Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti
 arii

Sapa peste pardoseala

Smart phone pentru auz deficitar

Manager transport marfa. Pareri. ...
 BIOS F.24 pentru HP Pavilion g7-2...

Meta Quest 3 512 gb

Father's Day

Clipboard files copy/paste, filen...
 Boardgame-uri despre cuvinte

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 

itp = distrugere masina

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
56 replies to this topic

#19
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
Tureaza motorul pt ca asa se poate testa (corect) opacitatea gazelor (fumului).

O tureaza de mai multe ori pt ca:

-fumul iese prea gros (si nu corespunde), o tureaza sa isi dea drumul motorul (injectoarele). Verifacat acest lucru, pe pielea mea, de 2 ori (la sadistii de la rar :death:) Pina la urma tot cu spaga a corespuns...  :P
-gazele sint ok, o tureaza ca sa faca mai multe bonuri de test pt masinile care nu trec testul dar au nevoie de bon la dosarul de verificare


Cind am mers cu symbolul la verificare, corespundea dar m-a trimis sa platesc factura pina face el testul. Eu am vrut sa ii spun ca daca vrea sa faca mai multe bonuri, poate sa o tureze (imi facuse mai de mult timp o verificare la un diesel care cred ca nu corespundea la "fumuri"), dar a avut grija sa ma tina casierita care isi facea de lucru (numarind bani si nu stiu ce pe acolo) vreo 10 minute pina am platit rahatu' de factura....

Edited by H725, 03 April 2007 - 17:51.


#20
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,669
  • Înscris: 13.12.2006
ups....peste 2 saptamani ma duc si eu la itp....chiar asa dobitoci sa fie pe acolo?

#21
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
limitarea turatiei motorului (de oricare tip ar fi ea) ar trebui sa fie suficient pt ca motorul tau sa nu se autodistruga...

si daca ai motorina euro4-5 in rezervor, motorul este cald, ar trebui sa nu fie nici o problema...

Daca mai mergi cu cineva, e si mai bine, sa ramina cu masina, sa nu o tureze de 5 ori in lipsa ta...

Edited by H725, 03 April 2007 - 18:19.


#22
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepã, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Stiu 2 masini care au mers la RAR pentru identificare si au plecat pe platforma, un focus tdi si un golf4 tdi.
La ambele au puscat cate-o curea...
Cand am fost sa fac itp-ul, am fost la un service "autorizat RAR" si ma intreaba mesterul de acolo cat de tare sa mi-o tureze? I-am zis ca nu vreau deloc, imi raspunde: costa 10 lei in plus pt el, plus pentru baiatu'... Baiatu' fiin un taximetrist cu un Tico. A venit baiatu' si a rezolvat problem, in juma' de ora am terminat ITP-ul.
Parca vad ca-mi sariti toti in cap, ca nu mi-e buna masina  :w00t: .

#23
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
bine le face ca le tureaza.daca mergeti cu stifturi acolo,...
In rest, daca se rupea in mers intr-o depasire era mai bine,...hai domne sa fim seriosi.Spaga sa dati ca vi le rupe!
Sa-i ziceti saru-mana.Dieselurile serioase cat de cat SUNT LIMITATE ELECTRONIC, NU SE STRICA MOTORUL,NU ATI VAZUT CA NU PUTETI TRECE DE 4500RPM?Dar daca cureaua e putreda si voi vreti sa vindeti masina fara sa tineti cont de cele 280 ooo km ale masinii fara o curea schimbata,,,BINE FACE ALA DE LA RAR. B)
In ultimul timp la RAR la Bucale, merge foarte repede cu programarea-IN ACEEASI ZI, iar coada e de 5 -10 minute maxim. La fel si la inmatriculari si la perimise.Presupun ca in provincie e si mai usor.
Eu am stat 20 de minute cu masina pe rampa ca nu se punea de acord cu cauciucurile, daca corecpund sau nu..ca dimensiune, nu calitativ.
FARA SPAGA, AU CORESPUNS .

Edited by sanddy1964, 03 April 2007 - 22:33.


#24
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,336
  • Înscris: 01.12.2005
Din cate stiu eu se tureaza de 3 ori dar cateva secunde in nici un caz un minut.
Prima data pt a se curata evacuarea de funingine iar urmatoarele 2 sunt masurate, luandu-se in considerare rezultatul cel mai bun.
Nici o masina nu are voie sa crape la turatia aia.

#25
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 Mig VWFan, on Apr 4 2007, 10:41, said:

Din cate stiu eu se tureaza de 3 ori dar cateva secunde in nici un caz un minut.
Prima data pt a se curata evacuarea de funingine iar urmatoarele 2 sunt masurate, luandu-se in considerare rezultatul cel mai bun.
Nici o masina nu are voie sa crape la turatia aia.
ba da! crapa SH-urile care nu ar trebui sa intre in tara sub nici o forma.Fara service, cu proprietari indolenti, etc etc.Eu mai am 4 mii de km sa schimb uleiul la masina, ca m-am uitat in caietu de Service si am constatat "surpriza".Stii ce fac???Ma duc maine la Porsche si daca poot sa dau o sticla de ceva ca sa rezolv pe loc schimbarea uleiului si filtrelor, nu mai stau inca 4 mii de km.Asta pt stampila ca altfel, am unde sa ma duc sa schimb uleiul in 10 minute-FARA PROGRAMARE, CU PRIORITATE CHIAR.

#26
culbutor

culbutor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 06.04.2007
Din sfaturile lui Petre Cristea : cind turezi brusc  motorul la  maximum , in gol , unele piese nu pot suporta acceleratia imprimata . Care este mult mai mare decit la o accelerare normala , in sarcina - adica pe sosea -  si care ia mult mai mult timp . Un mecanic instruit  care stie asta , accelereaza lent , progresiv , cu mila . Un cioban , apasa  pedala la blana si - Dumnezeu cu mila ! Morala : daca putem , sa ne ferim de ciobani .  Dar putem intotdeauna ?

Edited by culbutor, 06 April 2007 - 15:12.


#27
aproape0m

aproape0m

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 842
  • Înscris: 24.06.2004
a fost un lucru bun ca s-a rupt. parerea mea
de asemenea, nu cred ca cei de la rar testeaza dupa ureche masinile, sau ca metodele de testare le-a scris vreo secretara la nimereala.
toate masinile care au rpm limitat ar trebui sa suporte oricand turatia maxima data de producator. de asemenea, puterea motorului este de obicei data la rpm maxim, sau putin sub, asa ca nu vad de ce nu ar putea sa functioneze la acea turatie fara sa sara in aer.

Quote

cind turezi brusc motorul la maximum , in gol , unele piese nu pot suporta acceleratia imprimata
pentru ca sunt defecte, ai uitat sa precizezi

#28
djalx

djalx

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 14.11.2006

 aproape0m, on Apr 15 2007, 13:10, said:

toate masinile care au rpm limitat ar trebui sa suporte oricand turatia maxima data de producator. de asemenea, puterea motorului este de obicei data la rpm maxim, sau putin sub, asa ca nu vad de ce nu ar putea sa functioneze la acea turatie fara sa sara in aer.
aici ai gresit... motoarele diesel se accelereaza lent pana la cuplul maxim care scrie in cartea masinii, nu pana la puterea maxima sau pana la turatia maxima, ca o masina limitata electronic nu o sa atinga nici in veci vecilor turatia maxima.


    Drift maniac

#29
eb2e2

eb2e2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,667
  • Înscris: 16.05.2003

 djalx, on Apr 17 2007, 19:41, said:

aici ai gresit... motoarele diesel se accelereaza lent pana la cuplul maxim care scrie in cartea masinii, nu pana la puterea maxima sau pana la turatia maxima, ca o masina limitata electronic nu o sa atinga nici in veci vecilor turatia maxima.
    Drift maniac


masinile bune ating turatia maxima la care sunt limitate....asta nu inseamna ca la turatia aia crapa
...aceea e turatia maxima pe care fabricantul a prevazut-o pentru exploatarea in siguranta a masinii   ;)

#30
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 eb2e2, on Apr 17 2007, 21:51, said:

masinile bune ating turatia maxima la care sunt limitate....asta nu inseamna ca la turatia aia crapa
...aceea e turatia maxima pe care fabricantul a prevazut-o pentru exploatarea in siguranta a masinii   ;)
EXACT-SUNT LIMITATE ELECTRONIC,,CARE NU ESTE, E UN JAF.SA CRAPE JAFURILE!

#31
djalx

djalx

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 14.11.2006

 eb2e2, on Apr 17 2007, 18:51, said:

masinile bune ating turatia maxima la care sunt limitate....asta nu inseamna ca la turatia aia crapa
...aceea e turatia maxima pe care fabricantul a prevazut-o pentru exploatarea in siguranta a masinii   ;)
scuza-ma, am vrut sa zic turatia maxima a motorului nu cea limitata

#32
tata_lu_mitica

tata_lu_mitica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 29.11.2006
orice motor bine intretinut (revizii facute la timp si complet) trebuie sa reziste la turatia maxima chiar si pentru o perioada mai indelungata (problema care ar putea aparea daca e turata la maxim timp indelungat pe loc ar fi cresterea temperaturii din lipsa de ventilatie);
oarecum offtopic: intr-o vizita la uzina Dacia am vazut cum testeaza pe stand motoarele alea de 1.4...unul din teste presupunea functionarea la turatie maxima timp de cateva sute de ore (parca 500, cel putin asa tin minte ca a zis inginerul de la standul respectiv) fara pierdere de putere mai mare de x procente (unde x < 10%) la sfarsitul testului.

#33
razvan33

razvan33

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 22.06.2007
Am facut si eu ITP-ul la masina din dotare, un Golf TDI, destul de vechi-2001.Mecanicul care a preluat-o m-a intrebat daca stiu cum se face ITP la diesel.Zic eu, cum?Pai o sa trebuiasca sa o turez de 2 ori la maxim.Am zis bine si am asteptat rezultatul.
A dat omul blana de 2 ori cate 5 secunde si gata, a trecut ITP-ul.Fara spaga, fara nimic, la primul service autorizat pe care l-am gasit(la primul mi-au spus ca nu fac la dieseluri).
Deci, care este problema?nici una, masinile ok dpdv tehnic trebuie sa treaca acest test fara probleme ;)

#34
Adydum

Adydum

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 899
  • Înscris: 25.05.2004

 razvan33, on Oct 3 2007, 13:14, said:

Deci, care este problema?nici una, masinile ok dpdv tehnic trebuie sa treaca acest test fara probleme ;)

Corect, dar sa accelereze lin. Nici o masina turbo nu se accelereaza brusc de la ralanti. Nu crapa atunci dar nici bine nu e.

#35
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,082
  • Înscris: 24.02.2006

 Adydum, on Oct 3 2007, 13:46, said:

Corect, dar sa accelereze lin. Nici o masina turbo nu se accelereaza brusc de la ralanti. Nu crapa atunci dar nici bine nu e.

daca e accelerata pe loc, fara sa fie in sarcina (scoasa din viteza), nu-i nici o problema.

#36
tata_lu_mitica

tata_lu_mitica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 29.11.2006

 _Smiley_, on Oct 3 2007, 17:30, said:

daca e accelerata pe loc, fara sa fie in sarcina (scoasa din viteza), nu-i nici o problema.
daca ar fi in sarcina, nu ar putea accelera brusc  :P

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate