Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
itp = distrugere masina
Last Updated: Apr 29 2009 18:08, Started by
usernome
, Mar 18 2007 02:40
·
0
#19
Posted 03 April 2007 - 17:47
Tureaza motorul pt ca asa se poate testa (corect) opacitatea gazelor (fumului).
O tureaza de mai multe ori pt ca: -fumul iese prea gros (si nu corespunde), o tureaza sa isi dea drumul motorul (injectoarele). Verifacat acest lucru, pe pielea mea, de 2 ori (la sadistii de la rar ) Pina la urma tot cu spaga a corespuns... -gazele sint ok, o tureaza ca sa faca mai multe bonuri de test pt masinile care nu trec testul dar au nevoie de bon la dosarul de verificare Cind am mers cu symbolul la verificare, corespundea dar m-a trimis sa platesc factura pina face el testul. Eu am vrut sa ii spun ca daca vrea sa faca mai multe bonuri, poate sa o tureze (imi facuse mai de mult timp o verificare la un diesel care cred ca nu corespundea la "fumuri"), dar a avut grija sa ma tina casierita care isi facea de lucru (numarind bani si nu stiu ce pe acolo) vreo 10 minute pina am platit rahatu' de factura.... Edited by H725, 03 April 2007 - 17:51. |
#20
Posted 03 April 2007 - 17:57
ups....peste 2 saptamani ma duc si eu la itp....chiar asa dobitoci sa fie pe acolo?
|
#21
Posted 03 April 2007 - 18:09
limitarea turatiei motorului (de oricare tip ar fi ea) ar trebui sa fie suficient pt ca motorul tau sa nu se autodistruga...
si daca ai motorina euro4-5 in rezervor, motorul este cald, ar trebui sa nu fie nici o problema... Daca mai mergi cu cineva, e si mai bine, sa ramina cu masina, sa nu o tureze de 5 ori in lipsa ta... Edited by H725, 03 April 2007 - 18:19. |
#22
Posted 03 April 2007 - 18:43
Stiu 2 masini care au mers la RAR pentru identificare si au plecat pe platforma, un focus tdi si un golf4 tdi.
La ambele au puscat cate-o curea... Cand am fost sa fac itp-ul, am fost la un service "autorizat RAR" si ma intreaba mesterul de acolo cat de tare sa mi-o tureze? I-am zis ca nu vreau deloc, imi raspunde: costa 10 lei in plus pt el, plus pentru baiatu'... Baiatu' fiin un taximetrist cu un Tico. A venit baiatu' si a rezolvat problem, in juma' de ora am terminat ITP-ul. Parca vad ca-mi sariti toti in cap, ca nu mi-e buna masina . |
#23
Posted 03 April 2007 - 22:31
bine le face ca le tureaza.daca mergeti cu stifturi acolo,...
In rest, daca se rupea in mers intr-o depasire era mai bine,...hai domne sa fim seriosi.Spaga sa dati ca vi le rupe! Sa-i ziceti saru-mana.Dieselurile serioase cat de cat SUNT LIMITATE ELECTRONIC, NU SE STRICA MOTORUL,NU ATI VAZUT CA NU PUTETI TRECE DE 4500RPM?Dar daca cureaua e putreda si voi vreti sa vindeti masina fara sa tineti cont de cele 280 ooo km ale masinii fara o curea schimbata,,,BINE FACE ALA DE LA RAR. In ultimul timp la RAR la Bucale, merge foarte repede cu programarea-IN ACEEASI ZI, iar coada e de 5 -10 minute maxim. La fel si la inmatriculari si la perimise.Presupun ca in provincie e si mai usor. Eu am stat 20 de minute cu masina pe rampa ca nu se punea de acord cu cauciucurile, daca corecpund sau nu..ca dimensiune, nu calitativ. FARA SPAGA, AU CORESPUNS . Edited by sanddy1964, 03 April 2007 - 22:33. |
#24
Posted 04 April 2007 - 09:41
Din cate stiu eu se tureaza de 3 ori dar cateva secunde in nici un caz un minut.
Prima data pt a se curata evacuarea de funingine iar urmatoarele 2 sunt masurate, luandu-se in considerare rezultatul cel mai bun. Nici o masina nu are voie sa crape la turatia aia. |
#25
Posted 04 April 2007 - 21:41
Mig VWFan, on Apr 4 2007, 10:41, said: Din cate stiu eu se tureaza de 3 ori dar cateva secunde in nici un caz un minut. Prima data pt a se curata evacuarea de funingine iar urmatoarele 2 sunt masurate, luandu-se in considerare rezultatul cel mai bun. Nici o masina nu are voie sa crape la turatia aia. |
#26
Posted 06 April 2007 - 15:03
Din sfaturile lui Petre Cristea : cind turezi brusc motorul la maximum , in gol , unele piese nu pot suporta acceleratia imprimata . Care este mult mai mare decit la o accelerare normala , in sarcina - adica pe sosea - si care ia mult mai mult timp . Un mecanic instruit care stie asta , accelereaza lent , progresiv , cu mila . Un cioban , apasa pedala la blana si - Dumnezeu cu mila ! Morala : daca putem , sa ne ferim de ciobani . Dar putem intotdeauna ?
Edited by culbutor, 06 April 2007 - 15:12. |
#27
Posted 15 April 2007 - 15:10
a fost un lucru bun ca s-a rupt. parerea mea
de asemenea, nu cred ca cei de la rar testeaza dupa ureche masinile, sau ca metodele de testare le-a scris vreo secretara la nimereala. toate masinile care au rpm limitat ar trebui sa suporte oricand turatia maxima data de producator. de asemenea, puterea motorului este de obicei data la rpm maxim, sau putin sub, asa ca nu vad de ce nu ar putea sa functioneze la acea turatie fara sa sara in aer. Quote cind turezi brusc motorul la maximum , in gol , unele piese nu pot suporta acceleratia imprimata |
#28
Posted 17 April 2007 - 18:41
aproape0m, on Apr 15 2007, 13:10, said: toate masinile care au rpm limitat ar trebui sa suporte oricand turatia maxima data de producator. de asemenea, puterea motorului este de obicei data la rpm maxim, sau putin sub, asa ca nu vad de ce nu ar putea sa functioneze la acea turatie fara sa sara in aer. Drift maniac |
|
#29
Posted 17 April 2007 - 20:51
djalx, on Apr 17 2007, 19:41, said: aici ai gresit... motoarele diesel se accelereaza lent pana la cuplul maxim care scrie in cartea masinii, nu pana la puterea maxima sau pana la turatia maxima, ca o masina limitata electronic nu o sa atinga nici in veci vecilor turatia maxima. Drift maniac masinile bune ating turatia maxima la care sunt limitate....asta nu inseamna ca la turatia aia crapa ...aceea e turatia maxima pe care fabricantul a prevazut-o pentru exploatarea in siguranta a masinii |
#30
Posted 17 April 2007 - 21:04
eb2e2, on Apr 17 2007, 21:51, said: masinile bune ating turatia maxima la care sunt limitate....asta nu inseamna ca la turatia aia crapa ...aceea e turatia maxima pe care fabricantul a prevazut-o pentru exploatarea in siguranta a masinii |
#31
Posted 17 April 2007 - 21:12
eb2e2, on Apr 17 2007, 18:51, said: masinile bune ating turatia maxima la care sunt limitate....asta nu inseamna ca la turatia aia crapa ...aceea e turatia maxima pe care fabricantul a prevazut-o pentru exploatarea in siguranta a masinii |
#32
Posted 30 September 2007 - 19:26
orice motor bine intretinut (revizii facute la timp si complet) trebuie sa reziste la turatia maxima chiar si pentru o perioada mai indelungata (problema care ar putea aparea daca e turata la maxim timp indelungat pe loc ar fi cresterea temperaturii din lipsa de ventilatie);
oarecum offtopic: intr-o vizita la uzina Dacia am vazut cum testeaza pe stand motoarele alea de 1.4...unul din teste presupunea functionarea la turatie maxima timp de cateva sute de ore (parca 500, cel putin asa tin minte ca a zis inginerul de la standul respectiv) fara pierdere de putere mai mare de x procente (unde x < 10%) la sfarsitul testului. |
#33
Posted 03 October 2007 - 12:14
Am facut si eu ITP-ul la masina din dotare, un Golf TDI, destul de vechi-2001.Mecanicul care a preluat-o m-a intrebat daca stiu cum se face ITP la diesel.Zic eu, cum?Pai o sa trebuiasca sa o turez de 2 ori la maxim.Am zis bine si am asteptat rezultatul.
A dat omul blana de 2 ori cate 5 secunde si gata, a trecut ITP-ul.Fara spaga, fara nimic, la primul service autorizat pe care l-am gasit(la primul mi-au spus ca nu fac la dieseluri). Deci, care este problema?nici una, masinile ok dpdv tehnic trebuie sa treaca acest test fara probleme |
|
#34
Posted 03 October 2007 - 12:46
#35
Posted 03 October 2007 - 16:30
#36
Posted 03 October 2007 - 18:49
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users