Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa
 Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...

Acest LNB......

Salarii compensatorii?
 Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...

Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...
 Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2
 

itp = distrugere masina

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
56 replies to this topic

#1
usernome

usernome

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 05.04.2005
m-am dus sa imi fac ITP la masina Citroen berlingo diesel
am ajuns sperand sa termin repede si sa imi vad de drum
am lasat-o sa se incalzeasca ca asa se face la masina diesel inainte sa se ia noxe.
s-a suit meseriasul in masina a urcat cu ea pe rampa,
si s-a apucat sa tureze masina la blana.
dupa 15 secunde se rupe cureaua la alternator loveste un furtun si incepe sa curga antigelul pe jos.
se da jos nervos din masina ca el numai face revizia si ca .....

intrucat am cumparat curea si am dat 2.400.000 lei, intrebarea mea este:
cine plateste daunele?

#2
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,979
  • Înscris: 03.12.2005
scrie acolo ca masinile trebuie sa se aduca in stare de functionare completa si curate exterior si motor si ca rar nu-si asuma raspunderea pentru masinile prezentate in stare tehnica necorespunzatoare.

nu ai cum zice ca e vina lor, era la fel de probabil sa ti se intample si tie la urmatoarea forja mai serioasa.

#3
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
:lol:  pai si ce vina are ala de itp ?! d`oh ...stiu ca la `n` itp-uri cate am facut ,au ambalat oamenii masinile pt ca sa vada noxele la relanti si la turatii mari.
Asa ca mai bine bucura-te si multumeste-i angajatului ca a explodat cureaua la el si nu in mers.Daca exploda cand erai la volan,te speriai si intrai pe contrasens ?! :huh:

itp = inspectie tehnica periodica..........daca a explodat inseamna ca nu a corespuns inspectiei :P

Raspunsul la intrebarea ta este : tu !

Edited by cosmin_miu, 18 March 2007 - 03:21.


#4
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,979
  • Înscris: 03.12.2005
normativul de testare zice ca se tureaza masina pana la turatia maxima constructiva.
am avut o dubita pe care mi-au trimis-o la peste pentru ca nu mai reusea sa atinga aceasta turatie si a trebuit sa fac o vizita la curatat supape.

#5
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
Cand intreaba cineva de exemplu ce se schimba la 90tkm sau 120tkm, odata cu distributia, li se raspunde pe-aici ca doar cureaua si o rola...
Pai d-aia se rupe ce nu trebuie taman cand nu ar trebui (nu e cazu de fata, asta s-a rupt exact atunci cand a trebuit! la inspectie si a putut fi schimbata imediat ).
Nu va mai zgarciti la 2 lei si schimbati TOT ce vi se recomanda de catre mecanic, chiar "daca mai merge"...nu e cazul de fata, ca nu stiu de ce s-a rupt.In orice caz , de buna nu s-a rupt.
Si nu te mai duce la aia daca chiar atat de disperati sunt sa-ti tureze motorul la blana...gaseste altii ma cooperanti.. :naughty:
Eu mor pe ei cand tureaza la RAR, la cate vreun A8 sau S-Klasse...

@COSMIN---CORECT, mai bine ca s-a rupt asa si nu in trafic.Si cat costa o curea, 15 Eur...de schimbat cu distributia odata.

Edited by sanddy1964, 18 March 2007 - 09:55.


#6
usernome

usernome

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 05.04.2005

View Postsanddy1964, on Mar 18 2007, 09:50, said:

Cand intreaba cineva de exemplu ce se schimba la 90tkm sau 120tkm, odata cu distributia, li se raspunde pe-aici ca doar cureaua si o rola...
Pai d-aia se rupe ce nu trebuie taman cand nu ar trebui (nu e cazu de fata, asta s-a rupt exact atunci cand a trebuit! la inspectie si a putut fi schimbata imediat ).
Nu va mai zgarciti la 2 lei si schimbati TOT ce vi se recomanda de catre mecanic, chiar "daca mai merge"...nu e cazul de fata, ca nu stiu de ce s-a rupt.In orice caz , de buna nu s-a rupt.
Si nu te mai duce la aia daca chiar atat de disperati sunt sa-ti tureze motorul la blana...gaseste altii ma cooperanti.. :naughty:
Eu mor pe ei cand tureaza la RAR, la cate vreun A8 sau S-Klasse...

@COSMIN---CORECT, mai bine ca s-a rupt asa si nu in trafic.Si cat costa o curea, 15 Eur...de schimbat cu distributia odata.
daca cureaua era veche si nu rezista la 5000 de ture ok sunt de acord,
dar nu imi convine sa imi strice masina, eu ma duc sa faca o inspectie tehnica daca se rupea cureaua la distributie si se alegea praful de motor?!
eu ce faceam? pe mine asta ma intereseaza si ma deranjeaza!
cine plateste? prostul normal...
eu i-am dat cheia la masina a suit-o pe stand.
cand s-a suit in masina aceasta mergea, nu am dus-o impinsa acolo!
eu nu am semnat nimic cand i-am dat masina,
nu mi-a spus nimeni nimic ca daca se rupe ceva sunt bun de plata,
nu m-a avertizat nimeni
si nu mi-a aratat nimeni un afis, nu era nici un afis care sa scrie ca sunt bun de plata daca se strica ceva in timpul testelor!
ei se spala pe maini ca nu e masina buna.... nu e normal.

am dat 2.400.000 pe cureaua respectiva ca nu trapezoidala.

#7
RAN

RAN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 446
  • Înscris: 04.07.2004
Daca masina ta cedeaza in urma unor operatii normale si prevazute in lista nu sunt ei de vina. Daca masina ta nu rezista la chestii normale in exploatare, cum e turarea la turatia maxima, inseamna ca nu mai corespunde tehnic.

#8
romy05y

romy05y

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 12.02.2007
La RAR am vazut si eu cum procedeaza cel putin unii din ei.
Sa turezi motorul pt noxe - clar
Sa turezi motorul pana parca ar vrea sa sara de la loc - lasa-ma nene ca nu el a dat banii.
Chiar am avut o discutie.
Inclin sa cred ca una e sa turezi motorul in mers cand trage si alta pe liber de-i sar fulgii.
Nu sunt de acord cu turatul motorului la extrem cum fac unii de la RAR. - Nu ajungi la drum sa turezi in asa hal motorul decat daca ai "pitici" pe creier.
Ba la mine cand s-a urcat in focus a mai dat si muzica tare ca de - sistem audio misto in el ;)

#9
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
asa e. in mers nu poti tura nush cat masina, plus ca mai e si consumul ca la turatie maxima suge din rezervor mai ales daac e pe benzina...

#10
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 23.10.2003
Problema e doar la diesel, si probabil ca proprietarii ar fi indicat sa ii spuna lu nea Caisa sa nu tureze motorul peste turatia maxima. La turatia maxima n-ar trebui sa fie probleme, pentru un timp scurt nici chiar la diesel.

Benzinarele n-au nici pe dracu (daca nu-s bolnave, evident).

#11
internet225

internet225

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 465
  • Înscris: 08.06.2005
Daca sa turezi la 5000 in gol reprezinta "conditii normale de exploatare",la motor diesel,eu ma duc sa ma impusc.Dati-o incolo de treaba!Si-i mai dati si dreptate primatei aleia ...
Cum  domle,cine era in masina cand s-a stricat?Ala plateste!E o chestie la mintea cocosului ca un motor(mai ales diesel) nu se tureaza in gol,la maxim,non-stop 15 secunde!Problema lor cum masoara noxele,pe mine nu ma intereseaza(sa mearga la drum cu ea)!Dar nu poti sa-i strici omului un lucru de pe masina care costa 2,5 milioane si sa dai din umeri....
In locul tau mergeam la OPC.Nu stiu daca rezolvam ceva dar tot merita ceva pumni ala...

Edited by internet225, 01 April 2007 - 21:41.


#12
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,979
  • Înscris: 03.12.2005
bai nene, joc de glezne.

ala o tureaza pt 1 min pana la cat ii zice omologarea de model din baza lor de date c-a declarat producatorul turatia maxima constructiva. daca producatorul, respectiv importatorul e un cretin, RAR n-are nici o vina.

iar posterul ala exista, e de obicei pus la casierie, unde platesti inainte sa duci masina la banda.

#13
internet225

internet225

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 465
  • Înscris: 08.06.2005
cat mai?un minut?matale ai vazut cum arata la interior un motor diesel   bulit pe la vreo 50-60.000 din cauza "incalzirii"  prin turare in gol?dac vrei  iti dau linkuri cu poze...nu stiu acuma cat de rau ii face motorului treaba asta(doar un minut,o singura data),dar bine nu-i face sigur...dovada cazul de fata...

#14
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,979
  • Înscris: 03.12.2005
aia e procedura, si cred ca-ti dai seama ca daca majoritatea masinilor de pe piata o trec inseamna ca problema e altundeva.

s-o lasam cu poze cu motoare. am un diesel in curte (2.5 mitsubishi) si posibil sa mai rasara unul in peisaj. si iti garantez ca atunci cand ai 3 masini de dus la itp vezi ceva masini trecand pe acolo.

#15
eb2e2

eb2e2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,667
  • Înscris: 16.05.2003

View Postinternet225, on Apr 1 2007, 22:57, said:

cat mai?un minut?matale ai vazut cum arata la interior un motor diesel   bulit pe la vreo 50-60.000 din cauza "incalzirii"  prin turare in gol?dac vrei  iti dau linkuri cu poze...nu stiu acuma cat de rau ii face motorului treaba asta(doar un minut,o singura data),dar bine nu-i face sigur...dovada cazul de fata...

e procedura standard de verificare noxe prin aducerea motorului la turatia maxima....iar procedura nu e nascocita de RAR...si care a fost prelucrata de oameni cu studii in domaniu.
...daca tu stii mai multe...deh ma indoiesc
uite , de exemplu, ....spune tu care e procedura de verificare a noxelor in Germania la diesel ????

#16
exorcistul

exorcistul

    just listen

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,548
  • Înscris: 31.05.2006
Din cate am auzit unele motoare Diesel sunt limitate electronic pentru ca turatia sa nu ajunga pe rosu. Deci oricat de tare ai apasa pe acceleratie cam greu sa intri in zona de risc ^_^

#17
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,979
  • Înscris: 03.12.2005
deci din cate stiu mai toate motoarele cu motor management (zisa si injectie) sunt protejate electronic la supraturare. :)

Edited by sebulbus, 02 April 2007 - 00:21.


#18
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 23.10.2003
Cand am fost la ITP mie nu mi-a tinut-o nici pe departe un minut la turatie maxima! Parerea mea e ca nu a depasit 5 secunde, cat a citit aparatul ala valorile, si atat!
Iar a mea e obisnuita cu astfel de turatii  :D , e adevarat ca nu in gol.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate