Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Poti cere schimbarea telefonului la magazin daca ti-a fost in service de 2 ori?
Last Updated: Apr 19 2016 23:45, Started by
danc2007
, Feb 19 2007 13:50
·
0
#1
Posted 19 February 2007 - 13:50
Intrebarea ar fi: poti merge la magazinul din care ai cumparat un telefon si sa ceri banii inapoi sau schimbarea telefonului, daca acesta a vizitat de 2 ori service-ul si s-a stricat si pt a 3-a oara?
|
#2
Posted 20 February 2007 - 15:11
pai ar trebui sa ti-l schimbe! din moment ce a fost de atatea ori in service, se vor impaca cu ideea ca nu functioneaza bine, si va trebui sa ti-l schimbe!
|
#3
Posted 20 February 2007 - 20:44
danc2007, on Feb 19 2007, 13:50, said: Intrebarea ar fi: poti merge la magazinul din care ai cumparat un telefon si sa ceri banii inapoi sau schimbarea telefonului, daca acesta a vizitat de 2 ori service-ul si s-a stricat si pt a 3-a oara? Despre ce magazin este vorba? |
#4
Posted 20 February 2007 - 20:48
gumball3000, on Feb 20 2007, 20:44, said: Incearca sa insisti asupra acestui lucru in magazin, pt ca altfel nu te va baga nimeni in seama Despre ce magazin este vorba? Depinde de magazin si de personal ... ca poate sa nu-i intereseze . Eu am avut telefonul - un SE W800i - trimis de 3 ori la service si tot nu mi l-au schimbat . Am cumparat telefonul de la Germanos si tot la ei ma duceam pt service . Nici macar un telefon nu-mi dadeau cat timp era trimis in service . Service-ul dura cam 10 zile , dupa care mi-l primeam inapoi. Deci daca de la Germanos , o sa ti-l trimita acolo si probabil n-o sa accepte sa-ti ofere altul nou . |
#5
Posted 20 February 2007 - 21:11
Din cate stiu (nu va pot asigura), magazinul de unde a fost achizitionat ar avea obligatia sa schimbe produsul daca acesta a avut 3 interventii service in primele 6 luni de garantie. Acum nu stiu daca interventiile trebuie sa fi fost pentru aceeasi defectiune sau pentru defectiuni diferite...
|
#6
Posted 23 February 2007 - 19:33
GXG24, on Feb 20 2007, 21:11, said: Din cate stiu (nu va pot asigura), magazinul de unde a fost achizitionat ar avea obligatia sa schimbe produsul daca acesta a avut 3 interventii service in primele 6 luni de garantie. Acum nu stiu daca interventiile trebuie sa fi fost pentru aceeasi defectiune sau pentru defectiuni diferite... |
#7
Posted 26 February 2007 - 14:02
legea spune clar, 3 intrari in service = inlocuire telefon, tot ai net: http://www.anpc.ro/anpcro/index.php
anunta protectia consumatorului, vor face ei pentru tine o plimbare "plimbare?" cu tot cu catel....la germanos |
#8
Posted 26 February 2007 - 20:40
Eu am trecut prin asa ceva...3 ori in 6 luni.
Si am primit banii inapoi=>"Eurog*m". |
#9
Posted 27 February 2007 - 19:59
la a3-a plecare in service telefonul nu se mai intoarce ..... fie iti da altul la fel, fie un model mai scump, fie ceri banii inapoi ..... insa romanii au gasit si o portita de scapare ..... schimba placa din telefon si reinnoiesc garantia ..... chiar daca problema nu are de-a face cu placa pot scapa asa pentru ca se inlocuieste cea mai inportanta componenta .... vezi ce si cum .... infinge-te tare in ei si cere banii inapoi
Edited by gika_killeru', 27 February 2007 - 19:59. |
#12
Posted 28 July 2007 - 11:02
daca un telefon trece prin service, nu sunt obligati sa reinnoiasca garantia?
|
#13
Posted 16 September 2012 - 00:10
lupixxx, on 28 iulie 2007 - 11:02, said:
daca un telefon trece prin service, nu sunt obligati sa reinnoiasca garantia? |
#14
Posted 16 September 2012 - 06:54
spune-le ca nu mai vrei reparare, ci inlocuire... daca maraie, spune-le ca te duci la opc (si chiar du-te)...
|
#15
Posted 01 July 2014 - 07:10
Eu am avut telefonul in service de 3 ori si acum il bag pentru a 4-a oara... Am cumparat telefonul de la Domo
|
|
#16
Posted 16 April 2016 - 01:03
Buna
Am și eu o problema asemănătoare. Am cumpărat un telefon nou (nu de la resigilate) dar când am ajuns acasă, după configurare conturi și altele, am încercat sa sun și nu mergea. Era a și cum nu as fi avut semnal. A doua zi am schimbat cartela crezând ca s-a demagnetizat însă problema a continuat. Am trimis telefonul în service de doua ori. A doua oara a venit cu defect neconfirmat. Precizez ca aceasta cartela am folosito-o în alte telefoane și merge perfect. Problema mea e ca cei de la care l.am cumpărat nu vor sa mi-l schimbe iar eu as vrea, din moment ce l-am plătit, sa ma pot folosi de el nu sa îl țin pe la București la service. Ce soluție as avea? Mulțumesc |
#17
Posted 19 April 2016 - 23:40
Salut! Mai este in garantie telefonul tau? Daca cei de la service nu-ti rezolva problema la telefon, anunta ANPC-ul.
|
#18
Posted 19 April 2016 - 23:45
Este in garantie. E cumparat de 2 luni, timp in care 1 luna, cumulat, a stat in service. Multumesc
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users