Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k
 Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...
 Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro
 Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...
 

Nesimtire Cosmote

- - - - -
  • Please log in to reply
153 replies to this topic

#1
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006
Am primit un mesaj de la Cosmote: Multumim ca ai participat la revolutia celor 2000 de minute! In martie vei beneficia de o noua oferta: 300 de minute si 300 de smsuri in retea cu 3 uro/luna pentru 1 an". Mesajul nu da alte indicatii.  Din mesaj reiese ca beneficiezi automat de noua optiune, din moment ce nu se spune ce trebuie sa faci, unde sa suni, sa trimiti sms pentru a beneficia de aceasta.
Matusa mea m-a sunat furioasa pe fix, ca nu mai are credit pe cosmote. Au dezactivat optiunea 2000, insa nu au activat optiunea 300, dar nici nu au spus ca nu este activata. Matusea mea, care mai avea 5 euro pe cartela, i-a consumat fara sa stie ce se intampla.
Este rusinos ce face COSMORTE. Puteau sa spuna mai multe, gen: pentru activare trimiteti un sms la nr 300, asa cum trebuie facut...

#2
rafoda4455

rafoda4455

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 04.03.2007

 PORTOCAL, on Mar 4 2007, 20:52, said:

Din mesaj reiese ca beneficiezi automat de noua optiune,

Asta e o aberatie imensa . Cosmote nu are dreptul de a activa extraoptiuni fara dorinta clientului ... multe persoane probabil ca nu vor sa treaca la noua optiune .

Unii se pare ca nici un sms de activare nu pot trimite ... au nevoie de baby sitter .

Ruda ta trebuia sa stie ca ii expira extraoptiunea si ca va avea un tarif normal .

Multi ametiti care s-au obisnuit sa vorbeasca la mobil fara sa verifice cate minute mai au si data de expirare a minutelor ... se vor pacali in felul asta ...  :P

Edited by rafoda4455, 04 March 2007 - 21:05.


#3
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

 rafoda4455, on Mar 4 2007, 20:57, said:

Asta e o aberatie imensa . Cosmote nu are dreptul de a activa extraoptiuni fara dorinta clientului ... multe persoane probabil ca nu vor sa treaca la noua optiune .

Unii se pare ca nici un sms de activare nu pot trimite ... au nevoie de baby sitter .
Ruda ta trebuia sa stie ca ii expira extraoptiunea si ca va avea un tarif normal .

Ma lasi, de ce nu au spus cum se activeaza noua optiune?
Faceau economie de caractere? Oamenii astia nu sunt trecuti prin experientele marketingului modern.
DIN MARTIE VEI BENEFICIA DE O NOUA OPTIUNE! Ce intelegi tu de aici? Nu se spune "din martie POTI beneficia".
In orice lege/contract se face si o interpretare gramaticala. De aici reiese ca se activeaza AUTOMAT.
Ei au avut o exprimare NEPERMIS DE AMBIGUA!
"Multi ametiti". ..Esti frustrat baiatule, lasa-ne... Cumva nu ai avut parte de extraoptiune?
Este prima data cand am vazut un astfel de mesaj atat de ambiguu.
De ce nu puteau spune ca activarea se face la nr. 300? Sau ca POTI nu VEI beneficia????????????????????

Edited by PORTOCAL, 04 March 2007 - 21:10.


#4
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 24.12.2005
Deºi am scris ºi în topicul mare despre Cosmote,scriu ºi aici. Eu am pãþit-o altfel: am primit un mesaj de la ei, cã am opþiunea activã pânã la 30.04, ca sã constat cã a dispãrut acum, de când cu trecerea la cea cu 300...Constatare fãcutã dupã ce am consumat credit, evident.. Asta e, tipic Cosmote, aº zice... :death:

#5
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

 asul, on Mar 4 2007, 22:04, said:

Deºi am scris ºi în topicul mare despre Cosmote,scriu ºi aici. Eu am pãþit-o altfel: am primit un mesaj de la ei, cã am opþiunea activã pânã la 30.04, ca sã constat cã a dispãrut acum, de când cu trecerea la cea cu 300...Constatare fãcutã dupã ce am consumat credit, evident.. Asta e, tipic Cosmote, aº zice... :death:

Cred ca au mari probleme la nivel de client service. In plus, sunt sigur ca aceasta situatie le cam convine lor.

#6
cutler

cutler

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,194
  • Înscris: 09.09.2003
deci s-a terminat cu oferta 2000 de minute gratis :)

#7
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

 cutler, on Mar 4 2007, 22:12, said:

deci s-a terminat cu oferta 2000 de minute gratis :)

Erau super ieftine, insa nu gratis.
Si, aia cu 2000 de minute au fost cei mai fideli clienti ai lor.

#8
nepot

nepot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,131
  • Înscris: 15.03.2005
Portocal - cred ca exagerezi.
Si eu am avut 2000 de minute, am primit acelasi sms, dar eu am inteles ca pot avea, daca vreau, cele 300 min si 300 de sms-uri. Am stat pe ganduri si am activat extraoptiunea. Cum se face ca eu am inteles ca nu trece automat din 2000 in 300?
Imi pare rau pt matusa ta, dar daca activau ei automat optiunea de 300 de min, ii deranjau pe altii, care n-o vroiau, nu mai postai tu, dar postau alti 10 oameni suparati ca le-a luat cosmote 3 euro desi ei nu vroiau.

#9
eb2e2

eb2e2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,667
  • Înscris: 16.05.2003
@Porocal...si eu am avut 200 si am primit mesajul...am sunat la 1234 ..si mi-au spus ca beneficiez de acesta extraoptiune..daca doresc ( oferta standard la cartele era 200 min si 200 sms ) ...deci optiunea 300 min si 300 sms era special pentru fostii revolutionari 200
de la 1234 mi-au spus sa trimit un sms la 300 fara text ....e deja activata acum
nici makar nu mi-a trecut prin cap ca se poate activa o extraoptiune care cost 3 euro fara ca eu sa-mi dau acordul....normal ca trebuia cerut
...eu zic ca exagerezi......mult prea mult.. :)

#10
cmidp

cmidp

    medicine for the brain

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,078
  • Înscris: 02.03.2003

 nepot, on Mar 4 2007, 22:29, said:

Portocal - cred ca exagerezi.
Si eu am avut 2000 de minute, am primit acelasi sms, dar eu am inteles ca pot avea, daca vreau, cele 300 min si 300 de sms-uri. Am stat pe ganduri si am activat extraoptiunea. Cum se face ca eu am inteles ca nu trece automat din 2000 in 300?
Imi pare rau pt matusa ta, dar daca activau ei automat optiunea de 300 de min, ii deranjau pe altii, care n-o vroiau, nu mai postai tu, dar postau alti 10 oameni suparati ca le-a luat cosmote 3 euro desi ei nu vroiau.

IQ-ul a facut diferenta.

Si cu MMS-ul a fost la fel, trebuie sa suni la 1234 ca sa ti-l activezi, si marea majoritate s-au prins ca treuie sa faca asta. Deci nu toti clientii sunt slabi de minte ceea ce e un inceput.

#11
Airwaves

Airwaves

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 798
  • Înscris: 04.12.2004
Textul mesajului trebuia sa sune asa :" Draga client, iti multumim ca ai participat la revolutia celor 2000 de minute.Din martie vei putea beneficia de o noua extraoptiune cu 300 de minute si 300 sms/luna timp de un an.Suna la 1234 pentru detalii".


  In acel caz, Cosmote nu putea fi sanctionat moral in nici un fel.Clientul trebuie informat cat mai clar si concis in legatura cu serviciile ce ii sunt oferite. E o chestiune reglementata legal.Nu mai tineti partea grecului. E clar ca un euro de la unul si un euro de la altul in final s-a transformat intr-o suma frumusica.

Sunt niste chestiuni intamplatoare la prima vedere ce incearca de fapt sa il indice pe client vinovat. Ca el ar trebui sa fie cel care ora de ora,indiferent de situatie,trebuie sa fie cu telefonul in mana la 1234 sau pe site-ul companiei pentru a fi la curent cu cele mai noi informatii...

In fine, faptul e consumat,iar concluziile le trage fiecare atat cat poate si cum poate.



  @cmdip,  nu iti trebuie diploma de absolvent de facultate pentru a folosi serviciile unui operator de telefonie.Compania ARE OBLIGATIA  de a informa CORECT utilizatorul, fara ambiguitati si fara loc de interpretari "in functie de inteligenta clientului". Punct.

Edited by Airwaves, 04 March 2007 - 23:11.


#12
rafoda4455

rafoda4455

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 04.03.2007

 Airwaves, on Mar 4 2007, 23:07, said:

@cmdip,  nu iti trebuie diploma de absolvent de facultate pentru a folosi serviciile unui operator de telefonie.Compania ARE OBLIGATIA  de a informa CORECT utilizatorul, fara ambiguitati si fara loc de interpretari "in functie de inteligenta clientului". Punct.

Daca clientul este redus ... nu va pricepe niciodata .  Unii nici nu "stie sa citeste" semeseurili .

Si nici nu incape o pagina cu instructiuni intr-un sms de 160 caractere .
Exista relatii clienti .

Edited by rafoda4455, 04 March 2007 - 23:21.


#13
tcu

tcu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 01.03.2007

 cmidp, on Mar 5 2007, 00:04, said:

IQ-ul a facut diferenta.
suntem toti jos de cata inteligenta ai tu ....

#14
Airwaves

Airwaves

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 798
  • Înscris: 04.12.2004
:) Nici nu stiam cati doctori docenti avem printre noi :)   Raman placut surprins. Unii pretind ca au un grad crescut de inteligenta,dar cand vine vorba de obligativitatea operatorului de a informa corect si clar TOTI clientii,brusc logica lor pare sa paleasca.

Considera ca nu ar fi "inteligent" din partea operatorului sa informeze CLAR si CORECT toata "prostimea" folositoare de GSM. Asta e concluzia unora, nu-i asa?

   Curios comportament, ar trebui studiat.

Edited by Airwaves, 04 March 2007 - 23:34.


#15
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
In ziua cand ii expira fiecaruia extraoptiunea 2000, Cosmote trebuie sa trimita un mesaj prin care sa anunte acest lucru si sa prezinte noua oferta - extraoptiunea 300 +300... Doar ca n-au facut si nu vor face asta si multi s-au trezit sau se vor trezi ca vorbesc pana li se termina creditul si li se inchide conversatia. Este o alta modalitate a Cosmote de a castiga ceva bani din vidul de informatii pe care il creeaza din prostie in primul rand (castig pe termen scurt, insa pierderi pe termen mediu si lung, din cauza daunelor de imagine). Haosul din Cosmote se va mai linisti cand numarul clientilor va scadea dramatic, eventual sub milionul atat de promovat in spoturile cu artificii si sampanie. Atunci va avea loc probabil o noua revolutie. Desi au utilizat in paralel cartela Cosmote, multi n-au renuntat la Vodafone/Orange/Zapp si se pot lipsi oricand de serviciile Cosmote. Altfel maretul operator Cosmote n-ar fi oferit extraoptiunea 300 + 300. Incredibil cum victima propriei revolutii este chiar Cosmote!  :D

#16
eb2e2

eb2e2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,667
  • Înscris: 16.05.2003

 Allex, on Mar 4 2007, 23:44, said:

In ziua cand ii expira fiecaruia extraoptiunea 2000, Cosmote trebuie sa trimita un mesaj prin care sa anunte acest lucru si sa prezinte noua oferta - extraoptiunea 300 +300... Doar ca n-au facut si nu vor face asta si multi s-au trezit sau se vor trezi ca vorbesc pana li se termina creditul si li se inchide conversatia. Este o alta modalitate a Cosmote de a castiga ceva bani din vidul de informatii pe care il creeaza din prostie in primul rand (castig pe termen scurt, insa pierderi pe termen mediu si lung, din cauza daunelor de imagine). Haosul din Cosmote se va mai linisti cand numarul clientilor va scadea dramatic, eventual sub milionul atat de promovat in spoturile cu artificii si sampanie. Atunci va avea loc probabil o noua revolutie. Desi au utilizat in paralel cartela Cosmote, multi n-au renuntat la Vodafone/Orange/Zapp si se pot lipsi oricand de serviciile Cosmote. Altfel maretul operator Cosmote n-ar fi oferit extraoptiunea 300 + 300. Incredibil cum victima propriei revolutii este chiar Cosmote!  :D

au trimis sms... ( eu l-am primit pe 22.02 )  :)
"Multumin ca ai participat la Revolutia celo 200 de minute!
In martie vei beneficia de o noua oferta : 300min. si 300 sms in retea cu 3 euro/lunapentru 1 an"
nu stiu la ce va ginditi voi .... ....dar primul meu reflex a fost sa sun la relatii cu clientii 1234.
asta mi s-a parut cel mai normal lucru  :)

Edited by eb2e2, 04 March 2007 - 23:56.


#17
vladut_v

vladut_v

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,714
  • Înscris: 11.01.2005

 PORTOCAL, on Mar 4 2007, 20:52, said:

Am primit un mesaj de la Cosmote: Multumim ca ai participat la revolutia celor 2000 de minute! In martie vei beneficia de o noua oferta: 300 de minute si 300 de smsuri in retea cu 3 uro/luna pentru 1 an". Mesajul nu da alte indicatii.  Din mesaj reiese ca beneficiezi automat de noua optiune, din moment ce nu se spune ce trebuie sa faci, unde sa suni, sa trimiti sms pentru a beneficia de aceasta.
Matusa mea m-a sunat furioasa pe fix, ca nu mai are credit pe cosmote. Au dezactivat optiunea 2000, insa nu au activat optiunea 300, dar nici nu au spus ca nu este activata. Matusea mea, care mai avea 5 euro pe cartela, i-a consumat fara sa stie ce se intampla.
Este rusinos ce face COSMORTE. Puteau sa spuna mai multe, gen: pentru activare trimiteti un sms la nr 300, asa cum trebuie facut...

Ma numar si eu printre pagubiti dar am tacut din gura ca oricum n-am ce sa fac. Am "pierdut" vreo 11 Euro vineri in urmatoarele conditii:

EO 2000 ar fi trebuit sa fie valabila pana pe 2 Martie! A si fost ... doar ca pana pe la ora 13 ... pe cand eu eram ferm convins ca este pana la ora 23:59 a zile respective.

Probabil ca si in timpul celor 12 luni de EO 2000, scurse s-a intamplat la fel (ora 13), dar EO fiind recurenta nu s-a simtit pragul, de fapt nici nu a existat.

Asadar, in dupamasa de 2 Martie am continuat sa vorbesc, evident din creditul existent ... pregatit fiind sa trimit SMS gol la 300 a doua zi dimineata pentru activarea EO 300. Dar surpriza, atunci m-am prins de lipsa creditului.

Evident mi s-a facut scarba instantaneu de incompetenta Cosmote de a nu putea trimite un amarat de SMS in care sa te instiinteze de dezactivarea EO (daca nu instantaneu - ca doar nu o fi chiar asa de greu, macar in decurs de 2-3 minute de dezactivare) ... Am luat o cartela de reincarcare de la singurul magazin deschis Sambata ... nici nu le prea stiam pentru ca am reincarcat sanatos o singura data in Martie anul trecut ... si am zis mersi ca sunt in continuare macar 300 de minute + 300 SMS si mi-a mai trecut si supararea ... dar ATENTIE pe viitor, "ziua" la Cosmote se poate termina brusc cand de abea a inceput ! :P

#18
rafoda4455

rafoda4455

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 04.03.2007

 vladut_v, on Mar 4 2007, 23:53, said:

Evident mi s-a facut scarba instantaneu de incompetenta Cosmote de a nu putea trimite un amarat de SMS
Cred ca a fost si putin voita treaba asta ... fraierii sa se arda putin ... prea au vorbit moka tot anul .

Spera si ei sa aiba macar luna asta un ARPU decent...  :lol:

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate