Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
itp = distrugere masina
Last Updated: Apr 29 2009 18:08, Started by
usernome
, Mar 18 2007 02:40
·
0
#37
Posted 03 October 2007 - 19:37
stai jos, 2
accelerarea despre care vorbeste lumea pe aici se refera la apasarea pedalei de acceleratie, mai rapid (brusc) sau mai lent |
#38
Posted 05 October 2007 - 12:03
Am citit acest topic si acum imi amintesc ca la RAR chiar este un afis care zice ca nu isi asuma nici o responsabilitate daca in urma inspectiei se defecteaza masina.
- La motorul Diesel opacitatea gazelor se masoara la turatie maxima. Bineinteles asta nu presupune apasarea pedalei pina la fund timp de 15 secunde ci max 3 secunde. - Toate motoarele Diesel, inclusiv motoarele vechi, au limitator de turatie. Daca ati vazut o caracteristica de motor Diesel veti vedea ca puterea creste pina la o anumita turatie apoi scade brusc, acolo este zona in care intra in functiune limitatorul. La motoarele noi limitarea se face electronic, la cele vechi era mecanic. Stiu ca multi mecanici sunt cam mirlani si apasa mai mult decit trebuie pedala cind se masoara opacitatea gazelor, dar daca ati ati vazut teste de motoare in laborator veti da seama ca in regim normal de functionare un motor cu ardere interna este solicitat la cca. 30-40% din solicitarile facute la teste. |
#39
Posted 09 December 2007 - 02:34
Am luat la taiat cu pistolul de lipit o baterie de masina Rombat 60 Ah dupa ce am vazut ca a murit, fara sa mai aiba nici curent prin ea.
Bateria avea o variatie de curent care palpaie o data pe secunda adica bate secunda. Curent foarte slab. AAm citit pe internet ca oamenii au avut probleme cu palpaitul o data pe secunda. Acum dupa ce nu mai avea curent deloc (40 mA) am desfacut dopurile si punand-o in scurt am ascultat la fiecare dop cu urechea. Una din cele 6 gauri scotea un sunet ropoit / fiert iar celalalte gauri erau mult mai linistite. M-am suparat si am taiat-o prima data de jur imprejur - dar ce ca nu iesea - e prinsa si prin interior de peretii dintre celule. Apoi am taiat numai celula care sfaraia cel mai intens. Am vazut ca terminalul de conectare cu celula de langa ea este gri iar celalalte terminale sunt negre. La strangerea cu patentul a terminalului am vazut ca bateria a inviat spectaculos !!!!! Vedeti poza. Acest post se aplica daca: -bateria clocoteste degeaba la curenti mici (<1A) -bateria nu poate da curenti mari (20 A) -bateria palpaie si la faruri si la casetofon (o data pe secunda) -motorul porneste / nu porneste / porneste (mergi, cobori, urci, mort, cobori, urci, pornit) -la incarcare curentul este foarte mic (<100 mA) Solutia: montarea unui sistem de strangere a terminalului gri de terminalul negru din celula urmatoare cu care ar trebui sa aiba un contact bun. Attached Files |
#40
Posted 09 December 2007 - 11:18
La mine , in cartea tehnica, ( benzina) imi da toate valorile care ar trebui masurate la RAR si spune : turatie relanti accelerat : 2500-3000 rpm.
|
#41
Posted 09 December 2007 - 14:06
iugamarian, on Dec 9 2007, 02:34, said: Solutia: montarea unui sistem de strangere a terminalului gri de terminalul negru din celula urmatoare cu care ar trebui sa aiba un contact bun. SE CASEAZA si se inlocuieste. Nu merita riscurile la care te expui milionul pe care il dai pe o amarata de baterie. Bateria contine acid sulfuric, se poate orbi, provoaca arsuri oribile, iar cu terminalele puse in scurt degaja hidrogen care poate exploda. In nici o circumstanta nu merita desfacerea unei baterii. bogdan2007, on Dec 9 2007, 11:18, said: La mine , in cartea tehnica, ( benzina) imi da toate valorile care ar trebui masurate la RAR si spune : turatie relanti accelerat : 2500-3000 rpm. Fii bun si scaneaza cartea la sectiunea respectiva. Tare mi-e ca de fapt citesti altceva acolo. |
#42
Posted 10 December 2007 - 08:58
Si eu tot la fel stiam, ca la benzinara se aduce motorul in turatia de cuplu, nu la turatia maxima. La mine in carte scrie MARE ca sa se evite turatiile la valori mari in regim de relanti. 5 secunde sa o tii in limitare de turatie este CRIMA pentru orice motor, fie el diesel sau benzina. In cel mai rau caz, odata ajuns in la turatia de limitare trebuie sa se dea drumul la acceleratie instant, nu sa se tina acolo.
Edited by closchkutza, 10 December 2007 - 08:59. |
#43
Posted 10 December 2007 - 09:07
#44
Posted 10 December 2007 - 09:32
closchkutza, on Dec 10 2007, 08:58, said: .......... In cel mai rau caz, odata ajuns in la turatia de limitare trebuie sa se dea drumul la acceleratie instant, nu sa se tina acolo. ce mai conteaza daca tii sau nu in continuare acceleratia apasata? oricum intervin mecanismele de limitare si pedala apasata nu mai face mare lucru. |
#45
Posted 10 December 2007 - 12:00
Manual intretinere Citroen C4 :
By dimabogdan, shot with K800i at 2007-12-10 Attached FilesEdited by MAK, 10 December 2007 - 12:07. |
#46
Posted 10 December 2007 - 13:17
Baietii aia in primul rand sunt analfabeti si apoi atehnici.
In primul rand, conform DEX exista numai substantivul ralanti. Relanti e un pitic pe creierul celui care a tradus cartea. In al doilea rand, ralanti vine de la ralenti din franceza. Iar in franceza (deoarece definitia din limba romana e de cacao) ralenti inseamna asta: Le ralenti est aussi un régime moteur bas (voisin de 1 000 tr/min, selon les moteurs), destiné ? maintenir un moteur ? explosion en marche sans actionner l'accélérateur. Il fait l'objet d'un réglage spécifique au niveau du carburateur ou de l'injection. In traducere libera, este situatia in care un motor functioneaza la turatie mica (in zona 1000 rpm) suficient cat sa isi mentina componentele interne intr-o stare de miscare fara sa se actioneze acceleratia. Face obiectul unui reglaj specific al carburatorului sau injectoarelor. In al treilea rand, un motor poate functiona in gol sau in sarcina. Ce e aia relanti accelerat? Cumva sinonim cu mosneag tanar? Sau copil batran? La 3000 rpm un motor decent dezvolta un cuplu serios. In al patrulea rand, ca sa nu mai existe confuzii, uite si definitia termenului Idle speed, cu referire la motoarele cu ardere interna de pe wikipedia: http://en.wikipedia....wiki/Idle_speed (engleza sper ca stie toata lumea) Edited by Dragon Warrior, 10 December 2007 - 13:24. |
|
#47
Posted 10 December 2007 - 13:50
Cu motorul functionand in regimul de mers in gol se actioneaza rapid, dar fara brutalitate (intr-un timp care sa nu fie mai mare de 0,4 secunde), comanda acceleratiei pentru a obtine debitul maxim al pompei de injectie. Aceasta pozitie se va mentine pana la interventia regulatorului de turatie, pe o durata de cel putin doua secunde sau conform instructiunilor de utilizare a opacimetrului. Dupa ce a fost obtinut acest regim, se elibereaza comanda acceleratiei, motorul revenind la regimul de mers incet in gol, care se mentine cel putin 3 secunde sau conform instructiunilor de utilizare a opacimetrului.
Acesta a fost un citat din "REGLEMENTARI din 2 iulie 1998 privind certificarea incadrarii vehiculelor rutiere, inmatriculate, in normele tehnice privind siguranta circulatiei rutiere, protectia mediului si folosinta conform destinatiei, prin inspectia tehnica periodica - R.N.T.R.-1 Emitent : MINISTERUL TRANSPORTURILOR Publicate in : MONITORUL OFICIAL nr. 285 bis din 3 august 1998" Asta pentru cel care zicea ca odata ajuns la turatia maxima, un motor nu are nimic daca il tii acolo, in limitare..asa poti sa faci tu, la masina ta. Sa vedem cat tine. Asta la diesel. La benzinar se ridica turatia la peste 2000rpm(2200 sa zicem) si se mentine asa pana cand se stabilizeaza valorile. Sa prind eu picior de mecanic ca-mi tureaza motorul ca-l bag cu capul la ventilator sa-l tund un pic. Edited by closchkutza, 10 December 2007 - 13:57. |
#48
Posted 10 December 2007 - 14:10
Cu mentiunea ca mai sus amintitele Reglementari au fost abrogate odata cu Ordinul 2133/2005 (MOf nr. 1160 din 21-dec-2005) prin care s-au aprobat noile Reglementari.
Edited by valeriu.b, 10 December 2007 - 14:13. |
#49
Posted 10 December 2007 - 14:51
Pentru conformitate:
"Continutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie sa depaseasca urmatoarele valori: i)masurari efectuate la turatia de mers în gol încet, cu ambreiajul decuplat: continutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie sa depaseasca valoarea COcor: 0,5% în vol.; el nu trebuie sa depaseasca valoarea COcor: 0,3% în vol. pentru autovehiculele omologate conform valorilor limita indicate la linia A sau B a tabelului din sectiunea 5.3.1.4 a anexei I la Directiva 70/220/CEE, modificata prin Directiva 98/69/CE sau ulterior (autoturisme sau autovehicule comerciale usoare EURO 3 sau EURO 4); ii)masurari efectuate cu motorul la turatia de cel putin 2000 min-1, cu ambreiajul decuplat: continutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie sa depaseasca valoarea COcor: 0,3% în vol.; el nu trebuie sa depaseasca valoarea COcor: 0,2% în vol. pentru autovehiculele omologate conform valorilor limita indicate la linia A sau B a tabelului din sectiunea 5.3.1.4 a anexei I la Directiva 70/220/CEE, modificata prin Directiva 98/69/CE sau ulterior (autoturisme sau autovehicule comerciale usoare EURO 3 sau EURO 4); Lambda: 1+0,03 sau conform specificatiilor constructorului; Autovehicule echipate cu motor cu aprindere prin comprimare (Diesel) a)masurarea opacitatii fumului în accelerare libera, de la turatia de mers în gol încet la turatia de întrerupere a alimentarii, cu ambreiajul decuplat si comanda cutiei de viteze la punctul mort;" Extras din Ordinul 2133/2005 (MOf nr. 1160 din 21-dec-2005) Daca la diesel este normal sa fie turat, progresiv, pana la turatia maxima unde se va mentine foarte putin, la benzinara nu are de ce NIMENI sa tureze motorul mai sus de 2500rpm. |
#50
Posted 10 December 2007 - 19:09
Te foarte aprob . Daca se procedeaza ca la carte si cedeaza ceva la masina, nu e de vina inspectorul itp.
|
#51
Posted 07 February 2008 - 10:28
http://www.reno.ro/I...ica-t43879.html
aveti rabdare si cititi I-mi pare rau , tre sa postez iara caci nu pot corecta:cititi incepand cu pag5, posturile lui Marian Edited by Marius3k, 07 February 2008 - 12:00. |
|
#52
Posted 07 February 2008 - 12:30
Bai frate, inuman, la diesel astia iti sparg motorul!
Si daca nu ti-l sparg, oricum i-a redus din viata. Sa ma bucur ca am benzinar? Nu. |
#53
Posted 09 February 2008 - 20:56
Eu la ITP nu am lasat volanul din mana si am turat-o la fix 2000 de ture si nu a comentat nimeni nimic.
|
#54
Posted 09 February 2008 - 21:25
Mie la RAR Voluntari mi-au rupt cablul de la frana de mana acu 2 zile , imbecilii, nu stiu cum au reusit,,,
la BMWX5 nene. nu la dacie...am vazut cum a sarit masina in sus pur si simplu ,,,nu m-am prins pe loc ca faceam scandal... Edited by sanddy1964, 09 February 2008 - 21:25. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users