Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Taxa RAR pt motor 2.0 diesel Euro...

Radio Aftermarket Golf 5

Renault Kadjar serie motor neconf...

Anulare Planului Urbanistic Zonal...
 Flicker expunere drona noua

Corectare barem Tudor Vianu

Dji mini 4 pro si limita de inalt...

Masinile cu volan pe dreapta - de...
 Harta - apa minerala naturala

Recomandari forum Softpedia pentr...

Este TeamViewer o aplicatie cu cr...

RCS-RDS devine Digi Romania
 Problema monitor

Ce software secure folositi pentr...

Tub flexibil retur combustibil tr...

La multi ani @iogamac!
 

Noul Mitsubishi Outlander

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
788 răspunsuri în acest subiect

#1
mavo

mavo

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 20
  • Înscris: 07.04.2007
1. Achizitia.
Prin .. (nu voi da nume , este usor de dedus) vanzator. Personal amabil dar nu prea stie stanga ce face dreapta. Concret: 'maine vine masina'; 'maine' a fost de fapt peste 3 zile.
Livrarea s-a facut totusi foarte rapid : 10 zile (fata de promisiunea de 7 zile); se pare ca au pe stoc la Pitesti.
Pregatirea pentru vanzare cam de nota 5:
  - acasa am constatat ca pe acoperis masina nu fusese spalata; cred ca astfel am beneficiat de praf original de Japonia sau de Pitesti .
  - urme de maini murdare in interior, pe portiere.
  - manual lipsa cu desavarsire (nici macar in japoneza); asta este deja o incalcare a legii; dupa multe insistente si un drum la ei, mi-au dat un manual in engleza pe cd;
  - model neomolgat la data livrarii (jumatatea lui martie) in Romania; a durat 20 de zile omologarea si obtinerea cartii de identitate.

2. Dotare: piele, trapa, subwoofer, bluetooth, 5 + 2 locuri, gemuri fumurii spate, trapa electrica, keyless, incalzire scaune fata, scaun reglabil electric sofer, oglinzi reglabile si pliabile electric  etc ...

3. Primii kilometri : ambreiaj reglat prea jos - oprit motor in prima intersectie; lipsa putere motor la turatii joase ( < 2000 rot/min). Curba de putere motor extrem de abrupta in jurul a 2000 rot/min.

4. Consum
- oras:  15 l/100 km la viteza medie de 12 km/ora (Bucuresti ore de varf)
             11 l/100 km la viteza medie de 24 km/ora (Bucuresti sambata/duminica)

- afara: 7 l/100 km la o viteza medie realizata de 65 km/ora pe traseul Buc-Sinaia si retur (pe alocuri max 150 km/h, in rest, viteza legala)

5. Observatii amestecate dupa 1300 km:
- locurile din spate sunt utile numai pentru trasportat 2 copii sub 6 ani; sunt imbracate in panza, nu in piele (la Santa Fe sunt imbracate in piele si sunt 2 locuri adevarate); preferam ca in locul lor sa fie spatiu de depozitare (nu exista posibilitea de a alege echiparea masinii).
- sistemul audio este exceptional in ceea ce priveste sunetul; mizerabil ca design. Subwoofer-ul de 600 W (zic ei ) este amplasat in portbagaj si are vaste posibilitati de a-i strica masca cu vreo valiza. Nu puneti copii pe locurile 6,7 cand utilizati sistemul tare, ca , Doamne fereste, i-i ucideti. Sub scaunul dreapta fata se afla la vedere o cutie in care cred ca se afla amplificatorul audio. Pasagerul din spate poate atinge cutia cu pantofii decorand-o, eventual, cu ceva noroi.
- bluetooth-ul functioneaza perfect; programarea este vocala (dar trebuie totusi un manual). Bineinteles ca de programare in limba romana nici nu poate fi vorba! Daca nu pronuntati in engleza sau alta limba implementata, lasati-o balta. Partea proasta (daca nu stapinesti cat de cat una din limbile implementate) este ca nu se poate programa sistemul pentru a fi utilizat full (agenda, comenzi vocale de apel) de catre alta persoana,  deoarece, intai acesta trebuie 'invatat' cum pronuntati
- foarte util si comod sistemul 'keyless'.
- scaune excelente.
- lipsa totala 'pachet fumatori': nici o scrumiera, nici o bricheta; nu ma deranjeaza, nu (mai) sunt fumator si este un motiv sa nu-i lasi nici pe altii sa fumeze in masina.
- volan reglabil numai ca unghi nu si in adancime.
6. Probleme:
- display-ul sistemului audio este foarte greu vizibil pe timp de zi; ceasul este de asemenea plasat pe acest display. Mai mult, daca se aprinde faza scurta, conform legii, sistemul reduce luminozitatea display-ului si practic acesta devine complet invizibil; foarte, foarte neplacut.
Recomandare pentru posesori: cumparati un ceas de 5 lei din Obor si lipiti-l undeva; cel al masinii este inutil pentru ca nu se vede.
7. Primul contact cu service-ul:
foarte mic; se repara masini prin curte ca la un service de cartier.

Am incercat rezolvarea problemei de la pct. 6 banuind ca trebuie umblat prin setari in computerul masinii.
Pentru aceasta am pus un e-mail la vanzator dar si la Mitsubishi Europe. De la ME am primit raspuns a doua zi la prima ora (eu le-am scris pe la ora 22).
De la vanzator nici un raspuns. Am primit in schimb a doua zi un telefon prin care eram chemat la ei pentru rezolvarea problemei; cei de la 'After sales' nu stiau ca le-am trimis si lor un e-mail. Deci m-au chemat ca urmare a interventiei ME.

Ma prezint la ei cu obiectul cu 4.5 roti cu pricina; ma intampina o echipa de 3 persoane - semn ca valurile facute la Mitsubishi Europe au avut efect.

Din pacate, problema nu se poate rezolva decat prin ANULAREA unei facilitati extrem de utile : aprinderea automata a fazei scurte la caderea intunericului sau la trecerea prin pasaje (masina are un senzor de lumina).
Evident, nu am acceptat.
   Cei trei insa au fost foarte insistenti (salariati de nota 10 !) in a-mi demonstra ca este solutia corecta.
Nu au vrut sub nici o forma sa accepte ca exista o eroare de proiectare in software-ul masinii (poate, daca eram in locul lor, si eu as fi facut la fel); in final au ridicat din umeri si m-au lasat balta dupa ce m-au enervat cu insitenta lor de a-mi demonstra ca albul este negru si invers.

Am scris din nou, mai amanuntit numai la Mitsubishi Europe, avand in vedere ca unul din cei trei mi-au spus sa astept ca Mitsubisi sa scoata o noua versiune de soft prin care, poate, se rezolva problema si ca ei, oricum, nu vor semnala la Mitsubishi, deoarece eu am indraznit sa ma adresez direct la ME.

8. Nu sunt convins ca am facut cea mai buna alegere.

#2
GeorgeB

GeorgeB

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 440
  • Înscris: 08.11.2002
costuri , motorizare , poze ?

sa o stapanesti sanatos si fara incidente neplacute.

#3
silvercristi

silvercristi

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 10
  • Înscris: 04.09.2004
nu cred ca e adevarat ce zice tipu ....
intentionez sa achizitionez si eu una
...are doar 1 post...

#4
mavo

mavo

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 20
  • Înscris: 07.04.2007

View PostGeorgeB, on Apr 11 2007, 16:08, said:

costuri , motorizare , poze ?

sa o stapanesti sanatos si fara incidente neplacute.


Multumesc !

Poze se gasesc pe internet.

#5
mavo

mavo

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 20
  • Înscris: 07.04.2007

View Postsilvercristi, on Apr 13 2007, 13:12, said:

nu cred ca e adevarat ce zice tipu ....
intentionez sa achizitionez si eu una
...are doar 1 post...

Nu prea inteleg care-i problema daca am 'doar 1 post' si nici ce nu crezi ca este adevarat!
Poate esti mai explicit!

#6
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.587
  • Înscris: 19.03.2005
Si la alte masini au implementat idiotenia asta cu dim-uirea display-urilor cind aprinzi farurile ceea ce le face greu vizibile cind mergi cu farurile aprinse ziua...

Editat de H725, 17 aprilie 2007 - 14:16.


#7
axel_1

axel_1

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 750
  • Înscris: 16.12.2005

View PostH725, on Apr 17 2007, 15:16, said:

Si la alte masini au implementat idiotenia asta cu dim-uirea display-urilor cind aprinzi farurile ceea ce le face greu vizibile cind mergi cu farurile aprinse ziua...

este normal  , numai ca ar trebui sa  existe o rotita cu ajutorul careia  sa poti regla si manual  intensitatea display-urilor ...cel putin asa este la a mea

Editat de axel_1, 17 aprilie 2007 - 14:38.


#8
mavo

mavo

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 20
  • Înscris: 07.04.2007

View Postaxel_1, on Apr 17 2007, 15:37, said:

este normal  , numai ca ar trebui sa  existe o rotita cu ajutorul careia  sa poti regla si manual  intensitatea display-urilor ...cel putin asa este la a mea

Nu are o rotita ci un senzor de lumina. Nu inteleg ce a gandit japonezul cand nu a cuplat intensitatea luminoasa a display-ului cu acest senzor !
Am tras concluzia ca totul este controlat prin soft; pentru ei ar fi fost foarte simplu sa faca asta.

Sunt dezamagit pentru acest amanunt. Sistemul audio este exceptional, exact ca in reclamele lor: o sala de concerte pe roti. Magazia se afla
chiar in bord si poate 'gazdui' 6 cd normale sau mp3. Display-ul afiseaza o multime de informatii (durata, denumire melodie, director etc); problema este
ca pe timp de zi, cu farurile aprinse nu se vede. Si partea cea mai proasta este ca si ceasul este tot pe acest display.

Oricum, se pare ca 'vanzatorul' m-a 'lucrat' deja la 'Mitshubishi Europe', pt ca le-am scris din nou pe aceasta tema si nu am primit nici un raspuns.

Editat de mavo, 17 aprilie 2007 - 20:43.


#9
De_Bogdan

De_Bogdan

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1
  • Înscris: 20.04.2007
Salut la toti.

De obicei nu prea ma bag in discutii, dar eu caut o masina si Outlander-ul noi mi se pare o masina grozava. Am facut si un drive test cu ea. Bazat pe cele observate de mine am cateva comentarii de facut la cele spuse de mavo:
- 10 zile nu mi se pare un timp prea lung de asteptare;
- unde stai de nu exista praf; eu daca-mi spal masina in doua - trei ore pot sa iau suficient praf cat sa pun un ghiveci de flori;
- dotarea este beton, nu vad de ce esti nemultumit de ea, iar in oferta lor la numarul de locuri scrie 5 + 2 locuri, si in plus de asta ai vazut masina inainte de a lua-o, deci stiai ce-ai cumparat;
- ambreiajul: o intreaga istorie - da-mi voie sa te contrazic - nu este reglat prea jos, ci nu esti tu obisnuit cu genul asta de masina -  un SUV, nu o supersportiva, care probabil este cu mult mai grea decat ceea ce-ai condus pana acum, trebuie sa nu-l mai bruschezi. Tine cont ca masina are control de tractiune, asta inseamna ca-ti reduce puterea motorului daca esti brutal cu comenzile, respectiv cu acceleratia si ambreiajul, si le reduce pana la oprire definitva -am patit-o si eu prima data cand am pornit. Daca nu-ti convine comportarea poti sa decuplezi ASC-ul (controlul activ al stabilitatii) la pornirea de pe loc, asta dac-ti place pornitul cu scartaieli;
- consumul este cat se poate de OK, cel putin din punctul de vedere al situatiilor descrise de tine, cred ca acesta va mai scadea pe masura ce te vei mai obisnui cu comportarea masinii;
- din cate stiu eu la ora actual numai cei de la Mercedes se pare ca au comenzi in limba romana, probabil ca vor aparea si la alte marci dar totul depinde de volumul de vanzari al marcii respective pe piata romaneasca;
- sau daca tii cu tot dinadinsul sa ai comenzi in limba romana scrii la ME, le spui ca le dai banu' la greu si te faci cu comenzi in romana - vei fi cel mai tare din parcare   :D . N-ar trebui sa ai probleme cu engleza, ca le-ai scris celor de la Mitsubishi Europa - banuiesc ca n-ai facut-o in romana!
- eu sunt impotriva fumatului - la mine nu fumeaza nimeni in masina mea.
- marfa daca este servicele mic - inseamna ca masinile nu se strica, ca altfel ar fi avut o uzina gen Faur sa repare gasca de masini defecte;
- esti tare frate - vrei ca un ditamai producatorul - sa modifice softul la o singura masina, ca asa vrei tu;


Intrebare: daca nu-ti place masina, nu o vinzi? Cu discount-ul de rigoare unei masini folosite, ca ti-o iau eu.

Una peste alta - frate esti obtuz rau de tot - daca vrei masina japoneza, trebuie sa intelegi ca au o alta cu totul alta cultura, nu de manelisti de dambovita.

#10
mavo

mavo

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 20
  • Înscris: 07.04.2007
Multumesc pentru comentarii.

- Cred ca un drive test de cateva minute este doar o chestie comerciala.
Nu poti cunoaste o masina decat dupa cateva sute de km asa cum se face pe la revistele de specialitate.

- Ai dreptate; consumul a mai scazut putin, pe masura ce m-am obisnuit cu masina sau motorul s-a mai 'lasat'. De altfel nici nu conteza +/- 3 lei la suta de km.

View PostDe_Bogdan, on Apr 20 2007, 20:55, said:

Una peste alta - frate esti obtuz rau de tot - daca vrei masina japoneza, trebuie sa intelegi ca au o alta cu totul alta cultura, nu de manelisti de dambovita.

Asta nu prea am inteles-o; mai ales chestia cu 'manelistii'. Daca ei au alta cultura, nu inseamna ca trebuie sa acceptam masini cu volan pe dreapta.

View PostDe_Bogdan, on Apr 20 2007, 20:55, said:

- esti tare frate - vrei ca un ditamai producatorul - sa modifice softul la o singura masina, ca asa vrei tu;

Este clar ca exista o eroare de proiectare a softului, nu ca asa vreau eu.
Probabil ca tu esti posesorul unei culturi de 'manelist de Dambovita' care crede ca 'ditamai producatorul' nu-l va baga in seama. Eu cred contrariul.
Cred ca opinia fiecarui client , chiar daca locuieste pe malul Dambovitei, este importanta chiar si pentru 'ditamai producatorul'.


View PostDe_Bogdan, on Apr 20 2007, 20:55, said:

Intrebare: daca nu-ti place masina, nu o vinzi? Cu discount-ul de rigoare unei masini folosite, ca ti-o iau eu.

Nu am spus ca nu-mi place; ceea ce am scris eu aici, au fost doar niste simple observatii pe care am incercat sa NU le clasific cu '+' sau '-' si care cred ca sunt utile si altora.
Disconfortul legat de chestia cu display-ul este minor; de ce sa nu incerc corectarea sa ?
I-mi place foarte mult, mai ales design-ul; de alfel pot sa-ti spun ca am vazut masina pe strada prima data cand tocmai ieseam de la Honda unde
lasasem datele de contact in vederea achizitiei noului CR-V. A doua zi semnasem deja contractul pentru Outlander desi CRV-ul, la aceeiasi bani, are dotare superioara.

#11
mavo

mavo

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 20
  • Înscris: 07.04.2007
Vesti bune referitor la chestia cu display-ul.

Mitsubishi Motors Europe BV, After Sales Management Department mi-a raspuns (dupa 2 saptamani - inclusiv Pastele):
"We will contact our importer once again and we will also send a copy of
your e-mail to our technical department for review".

Deci iata, ca totusi 'ditamai producatorul' tine cont si de un client dambovitean, consumator de manele sau nu.

Va voi tine la curent.

#12
lucianchifor

lucianchifor

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 6
  • Înscris: 26.01.2007

View Postmavo, on Apr 23 2007, 03:40, said:

Vesti bune referitor la chestia cu display-ul.

Mitsubishi Motors Europe BV, After Sales Management Department mi-a raspuns (dupa 2 saptamani - inclusiv Pastele):
"We will contact our importer once again and we will also send a copy of
your e-mail to our technical department for review".

Deci iata, ca totusi 'ditamai producatorul' tine cont si de un client dambovitean, consumator de manele sau nu.

Va voi tine la curent.

mai posteaza ceva despre masina: cum se mai comporta, consum etc.
ma intereseaza si pe mine outlander( poate reusesc sa-l achizitionez in vara )  :peacefingers:

#13
mavo

mavo

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 20
  • Înscris: 07.04.2007

View Postlucianchifor, on Apr 28 2007, 14:20, said:

mai posteaza ceva despre masina: cum se mai comporta, consum etc.
ma intereseaza si pe mine outlander( poate reusesc sa-l achizitionez in vara )  :peacefingers:

De 1 mai am facut o iesire in Bulgaria la 'Nisipuri'.
In una din zile am facut o excursie la Burgas+Nesebar : drum de munte cu rare portiuni plate sau drepte de circa 220 km dus-intors.
Masina s-a comportat foarte bine in conditiile unui trafic destul de aglomerat (multe masini 'fitoase'de RO).
'Trage' bine la deal incarcata cu 4 persoane. Consumul a fost de 7.8 l/100 km la o viteza medie realizata de 59 km/h.

La intoarcere am monitorizat din nou: consum 8.1 l/100 km la o viteza medie realizata de 71 km/h pe traseul Varna-Ruse-Bucuresti( cam 3h 45' cu vama cu tot).
Pana la Ruse, traseul cuprinde aproximativ 100 km de autostrada si in rest cunoscutele sosele bulgaresti  cu nenumarate serpentine, urcusuri si coborasuri.
Pentru o masina de 1800 kg incarcata cu 4 adulti+bagaje si numai 2000 cmc / 140 cp se comporta foarte bine: motorul are suficienta putere pentru un condus destul de sportiv.

Cifrele pe care le dau sunt furnizate de computerul de bord.

Am testat Cruise controlul pe zona cu autostrada: fuctioneaza excelent. Trebuie doar putin antrenament: cand vrei sa accelerezi din pedala trebuie sa apesi pana la capat ca sa reactioneze.

Motorul mi se pare cam zgomotos la peste 3000 rot/min.
Treapta a 6-a de viteza se poate folosi la peste 130 km/h si numai la drum plat; probabil numai in Germania este utila.

#14
kanaloa_khai

kanaloa_khai

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1
  • Înscris: 06.05.2007
kanaloa_khai
salut!
vreau sa-mi iau un SUV si nu m-am decis intre noul Mitsubishi Outlander si noul Hyundai Santa Fe.
Garda la sol am inteles ca este asemanatoare, iar performanta on-road la fel.Dar pe off-road?
Care este mai buna?

#15
mavo

mavo

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 20
  • Înscris: 07.04.2007

View Postkanaloa_khai, on May 6 2007, 19:50, said:

kanaloa_khai
salut!
vreau sa-mi iau un SUV si nu m-am decis intre noul Mitsubishi Outlander si noul Hyundai Santa Fe.
Garda la sol am inteles ca este asemanatoare, iar performanta on-road la fel.Dar pe off-road?
Care este mai buna?

Cateva date comparative pt variante echipate similar  diesel:
                   Outlander                       Sanata Fe
Motor                            2000                               2200
Putere                             140                                150
Cuplu max               310/1750                               ?  
0-100 km                       10.7                                11.6
Greutate                        1770                               1863
Garda la sol                     179                                 201
Viteza maxima                 185                                 179
Lungime                         4640                               4675
Latime                            1800                               1890
Inaltime                          1720                               1795
Pret                              34000                              33334

Sunt foarte apropiate inclusiv ca pret.
Eu am ales Outlanderul numai din punct de vedere al aspectului.

Off road am folosit-o pana in prezent o singura data: am intrat pe un camp
dupa una din putinele ploi din primavara asta si nu am ramas acolo !

Greu de spus care-i mai buna !.
Dupa pararea mea Mitshubishi este cotata mai bine (made in Japan !).

#16
catanexus

catanexus

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 429
  • Înscris: 22.11.2006
Am fost vineri seara la o Snagov la o prezentare a unei reviste 4X4 si se faceau si drive test cu mai multe SUV inclusiv Santa Fe, Outlander. Cu Sante fe am condus si eu pe terenul accidentat si s-a descurcat binisor. In schimb Outlanderu-ul de care eram interesat a fost adus doar pt imagine si nu a mers in off-road. Dealer-ul s-a scuzat spunand ba ca urmeaza sa-l dea unui client, ba ca nu a fost pregatit, ba ca are garda joasa (cred ca era cea mai joasa din toate-fiind cel mai  "de sosea" auto din cele prezente) si ca nu ar face fata. A-2-a "jucarie" era Tucsonul pe care nu l-am putut conduce dar care a facut traseul de mai multe ori cu alti curiosi ca si mine.

Outlanderul era varianta full inclusiv ceva accesorii care o evidentiau din gramada de Suv-uri. La interior finisaje aproape de limuzina. NU se compara cu plasticaraia din Hyundai-iuri. Dar din pacate no offroad ! In schimb am mers si cu un Mitsu L200-super masina suspensii mult peste Santa fe-dar e pick-up nu poti merge si la munte si la teatru cu el :).

#17
T.rac3Er

T.rac3Er

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 737
  • Înscris: 08.12.2006
acoperi bena ca oricum ajuta si la aerodinamica, si cu insertii cromate, culoare neagra si folii negrea rata bine si pick-up-ul  :peacefingers:
in fine, asteptam niste poze reale cu masina. adica sa vedem si noi ce e cu locurile din spate materialul, boxa, display-ul problematic, etc...
cred ca dim-uirea luminilor la aprinderea pozitiei este o necesitae. pr ca si la mine la c4 face acest lucru. doar ca la mine displayurile au vizibilitate buna oricum. in plus display-ul central dispune si de un control al luminozitatii, pentru cazuri extreme. sunt curios la citro cum va fi fratele lui Outlander. in principiu e aceeasi masina, dar cu alte elemente exterioare.
as putea sa exprim o teorie. exact ce au zis si cei de la service. faptul ca e reglat la controlul automat, intenstitatea luminoasa NU poate fi modificata manual. si da, probabil ca tre o revizuire a softului care sa includa corectia acestui aspect. daca u consideri f important controlul automat la luminilor asta e (dar din punctul meu de vedere e un mare moft) luminile le aprinzi cand ai nevoie de ele, si daca intrii in tunel nu e mare greutate sa invarti de o maneta. senzorul de ploaie da semenea e un moft.
in fine iti doresc sa te bucuri cat mai mult de masina in continuare.

#18
maxutu

maxutu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 123
  • Înscris: 05.11.2006
[quote name='catanexus' date='May 9 2007, 14:36' post='2810530']
Am fost vineri seara la o Snagov la o prezentare a unei reviste 4X4 si se faceau si drive test cu mai multe SUV inclusiv Santa Fe, Outlander. Cu Sante fe am condus si eu pe terenul accidentat si s-a descurcat binisor. In schimb Outlanderu-ul de care eram interesat a fost adus doar pt imagine si nu a mers in off-road. Dealer-ul s-a scuzat spunand ba ca urmeaza sa-l dea unui client, ba ca nu a fost pregatit, ba ca are garda joasa (cred ca era cea mai joasa din toate-fiind cel mai  "de sosea" auto din cele prezente)


Ma mir, un amic are outlander din 2005 si se descurca exceptional in off-road, iar garda este de 19cm
Pacat de noul model.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate