzatoru lucra acolo de 2 zile si vorbea prostii mai mari ca el intre transit si sprinter e asa o diferenta ca intre aro si toyota @zuum nu poti sa transporti persoane cu o masina inmatriculata persoana fizica (vb de 14-16 locuri)-oricum la 14-16 locuri vorbim de o masina total maxim autorizata 4,5-5 tone - ca ai marfa sau persoane la tonajul asta te pregatesti cu- atestat, licenta, limitator,tahograf nu e nici o pb daca scoti locurile si pui marfa-asta in trafic,la verificarea tehnica te prezinti cu masina dotata ca si in cartea de identitate deci cu locurile montate ,in trafic poti sa lasi doar scaunul soferului,insa daca faci transport de marfa pt cineva- nu in folos propriu-iti trebuie licenta marfa,pe care nu ai cum sa o scoti cu o masina dotata pt transport persoane |
#32
Posted 09 December 2007 - 23:52
pimi, on Dec 9 2007, 18:22, said: @ionut_ionut '''Cel ami bun raport calitate pret il are F transit (cumparam placute de frana,in fata un nene cauta placute frana de sprinter si-l intreaba pe vanzator cat de fiabil e transitu,la acre acesta ii zice "daca cumparau toti transit-uri eram in faliment" e buna gluma insa nenea ala vanzatoru lucra acolo de 2 zile si vorbea prostii mai mari ca el intre transit si sprinter e asa o diferenta ca intre aro si toyota @zuum nu poti sa transporti persoane cu o masina inmatriculata persoana fizica (vb de 14-16 locuri)-oricum la 14-16 locuri vorbim de o masina total maxim autorizata 4,5-5 tone - ca ai marfa sau persoane la tonajul asta te pregatesti cu- atestat, licenta, limitator,tahograf nu e nici o pb daca scoti locurile si pui marfa-asta in trafic,la verificarea tehnica te prezinti cu masina dotata ca si in cartea de identitate deci cu locurile montate ,in trafic poti sa lasi doar scaunul soferului,insa daca faci transport de marfa pt cineva- nu in folos propriu-iti trebuie licenta marfa,pe care nu ai cum sa o scoti cu o masina dotata pt transport persoane doar nu are 200kg o persoana. la o medie de 100de kg =1600kg asa ca.. se incadreaza in 3,5 kg. iar marfa...o sa car si pt altii dar...in fine nu stiu cu sta treaba exact dar...mai fac si altii. o iau in custodie sau cam asa ceva si in caz de control... mda... auzi...mai am o intrebare... daca merg numai cu 8 locuri adica scat jumatate din banchete...se conduce cu B-ul? si stai ca nu inteleg treaba asta...pai daca e masina mea proprie, microbuzul meu...si transport familia care are 16 membrii...imi trebuie licenta? |
#33
Posted 10 December 2007 - 18:41
-o persoana are si bagaje deci depaseste calculele tale.pt 16 locuri va trebui sa ma crezi pe cuvant ca depasesti 3,5 t
-in acte scrie 16 locuri- se conduce cu d1 poti sa nu ai nici un scaun in masina -va trebui sa demonstrezi ca aia 16 sunt toti verisorii tai -ti-am explicat cum sta problema din punct de vedere legal cum fac altii sau cum dreg altii nu mai stiu -o masina persoana fizica o vei folosi in interes propriu si atat -tu stii mai bine (sau nu) ce vrei sa faci - transportul de persoane si marfa mai nou, fara licenta constituie fapta penala asa ca nu te bizui pe ce fac altii-ca nu aia vor trage ponoasele in locul tau |
|
#34
Posted 10 December 2007 - 19:44
pimi, on Dec 10 2007, 18:41, said: -o persoana are si bagaje deci depaseste calculele tale.pt 16 locuri va trebui sa ma crezi pe cuvant ca depasesti 3,5 t -in acte scrie 16 locuri- se conduce cu d1 poti sa nu ai nici un scaun in masina -va trebui sa demonstrezi ca aia 16 sunt toti verisorii tai -ti-am explicat cum sta problema din punct de vedere legal cum fac altii sau cum dreg altii nu mai stiu -o masina persoana fizica o vei folosi in interes propriu si atat -tu stii mai bine (sau nu) ce vrei sa faci - transportul de persoane si marfa mai nou, fara licenta constituie fapta penala asa ca nu te bizui pe ce fac altii-ca nu aia vor trage ponoasele in locul tau in fine asa o fi daca merg doar cu 10 pers? a...dar tot trebuie sa justifici mda naspa asta e trebe sa ma interesez la un garcea sa vad ce zice si el. |
#36
Posted 13 June 2008 - 02:38
calin_85, on Mar 19 2008, 17:30, said: ce stiti despre Peugeot boxer ? am auzit ca motoarele alea hdi trec cu bine de 1000.000 km , fara defectiuni ..... Fordul tranzit se merita mai bine ? La inceput am ezitat intre mai multe modele si imi doream foarte mult Sprinter. Dupa un calcul de leasing, Boxer pe 3 ani era cu peste 15000 euro mai ieftin decat Sprinter pe 5 ani. (Rata de 620 euro/luna). Sprinter are ca volum 1 mc mai mult, iar ca putere 27 CP in plus parca + alte diferente (Mercedes vs Peugeot). Crafter nu mi-a placut absolut deloc, insa sunt multi carora le place, deh.. gusturile nu se "disputa". Boxer este o masina silentioasa, confortabila pt sofer, dotarile standard sunt suficiente pentru mine (ABS, geamuri el, servo, airbag sofer etc), in plus am dotat-o cu AC. Daca o iei, ai grija la gropi. O sa simti pana in suflet cand dai intr-o groapa serioasa, zici ca se rupe. In concluzie, la banii pe care i-am dat, tot Boxer as lua, insa daca la a doua masina o sa dispun de mai multi bani, e posibil sa ma orientez spre Sprinter. Daca ai alte intrebari despre Boxer... pm |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users