Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
interceptare ip android

Nota de relație

Cand trebuie sa ii pui botnita un...

Arc iesit din canapea. Ce e de fa...
 SSD-uri in 99% dupa restart - err...

Izolare camera PoE?

Click Sunet Butuc fata

Nu merge internet și touchpad
 Nu am semnal la telefon la casa i...

Aspecte pozitive la partidele si ...

Cost bransare curent ENEL 2024

Tur auto 2024
 Scule parkside x20v

"Compuneri" folosind Roma...

Recomandare AC

Coramet sau Caparol?
 

Probleme BCR Asigurari

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#37
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,491
  • Înscris: 05.08.2002
cu 50 mil iti iei cel mai tare casetofon de masina + sistem de boxe excelent

pe scurt, service-ul ala e de-a dreptul nesimtit
as propune sa mergi catre nivele superioare, ma intreb daca mai marii de la Toyota chiar stiu ca echipeaza masina de 10000 eur cu casetofoane de 2000 eur :D; erau in faliment demult

#38
mutulica_41

mutulica_41

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 11.01.2008
Si eu am ramas blocat! Pur si simplu vad, si nu-mi vine sa cred! eu am un Suzuki swift, si scula din dotare stie si mp 3, cred ca sun la service sa intreb ce valoare are, si cred ca o sa pun o carpa, ceva peste el, cand e in stationare, desi nu poate sa-l scoata, decat daca distruge tot bordul, caz in care cred ca ajung la dauna totala!!!

#39
reaua2002

reaua2002

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 22.02.2008
Fratilor eu am casco la bt si pana acum am fost multumita de cum s-au miscat... singura chestie care ma enerveaza e ca nu asigura casco si pentru vandalism.. Experienta mea proasta a fost cu cei din service de la bdt Ford care demonstreaza o nesimtire de neimaginat.. nu va recomand sa va duceti masina la ei... va imbolnaviti de nervi...

#40
kos_funny

kos_funny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,185
  • Înscris: 11.07.2007
Toate astea se intampla din cauza retelei de service-uri.Au o politica de preturi de monopol.La toti e la fel de scump, iar firmele de asigurari trebuie sa-si onoreze politele.Aici e buba.Stiti cat e ora de manopera la un service cu rezonanta? 100 roni, comparativ cu 30-40 roni la un service de cartier ceva mai bunicel.

Edited by kos_funny, 13 May 2008 - 16:30.


#41
El-Vis

El-Vis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,073
  • Înscris: 24.11.2004
Confirm, BT au fost foarte prompti in 4 cazuri de dauna: o oglinda frecata, 2 bari schimbate si revopsite si un pneu spart. SI au si fost de 2 ori mai ieftini ca Allianz. Si in legatura cu vandalismul, nu declari ca a fost intentionat, asa ai gasit-o in parcare si chiar nu mai au ce zice.

#42
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,050
  • Înscris: 06.04.2007
Acum ce am citit aici de BCR asigurari....nu stiu daca mai fac CASCO la ei...am tot spus ca nu mai citesc pe net despre societatile de asigurari, ca in cele din urma ajungi la concluzia ca nici una nu e buna. :(
De Tiriac nu stiu daca am bani...

#43
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,922
  • Înscris: 25.04.2006
Nu stiu ce firma se grabeste sa plateasca casetofoane de 5000 de lei. Sincer eu sa fiu firma de asigurari la masini gen Toyota unde sunt cativa reprezentanti in toata tara si toti cu preturi astronomice as cere asigurarea atat de mare incat sa nu renteze sa mai faci Casco. E inadmisibil frate sa ceri 50.000.000 lei vechi pe o prastie de cd-player intr-o masina de 12000E. Cu casetofoane de 5000 de lei incepe sa mi se para ieftin ce zicea Basarab ca o bara la Yaris e 6000 de lei. Multi zic ca e problema firmelor de asigurari cum platesc, problema e ca din cauza preturilor nesimtite din service ne vor creste si mai mult primele de asigurare si o sa ajungem ca in afara sa iti faci Casco doar daca ai masina de multe zeci de mii.

#44
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,444
  • Înscris: 08.12.2006
Ce este mai tare e faptul ca marul discordiei, CD-ul ala, se gaseste sh, pe net 170 de euro :P :P  .

#45
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,491
  • Înscris: 05.08.2002
si in service "autorizat" e 1500  :death:
de aici pana la "firma de asigurari" e nesimta e cale lunga

cine ar plati o chestie la un pret de 10 ori mai mare?

stim foarte bine ca si la 170 eur iti iei un excelent cd pt masina din orice magazin, si de marca chiar

#46
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,444
  • Înscris: 08.12.2006
Normal ca aia de la asigurari s-au dat cu curul de pamant cand au vazut ca cei din service cer pe un CD player simplu, No-Name 5200 RON iar chederul de la usa, o bucata de cauciuc belita costa mai mult decat un geam!

P.S: Si ma mai miram cand imi povestea un coleg de munca, ca pentru X5 un far(xenon) costa in jur de 2000 euro...

Edited by closchkutza, 14 May 2008 - 15:16.


#47
Wr3tch

Wr3tch

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.08.2007
este un baiat in fata la bcr asigurari pitesti de 3 zile (4-5-6 iunie) care spune k isi da foc si chestii d`astea .... deoarece nu i`au dat banii dintr`un  accident de acum 6 luni in care nu a fost vinovat si era sa moara. Si`au batut jok de el ... cineva trebuie  sa ia masuri..nr lui de telefon este 0755507668      OCOLITI BCR ASIGURARI

Edited by Wr3tch, 06 June 2008 - 10:43.


#48
andracristi

andracristi

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 05.08.2008

View Postalexandrubozga, on Dec 3 2007, 18:20, said:

BCR Asigurari - cel mai prost serviciu de asigurari din Europa.
:cursing:
FARA BCR! anti bcr cu motive bine intemeiate
protectia consumatorului am de gand sa fac plangere si sa o tin pana la capat pentru ca de 2 ori am patit acelasi lucru
incompetentza totala!
nu se merita sa faci asigurare la respectivii...
am casco..gasesc masina busita... deschid dosar de dauna o bag in service..o repara cei de la service..nu pot s`o scot pentru ca animalele de la bcr nu au dat accepte de plata.de la service devizul de reparatie trimis de 2 ori si ei zic ca nu il primesc..
il duc personal si apoi dureaza tot asa..dupa ce iese cu panarama  si amenintari cu protectia consumatorului..dar acum nu mai au scapare..
SPRE BINELE DVS. NU VA FACETI NIMIC LA BCR ca au cele mai PROASTE SERVICII!
mai bine pui cativa euro in plus si stii ca nu stai dupa accepte de plata si sa iti faci nervi degeaba pt niste incompetenti.
spun din propria experienta.. nu am inventat nimic..
la telefoane nu raspund..si dupa o jumatate de ora raspund si te muta dupa o linie pe alta ca niste tampiti.


ai foarte mare dreptate. nu va faceti, oameni buni, asigurare la bcr pt ca sunt varza rau de tor. nu tu profesionalism, nu tu bun simt, nimic. Am avut trei dosare de dauna la ei, in nici unul nu am fost vinovata, si, de fiecare data, am crezut ca tampesc de nervi. inspectorii sunt atat de nesimtiti si toti iti raspund in sictir, in frunte cu sefii lor. ultima oara, am fost lovita de cineva care avea asigurare la ei. m-am dus, am deschis dosar de dauna, (i-am explicat inspectorului ca s-a spart si radiatorul de apa in urma accidentului iar el a zis ca la service vor vedea defectiunea si vor face un proces verbal suplimentar) am bagat masina in service si am asteptat....2 saptamani. ma suna cei de la service sa-mi spuna ca au gasit niste elemente suplimentare (radiatorul de apa!!!) si cda au trimis acceptul la bcr de mai bine de o saptamana si nu au primit nimic inapoi. sun la bcr cu frumosul, dragalasa, le explic situatia si mi se zice ca inspactorul care se ocupa de dosarul meu nu e la servici, sa revin a doua zi. si am revenit vreo 3 zile la rand, dupa care, nervoasa foc, m-am dus la ei in calea vitan (eu locuind in dr. taberei) si, vorbesc pana la urma cu individul care, foarte mirat, ma intreaba de ce ma grabesc asa!!!! dar chiar asa!!! oare dc ma grabeam ca doar stateam fara masina de aproape 3 saptamani....pana la urma, trimite stimatul domn un accept catre service dar despre radiator....cica e din alt eveniment. care eveniment??? numai ei stiu. e drept ca acu vreo 4e luni am mai avut un incident minor in care doar s-a zgariat sigla masinii si nimic mai mult. cei de la service ma cheama si imi zic ca se vede clar ca acest radiator s-a spart in urma acestui accident. vorbesc iar la telefon cu ei si imi zic ca nu se poate face nimic pt ca, din nou (!!!!), dl. inspector nu e la servici. cer sa vorbesc cu un superior (asta dupa alte zile in care am sunat de mi-au iesit ochii din cap), care, imi raspunde in cel mai mare sictir pe care l-am auzit vreodata, si imi zice ca ei nu inlocuiesc acel radiator ca e din alt accident. il intreb respectuos (desi nu mai puteam) unde as putea sa depun o plangere sau sa fac ceva pt ca eu consider ca nu e normal ceea ce fac ei. imi zice ca unde vreau eu si inchide telefonul in nas. poftim cultura la superiori!!! ce sa mai ceri de la inspectori??? am mers la CASCO (Allianz Tiriac) si le-am explicat situatia iar acestia ma ajuta sa termin o data cu masina si sa o iau ca sta de mai bine de o luna din cauza nesimtitilor de la bcr. mi-a ajuns pana peste cap si recomand cu cea mai mare caldura Alliantz-ul pt ca sunt niste oameni de nota 10 (inclusiv secretarele), si te ajuta oricare ar fi problema. asa ca.....va las sa va ganditi la pataniile altora si sa va ganditi de 2 ori inainte sa alegeti unde faceti asigurarea.

#49
LC_TM

LC_TM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 02.10.2007
Ceea ce spui tu se intampla si in tarile cu apa calda ;).
  Am avut un accident in Germania,s-a facut constatarea si tot ce trebuia. Mai aveam unele intrebari,le-am adresat si bineinteles ca nimeni nu mi-a raspuns,am depus plangere pe site-ul lor,aceeasi chestie. Am vorbit cu oamenii din service si am rezolvat masina,plata au efectuat-o abia dupa vreo 2 luni dupa ce masina mea a fost rezolvata.
  Deci nu ma mira nici ceea ce se intampla in Romania,daca si in alte tari se intampla la fel.
  Mai era un caz cand au trimis omul sa constate dauna si au platit 1000 euro despagubire unui neamt,dar evident ca au uitat sa specifice ca sunt 1000 euro fara tva,asa ca omul s-a trezit ca trebuie sa plateasca din buzunar tva-ul care abia apoi urma sa il recupereze de la stat,care la randul lui il recupereaza de la asigurator. Deci marsaviile se tin lant peste tot.

Edited by LC_TM, 06 August 2008 - 15:50.


#50
kos_funny

kos_funny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,185
  • Înscris: 11.07.2007
Ce vad eu aici , e faptul ca multi dintre voi nu stiu ce inseamna DESPAGUBIREA!  Ce va vaitati ca intarzie acceptele de plata?Nu e logic ca atunci cand cineva iti cere niste bani trebuie sa stai sa verifici in ce temei iti cere acei bani, sa verifice daca s-a respectat contractul, sa verifice devizul, etc. Pe dosarul de dauna trebuie sa isi arunce ochii si sa semneze mai multe persoane din diferite departamente.Abia dupa aceea inspectorul de daune poate da acceptul de plata.Multi care au avarii minore, deschid azi dosarul, tot azi baga masina in service si maine service-ul cere acceptul de plata! In cazul asta sigur nu il veti primi imediat.E posibil ca dosarul nici sa nu fie inca introdus in baza de date informatizata.Dupa aceea trebuie sa astepte confirmarea politei de catre centrala, apoi sa ia avizul juridic, sa se verifice pozele de la inspectia de risc, sa se analizeze devizul, abia apoi sa se dea acceptul de plata!
SFAT: Daca aveti avarii minore, pe care service-ul le rezolva intr-o zi, doua, nu duceti masina in sevice imediat dupa ce ati deschis dosarul pt ca sigur veti ramane cu ea blocata in service cateva zile.Bineinteles ca va puteti achita voi factura si apoi veti duce devizul,factura, dovada de plata si cererea de despagubire la firma de asigurari urmand ca banii sa ii recuperati in termenul prevazut in contract.
De aceasta situatie se lovesc cel mai des cei cu parbrize, geamuri, lunete sparte si cei cu oglinzi furate.Nu prea poti sa stai cu masina asa si e logic sa o bagi imediat in service.In cazul asta cel mai bine e sa platiti voi lucrarea fara sa mai asteptati acceptul de plata, daca va grabiti si aveti nevoie de masina.

Deci, retineti:  DESPAGUBIREA nu inseamna DECONTARE DIRECTA IMEDIATA.
Aduceti-va aminte ca acum ceva ani, nici o firma nu oferea decontare directa.Deschideai dosarul, iti reparai masina pe banii tai apoi ii recuperai de la asigurari.
Prin decontarea directa cu serviceul, firma de asigurari doar inceraca sa intinda o mana de ajutor clientilor, nicidecum nu isi asuma o obligatie!
Dvs, va puteti debloca oricand masina din service, achitand factura!

CITITI CU ATENTIE TOATE RANDURILE DIN POLITA, TOATE DREPTURILE SI OBLIGATIILE AMBELOR PARTI, CAZURILE DE EXCLUDERE, ETC INAINTE SA VA VAICARITI SI SA ADUCETI ACUZE.
Sa nu credeti ca ma erijez in avocatul firmelor de asigurari, fac si ele destule gafe, au si ele angajati incompetenti, asa cum sunt si o gramada de asigurati care fac manevre, inscenari etc, fraudand societatile de asigurari!

Edited by kos_funny, 16 August 2008 - 07:51.


#51
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,491
  • Înscris: 05.08.2002
[code]Deci, retineti: DESPAGUBIREA nu inseamna DECONTARE DIRECTA IMEDIATA.
Aduceti-va aminte ca acum ceva ani, nici o firma nu oferea decontare directa.Deschideai dosarul, iti reparai masina pe banii tai apoi ii recuperai de la asigurari.
Prin decontarea directa cu serviceul, firma de asigurari doar inceraca sa intinda o mana de ajutor clientilor, nicidecum nu isi asuma o obligatie!
Dvs, va puteti debloca oricand masina din service, achitand factura![code]

pe scurt, fa credit ca sa platesti factura
cati au 2000-3000 eur cash ca sa achite asa instant factura? daca ar avea banii astia oricand la dispozitie, sunt convins ca multi nu si-ar mai face asigurare casco; isi fac tocmai ca nu au banii astia de achitat pentru o reparatie scumpa

#52
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postkos_funny, on Aug 16 2008, 08:47, said:

Deci, retineti: DESPAGUBIREA nu inseamna DECONTARE DIRECTA IMEDIATA.
Prin decontarea directa cu serviceul, firma de asigurari doar inceraca sa intinda o mana de ajutor clientilor, nicidecum nu isi asuma o obligatie!Aduceti-va aminte ca acum ceva ani, nici o firma nu oferea decontare directa.Deschideai dosarul, iti reparai masina pe banii tai apoi ii recuperai de la asigurari.
Dvs, va puteti debloca oricand masina din service, achitand factura!

CITITI CU ATENTIE TOATE RANDURILE DIN POLITA, TOATE DREPTURILE SI OBLIGATIILE AMBELOR PARTI, CAZURILE DE EXCLUDERE, ETC INAINTE SA VA VAICARITI SI SA ADUCETI ACUZE.
Sa nu credeti ca ma erijez in avocatul firmelor de asigurari, fac si ele destule gafe, au si ele angajati incompetenti, asa cum sunt si o gramada de asigurati care fac manevre, inscenari etc, fraudand societatile de asigurari!

de acord 95% cu ce spui in postul acesta.....inafara faptului ca nu stiu la cati ani te referi....pentru ca in 2000 de exemplu cand mi-am facut prima polita casco, 50% dintre asiguratori aveau decontare directa.

Quote

cati au 2000-3000 eur cash ca sa achite asa instant factura? daca ar avea banii astia oricand la dispozitie, sunt convins ca multi nu si-ar mai face asigurare casco; isi fac tocmai ca nu au banii astia de achitat pentru o reparatie scumpa

nop problema este cati au capu pe umeri cand semneaza o polita de casco. Chiar de curand vorbeam cu cineva care si-a facut casco la Credit Europe Bank.....si intreb au decontare directa cu service-ul unde vrei sa-ti repari masina. La care omu nu stia despre ce vorbesc.Dupa ce i-am explicat , se roaga sa nu aiba vreo o dauna de 5000 E pana la sf contractului

Legat de BCR asigurari , nu stiu cum e in alte orase dar in Buzau se lucreaza foarte prompt cu clientii. Unchi-miu a avut 4 daune in 1 an si pe toate le-au rezolvat fara nicio problema , iar un prieten a avut dauna totala la un BMW seria3 din 2004 si i-au dat banii dupa 2 luni (timp in care au analizat daca e dauna totala sau nu )

Legat de service-uri : ma duc sa intreb cat ar costa reparatia unui papuc + programare ....le explicitez daunele si ma intreaba : asigurare sau platiti dumneavoastra?! Le-am zis ca e posibil sa fie si pe asigurare sau sa si platesc eu ...nu stiu sigur circumstantele accidentului. La care oamenii au inceput sa balbaiasca si au zis ca nu imi pot da un pret daca nu stiu cum vreau sa platesc.....adica mai pe pe inteles au DOUA PRETURI ....sau poate chiar mai multe. De aici si problemele legate de asigurari.....pt ca numarul daunelor au crescut asiguratorii nu-si mai permit sa plateasca facturi umflate din burta, in plus multi s-au invatat la daune totale pentru o aripa strambata...si pana se rezolva disputa asigurari-service-jmecherasi...cine pierde , pierde clientul corect .....(de aceea s-a si ajuns peste tot sa se creada ca defapt nicio firma nu mai plateste daune sau ca vor sa te insele)

Edited by cosmin_miu, 18 August 2008 - 10:48.


#53
melcu79

melcu79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 22.03.2006
Faza cu doua preturi, unul pentru persoane fizice si unul pentru asigurari  e demult (si mie mi au spus-o in fata , dar nu aveam chef de halamai cu ei).
Plus ca daca esti persoana fizica (dai banul jos) masina se face mult mai repede.
Si nu din "respect pentru client"

#54
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,444
  • Înscris: 08.12.2006
Nu vi se pare normal ca din moment ce au un contract cu o societate de asigurari, pe sistemul: "noi va trimitem clienti dintre cei asigurati la noi sau care beneficiaza de o polita de asigurare la noi", pretul cu care este taxata societatea de asigurari sa fie mai mic?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate