Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
DUBA TRANSPORT mixta marfa+persoane
Last Updated: Jun 25 2010 10:48, Started by
zumm
, Dec 05 2007 01:21
·
0
#1
Posted 05 December 2007 - 01:21
CINE STIE cine cunoaste
poate aveti rude, prieteni, cunostinte etc... vreau sa aflu foarte repede. vreau sa iau o duba...de prefrerabil IVECO Daily sai Sprinter. vreau sa iau cu scaune, deci transport persoane si...apoi sa scot scaunele si sa transport marfa. daca nu sunt rabatabile, am gasit pe cineva sa modifice sistemul de prindere pt al face mai usor de demontat scaunul. PROBLEMA...se poate circula si cu marfa si cu persoane? pe talon o sa scrie transport persoane. Edited by zumm, 05 December 2007 - 01:21. |
#2
Posted 06 December 2007 - 09:35
bineinteles poti sa transporti ce vrei cu autoturismul-autoutilitara personal/a
insa daca e un model destul de lung si iti ajung 6 locuri poti sa pui perete despartitor si atunci nu mai ai nici un fel de problema de tine depinde ce ai de carat si cate locuri ai nevoie in talon nu scrie transport persoane -scrie ori autoturism 8+1 locuri ori autoutilitara 8+1 (5+1)locuri Edited by pimi, 06 December 2007 - 09:37. |
#3
Posted 06 December 2007 - 12:28
Daca e duba clasica si nu vine cu scaune din facrica, e omologata pentru 2, sau 3 persoane si este foarte greu sa omologhezi locurile suplimentare.
Eu zic ca mai bine faci invers, iei un microbuz 8+1 si scoti scaunele. Mai exista si varianta carosata cu cabina dubla care mie mi se pare mai utila si mai usor de utilizat, binenteles ca spatiul destinat marfii o sa scada. |
#4
Posted 07 December 2007 - 00:08
pimi, on Dec 6 2007, 10:35, said: bineinteles poti sa transporti ce vrei cu autoturismul-autoutilitara personal/a insa daca e un model destul de lung si iti ajung 6 locuri poti sa pui perete despartitor si atunci nu mai ai nici un fel de problema de tine depinde ce ai de carat si cate locuri ai nevoie in talon nu scrie transport persoane -scrie ori autoturism 8+1 locuri ori autoutilitara 8+1 (5+1)locuri pai treaba sta asa... iau oricum cu locuri, pt ca e mai greu de modificat din marfa in transport persoane ma refer la...scaune geamuri etc...si apoi omalogarea asadar iau dupa transport persoane insa nu 8+1 ci 16-18 locuri. adica iveco daily maxi...cel lung. sau Mercedes sprinter de 16 locuri. stiu ca trebuie D, nu se mai conduce cu C,insa...fac acrificiul asta. intrebarea este...dupa ce dau scaunele jos, adica cand nu mai transport persoane, pot transporta marfa? in mod normal, e sub 3500kg, si se poate conduce si cu B-ul, cand transporti marfa. sunt total in ceata. ce sa fac? |
#5
Posted 07 December 2007 - 00:45
mocanu_bogdan, on Dec 6 2007, 13:28, said: Daca e duba clasica si nu vine cu scaune din facrica, e omologata pentru 2, sau 3 persoane si este foarte greu sa omologhezi locurile suplimentare. Eu zic ca mai bine faci invers, iei un microbuz 8+1 si scoti scaunele. Mai exista si varianta carosata cu cabina dubla care mie mi se pare mai utila si mai usor de utilizat, binenteles ca spatiul destinat marfii o sa scada. la cabina dubla adica scaune si duba marfa pe spate, ies in dezavantaj. pierd din locuri. |
#6
Posted 07 December 2007 - 08:23
zumm, on Dec 7 2007, 00:08, said: ohhhh pai treaba sta asa... iau oricum cu locuri, pt ca e mai greu de modificat din marfa in transport persoane ma refer la...scaune geamuri etc...si apoi omalogarea asadar iau dupa transport persoane insa nu 8+1 ci 16-18 locuri. adica iveco daily maxi...cel lung. sau Mercedes sprinter de 16 locuri. stiu ca trebuie D, nu se mai conduce cu C,insa...fac acrificiul asta. intrebarea este...dupa ce dau scaunele jos, adica cand nu mai transport persoane, pot transporta marfa? in mod normal, e sub 3500kg, si se poate conduce si cu B-ul, cand transporti marfa. sunt total in ceata. ce sa fac? Nu conteaza ce transporti, conteaza ce scrie in talon. Daca scrie 16 locuri ai nevoie de D, sau D1 indiferent cate persoane sunt in masina sau cata marfa. |
#7
Posted 07 December 2007 - 20:10
X-plane, on Dec 7 2007, 09:23, said: Nu conteaza ce transporti, conteaza ce scrie in talon. Daca scrie 16 locuri ai nevoie de D, sau D1 indiferent cate persoane sunt in masina sau cata marfa. sper sa ma fac inteles de data asta. am spus ca nu conteaza categoria k soferul care o sa conduca duba are toate categoriile pe permis. intrebarea este...daca pe talon scrie 16 persoane sau 18(depinde de masina), si eu scot toate scaunele si incarc marfa in ea, e vreo problema? in cazul asta nu mai transport persoane, transport marfa. e ok? se ia vreun garcea de mine? sau mai nou RAR pe toate drumurile. se poate cara marfa daca scot scaunele? |
#8
Posted 08 December 2007 - 00:45
se poate in orice fel
Ai mei au luat bus de marfa, in tara i-au pus geam pe portiera culisanta si pe partea opusa, un rand de scaune mari (nu ca la microbuxzul de persoane, ci o bancheta din 3 scaune mai late, cat toata latime masinii) si paravan despatitor pt carat marfa in spate. Ghici ce scrie pe talon: autoutilitara (parca) MIXT 5+1 locuri. Si asta din masina de marfa => masina marfa + pasageri. Invers ar trebui sa se poata si mai usor, Trebuie dupa ce faci modificarile sa o omologhezi rar pe cate locuri raman si ... credca va putea fi condusa si cu b-ul. Numai de bine. |
#9
Posted 08 December 2007 - 00:51
helici_florin, on Dec 8 2007, 01:45, said: se poate in orice fel Ai mei au luat bus de marfa, in tara i-au pus geam pe portiera culisanta si pe partea opusa, un rand de scaune mari (nu ca la microbuxzul de persoane, ci o bancheta din 3 scaune mai late, cat toata latime masinii) si paravan despatitor pt carat marfa in spate. Ghici ce scrie pe talon: autoutilitara (parca) MIXT 5+1 locuri. Si asta din masina de marfa => masina marfa + pasageri. Invers ar trebui sa se poata si mai usor, Trebuie dupa ce faci modificarile sa o omologhezi rar pe cate locuri raman si ... credca va putea fi condusa si cu b-ul. Numai de bine. insa...nu vreau neparat condusa cu B-ul si..categoric...iau transport persoane. e ceva mai scumpa decat daca as lua transport marfa, adica duba simpla, dar nu mai dau de necazuri la omologat, geamuri puse, RAR iar si tot asa. si credca daca as transforma din duba in persoane, m-ar duce mai mult. asa dau cu vreo 3 mii de euroi in plus, iau una de persoane si scot scaunele. asadar, daca scot scaunele, intre sofer , adica primul rand de scaune din fata, si spatele cabinei, trebuie despartitoare cand car marfa? e specificat in vreun regulament undeva? in principiu o sa car majoritatea timpului marfa, anume baxuri de carton, si o sa se umple pana sus, iar de 5-6 ori pe luna, o sa fac transport persoane (cam vreo 14-16 pers.) |
#10
Posted 09 December 2007 - 23:34
tacere maxima?
nu ridica nimeni ceata asta? ce autoriztii imi trebuiesc pt persoane? |
|
#12
Posted 19 March 2008 - 16:33
zumm, on Dec 9 2007, 23:53, said: tacere? nu mai stie nimeni nimic? ..poate ti`e de folos. |
#13
Posted 25 June 2010 - 10:48
am observat k dubele transport persoane sunt mai iesftine
mie imi trebuie pentru marfa km ce costuri (taxe kre trebuiesc achitate) sunt pentru omologare transport persoane 16+1, 18+1, categ D1, in transport marfa pana in 3,5 t categ B. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users