Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Probleme BCR Asigurari
Last Updated: Jun 15 2011 08:29, Started by
gigionne
, Mar 13 2007 17:45
·
0
#1
Posted 13 March 2007 - 17:45
Am avut un accident auto (nu din cauza mea). Am hotarat sa-mi repar masina pe Casco (BCR Asigurari) sperand ca o sa meraga mai repede. Luni dupa-amiaza masina a fost gata, cei de la service au trimis devizul final la BCR Asigurari in aceeasi zi. Azi cand am sunat la Asigurari, mi-au spus ca mai dureaza pana le vine lor acceptul de la juridic si abia apoi trimit ei acceptul final la service. Nu au stiut sa-mi spuna cat dureaza chestia asta. Are cineva idee cat dureaza in mod normal? E vreo regula in sensul asta sau depinde de fiecare firma de asigurari? A mai avut cineva probleme cu cei de la BCR Asigurari?
|
#3
Posted 13 March 2007 - 19:12
gigionne, on Mar 13 2007, 17:45, said: Am avut un accident auto (nu din cauza mea). Am hotarat sa-mi repar masina pe Casco (BCR Asigurari) sperand ca o sa meraga mai repede. Luni dupa-amiaza masina a fost gata, cei de la service au trimis devizul final la BCR Asigurari in aceeasi zi. Azi cand am sunat la Asigurari, mi-au spus ca mai dureaza pana le vine lor acceptul de la juridic si abia apoi trimit ei acceptul final la service. Nu au stiut sa-mi spuna cat dureaza chestia asta. Are cineva idee cat dureaza in mod normal? E vreo regula in sensul asta sau depinde de fiecare firma de asigurari? A mai avut cineva probleme cu cei de la BCR Asigurari? Cateva zile, depinde cat de repede se misca inspectorul cu dosarul Edited by batman, 13 March 2007 - 19:16. |
#4
Posted 14 March 2007 - 01:10
singura regula este sa nu depaseasca 15 zile , ei ar trebuii sa se miste mai repede
|
#5
Posted 14 March 2007 - 12:48
pentru Omniasig am stata peste 2 saptamani pana s-au miscat (rca)
la Tiriac am stat 2 zile (practic azi au trimis de la service, a doua zi afost aprobat) (rca) la BCR Asig am stat tot 2 zile, la fel ca la Tiriac (casco) |
#6
Posted 14 March 2007 - 22:58
gigionne, on Mar 13 2007, 17:45, said: Am avut un accident auto (nu din cauza mea). Am hotarat sa-mi repar masina pe Casco (BCR Asigurari) sperand ca o sa meraga mai repede. Luni dupa-amiaza masina a fost gata, cei de la service au trimis devizul final la BCR Asigurari in aceeasi zi. Azi cand am sunat la Asigurari, mi-au spus ca mai dureaza pana le vine lor acceptul de la juridic si abia apoi trimit ei acceptul final la service. Nu au stiut sa-mi spuna cat dureaza chestia asta. Are cineva idee cat dureaza in mod normal? E vreo regula in sensul asta sau depinde de fiecare firma de asigurari? A mai avut cineva probleme cu cei de la BCR Asigurari? |
#7
Posted 15 March 2007 - 10:06
Am reusit!
Dupa ce marti m-au dus cu vorba la telefon ca e dosarul pe la juridic, pe la asigurari, pe nu stiu unde, ieri am plecat de la servici si m-am dus pe capul lor. Si am luat-o la rand: departamentul juridic, asigurari, etc. Ce crezi? Toate avizele erau deja date! Au dat-o la intors, cum ca, vezi doamne, devizul de la service a fost innegrit de la fax si nu s-a vazut clar, si ei n-au avut cum sa verifice. Am sunat la service, i-am rugat pe aia sa mai trimita odata devizul, l-au trimis. Din pacate, inspectorul care mi-a facut mie dosarul a fost ieri pe teren si mi-a dat acceptul abia seara cand s-a intors. (Am stat acolo si l-am asteptat pana a venit, ca altfel, iar imi zicea ca mai trebuie cine stie ce minuni de avize...). La ora aia insa, service-ul inchisese de mult. azi merg sa iau masina. Sper sa fie totul in regula ca altfel ii impusc pe toti |
#9
Posted 22 May 2007 - 08:37
Pana la urma s-au miscat onorabil...problema e indiferenta angajatilor, lipsa de responsabilitate, si poate ca nu-s suficient de bine platiti?
|
#10
Posted 03 June 2007 - 23:20
pe 26 ianuarie o alta persoana conducea o masina de la firma mea si a fost implicata intr-un accident.nici pana in ziua de azi nu mi-a fost platita dauna.deocamdata nu pot sa va dau mai multe detalii deoarece am inceput procedura legala impotriva bcr asigurari.ideea este ca motivatia lor a fost ca exista neconcordante intre declaratiile date la politie si cele luate de ei (ulterior am aflat ca este fals ceea ce pretinde bcr asigurari) si ca din pct lor de vedere nu seamana scrisul in cele doua declaratii (desi in ambele cazuri declarantul a fost legitimat) oricum au refuzat sa-mi plateasca dauna la un BMW in valoare de 300 mil si sa-mi acorde posibilitatea studierii dosarului.ceea ce este mai ciudat este ca refuzul a venit ulterior intelegerii de plate prin care s-a stabilit suma despagubirii.din ce am inteles in momentul stabilirii intelegerii de plata nu mai exista nici o obligatie intre parti decat se se faca plata. ulterior am mai gasit o multime de persoane nemultumite de bcr ba mai mult am de gand sa postez pe internet toate cazurile pe care le gasesc si persoanele sunt dispuse sa-si asume responsabilitatea legala ptr ceea ce declara.ulterior am aflat ca de fapt bcr asig are mari probleme financiare dar nu stiu in ce masura informatia se confirma (desi o am din surse credibile).ideea este ca am plecat de la tiriac ptr ca inspectorul de daune tot ma trimitea la un anume service...prietenii stiu de ce...si suparat de abuzul ala al preferat sa schimb asig ptr bcr.cea mai proasta alegere din viata mea.daca fiecare dintre noi am posta aici de fiecare data cand ne confruntam cu asa ceva poate ca companiile respective ne-ar trata altfel cand e vb sa mai si plateasca.cu respect
Edited by Gabbiano, 03 June 2007 - 23:24. |
|
#11
Posted 06 June 2007 - 20:20
Eu chiar nu va mai inteleg deloc... daca BCR Asig nu mai plateste daunele, atunci cine face asta Omniasig? sau Asirom? Eu am beneficiat de full casco anul trecut si am avut doua incidente destul de importante, care au fost onorate la timp. Totul depinde de un nenorocit de inspector, care nu isi face treaba asa cum trebuie, pentru asta e corect oare sa scuipi pe brand? asta e in Ro, nu sunt oameni capabili ca sa munceasca cum ar trebui, ce putem face, sa aducem nemti in posturi de inspectori de daune sau in orice alta pozitie din societate?
Oare numai asta a fost motivul, pentru care ai fugit de la Tiriac ? nu cumva si pretul a contat in alegerea ta? Nu stiu ce vreti voi de la o companie de asigurari, dar eu cred ca ar trebui sa puneti in balanta si alternativele pietei, nu numai sa dati cu noroi in brand la prima nemultumire. Ia dati o raita pe aici si uitati-va la ce spune lumea despre ceilalti operatori... Cand intri in service prima intrebare ce ti se adreseaza se refera clar la compania la care esti asigurat... Daca spui BCR sau Tiriac e OK, dar sa tinem cont ca pretul este semnificativ mai mare la cei din urma, daca spui altceva vezi multa sila pe fata oamenilor. Daca facem critica, hai totusi sa fim realisti si sa recunoastem ca nu gasesti nimc mai bun decat BCR, la momentul actual, nu stiu care va fi situatia peste cateva luni, dar acum e foarte OK... Eu am Tiriac, pentru ca am fost obligat... leasing-ul, dar nu cred ca m-as fi gandit de doua ori la ce trebuie sa aleg. Edited by floraur, 06 June 2007 - 20:22. |
#12
Posted 14 July 2007 - 21:59
intradevar si pretul a cantarit destul de mult in alegerea facuta.ma refer la faptul ca am renuntat la tiriac ptr bcr. nu vad nimic rau faptul ca caut sa-mi reduc cheltuielile. dar nu vad ca fiind normal rationamentul ca tiriac este serios ptr ca este mai scump iar bcr mai ieftin ptr ca este teapa. totusi nu pretul a contat cel mai mult in luarea acestei decizii ci faptul ca inspectorul de daune de la tiriac galati face pe dracu in patru sa te trimita intr-un service anume. nu am nimic impotriva service-ului respectiv ( este foarte serios si profesional ) dar ma calca pe nervi sa fiu fortat sa fac ceva daca nu sunt obligat prin lege, contract , morala sau bun simt. cu stima
|
#13
Posted 05 November 2007 - 17:58
gigionne, on Mar 15 2007, 23:06, said: Am reusit! Dupa ce marti m-au dus cu vorba la telefon ca e dosarul pe la juridic, pe la asigurari, pe nu stiu unde, ieri am plecat de la servici si m-am dus pe capul lor. Si am luat-o la rand: departamentul juridic, asigurari, etc. Ce crezi? Toate avizele erau deja date! Au dat-o la intors, cum ca, vezi doamne, devizul de la service a fost innegrit de la fax si nu s-a vazut clar, si ei n-au avut cum sa verifice. Am sunat la service, i-am rugat pe aia sa mai trimita odata devizul, l-au trimis. Din pacate, inspectorul care mi-a facut mie dosarul a fost ieri pe teren si mi-a dat acceptul abia seara cand s-a intors. (Am stat acolo si l-am asteptat pana a venit, ca altfel, iar imi zicea ca mai trebuie cine stie ce minuni de avize...). La ora aia insa, service-ul inchisese de mult. azi merg sa iau masina. Sper sa fie totul in regula ca altfel ii impusc pe toti Succes! Eu tocmai m-am intors de la BCR Asigurari, e de necrezut!! E lipsa de respect si nesimtire din partea angajatilor! Am stat 2 ore la sediul lor pentru accept (de fapt ar fi trebuit sa il trimita pe fax la service), am intrebat daca nu e nevoie ca acesta sa fie stampilat, mi-au spus ca nu, iar cand m-am dus sa ridic masina, cei de la service nu mi-au acceptat "acceptul" celor de la asigurari pe motivul ca nu avea stampila.. Si asta in conditiile in care de 2 saptamani ma plimba de la unul la altul, asa ca ai grija! |
#14
Posted 05 November 2007 - 21:59
bellaclean, on Nov 5 2007, 17:58, said: QUOTE (gigionne @ Mar 15 2007, 23:06) Succes! Eu tocmai m-am intors de la BCR Asigurari, e de necrezut!! E lipsa de respect si nesimtire din partea angajatilor! Am stat 2 ore la sediul lor pentru accept (de fapt ar fi trebuit sa il trimita pe fax la service), am intrebat daca nu e nevoie ca acesta sa fie stampilat, mi-au spus ca nu, iar cand m-am dus sa ridic masina, cei de la service nu mi-au acceptat "acceptul" celor de la asigurari pe motivul ca nu avea stampila.. Si asta in conditiile in care de 2 saptamani ma plimba de la unul la altul, asa ca ai grija! |
#15
Posted 05 November 2007 - 22:38
floraur, on Jun 6 2007, 20:20, said: ... Cand intri in service prima intrebare ce ti se adreseaza se refera clar la compania la care esti asigurat... Daca spui BCR sau Tiriac e OK, dar sa tinem cont ca pretul este semnificativ mai mare la cei din urma, daca spui altceva vezi multa sila pe fata oamenilor....Eu am Tiriac, pentru ca am fost obligat... leasing-ul, dar nu cred ca m-as fi gandit de doua ori la ce trebuie sa aleg. Nu prea cred ceea ce mentionezi aici eu unul am achizitionat o masina de la un dealer care a mentionat ca ar prefera pt. asigurare rca-casco Omniasig, in final totul s-a facut in urma acordului meu. Cum dealerul are si serviceul in care m-as duce in caz de nevoie "sila" nu se confirma. Tiriac nu as fi ales asta e din cale afara de "strangator" deci scump iar unii dintre salariatii lui chiar nu sunt remunerati rezonabil. |
|
#16
Posted 10 November 2007 - 10:23
Gabbiano, on Jul 14 2007, 21:59, said: faptul ca inspectorul de daune de la tiriac galati face pe dracu in patru sa te trimita intr-un service anume. nu am nimic impotriva service-ului respectiv ( este foarte serios si profesional ) dar ma calca pe nervi sa fiu fortat sa fac ceva daca nu sunt obligat prin lege, contract , morala sau bun simt. cu stima E de tinut mine... de curiozitate, pentru cine face loby, cumva pentru Fontal Service? |
#17
Posted 03 December 2007 - 17:20
BCR Asigurari - cel mai prost serviciu de asigurari din Europa.
FARA BCR! anti bcr cu motive bine intemeiate protectia consumatorului am de gand sa fac plangere si sa o tin pana la capat pentru ca de 2 ori am patit acelasi lucru incompetentza totala! nu se merita sa faci asigurare la respectivii... am casco..gasesc masina busita... deschid dosar de dauna o bag in service..o repara cei de la service..nu pot s`o scot pentru ca animalele de la bcr nu au dat accepte de plata.de la service devizul de reparatie trimis de 2 ori si ei zic ca nu il primesc.. il duc personal si apoi dureaza tot asa..dupa ce iese cu panarama si amenintari cu protectia consumatorului..dar acum nu mai au scapare.. SPRE BINELE DVS. NU VA FACETI NIMIC LA BCR ca au cele mai PROASTE SERVICII! mai bine pui cativa euro in plus si stii ca nu stai dupa accepte de plata si sa iti faci nervi degeaba pt niste incompetenti. spun din propria experienta.. nu am inventat nimic.. la telefoane nu raspund..si dupa o jumatate de ora raspund si te muta dupa o linie pe alta ca niste tampiti. |
#18
Posted 03 December 2007 - 21:28
alexandrubozga, on Dec 3 2007, 17:20, said: BCR Asigurari - cel mai prost serviciu de asigurari din Europa. FARA BCR! anti bcr cu motive bine intemeiate protectia consumatorului am de gand sa fac plangere si sa o tin pana la capat pentru ca de 2 ori am patit acelasi lucru incompetentza totala! nu se merita sa faci asigurare la respectivii... am casco..gasesc masina busita... deschid dosar de dauna o bag in service..o repara cei de la service..nu pot s`o scot pentru ca animalele de la bcr nu au dat accepte de plata.de la service devizul de reparatie trimis de 2 ori si ei zic ca nu il primesc.. il duc personal si apoi dureaza tot asa..dupa ce iese cu panarama si amenintari cu protectia consumatorului..dar acum nu mai au scapare.. SPRE BINELE DVS. NU VA FACETI NIMIC LA BCR ca au cele mai PROASTE SERVICII! mai bine pui cativa euro in plus si stii ca nu stai dupa accepte de plata si sa iti faci nervi degeaba pt niste incompetenti. spun din propria experienta.. nu am inventat nimic.. la telefoane nu raspund..si dupa o jumatate de ora raspund si te muta dupa o linie pe alta ca niste tampiti. pi daca-i ameninti cu protectia consumatorului nu se rezolva. pronunta doar CSA -comisia de supravegheri a asigurarilor si sa vezi ce rapid lucreaza (de tinut cont ca in anul 2007 au fost amendati si mustrati 5 directori de societati de asigurari - Directorii sanctionati de CSA sunt Boris Schneider, de la Asirom, Dumitru Ceraceanu, de la Asiban, Bogdan Stan, de la Asitrans, Radu Mustatea, de la Astra-Uniqa si Constantin Toma, de la Omniasig. Salariile top managerilor din asigurari se situeaza intre 5.000 si 15.000 de euro pe luna, potrivit unor surse din piata. CSA nu a comentat aceasta decizie. Astfel de sanctiuni se aplica si in domeniul bancar de catre BNR. ) 60% dintre asiguratori incearca diverse tertipuri si diverse amanari. Daca pronunti cuvantul magic `CSA` si le mai zici ca ai sunat si ai vb cu un anumit domn lupu de acolo ....sa vezi cum alearga ca sobolanii. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users