Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s
 Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...
 BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale
 Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier
 

Nesimtire Cosmote

- - - - -
  • Please log in to reply
153 replies to this topic

#19
find2distroy

find2distroy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 27.11.2006
Nu pot sa nu ma amuz la cateva aberatii de pe aici ... la un moment dt zicea cineva ca clientu treb informat corect..bine etc....Nu vrei si scrisoare acasa? Sau sa vina agent d evanzari la usa? ie mi se pare destul de concis sms-ul...Si la loto spune ca poti catiga 1.000.000 $ ...Acum ce facem? Dam in judecata loto ca nu am castigat noi milionul ?
Apoi cretinitatea precum ca trebuia sa treaca automat de la 2000 la 300 .... Uite am un prieten care a sunat al rc, avea 2000 ..(asta era acu cateva luni) , si a intrebat cum poate face sa nu i se retraga credit pt 2000 cat timp e plecat in roaming..pt ca nua re rost sa i se actieze ceva daca nu are ce face cu minutele...
Poate sunt mai ciudat, dar in momentul in care prrimesti un sms de informare, daca ai neclaritati ai la dispozitie : 200,300,2000,1244,1234,0214041234,0214041244,0766121234,0766121244
Iata cate numere ai la dispoziite si culmea, ca daca suni de pe prepay sunt TOATE moka..netaxabile...deci...cine a vorbit creditul si apoi vrea activari pe moka...poate sa isi ia gandul ca negocieri din`astea nu se pot face...
Consider ca e obligatia mea, ca siconsumator sa ma informez asupra produselor ce le utilizez, cu atat mai mult cu cat e un prepay si nu am un contract semnat ca sa vad stipulat negru pe alb....
Astept acum reactiile si cutitele in spate ...
aporpo..are cineva vreo inregistrare d ela RC de mai demut cu ceva legat de eo2000 ca ar fi valabila pana in aprilie?Pt ca aici e prima oara cand aud asa ceva avand in vedere faptul ca TOTI am stiut d ela bun inceput ca e valabila MAXIM 12 luni...

#20
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003

View Postfind2distroy, on Mar 5 2007, 00:41, said:

daca ai neclaritati ai la dispozitie : 200,300,2000,1244,1234,0214041234,0214041244,0766121234,0766121244
Iata cate numere ai la dispoziite si culmea, ca daca suni de pe prepay sunt TOATE moka..netaxabile...

0214041234,0214041244,0766121234,0766121244 SE TAXEAZA NORMAL! NU MAI DEZINFORMA!
Pe site scrie fff clar: "Sunaþi la 1234 (gratuit) de pe telefonul mobil COSMOTE sau la (021)404.1234 sau 0766.12.1234 din România ºi +4021.404.1234 sau +40766.12.1234 din afara României".


#21
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 24.12.2005

View Postfind2distroy, on Mar 5 2007, 00:41, said:

Nu pot sa nu ma amuz la cateva aberatii de pe aici ... la un moment dt zicea cineva ca clientu treb informat corect..bine etc....Nu vrei si scrisoare acasa? Sau sa vina agent d evanzari la usa? ie mi se pare destul de concis sms-ul...Si la loto spune ca poti catiga 1.000.000 $ ...Acum ce facem? Dam in judecata loto ca nu am castigat noi milionul ?
Apoi cretinitatea precum ca trebuia sa treaca automat de la 2000 la 300 .... Uite am un prieten care a sunat al rc, avea 2000 ..(asta era acu cateva luni) , si a intrebat cum poate face sa nu i se retraga credit pt 2000 cat timp e plecat in roaming..pt ca nua re rost sa i se actieze ceva daca nu are ce face cu minutele...
..................
Pt ca aici e prima oara cand aud asa ceva avand in vedere faptul ca TOTI am stiut d ela bun inceput ca e valabila MAXIM 12 luni...
Pentru tine sunt aberaþii dar în sms-ul meu scrie clar: " Opþiunea va fi reînnoitã automat în fiecare lunã pânã la 30.04.2007 inclusiv dacã ai 3 Euro credit la data reînnoirii. Pentru dezactivarea opþiunii sunã la 1234." ªi nu cred cã sunt singurul în situaþia asta. Dar se merge pe principiul pe care indirect îl susþii ºi tu: ai avut 2000 de minute la un preþ de nimic, acum ai 300 minute+ 300 sms tot aºa, de ce mai comentezi?

#22
puiulnoptii

puiulnoptii

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,137
  • Înscris: 06.01.2006
Faza cu "beneficiezi automat" e ambigua pentru clienti, pe asta a si mizat Cosmote-ul, sa mai smulga niste bani oropsiti, pusi la dos pentru lunile negre :). Sa ne povesteasca Cosmote-ul cum poti benfecia neautomat :), ca automat, trebuie sa dai telefoane, sa-ti activezi serviciul singur.

Edited by puiulnoptii, 05 March 2007 - 01:37.


#23
Lucky44

Lucky44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 260
  • Înscris: 01.05.2006

View Postfind2distroy, on Mar 5 2007, 00:41, said:

Nu pot sa nu ma amuz la cateva aberatii de pe aici ... la un moment dt zicea cineva ca clientu treb informat corect..bine etc....Nu vrei si scrisoare acasa? Sau sa vina agent d evanzari la usa? ie mi se pare destul de concis sms-ul...Si la loto spune ca poti catiga 1.000.000 $ ...Acum ce facem? Dam in judecata loto ca nu am castigat noi milionul ?
Apoi cretinitatea precum ca trebuia sa treaca automat de la 2000 la 300 .... Uite am un prieten care a sunat al rc, avea 2000 ..(asta era acu cateva luni) , si a intrebat cum poate face sa nu i se retraga credit pt 2000 cat timp e plecat in roaming..pt ca nua re rost sa i se actieze ceva daca nu are ce face cu minutele...
Poate sunt mai ciudat, dar in momentul in care prrimesti un sms de informare, daca ai neclaritati ai la dispozitie : 200,300,2000,1244,1234,0214041234,0214041244,0766121234,0766121244
Iata cate numere ai la dispoziite si culmea, ca daca suni de pe prepay sunt TOATE moka..netaxabile...deci...cine a vorbit creditul si apoi vrea activari pe moka...poate sa isi ia gandul ca negocieri din`astea nu se pot face...
Consider ca e obligatia mea, ca siconsumator sa ma informez asupra produselor ce le utilizez, cu atat mai mult cu cat e un prepay si nu am un contract semnat ca sa vad stipulat negru pe alb....
Astept acum reactiile si cutitele in spate ...
aporpo..are cineva vreo inregistrare d ela RC de mai demut cu ceva legat de eo2000 ca ar fi valabila pana in aprilie?Pt ca aici e prima oara cand aud asa ceva avand in vedere faptul ca TOTI am stiut d ela bun inceput ca e valabila MAXIM 12 luni...

poti != vei

#24
rafoda4455

rafoda4455

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 04.03.2007
Cosmote are clientii pe care ii merita , clienti pe care i-a adus in urma ofertei 2000, saracii pamantului care urla ca distrusii ca au conumat 5-10 euro la tariful normal ...


Domnilor , v-a mancat Cosmote banii sau voi ati vorbit creditul ala ?

#25
bufny

bufny

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 347
  • Înscris: 19.12.2005
SMS-ul primit a fost gandit si sa informeze asupra noii oferte dar si intentionat ambiguu. Desi mi se pare normal ca o noua optiune sa nu fie activata automat, mi se pare imoral modul in care a fost anuntata care a lasat de inteles ca se va activa in continuare automat.

View Postrafoda4455, on Mar 5 2007, 02:37, said:

Cosmote are clientii pe care ii merita , clienti pe care i-a adus in urma ofertei 2000, saracii pamantului care urla ca distrusii ca au conumat 5-10 euro la tariful normal ...
Domnilor , v-a mancat Cosmote banii sau voi ati vorbit creditul ala ?

Sa stii ca poate in unele cazuri nu e vorba de bani ci e vorba de principii. Daca trebuie si sa iti explic de importanta respectarii unui principiu, atunci te rog ignora-mi postul. Vorbim de principiul de a fi informat corect si nu pe langa sau cu ambiguitati. Sau sa-ti explic altfel: in seara asta, intrand cu prietana la orele 20 intr-o cofetarie mi s-a spus pe un tot mai mult sau mai putin politicos ca nu se mai serveste, desi pe usa scria explicit ca e deschis pana la orele 23. Eram gata sa explodez, daca nu eram tras de maneca afara. Crezi ca eram suparat ca nu am mancat prajitura?

Edited by bufny, 05 March 2007 - 03:18.


#26
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

View Postrafoda4455, on Mar 4 2007, 23:17, said:

Daca clientul este redus ... nu va pricepe niciodata .  Unii nici nu "stie sa citeste" semeseurili .

Si nici nu incape o pagina cu instructiuni intr-un sms de 160 caractere .
Exista relatii clienti .


Exista sms-uri si mai lungi, care sunt trimise in mai multe sms-uri consecutive.
Din punct de vedere strict legal, Cosmote este in culpa. Toate discutiile despre IQ si altceva sunt aberante, din moment ce textul mesajului este neclar.

#27
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

View Postbufny, on Mar 5 2007, 03:17, said:

SMS-ul primit a fost gandit si sa informeze asupra noii oferte dar si intentionat ambiguu. Desi mi se pare normal ca o noua optiune sa nu fie activata automat, mi se pare imoral modul in care a fost anuntata care a lasat de inteles ca se va activa in continuare automat.
Sa stii ca poate in unele cazuri nu e vorba de bani ci e vorba de principii. Daca trebuie si sa iti explic de importanta respectarii unui principiu, atunci te rog ignora-mi postul. Vorbim de principiul de a fi informat corect si nu pe langa sau cu ambiguitati. Sau sa-ti explic altfel: in seara asta, intrand cu prietana la orele 20 intr-o cofetarie mi s-a spus pe un tot mai mult sau mai putin politicos ca nu se mai serveste, desi pe usa scria explicit ca e deschis pana la orele 23. Eram gata sa explodez, daca nu eram tras de maneca afara. Crezi ca eram suparat ca nu am mancat prajitura?

Nu-ti face probleme, ca nu vor intelege. Pe asta si mizeaza agentii economici: pe faptul ca romanul considera comportamentul asta fiind unul normal. Daca iti mai vin unii care iti vorbesc si gen  "WOW, ce tare sunt in IQ daca m-am prins ca nu se activeaza automat", nu mai ai argumente.
Revin prin a spune ca nu toti oamenii sunt obisnuinti cu minciunile marketingului modern. Pot sa vina toti desteptii de pe chat sa imi spuna mie ca e vina celui care a vorbit si va spun ca nu este asa. Daca exista o reclama din asta la TV, cu acelasi mesaj, aceasta era automat interzisa, fiind acuzata de publicitate inselatoare.
Asa ca sa nu mai dam vina pe consumator. Este vina operatorului pentru ca a fost defectuos in informare si cred ca a facut-o si voit. Daca spuneau in continuarea mesajului: "informatii la 1234" atunci omul se prindea ca nu se activeaza automat. Insa ei nu au spus nimic, nici ca trebuie sa suni, nici unde, ci pur si simplu se subintelegea ca este automat.

Edited by PORTOCAL, 05 March 2007 - 07:14.


#28
horia.popescu

horia.popescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 21.06.2005
Nu va mai pierdeti timpul. Unii nu inteleg sau, parerea mea, se fac ca nu inteleg. De ce? Pot exista multe motive, dar chiar nu mai am chef sa le expun aici. Celor care sustin ca e normal ceea ce a facut cosmote... va doresc sa pierdeti si voi, in moduri asemanatoare, cat mai multi bani. Ca aveti de unde, nu? Nu sunteti sarantoci, ca altii care se plang pe aici. Si puneti mana de la mana si ridicati si o mare statuie pentru cosmote.. o catedrala, ceva.. Dupa ce OTE a furat cu nesimtire prin Romtelecom ani si ani de zile, cred ca poate sa faca si telefonie mobila gratuita si tot le raman bani. Si voi va extaziati ca va dau 2000 de minute in retea.. sau 300.. si considerati ca au revolutionat telefonia mobila... LOL!

Edited by horia.popescu, 05 March 2007 - 07:31.


#29
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

View Posthoria.popescu, on Mar 5 2007, 07:30, said:

Nu va mai pierdeti timpul. Unii nu inteleg sau, parerea mea, se fac ca nu inteleg. De ce? Pot exista multe motive, dar chiar nu mai am chef sa le expun aici. Celor care sustin ca e normal ceea ce a facut cosmote... va doresc sa pierdeti si voi, in moduri asemanatoare, cat mai multi bani. Ca aveti de unde, nu? Nu sunteti sarantoci, ca altii care se plang pe aici. Si puneti mana de la mana si ridicati si o mare statuie pentru cosmote.. o catedrala, ceva.. Dupa ce OTE a furat cu nesimtire prin Romtelecom ani si ani de zile, cred ca poate sa faca si telefonie mobila gratuita si tot le raman bani. Si voi va extaziati ca va dau 2000 de minute in retea.. sau 300.. si considerati ca au revolutionat telefonia mobila... LOL!

Cred ca pe undeva acest anunt incalca si ordonanta 99/2000, insa nu sunt sigur acum si nici nu am timp sa ma uit.

#30
bulangiul

bulangiul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,033
  • Înscris: 24.10.2006

View PostPORTOCAL, on Mar 4 2007, 22:13, said:

Erau super ieftine, insa nu gratis.
Si, aia cu 2000 de minute au fost cei mai fideli clienti ai lor.


esti roman deci e normal sa vrei gratis si sa comentezi cand iti da cineva minutul cu 0.15 centi in retea....iar partea cu cei mai fideli clienti....te inseli....sunt cei cu abonamente cu 500 minute care au avut deja 2000 de minute la cartela.....

#31
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

View Postbulangiul, on Mar 5 2007, 09:42, said:

esti roman deci e normal sa vrei gratis si sa comentezi cand iti da cineva minutul cu 0.15 centi in retea....iar partea cu cei mai fideli clienti....te inseli....sunt cei cu abonamente cu 500 minute care au avut deja 2000 de minute la cartela.....

Deci eu tot nu vad legatura. Aberezi baiete.
Toata lumea vorbeste de principiu si tu ma iei cu "esti roman, deci vrei ceva gratis...". Mergi si canta la alte porti, ca deja esti rupt de realitate.

Edited by PORTOCAL, 05 March 2007 - 09:47.


#32
bulangiul

bulangiul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,033
  • Înscris: 24.10.2006

View PostPORTOCAL, on Mar 5 2007, 07:06, said:

Exista sms-uri si mai lungi, care sunt trimise in mai multe sms-uri consecutive.
Din punct de vedere strict legal, Cosmote este in culpa. Toate discutiile despre IQ si altceva sunt aberante, din moment ce textul mesajului este neclar.

cand primesti un sms si nu ti-a dat toate informatiile....suni un prieten, intrebi un vecin, te duci la un magazin internity sau germanos sau mai exista si google si chiar www.cosmote.ro....e chiar atat de greu....si daca citeai pe aici pe forum gaseai ce trebuie facut.....nu sa urlii ca sms-ul era prost formulat

#33
bulangiul

bulangiul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,033
  • Înscris: 24.10.2006

View PostPORTOCAL, on Mar 5 2007, 09:05, said:

Cred ca pe undeva acest anunt incalca si ordonanta 99/2000, insa nu sunt sigur acum si nici nu am timp sa ma uit.

cauta in monitorul oficial si multa bafta....da-i in judecata daca te tine....

#34
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003

View Postrafoda4455, on Mar 5 2007, 02:37, said:

Cosmote are clientii pe care ii merita, clienti pe care i-a adus in urma ofertei 2000, saracii pamantului care urla ca distrusii ca au conumat 5-10 euro la tariful normal

:D S-o crezi tu asta! Multi n-au aflat de oferta cu 2000 de minute decat dupa ce s-a terminat. Cei care au profitat de extroptiunea 2000 au fost tinerii si persoanele cu venituri peste medie, care isi mai permit un telefon Vodafone/Orange/Zapp pe langa serviciile Cosmote. Daca aprecierile tale sunt de natura calomnioasa vizavi de partenerii de discutie, atunci incalci Regulamentul forumului...

Edited by Allex, 05 March 2007 - 10:17.


#35
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

View Postbulangiul, on Mar 5 2007, 09:49, said:

cauta in monitorul oficial si multa bafta....da-i in judecata daca te tine....

Mda, iar te dai "dashtept"? Se poate face reclamatia la ANPC, etc.
Anunturile promotionale trebuie sa includa anumite informatii obligatorii. Adica: regulamentul, perioada promotiei, etc. Nu mai tin minte exact textul ordonantei 99, insa sigur este ceva.
Nu ma intereseaza sa ii dau in judecata pentru ca am lucruri mai bune de facut.
Revin prin a spune ca anuntul poate fi incadrat la categoria publicitate inselatoare.
Conform Codului de Practica in Publicitate al RAC (Consiliul Roman pentru Publicitate) unde Cosmote este membru:

Art. 2 - Corectitudinea in publicitate
2.1 - Publicitatea trebuie sa fie onesta, adevarata si corecta. Trebuie sa evite orice element care ar fi in masura sa o discrediteze.
2.2 - Publicitatea nu trebuie sa exploateze credulitatea, lipsa de experienta sau lipsa de cunostinte a consumatorilor.
2.3 - Designul si prezentarea publicitatii trebuie sa permita sa fie clar si usor inteleasa. Cand sunt folosite note de subsol, acestea trebuie sa fie evidente, sa aiba o marime suficienta, sa fie usor lizibile.
2.4 - Publicitatea trebuie sa evite orice afirmatie sau reprezentare care ar putea insela consumatorii, chiar si prin omisiune, ambiguitate ori exagerare, in special in ceea ce priveste caracteristicile sau efectele unui produs, ale pretului acestuia, ale oricarei oferte gratuite, ale conditiilor de vanzare, ale distributiei, ale identitatii persoanelor prezentate, ale premiilor sau castigurilor.

2.5 - Publicitatea nu trebuie sa fie mascata sau subliminala.
2.6 - Subiectii publicitatii trebuie sa se asigure ca mesajele publicitare sunt concepute si prezentate astfel incat sa poata fi recunoscute ca atare.

Anuntul ala era publicitate.

#36
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

View Postbulangiul, on Mar 5 2007, 09:48, said:

cand primesti un sms si nu ti-a dat toate informatiile....suni un prieten, intrebi un vecin, te duci la un magazin internity sau germanos sau mai exista si google si chiar www.cosmote.ro....e chiar atat de greu....si daca citeai pe aici pe forum gaseai ce trebuie facut.....nu sa urlii ca sms-ul era prost formulat

Ba urlu, desteptule, ca era obligatia lui sa ma INFORMEZE CORECT!
E chiar atat de greu, da! Din moment ce exista un cadru legalmente reglementat, tot ce trebuia sa faca Cosmote era sa il respecte.
Nu exista nici o lege care sa spuna ca trebuie sa sun un prieten...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate