Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Aprindere Electronica
Last Updated: Jul 13 2007 10:15, Started by
MembruAnonim
, Jan 29 2004 22:20
·
0
#19
Posted 29 August 2004 - 18:28
desi nu am mai patit niciodata faze de genul asta (cu condensatorii).. totul e posibil
incearca sa masori rezistenta de la bobina bosch si cea de la bobina care o ai pe masina.. de asemenea, e posibil ca 2 condensatori sa fie busiti... eu am avunt in magazinul din service odata "bucuria" sa gasesc numai condensatori busiti... mergea motorul ca dracu'. i-am spus clientului sa ia din alta parte condensator.. si s-a rezolvat oricum, bobine care le-am montat fara problme... de la Renault, unele Volkswagen, unele ford-uri... cam atat. cat despre made in brazil.. |
#20
Posted 30 August 2004 - 06:45
Nu e vorba de condensatori noi. Cand am luat bobina am luat si condensator care a fost intrerupt, asa ca l-am folosit pe cel vechi, care mersese ani de zile. S-a dus cam intr-o saptamana. Am pus altul pe care l-am avut in portbagaj (tot vechi) si a mers pana acum (adica de prin aprilie, parca), cand am pus din nou bobina aia Bosch si a tinut vreo cateva zile. O sa iau bobina la serviciu sa o masor.
|
#21
Posted 31 August 2004 - 16:49
La vreo sãptãmânã dupã ce am montat aprinderea electronicã (si am pus si o platina noua) am constatat ca [...] contactii platinii sunt ciupiti! Am pus un bec (cca 2W) pe platina si s-a aprins!. Am incercat s-o demontez - canci! Si pentru ca nu am observat absolut nici o imbunatatire datorata aprinderii electronice am aruncat-o si sunt in cautare de o schema buna de aprindere. Fiindca ce-si face omul cu mana lui da adevarata satisfactie (si nici nu risca sa ia vreo boala ) )
|
#22
Posted 06 September 2004 - 17:14
nu stiu ce aprindere ai montat tu, dar cred ca eu am montat cateva... (sute poate) si nu prea au fost problme.. cum adica s-a aprins becul cand l-ai pus e platina? nu fii sigur ca aprinderea a fost de calitate proasta...
|
#23
Posted 20 September 2004 - 10:43
Daca bobina Bosch are rezistenta mai mica de 3 ohmi da o scanteie mai buna la bujii, dar poate da si supratensiuni in primar. Condensatorul se monteaza pentru preluarea si atenuarea lor. Condensatorul si bobina sunt calculate impreuna. Prin modificarea parametrilor bobinei pot apare oscilatii mari si implicit supratensiunea poate creste in loc sa fie atenuata.
Nu este de vina aprinderea electronica. Altceva e gresit la aprinderea ta. Vezi ca la aprinderea de Tg. Mures zice ca se scoate condensatorul, iar bobina trebuie sa nu aiba mai putin de 3 ohmi. |
#24
Posted 20 September 2004 - 13:53
Evident. Doar nu montam aprinderea impreuna cu condensatorul. Ceea ce spun eu despre condensator e din epoca pre-aprindere electronica.
Edited by akeem, 20 September 2004 - 13:53. |
#25
Posted 26 October 2004 - 13:22
Salutare,
Eu mi-am facut o aprindere electronica dupa schema lui i0nutz si am incercat tot felul de reglaje dar n-am ajuns la nici-un rezultat satisfacator. Am o Dacie 1310 cu motor de 1400cmc din 1999. Are cineva vreo idee ce sa-i fac? |
#27
Posted 01 November 2004 - 16:52
Am avut aprindere electronica (cu platine) pe Dacie inca din '97, a mers bine cateva luni (desi nu as putea spune ca se simtea un plus de putere sau scaderea consumului), apoi a inceput sa imi faca probleme, ba mergea ,ba nu mergea, asa ca am dat-o unui prieten ,sa se chinuie el cu ea. Motorul era reglat bine,era de Renault 5 turbo, modificat in biturbo, dupa ce am revenit la aprinderea clasica nu am mai avut probleme.
Apoi am trecut la o aprindere full electronic (fara platine), asta parca scadea consumul ,sa zic cu 1/2l la 100km, insa a cedat si ea dupa 8luni. Probabil si din cauza regimului de exploatare mai sportiv, insa am ramas cu o parere nu tocmai pozitiva @aprinderile romanesti. Edited by eXXocet, 01 November 2004 - 16:54. |
#28
Posted 30 November 2004 - 15:43
Suntem la inceputul lui decembrie, la mine sunt dimineata in jur de 0 grade sau mai putin, apa din balti e inghetata.
Masinutza porneste fara probleme la prima cheie, cu sau fara ajutor din acceleratie (mi-aduc aminte ce chinuri trageam anul trecut pe vremea asta). Prefer sa nu o ajut cu acceleratia deoarece n-am chef de batai de arbore in primele secunde (am incercat odata de control si parca s-ar auzi ceva... am cam 30000km de cand am schimbat arborele si setul... deci inca se tine bine). Singura chestie e ca daca sta o saptamana de pomana trebuie dat un pic la coada la pompa ca altfel da sa moara. Si acum bomba Nu stiu cat merit are aprinderea electronica in asta, treaba e ca m-am trezit ca de fapt n-aveam nivelul in carburator cum trebuie. Benzina era in rasul jiglerelor, daca-i dadeam cateva sprituri scadea sub si trebuia dat la automat pana venea alta noua. Am reglat asa cum trebuie, adica 13 mm cursa maxima si 6 cea minima (distanta fata de fata capacului) si de atunci n-am mai avut probleme. peacefingers: Edited by akeem, 30 November 2004 - 15:44. |
|
#29
Posted 14 December 2004 - 16:14
stie cineva telefonul sau adresa inginerului care vindea aprinderi electronice in Vitan?
cum reusesc sa dau de el? merci!! |
#30
Posted 21 January 2005 - 10:49
Ieri masinuta mea n-a mai vrut sa plece din parcare de la serviciu. I-am dat la automat pana i-au iesit ochii, am reusit sa plec cu ea, am tinut-o numai intr-a doua si am reusit sa ajung acasa numai cu hopuri si smucituri (noroc ca stau la cateva sute de metri ).
Stiam ce are: patina de plastic de la platina mobila s-a uzat si contactele s-au apropiat prea mult. De fapt cred ca nu mai deschideau deloc deoarece erau reglate la numai 0.25 in loc de 0.7 din cauza aprinderii electronice. M-am dus fuga la magazin si am luat altele pe care le-am reglat nici cal nici magar, adica la 0.4, sa aiba de unde sa se uzeze Oricum, peste cateva saptamani o sa le controlez din nou si o sa refac reglajul. Initial uzura este foarte mare deoarece patina calca doar pe un colt. De fapt nu cred ca exista platini care sa calce perfect cu toata suprafata patinei. De asemenea am dat bine cu WD-40 pe ax, sa-l curat, inainte ii pusesem niste vaselina si asta s-a intarit si arata ca dracu, normal ca patina aia a facut ce-a vrut ea. Asadar pentru cine monteaza platini noi si vede ca astea nu calca perfect, sa se uite dupa un anumit timp ca sigur distanta intre contacte scade. Si cum se impusca vedeti din poze, nu mai ai ce le face. Attached FilesEdited by akeem, 21 January 2005 - 10:51. |
#31
Posted 21 January 2005 - 11:13
@akeem
Aprindere si bobina ce parere au dupa acest tratament? |
#32
Posted 21 January 2005 - 12:16
Au parere buna
Bobinutza e din '82 ca si masina si a vazut multe la viata ei iar aprinderea e de-aia de Tg Mures de care ai zis tu si deci e buna si ea. Oricum, dupa ce am schimbat platinele, doar i-am aratat cheia si si a si pornit. |
#33
Posted 08 February 2005 - 15:47
Salut,
As vrea sa stiu si eu de unde ati cumparat voi aprinderea electornica de Tg Mures, va rog frumos. Vreu si eu sa imi iau una ca am ceva probleme iarna cu pornirea. |
|
#34
Posted 18 February 2005 - 11:56
milika, on Feb 8 2005, 15:47, said: Salut, As vrea sa stiu si eu de unde ati cumparat voi aprinderea electornica de Tg Mures, va rog frumos. Vreu si eu sa imi iau una ca am ceva probleme iarna cu pornirea. In targul Vitan (daca esti din bucuresti) 300-320k. Pe la toate magazinashele de piese auto de acolo. (sunt noi cu garantie) |
#35
Posted 18 February 2005 - 15:22
Salut.
Eu am un Escort din 84, de 1,3 pe benzina; are delco-ul magnetic (adica n-are platini, nu stiu cum ii zice); vreau sa va intreb daca are rost sa ii pun o aprindere electronica. Mersi |
#36
Posted 26 August 2005 - 11:46
Sal,
Am o dacie sport (var. a 2-a din 1988) cu motor de 1.4. Vreau sa pun o aprindere electronica pe ea. Si ma intereseaza schema ta, Ionut. Intrebare: am nevoie pt fiecare bujie de un asemenea montaj? Sau scanteia va fi distribuita in continuare prin delcou? Daca da atunci care e avantajul? Thx. abu |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users