Masini de cusut - reglaje, performante si multe altele
Last Updated: Jun 23 2023 10:42, Started by
So_ma
, Jan 17 2007 11:25
·
0
#199
Posted 01 August 2019 - 15:48
23dori, on 01 august 2019 - 12:52, said:
Am încercat, nu patinează cureaua. Mașina o am din 2005,la vreo 4 ani de când am cumpărat-o i-am schimbat motorul într-un service autorizat Singer(motivul schimbării a fost cărbunii uzați), iar de atunci nu am mai avut probleme. În primii ani de când am cumpărat-o am lucrat cu ea chiar și 10 ore pe zi, zilnic, după am cumpărat o liniară, iar Singerul l-am folosit mai mult la tivuri, nasturi, butoniera, etc. Cineva îmi spunea că s-ar putea să fie vreun rulment sau pinion sau de ce nu chiar cărbunii. Când am desfăcut-o am observat că la apăsarea pedalei se văd mici scântei la motor. Am fost foarte mulțumită de această mașină și parcă nu aș vrea să renunț la ea. TREBUIE SĂ O REPAR CUMVA. |
#200
Posted 01 August 2019 - 17:11
Mirosul de cauciuc nu vine decat de la cauciuc. Uitate sa vezi ca urmele negre uleioase sunt in dreptul curelei, orice curea uzata arunca astfel de urme. Intinde cureaua daca zici ca ai pus una noua zilele astea.
M-am uitat pe net si vad ca la motor cureaua pare dintata, vezi daca mai are dinti cureaua, daca e cureaua veche. Scanteile de la motor au "miros" de ozon, nu ai cum sa-l confunzi cu miros de cauciuc si nu pierde putere motorul pe parcurs din cauza scanteilor, ori merge ori nu merge. Nu are masina alte piese de cauciuc si nici rulmenti. Are pinioane din plastic si nu are cum sa miroasa a cauciuc. Daca se strica un pinion de plastic masina se desincronizeaza si nu mai face cusatura la nici o viteza. Edited by omuspan, 01 August 2019 - 17:40. |
#201
Posted 01 August 2019 - 17:58
Mulțumesc pentru sfaturi, da, curelele sunt dințate ambele, încerc să pun câteva poze cum arăta la interior înainte de a-i schimba curelele.
|
#202
Posted 01 August 2019 - 18:26
#203
Posted 01 August 2019 - 19:29
M-am uitat la poze, a trebuit sa le editez ca erau intunecate. Cureaua este in regula, era bine daca puneai pozele de la inceput. Altceva din interiorul masinii nu poate produce miros de cauciuc. Este posibil sa fie de vina pedala sau motorul dar alt defect decat scanteile, daca poti imprumuta de la cineva o pedala de proba sa vezi cum merge, daca nu poti ramane sa mergi cu ea la reperat.
Edited by omuspan, 01 August 2019 - 19:31. |
#204
Posted 01 August 2019 - 19:34
Îți mulțumesc, voi reveni cu detalii după ce voi remedia problema.
|
#205
Posted 08 August 2019 - 20:00
skyppy, on 27 septembrie 2009 - 08:20, said:
Primit de la cineva care o tinea in pod, o masina de cusut ruseasca, care pare a fi productie 1990, fara sa scrie nici un nume pe ea, doar pe motor e ceva - tiv2 parca. am unso acum pare sa traga ok. Nu stiu insa sa ii folosesc "programele" si talpile de cusut. Daca are cineva idee sau se pricepe ... costicamacovei, on 08 august 2019 - 19:58, said:
Podolsk se numeste |
#206
Posted 10 September 2019 - 21:50
Buna seara fetelor, Dețin o mașina de cusut Minerva M10B și de curand mi-am luat un set de 15 piciorușe pentru diferite cusături și forme. ma poate ajuta cineva la ce se folosește fiecare? va multumesc.
Attached Files |
#207
Posted 19 September 2019 - 20:52
Buna seara, va rog sa ma ajutati cu o informatie care stiti.
Am avut o masina Nicoleta in stare buna la bunici, i-am dat-o soacrei . E incantata de ea, dar... din pacate nu am pedala la ea cu stecher. Pare in stare foarte buna, si vreau sa i-o fac functionala. Ce tip de pedala sa cumpar? De unde as putea comanda? Am gasit asta: https://www.okazii.r...usut-a204503508 Nu stiu daca potriveste. Multumesc. |
#208
Posted 27 October 2019 - 19:13
omuspan, on 22 aprilie 2019 - 17:28, said:
Sunt doua lucruri diferite desi uneori se influenteaza reciproc. Pentru cusatura corecta mai intai se regleaza ata la suveica cu un mosorel plin cu ata se introduce mosorelul in suveica cu ata petrecuta pe sub penita . Se tine de capatul de ata ce iese din suveica cu suveica atarnand, suveica nu trebuie sa coboare spre pamant decat la un mic zvac facut cu mana care tine capatul de ata ce iese din suveica. Rasucesti surubelul, ce tensioneaza penita si implicit ata, in directia potrivita pana ce obtii conditia descrisa mai sus. Pe urma tensionezi ata de la ac pana ce nodul cusaturii e la mijlocul materialului. Asta e tensionarea minima a atei si e posibil sa fie prea mica si cusatura sa fie prea larga, in acest caz tensionezi putin cate putin ambele ate incepand cu ata de la suveica pana ce obtii rezultatul dorit. Odata ce ai tensionat corect ata de la suveica nu mai este nevoie sa mai reglezi cand schimbi ata, doar ata de la ac are nevoie de ajustari. Pasul cusaturii este neuniform din cauza apasarii prea slabe a piciorusului pe material sau transportorul este prea jos. Exista o parghie in stanga ce regleaza inaltimea transportorului, vezi sa fie transportorul la inaltime maxima fata de placa de ac la punctul mort superior al cursei transportorului. Piciorusul trebuie sa atinga placa de ac cand acul este la punctul mort inferior, cand e acul in material, se verifica fara material sub piciorus. Exista un arc ce apasa piciorusul si ai acces la el sub capacul superior, pe care trebuie sa il indepartezi. Mai esti pe frecventa? Ca nu vreau sa-mi pierd timpul. |
|
#209
Posted 17 June 2020 - 07:28
Buna ziua ! Am o masina de cusut Tula model 1 . Dar imi lipseste pedala , iar cureaua de angrenare este cam uzata . Va rog , unde pot gasi curea de schimb si pedala ? Ori niste sfaturi cu ce pot fi inlocuite . Multumesc !
|
#210
Posted 02 July 2020 - 17:06
alli, on 17 iunie 2020 - 07:28, said:
Buna ziua ! Am o masina de cusut Tula model 1 . Dar imi lipseste pedala , iar cureaua de angrenare este cam uzata . Va rog , unde pot gasi curea de schimb si pedala ? Ori niste sfaturi cu ce pot fi inlocuite . Multumesc ! Daca intri pe OLX second hand masini de cusut si piese pentru masini de cusut sunt in tara mai multi care au,cum ar fi Robert Craiova, Dragomir timisoara, Alba Iulia, , Sibiu, Tr severin, etc, Eu avind o pedala stricata -electrica- am adaptat la ea un intrerupator de bormasina.Pedalele se pot folosi de la o masina la alta mai toate casnicele au putere la motor de 7o-100 W.,numai ca trebuie legat la mufe ,daca nu corespund se taie firele si se leaga,,,posibilitati sunt destule. |
#211
Posted 08 July 2020 - 09:27
bobon, on 02 iulie 2020 - 17:06, said:
Daca intri pe OLX second hand masini de cusut si piese pentru masini de cusut sunt in tara mai multi care au,cum ar fi Robert Craiova, Dragomir timisoara, Alba Iulia, , Sibiu, Tr severin, etc, Eu avind o pedala stricata -electrica- am adaptat la ea un intrerupator de bormasina.Pedalele se pot folosi de la o masina la alta mai toate casnicele au putere la motor de 7o-100 W.,numai ca trebuie legat la mufe ,daca nu corespund se taie firele si se leaga,,,posibilitati sunt destule. Multumesc pentru raspuns ! Pentru moment am folosit pentru test , pana la o solutie definitiva , acest variator ( de altfel destul de ieftin ) si functioneaza ok . Sper sa reusesc sa il adaptez la o pedala . https://www.dedeman....clusa/p/1001195 Mai ramane sa gasesc curele de schimb . |
#214
Posted 09 September 2020 - 20:46
bobon, on 14 iulie 2020 - 06:55, said:
Are multe modele 0766221688 Revin cu o constatatre .Am avut situatii cind masina facea late in partea de jos, cu toate ca am tensionat firul superior de s.a rupt si tot facea late iar ata de jos era o insailatura,trageam de ea si iesea. Dupa un mic studiu si mai multe experimentari am constatat ca vinovat era mecanismul de inaintare al materialului adica dintii, care nu mai inaintau conform diagramei adica: in momentul cind intinzatorul de fir ...cel ce urca si coboara tragind si eliberind firul ''' este in pozitia maxima ridicat dintii sa fie la capat de cursa .Acum acul este cam la 7 cm de blat. Cindd acul coboara in continuare, coboara si dintii, iar cind acul este intrat in orificiu dintii sunt sub tablita, Daca atunci cind intinzarorul este la maxima inaltime dintii mai inainteaza avansul deplasarii dintilor este in urma si trenui cama rotita spre sensul rotirii axului pe care este cama,altfel si pasul de inaintare este mai mic.Pentru informare Edited by bobon, 09 September 2020 - 20:47. |
#215
Posted 10 September 2020 - 08:23
Se numeste cursa masinii, sincronizarea dintre ac, intinzator, transportor si apucator. Rotind roata de mana de la punctul mort superior al intinzatorului transportorul trebuie sa mai faca un pic din cursa spre inapoi si apoi sa coboare. Se poate modifica putin ca sa nu apuce acul cand materialul e gros la schimbarea sensului de coasere, La masinile pentru materiale groase se evita prin marirea cursei tijei acului.
|
#216
Posted 11 September 2020 - 20:36
Si uite asa mai aflu si eu cite ceva de la meseriasi in domeniu.Nu stiam de cursa masinii sincronizare da sau adaptind de la alte sectoare de activitate ii spuneam diagrama ciclica{ termen poate impropriu}Am mai constatat ca si atunci cind cobori acul mai mult se fac pasituri si nu neaparat la supraelastice.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users