Despre MAȘINI DE SPĂLAT RUFE 1 (09.2002 - 01.2015)
Last Updated: Jan 08 2015 09:17, Started by
Monitoxus
, Sep 17 2002 00:03
·
0
#4231
Posted 11 January 2010 - 21:49
Icet, multumesc. Exact acela este zgomotul. Nu ma asteptam sa faca atata zgomot. Merci.
|
#4232
Posted 11 January 2010 - 22:10
Lyvyoo, on 11th January 2010, 21:47, said: Hai sa va intreb o chestiune care mai intriga: Si-au luat ai mei o masina de spalat Bosch 24162. (1350 Ron). Vanzatoarea i-a spus sa nu foloseasca ACE inalbitor caci nu este recomandat pentru Bosch (fara sa dea motive), insa Vanish poate pune linistita. Acum ma uit in manual si vad trei sertare: 1 Deterg pt prespalare, 2 Detergentul principal, solutie anticalcar, sare de indepartat pete 3. Aditivi pt ultima limpezire (balsam) Acum ma intreb, ati auzit sa nu se foloseasca inalbitor ACE in masinile Bosch? Daca l-ar folosi, in ce compartiment ar trebui pus? Compartimentul principal, 2, are trecute dupa cum se vede numai chestii solide. Asta inseamna ca nici detergent lichid nu poti folosi, ca in manual nu pomeneste nimic? Merci, cred ca e vorba sa nu pui solutii care contin clor - chestie valabila la orice masina de rufe - risc de boom boom (vapori si combinatii cu urme de detergent) - asta daca mai tin eu minte bine. Oricum vezi prin manual daca nu apare vre-o rubrica cu chestia asta. Despre detergentul lichid - ai mei il toarna direct peste rufe caci altfel, daca masina nu are un opritor special, acesta se scurge in masina, si cam tot aia este. |
#4233
Posted 11 January 2010 - 22:13
plimbaretul, on 11th January 2010, 22:10, said: cred ca e vorba sa nu pui solutii care contin clor - chestie valabila la orice masina de rufe - risc de boom boom (vapori si combinatii cu urme de detergent) - asta daca mai tin eu minte bine. Oricum vezi prin manual daca nu apare vre-o rubrica cu chestia asta. Despre detergentul lichid - ai mei il toarna direct peste rufe caci altfel, daca masina nu are un opritor special, acesta se scurge in masina, si cam tot aia este. |
#4234
Posted 12 January 2010 - 09:03
[quote name='Icet' date='11th January 2010, 21:16' post='7637462']
georgepopescu74 surubul de la fulie are filet normal iar setul de rulmenti si semering il poti gasi la service-ul lor de pe b-dul Decebal(aproape de pasajul Muncii).Daca nu ai cuva lipita,se desface prin fata si rulmentii se pot scoate si fara presa(ca la orice masina) dar la montaj trebuie sa fii putin atent. Multumesc Icet! Sper sa pot desface surubul de la fulie, pare foarte bine strans... |
#4235
Posted 12 January 2010 - 09:19
Hello.Am si eu o problema cu masina de spalat, un Whirlpool de vreo 5 ani achizitionat care nu mai incalzeste apa de spalare. primul gand ma duce la rezistenta, ea sa fie de vina?Multumesc de orice sfat.
|
#4236
Posted 12 January 2010 - 18:35
Inca o intrebare . Masina automata, ruseasca, strajnica . Foloseste si apa calda si apa rece. Vreau sa o duc la bunici la tara, unde au doar apa rece curenta. Poate fi modificata sa foloseasca doar apa rece ?.
|
#4237
Posted 12 January 2010 - 22:51
Haideti sa va povestesc cum a fost cu schimbatul de rulmenti la masina mea de spalat Arctic BE 800 A+. Mai intai am fost la Service-ul Arctic din B-dul Decebal nr18. Acolo nu aveau decat semeringul si un rulment, celalalt rulment era la un mester care era plecat la o reparatie "pe teren". " Reveniti peste o jumatate de ora, poate se intoarce Nea' Marin " zice o duduie ce parea un fel de secretara. Curios ca o reprezentanta service, pentru o marca, destul de vanduta, ce a fost candva romaneasca, nu are decat un singur rulment pe care il poarta mesterii cu ei , cu randul... Duduia de la fata locului a tinut sa sublinieze faptul ca : " sa stiti ca setul de doi rulmenti si un semering va costa 80 ron ! ". Tin sa precizez ca atat rulmentul cat si semeringul erau turcesti.
Am plecat de la service direct la Obor, stiind ca acolo, undeva pe o laterala a halei (pe rampa), existau odata niste magazine cu fel si fel de lucruri trebuincioase prin gospodarie si care aveau si piese de schimb pentru electrocasnice. Am gasit magazinele, sunt tot acolo, am gasit si rulmentii cod 603, 604 , 12 ron amandoi. Mai greu a fost cu semeringul ca nu stiam dimensiunile, dar pana la urma le-am aflat: 25x50x10. Semeringul a costat 10 ron. Total 22 ron. Toate piesele productie romaneasca ( pe vremuri se carau rulmenti romanesti la turci in draci ). Ajuns acasa, m-am apucat de treaba : Dupa ce am pus masina sa scoata apa, cu furtunul de evacuare cat mai jos, am deconectat-o de la curent si apa, apoi i-am desfacut filtrul de scame pentu a se scurge toata apa din ea dupa care am dus-o in sufragerie (locul unde urma sa se petreaca actiunea). I-am scos capacul din spate DSCF2101.jpg 876.31K 177 downloads DSCF2100.jpg 899.26K 153 downloads DSCF2094.jpg 814.03K 153 downloads si i-am dat jos cureaua DSCF2093.jpg 840.6K 151 downloads apoi sertarul pentru detergent DSCF2099.jpg 805.65K 143 downloads a urmat capacul de sus DSCF2096.jpg 752.86K 152 downloads DSCF2095.jpg 801.13K 133 downloads si am trecut la scos mufele din panoul frontal ( cu grija sa nu se smulga din papucii, eventual va insemnati cu un marker ordinea firelor identice ) DSCF2092.jpg 842.5K 177 downloads si am scos panoul frontal DSCF2090.jpg 856.59K 185 downloads am desfacut colierele furtunelor de la compartimentul de detergent DSCF2089.jpg 879.95K 155 downloads DSCF2088.jpg 873.52K 130 downloads si suruburile DSCF2085.jpg 876.33K 123 downloads furtunul de dedesubt DSCF2082.jpg 846K 133 downloads am demontat cele doua traverse din partea superioara a masinii de spalat DSCF2079.jpg 842.56K 155 downloads DSCF2078.jpg 867.48K 141 downloads DSCF2075.jpg 843.18K 132 downloads am scos colierul de la burduful dintre hublou si cuva DSCF2074.jpg 844.89K 180 downloads apoi sistemul de blocare al hubloului DSCF2067.jpg 691.35K 157 downloads am demontat contragreutatea din partea superioara DSCF2070.jpg 821.04K 178 downloads a fost randul panoului de jos, intai surubul DSCF2066.jpg 869.8K 135 downloads si apoi panoul, care mai e prins doar in cleme de plastic DSCF2065.jpg 878.84K 142 downloads si am ajuns la demontarea partii frontale a masinii de spalat DSCF2064.jpg 830.44K 144 downloads dupa ce se desfac suruburile din partea de jos, DSCF2063.jpg 778.64K 133 downloads se trage usor spre sus si toata fata masinii se desprinde . Am scos firele de la rezistenta DSCF2062.jpg 795.71K 159 downloads am demontat contragreutatea din partea inferioara DSCF2061.jpg 787.96K 158 downloads dupa care am trecut la "descapacirea" cuvei DSCF2056.jpg 838.89K 212 downloads DSCF2059.jpg 864.64K 164 downloads DSCF2058.jpg 910.17K 167 downloads DSCF2047.jpg 836.03K 238 downloads. Ceva emotii am avut la desfacerea surubului de la fulie... DSCF2054.jpg 859K 232 downloads cu cheia torx nu am reusit, asa ca , bazandu-ma pe ce a spus Icet, ca are filet normal, am apelat la dalta si ciocan... DSCF2055.jpg 830.47K 222 downloads si am reusit sa-l desfac DSCF2050.jpg 884.35K 247 downloads. Tamburul a iesit relativ usor, avand in vedere ca rulmentul din fata era spart. Dupa ce am curatat locul cu o carpa am dat cu un spray degripant (camasa rulmentilor era sudata cu rugina de lagar) si am procedat la "extragerea rulmentilor vechi". Cel din spate se ciocaneste din fata masinii spre spate iar cel din fata se bate din spatele masinii spre fata. Nu am putut sa fac poze la aceasta operatie, dar iata rezultatul : DSCF2031.jpg 858.78K 278 downloads DSCF2032.jpg 929.05K 233 downloads DSCF2105.jpg 827.62K 245 downloads. Am curatat bine locasul rulmentilor, l-am uns cu vaselina si apoi am montat cu grija rulmentii noi. Pentru ca nu am o presa speciala i-am batut cu ciocanul prin intermediul unei bucati de lemn DSCF2038.jpg 828.68K 242 downloads DSCF2039.jpg 903.22K 223 downloads DSCF2046.jpg 824.16K 252 downloads . La fel am procedat si cu semeringul, dupa ce l-am uns cu vaselina l-am asezat peste rulment, cu arculetul spre rulment si l-am batut cu ciocanul cu ajutorul unei bucati de lemn. Am curatat si axul tamburului, l-am gresat si am montat totul in ordine inversa. La final am conectat masina la sursa de apa, la curent si am facut un test de stoarcere si apoi unul de clatire. Masina merge foarte bine, nu face zgomot, nu picura apa... Sunt foarte multumit. Cost reparatie 22 ron piese, plus doua beri, ca sa mearga treaba! Multumesc Icet ! Sper sa fie de folos si altora acest post. |
#4238
Posted 12 January 2010 - 23:32
Georgii, on 12th January 2010, 09:19, said: Hello.Am si eu o problema cu masina de spalat, un Whirlpool de vreo 5 ani achizitionat care nu mai incalzeste apa de spalare. primul gand ma duce la rezistenta, ea sa fie de vina?Multumesc de orice sfat. graficavectoriala, on 12th January 2010, 18:35, said: Inca o intrebare . Masina automata, ruseasca, strajnica . Foloseste si apa calda si apa rece. Vreau sa o duc la bunici la tara, unde au doar apa rece curenta. Poate fi modificata sa foloseasca doar apa rece ?. georgepopescu74, on 12th January 2010, 22:51, said: Haideti sa va povestesc cum a fost cu schimbatul de rulmenti la masina mea de spalat Arctic BE 800 A+. Mai intai am fost la Service-ul Arctic din B-dul Decebal nr18. Acolo nu aveau decat semeringul si un rulment, celalalt rulment era la un mester care era plecat la o reparatie "pe teren". " Reveniti peste o jumatate de ora, poate se intoarce Nea' Marin " zice o duduie ce parea un fel de secretara. Curios ca o reprezentanta service, pentru o marca, destul de vanduta, ce a fost candva romaneasca, nu are decat un singur rulment pe care il poarta mesterii cu ei , cu randul... Duduia de la fata locului a tinut sa sublinieze faptul ca : " sa stiti ca setul de doi rulmenti si un semering va costa 80 ron ! ". Tin sa precizez ca atat rulmentul cat si semeringul erau turcesti. Am plecat de la service direct la Obor, stiind ca acolo, undeva pe o laterala a halei (pe rampa), existau odata niste magazine cu fel si fel de lucruri trebuincioase prin gospodarie si care aveau si piese de schimb pentru electrocasnice. Am gasit magazinele, sunt tot acolo, am gasit si rulmentii cod 603, 604 , 12 ron amandoi. Mai greu a fost cu semeringul ca nu stiam dimensiunile, dar pana la urma le-am aflat: 25x50x10. Semeringul a costat 10 ron. Total 22 ron. Toate piesele productie romaneasca ( pe vremuri se carau rulmenti romanesti la turci in draci ). Ajuns acasa, m-am apucat de treaba : Dupa ce am pus masina sa scoata apa, cu furtunul de evacuare cat mai jos, am deconectat-o de la curent si apa, apoi i-am desfacut filtrul de scame pentu a se scurge toata apa din ea dupa care am dus-o in sufragerie (locul unde urma sa se petreaca actiunea). I-am scos capacul din spate DSCF2101.jpg DSCF2100.jpg DSCF2094.jpg si i-am dat jos cureaua DSCF2093.jpg apoi sertarul pentru detergent DSCF2099.jpg a urmat capacul de sus DSCF2096.jpg DSCF2095.jpg si am trecut la scos mufele din panoul frontal ( cu grija sa nu se smulga din papucii, eventual va insemnati cu un marker ordinea firelor identice ) DSCF2092.jpg si am scos panoul frontal DSCF2090.jpg am desfacut colierele furtunelor de la compartimentul de detergent DSCF2089.jpg DSCF2088.jpg si suruburile DSCF2085.jpg furtunul de dedesubt DSCF2082.jpg am demontat cele doua traverse din partea superioara a masinii de spalat DSCF2079.jpg DSCF2078.jpg DSCF2075.jpg am scos colierul de la burduful dintre hublou si cuva DSCF2074.jpg apoi sistemul de blocare al hubloului DSCF2067.jpg am demontat contragreutatea din partea superioara DSCF2070.jpg a fost randul panoului de jos, intai surubul DSCF2066.jpg si apoi panoul, care mai e prins doar in cleme de plastic DSCF2065.jpg si am ajuns la demontarea partii frontale a masinii de spalat DSCF2064.jpg dupa ce se desfac suruburile din partea de jos, DSCF2063.jpg se trage usor spre sus si toata fata masinii se desprinde . Am scos firele de la rezistenta DSCF2062.jpg am demontat contragreutatea din partea inferioara DSCF2061.jpg dupa care am trecut la "descapacirea" cuvei DSCF2056.jpg DSCF2059.jpg DSCF2058.jpg DSCF2047.jpg. Ceva emotii am avut la desfacerea surubului de la fulie... DSCF2054.jpg cu cheia torx nu am reusit, asa ca , bazandu-ma pe ce a spus Icet, ca are filet normal, am apelat la dalta si ciocan... DSCF2055.jpg si am reusit sa-l desfac DSCF2050.jpg. Tamburul a iesit relativ usor, avand in vedere ca rulmentul din fata era spart. Dupa ce am curatat locul cu o carpa am dat cu un spray degripant (camasa rulmentilor era sudata cu rugina de lagar) si am procedat la "extragerea rulmentilor vechi". Cel din spate se ciocaneste din fata masinii spre spate iar cel din fata se bate din spatele masinii spre fata. Nu am putut sa fac poze la aceasta operatie, dar iata rezultatul : DSCF2031.jpg DSCF2032.jpg DSCF2105.jpg. Am curatat bine locasul rulmentilor, l-am uns cu vaselina si apoi am montat cu grija rulmentii noi. Pentru ca nu am o presa speciala i-am batut cu ciocanul prin intermediul unei bucati de lemn DSCF2038.jpg DSCF2039.jpg DSCF2046.jpg . La fel am procedat si cu semeringul, dupa ce l-am uns cu vaselina l-am asezat peste rulment, cu arculetul spre rulment si l-am batut cu ciocanul cu ajutorul unei bucati de lemn. Am curatat si axul tamburului, l-am gresat si am montat totul in ordine inversa. La final am conectat masina la sursa de apa, la curent si am facut un test de stoarcere si apoi unul de clatire. Masina merge foarte bine, nu face zgomot, nu picura apa... Sunt foarte multumit. Cost reparatie 22 ron piese, plus doua beri, ca sa mearga treaba! Multumesc Icet ! Sper sa fie de folos si altora acest post. Felicitari !!! Te ai descurcat foarte bine, cred ca mai mult ti au luat pozele si descarcarea lor, vezi ca sunt situri de reparatii unde poti sa le postezi... La piese te ai cam grabit, piesa originala e totusi piesa originala si de la service ai fi luat piesa de service care e calitativ superioara celei constructive... Sper sa te tina cat mai mult rulmentii... Cu ciocanul nu ma inteleg prea bine dar sper sa fie totuL OK... Bafta si spor !!! |
#4239
Posted 13 January 2010 - 00:44
Salve ajutor... am sfeclit-o rau!
Am bagat la masina niste blugi cu un pachet de tzigari.... si am plecat de acasa. cand m-am intors masina mea era ca pomu de craciun sau centru nuclear al americii... toate semnele alea care nu vrei sa fie aprinse erau on.... Am consultat manualul si m-am conformat instructiunilor de acolo in caz de urgenta sau mai exact cel de curatenie (lucru care se face de 2-3 ori pe an). Am eliminat din cuva tot tutunul si toate bucatile de filtru gasite, am evacuat apa manual... si acum i-am dat un ciclu de spalare la gol... scurt de 30 min ca sa se curete instalatia.. Problema e ca nu mai scoate aceleasi sunete ca inainte... ci cand evacueaza apa... parca se aude ca pompa se chinuie un pic asa... Credeti ca e caz de service sau astept sa explodeze ) in plus sa nu credeti in sistemul relock de la dunhill nu rezista ) si nu-ti tine tigarile proaspete..)) |
#4240
Posted 13 January 2010 - 09:19
Draggabi multumesc de raspuns, cam cat costa schimbul unei rezistente, ca sa stiu daca ma bag la salariul asta sau urmatorul
Si inca ceva: e cineva pe aici care face reparatii in zona Bolintin Deal? |
|
#4241
Posted 13 January 2010 - 10:08
georgepopescu74 felicitari !Ai lucrat ca un adevarat profesionist.Sunt convins ca vor tine si piesele astea ca si cele turcesti,defapt semeringul e important sa faca etansarea pe bucsa de bronz.
djtoxxyc cu siguranta mai sunt bucatele ramase din pachet prin furtunul care face legatura intre cuva si pompa de evacuare si poate si prin filtru.Ar trebui facuta o verificare intai si dupa aia service. Georgii o rezistenta de Whirlpool costa intre 50 si 70 lei(in functie de model si magazin).O reparatie cu tot cu drum si manopera nu cred ca ar trebui sa depaseasca 160 lei(nu stiu exact cati km sunt pana acolo). |
#4242
Posted 13 January 2010 - 11:53
Multumesc. Pana la mine, de la Carrefour Militari, sunt 12 km.
|
#4243
Posted 13 January 2010 - 22:13
Buna seara, ma poate ajuta cineva? Vreau sa cumpar o masina de spalat - oscilez intre Bosch, Whirlpool sau Electrolux . Din cate am inteles toate au modele care au senzori de greutate a incarcarii de rufe, iar in functie de aceasta, masina isi adapteaza consumul de energie si apa. Intrebarea mea este: Se reduce si timpul de spalare, daca de exemplu masina are incarcarea maxima de 7 kg iar eu o incarc doar cu 5 kg, se adapteaza si timpul de spalare? Sau acesta este prestabilit din program si nu se poate modifica?
|
#4244
Posted 14 January 2010 - 09:56
sincer eu mi-as cumpara un Bosch WAE 20360 sau WAE 20362 ,am studiat masinile de spalat Bosch si Electrolux mai putin Whirlpool si am ajuns la concluzia ca Bosch e mai buna in momentul de fata,acum depinde si ce model de Electrolux cumperi,pot sa iti spun doar ca Electroluxul este facut in ungaria iar Bosch este facut in polonia dupa cum am tras concluzia dar eu in momentul de fata m-as duce pe un Bosh acum e alegerea ta ce doresti sa cumperi si cati banii esti dispus sa investesti in masina de spalat
|
#4245
Posted 14 January 2010 - 10:23
Mersi de raspuns, taid1071. Pe mine ma intereseaza in mod expres ca timpul de spalare sa fie cat mai scurt, de aceea m-am orientat spre aceste marci (Bosch cu functia SpeedPerfect, Electrolux cu TimeManager si Whirlpool cu al 6-lea simt, dar aici nu sunt sigura daca se scurteaza timpul) Bineinteles ca vreau o masina cat mai avantajoasa, dar sunt dispusa sa merg pana la 2.000 lei.
De la Whirlpool am gasit o oferta pentru masina cu aburi Aqua Steam 1400, stie cineva ceva de ea? |
|
#4246
Posted 14 January 2010 - 16:05
In principiu timpul de spalare e dat de programul ales si mai toate marcile au cam aceleasi programe/timpi(cu mici diferente).Pe mine chiar ma amuza denumirile astea comerciale gen al 6-lea simt,etc....E cam aceeasi chestie ca la motoarele auto cu tdi,jtd,mtj,etc...O masina de spalat ideala din punctul meu de vedere trebuie sa aiba o turatie de stoarcere de 1000rpm,un pret de maxim 1200 lei si o garantie de 2-3 ani(in functie de producator).Cu cat e mai sofisticata si mai scumpa cu atat va fi mai scump si service-ul in caz de defect dupa garantie.Si mai conteaza si norocul omului...
|
#4247
Posted 14 January 2010 - 17:07
marcelaiv, on 14th January 2010, 10:23, said: Mersi de raspuns, taid1071. Pe mine ma intereseaza in mod expres ca timpul de spalare sa fie cat mai scurt, de aceea m-am orientat spre aceste marci (Bosch cu functia SpeedPerfect, Electrolux cu TimeManager si Whirlpool cu al 6-lea simt, dar aici nu sunt sigura daca se scurteaza timpul) Bineinteles ca vreau o masina cat mai avantajoasa, dar sunt dispusa sa merg pana la 2.000 lei. De la Whirlpool am gasit o oferta pentru masina cu aburi Aqua Steam 1400, stie cineva ceva de ea? |
#4248
Posted 15 January 2010 - 08:54
Sunt intru totul de acord cu acest clasament... as fi dispusa sa dau un ban in plus pentru primele pozitii, insa masini Miele sau AEG noi (inca) nu am gasit in Romania. Stie cineva unde as putea gasi asa ceva?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users