Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Schimbat Ulei transmisie automata
Last Updated: Feb 06 2007 19:41, Started by
ViaRail
, Feb 05 2007 19:28
·
0
#1
Posted 05 February 2007 - 19:28
Salut!
Masina e Golf 2001 cu TD rosu. Cred ca are 110CP. Cutie automata tiptronica....5 viteze. Am citit despre schimbul de ulei pentru cutie. Pe internet am gasit ceva informatie dar nu pentru cutia mea...stie cineva cum o identific? Azi am fost la un specialist de transmisii automate si mi-a schimbat uleiul. Ma asteptam la ceva foarte complex...Dupa cate am citit eu pe net, nivelul trebuie verificat la anumita temperatura dupa un "ritual" specific etc... Doar a ridicat-o, defacut busonul, s-a golit, dupa carea pus un furtun pe aceeasi "gaura" si a pompat manual 5 litri dupa care, repede a pus busonul la loc...pierzand vreo 150, 200 g cel mult..... Masina merge.....chiar schimba mai bine ca inainte....deocamdata. Mi-e frica ca daca nivelul nu e corect in timp, poate sa distruga cutia.... Ce sa fac? cum sa verific nivelul? Sa ma dus la VW sa masoare? (pentru cine nu stie, cutia nu are tija de nivel si nici baie sub ea. e din aia "sealed" Life time) SAu sa ma incred in el? Spunea ca el stie ca ia 5 litri si sa nu ma iau dupa ce spun altii....si mai zicea ca daca e prea mult "arunca" surplusul printr-o supapa.....doar sa nu fie prea putin....eu nu pre cred Ce ziceti? |
#2
Posted 06 February 2007 - 19:41
ViaRail, on Feb 5 2007, 19:28, said: Salut! Masina e Golf 2001 cu TD rosu. Cred ca are 110CP. Cutie automata tiptronica....5 viteze. Am citit despre schimbul de ulei pentru cutie. Pe internet am gasit ceva informatie dar nu pentru cutia mea...stie cineva cum o identific? Azi am fost la un specialist de transmisii automate si mi-a schimbat uleiul. Ma asteptam la ceva foarte complex...Dupa cate am citit eu pe net, nivelul trebuie verificat la anumita temperatura dupa un "ritual" specific etc... Doar a ridicat-o, defacut busonul, s-a golit, dupa carea pus un furtun pe aceeasi "gaura" si a pompat manual 5 litri dupa care, repede a pus busonul la loc...pierzand vreo 150, 200 g cel mult..... Masina merge.....chiar schimba mai bine ca inainte....deocamdata. Mi-e frica ca daca nivelul nu e corect in timp, poate sa distruga cutia.... Ce sa fac? cum sa verific nivelul? Sa ma dus la VW sa masoare? (pentru cine nu stie, cutia nu are tija de nivel si nici baie sub ea. e din aia "sealed" Life time) SAu sa ma incred in el? Spunea ca el stie ca ia 5 litri si sa nu ma iau dupa ce spun altii....si mai zicea ca daca e prea mult "arunca" surplusul printr-o supapa.....doar sa nu fie prea putin....eu nu pre cred Ce ziceti? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users