Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Parcare gratis Romexpo

Limbaj de programare RUST

Despre titularizare si definitiva...

date personale angajat
 Intelectualii Romaniei

Gaina rasa Brahma bolnavioara

Recomandare SmartWatch pe care po...

Concediu Vasiliki
 Funcție WhatsApp

Zilele reclamelor luminoase cu &#...

Propranolol zilnic

Ce "tip" de apartament/ca...
 A luat cineva masina Tesla din re...

Robot de spalat geamuri

Lipsa etrieri noduri

nume strazi
 

Poti cere schimbarea telefonului la magazin daca ti-a fost in service de 2 ori?

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
danc2007

danc2007

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 13.02.2007
Intrebarea ar fi: poti merge la magazinul din care ai cumparat un telefon si sa ceri banii inapoi sau schimbarea telefonului, daca acesta a vizitat de 2 ori service-ul si s-a stricat si pt a 3-a oara?

#2
the_coolest_boy06

the_coolest_boy06

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 740
  • Înscris: 14.10.2006
pai ar trebui sa ti-l schimbe! din moment ce a fost de atatea ori in service, se vor impaca cu ideea ca nu functioneaza bine, si va trebui sa ti-l schimbe!

#3
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

 danc2007, on Feb 19 2007, 13:50, said:

Intrebarea ar fi: poti merge la magazinul din care ai cumparat un telefon si sa ceri banii inapoi sau schimbarea telefonului, daca acesta a vizitat de 2 ori service-ul si s-a stricat si pt a 3-a oara?
Incearca sa insisti asupra acestui lucru in magazin, pt ca altfel nu te va baga nimeni in seama
Despre ce magazin este vorba?

#4
jd3rul

jd3rul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 213
  • Înscris: 21.05.2005

 gumball3000, on Feb 20 2007, 20:44, said:

Incearca sa insisti asupra acestui lucru in magazin, pt ca altfel nu te va baga nimeni in seama
Despre ce magazin este vorba?

Depinde de magazin si de personal  ... ca poate sa nu-i intereseze .
Eu am avut telefonul - un SE W800i - trimis de 3 ori la service si tot nu mi l-au schimbat . Am cumparat telefonul de la Germanos si tot la ei ma duceam pt service .
Nici macar un telefon nu-mi dadeau cat timp era trimis in service . Service-ul dura  cam 10 zile , dupa care mi-l primeam inapoi.

Deci daca de la Germanos , o sa ti-l trimita acolo si probabil n-o sa accepte sa-ti ofere altul nou .

#5
GXG24

GXG24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 01.01.2007
Din cate stiu (nu va pot asigura), magazinul de unde a fost achizitionat ar avea obligatia sa schimbe produsul daca acesta a avut 3 interventii service in primele 6 luni de garantie. Acum nu stiu daca interventiile trebuie sa fi fost pentru aceeasi defectiune sau pentru defectiuni diferite...

#6
jd3rul

jd3rul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 213
  • Înscris: 21.05.2005

 GXG24, on Feb 20 2007, 21:11, said:

Din cate stiu (nu va pot asigura), magazinul de unde a fost achizitionat ar avea obligatia sa schimbe produsul daca acesta a avut 3 interventii service in primele 6 luni de garantie. Acum nu stiu daca interventiile trebuie sa fi fost pentru aceeasi defectiune sau pentru defectiuni diferite...
Eu am avut 3 interventii ( in primele 6 sau 7 luni ) la Germanos dar degeaba .. nu s-au indurat sa mi-l schimbe ! Ce oameni ....  <_<

#7
igrecut

igrecut

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 26.02.2007
legea spune clar, 3 intrari in service = inlocuire telefon, tot ai net: http://www.anpc.ro/anpcro/index.php
anunta protectia consumatorului, vor face ei pentru tine o plimbare "plimbare?" cu tot cu catel....la germanos

#8
vasilas_1

vasilas_1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,983
  • Înscris: 13.09.2006
Eu am trecut prin asa ceva...3 ori in 6 luni.
Si am primit banii inapoi=>"Eurog*m".

#9
gika_killeru'

gika_killeru'

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,468
  • Înscris: 03.01.2006
la  a3-a plecare in service telefonul nu se mai intoarce ..... fie iti da altul la fel, fie un model mai scump, fie ceri banii inapoi ..... insa romanii au gasit si o portita de scapare ..... schimba placa din telefon si reinnoiesc garantia ..... chiar daca problema nu are de-a face cu placa pot scapa asa pentru ca se inlocuieste cea mai inportanta componenta .... vezi ce si cum .... infinge-te tare in ei si cere banii inapoi

Edited by gika_killeru', 27 February 2007 - 19:59.


#10
xavier.rochas

xavier.rochas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 11.05.2007
Anunta OPC-ul OPC si gata.

#11
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
din Feb 27 2007, 20:59 fi sigur ca a anuntat opc-ul...

#12
lupixxx

lupixxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 492
  • Înscris: 20.03.2007
daca un telefon trece prin service, nu sunt obligati sa reinnoiasca garantia?

#13
fanboss

fanboss

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 03.12.2009

 lupixxx, on 28 iulie 2007 - 11:02, said:

daca un telefon trece prin service, nu sunt obligati sa reinnoiasca garantia?
sunt pus intro situatie similara dupa cum urmeaza sa va relatez-achizitionand un telefon nokia de la magazinul FLANCO- Unirea din capitala el sa defectat,mergand cu garantia unde scria pe certificatul de garantie avand locatia in Str Vaselor nr. 60, Sector 2 Bucuresti,firma GSM Serviciul Flash - Flash Gsm Service SRL, RO 18135361 unde a fost oprit pentru a fii reparat in garantie,reparatia a durat 15 zile,dupa care la 4 zile sa defectat iar, am ajuns cu el la service unde seful de service vorbind la telefon ulterior a motivat ca placa de baza este defecta si se va inlocui cu alta noua,dar cu stupoare cand am ridicat din service telefonul am constatat ca : upgrade soft si curatare.Urma sa ma folosesc de el dar dupa exact doua zile sa stricat din nou nemaiputandul folosi.In prezent se afla la acelasi renumit service pentru a fi cum zic ei reparat in garantie dorinta mea ar fii inlocuirea aparatului ,deoarece a fost la garantie lasat de 3 ori in decurs de o luna .Va rog sa analizati si dvs.aceasta problema si sa dati o solutie pentru ea.In speranta  ca voi gasi un raspuns va astept sa scrieti aici

#14
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,096
  • Înscris: 02.09.2005
spune-le ca nu mai vrei reparare, ci inlocuire... daca maraie, spune-le ca te duci la opc (si chiar du-te)...

#15
Mirabelalalala

Mirabelalalala

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 01.07.2014
Eu am avut telefonul in service de 3 ori si acum il bag pentru a 4-a oara... Am cumparat telefonul de la Domo

#16
Cris6

Cris6

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 16.04.2016
Buna
Am și eu o problema asemănătoare.  Am cumpărat un telefon nou (nu de la resigilate) dar când am ajuns acasă, după configurare conturi și altele, am încercat sa sun și nu mergea. Era a și cum nu as fi avut semnal. A doua zi am schimbat cartela crezând ca s-a demagnetizat însă problema a continuat. Am trimis telefonul în service de doua ori. A doua oara a venit cu defect neconfirmat. Precizez ca aceasta cartela am folosito-o în alte telefoane și merge perfect.
Problema mea e ca cei de la care l.am cumpărat nu vor sa mi-l schimbe iar eu as vrea, din moment ce l-am plătit,  sa ma pot folosi de el nu sa îl țin pe la București la service. Ce soluție as avea?
Mulțumesc :)

#17
Adri28

Adri28

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 13.04.2010
Salut! Mai este in garantie telefonul tau? Daca cei de la service nu-ti rezolva problema la telefon, anunta ANPC-ul.

#18
Cris6

Cris6

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 16.04.2016
Este in garantie. E cumparat de 2 luni, timp in care 1 luna, cumulat, a stat in service. Multumesc

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate