Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2
 Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 

Masini de cusut - reglaje, performante si multe altele

- - - - -
  • Please log in to reply
218 replies to this topic

#199
23dori

23dori

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 31.07.2019

 23dori, on 01 august 2019 - 12:52, said:

Am încercat, nu patinează cureaua. Mașina o am din 2005,la vreo 4 ani de când am cumpărat-o i-am schimbat motorul într-un service autorizat Singer(motivul schimbării a fost cărbunii uzați), iar de atunci nu am mai avut probleme. În primii ani de când am cumpărat-o am lucrat cu ea chiar și 10 ore pe zi, zilnic, după am cumpărat o liniară, iar Singerul l-am folosit mai mult la tivuri, nasturi, butoniera, etc. Cineva îmi spunea că s-ar putea să fie vreun rulment sau pinion sau de ce nu chiar cărbunii. Când am desfăcut-o am observat că la apăsarea pedalei se văd mici scântei la motor. Am fost foarte mulțumită de această mașină și parcă nu aș vrea să renunț la ea. TREBUIE SĂ O REPAR CUMVA.


#200
omuspan

omuspan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,986
  • Înscris: 17.07.2016
Mirosul de cauciuc nu vine decat de la cauciuc. Uitate sa vezi ca urmele negre uleioase sunt in dreptul curelei, orice curea uzata arunca astfel de urme. Intinde cureaua daca zici ca ai pus una noua zilele astea.

M-am uitat pe net si vad ca la motor cureaua pare dintata, vezi daca mai are dinti cureaua, daca e cureaua veche. Scanteile de la motor au "miros" de ozon, nu ai cum sa-l confunzi cu miros de cauciuc si nu pierde putere motorul pe parcurs din cauza scanteilor, ori merge ori nu merge. Nu are masina alte piese de cauciuc si nici rulmenti. Are pinioane din plastic si nu are cum sa miroasa a cauciuc. Daca se strica un pinion de plastic masina se desincronizeaza si nu mai face cusatura la nici o viteza.

Edited by omuspan, 01 August 2019 - 17:40.


#201
23dori

23dori

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 31.07.2019
Mulțumesc pentru sfaturi, da, curelele sunt dințate ambele, încerc să pun câteva poze cum arăta la interior înainte de a-i schimba curelele.

#202
23dori

23dori

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 31.07.2019
Attached File  IMG_20190623_220109.jpg   147.93K   20 downloads

Attached Files



#203
omuspan

omuspan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,986
  • Înscris: 17.07.2016
M-am uitat la poze, a trebuit sa le editez ca erau intunecate. Cureaua este in regula, era bine daca puneai pozele de la inceput. Altceva din interiorul masinii nu poate produce miros de cauciuc. Este posibil sa fie de vina pedala sau motorul dar alt defect decat scanteile, daca poti imprumuta de la cineva o pedala de proba sa vezi cum merge, daca nu poti ramane sa mergi cu ea la reperat.

Edited by omuspan, 01 August 2019 - 19:31.


#204
23dori

23dori

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 31.07.2019
Îți mulțumesc, voi reveni cu detalii după ce voi remedia problema.

#205
costicamacovei

costicamacovei

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 06.02.2010

 skyppy, on 27 septembrie 2009 - 08:20, said:

Primit de la cineva care o tinea in pod, o masina de cusut ruseasca, care pare a fi productie 1990, fara sa scrie nici un nume pe ea, doar pe motor e ceva - tiv2 parca. am unso acum pare sa traga ok. Nu stiu insa sa ii folosesc "programele" si talpile de cusut. Daca are cineva idee sau se pricepe ...
Podolsk se numeste

 costicamacovei, on 08 august 2019 - 19:58, said:

Podolsk se numeste


#206
SoMarian

SoMarian

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 04.09.2019
Buna seara fetelor, Dețin o mașina de cusut Minerva M10B și de curand mi-am luat un set de 15 piciorușe pentru diferite cusături și forme. ma poate ajuta cineva la ce se folosește fiecare? va multumesc.

Attached Files



#207
todhiere

todhiere

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 15.01.2007
Buna seara, va rog sa ma ajutati cu o informatie care stiti.

Am avut o masina Nicoleta in stare buna la bunici, i-am dat-o soacrei :). E incantata de ea, dar... din pacate nu am pedala la ea cu stecher.

Pare in stare foarte buna, si vreau sa i-o fac functionala. Ce tip de pedala sa cumpar? De unde as putea comanda?

Am gasit asta: https://www.okazii.r...usut-a204503508

Nu stiu daca potriveste. Multumesc.

#208
fanny516772

fanny516772

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 16.07.2008

 omuspan, on 22 aprilie 2019 - 17:28, said:

Sunt doua lucruri diferite desi uneori se influenteaza reciproc. Pentru cusatura corecta mai intai se regleaza ata la suveica cu un mosorel plin cu ata se introduce mosorelul in suveica cu ata petrecuta pe sub penita . Se tine de capatul de ata ce iese din suveica cu suveica atarnand, suveica nu trebuie sa coboare spre pamant decat la un mic zvac facut cu mana care tine capatul de ata ce iese din suveica. Rasucesti surubelul, ce tensioneaza penita si implicit ata, in directia potrivita pana ce obtii conditia descrisa mai sus. Pe urma tensionezi ata de la ac pana ce nodul cusaturii e la mijlocul materialului. Asta e tensionarea minima a atei si e posibil sa fie prea mica si cusatura sa fie prea larga, in acest caz tensionezi putin cate putin ambele ate incepand cu ata de la suveica pana ce obtii rezultatul dorit. Odata ce ai tensionat corect ata de la suveica nu mai este nevoie sa mai reglezi cand schimbi ata, doar ata de la ac are nevoie de ajustari.

Pasul cusaturii este neuniform din cauza apasarii prea slabe a piciorusului pe material sau transportorul este prea jos. Exista o parghie in stanga ce regleaza inaltimea transportorului, vezi sa fie transportorul la inaltime maxima fata de placa de ac la punctul mort superior al cursei transportorului. Piciorusul trebuie sa atinga placa de ac cand acul este la punctul mort inferior, cand e acul in material, se verifica fara material sub piciorus. Exista un arc ce apasa piciorusul si ai acces la el sub capacul superior, pe care trebuie sa il indepartezi.


Mai esti pe frecventa? Ca nu vreau sa-mi pierd timpul.
Multumesc de informatii , o sa verific. Scuze de intarziere.

#209
alli

alli

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 08.05.2007
Buna ziua ! Am o masina de cusut Tula model 1 . Dar imi lipseste pedala , iar  cureaua de angrenare este cam uzata . Va rog , unde pot gasi curea de schimb si pedala ? Ori niste sfaturi cu ce pot fi inlocuite .  Multumesc !

#210
bobon

bobon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,290
  • Înscris: 15.08.2009

 alli, on 17 iunie 2020 - 07:28, said:

Buna ziua ! Am o masina de cusut Tula model 1 . Dar imi lipseste pedala , iar  cureaua de angrenare este cam uzata . Va rog , unde pot gasi curea de schimb si pedala ? Ori niste sfaturi cu ce pot fi inlocuite .  Multumesc !

Daca  intri pe OLX  second hand masini de cusut si piese  pentru  masini  de cusut sunt in tara mai multi care au,cum ar fi  Robert  Craiova, Dragomir timisoara, Alba Iulia, , Sibiu, Tr severin, etc, Eu   avind o pedala stricata -electrica- am adaptat la ea un intrerupator  de bormasina.Pedalele se pot  folosi de la o masina la alta mai toate casnicele au putere  la motor de 7o-100 W.,numai ca trebuie legat la mufe ,daca nu corespund se taie firele si se leaga,,,posibilitati  sunt destule.

#211
alli

alli

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 08.05.2007

 bobon, on 02 iulie 2020 - 17:06, said:

Daca  intri pe OLX  second hand masini de cusut si piese  pentru  masini  de cusut sunt in tara mai multi care au,cum ar fi  Robert  Craiova, Dragomir timisoara, Alba Iulia, , Sibiu, Tr severin, etc, Eu   avind o pedala stricata -electrica- am adaptat la ea un intrerupator  de bormasina.Pedalele se pot  folosi de la o masina la alta mai toate casnicele au putere  la motor de 7o-100 W.,numai ca trebuie legat la mufe ,daca nu corespund se taie firele si se leaga,,,posibilitati  sunt destule.

Multumesc pentru raspuns ! Pentru moment am folosit pentru test , pana la o solutie definitiva , acest variator ( de altfel destul de ieftin ) si functioneaza ok . Sper sa reusesc sa il adaptez la o pedala .  https://www.dedeman....clusa/p/1001195

Mai ramane sa gasesc curele de schimb .

#212
bobon

bobon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,290
  • Înscris: 15.08.2009
Caută Robert Craiova


#213
bobon

bobon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,290
  • Înscris: 15.08.2009
Are multe modele 0766221688

#214
bobon

bobon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,290
  • Înscris: 15.08.2009

View Postbobon, on 14 iulie 2020 - 06:55, said:

Are multe modele 0766221688

Revin cu  o constatatre .Am avut  situatii  cind  masina facea late  in partea de jos, cu toate ca am tensionat firul  superior de s.a rupt si tot  facea late iar ata de jos era o insailatura,trageam de ea si  iesea. Dupa un mic studiu si mai multe experimentari   am  constatat ca vinovat era mecanismul de  inaintare al materialului adica dintii, care nu mai  inaintau conform  diagramei  adica: in momentul cind  intinzatorul de fir ...cel ce urca si coboara  tragind  si eliberind firul '''   este in pozitia maxima ridicat dintii sa fie  la capat de cursa .Acum  acul este cam la 7 cm de blat. Cindd acul  coboara  in continuare, coboara si  dintii, iar cind acul este intrat  in orificiu  dintii  sunt sub tablita, Daca  atunci cind intinzarorul este la maxima inaltime dintii  mai inainteaza avansul  deplasarii dintilor este  in urma si trenui cama rotita  spre sensul rotirii axului  pe care este cama,altfel si  pasul de inaintare este mai mic.Pentru   informare

Edited by bobon, 09 September 2020 - 20:47.


#215
omuspan

omuspan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,986
  • Înscris: 17.07.2016
Se numeste cursa masinii, sincronizarea dintre ac, intinzator, transportor si apucator. Rotind roata de mana de la punctul mort superior al intinzatorului transportorul trebuie sa mai faca un pic din cursa spre inapoi si apoi sa coboare. Se poate modifica putin ca sa nu apuce acul cand materialul e gros la schimbarea sensului de coasere, La masinile pentru materiale groase se evita prin marirea cursei tijei acului.

#216
bobon

bobon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,290
  • Înscris: 15.08.2009
Si  uite asa mai aflu si eu cite ceva de la meseriasi in domeniu.Nu stiam de cursa  masinii sincronizare da  sau adaptind de la alte sectoare de activitate   ii spuneam  diagrama ciclica{ termen poate impropriu}Am mai constatat ca si atunci  cind cobori  acul  mai mult se fac pasituri   si nu neaparat la supraelastice.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate