Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier
 Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...
 Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente
 Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute
 

Primavara in gradina & gradinari debutanti

- - - - -
  • Please log in to reply
95 replies to this topic

#19
dave

dave

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,021
  • Înscris: 18.09.2005
salut!

sunt un incepator de-ale gradinaritului....

am observat de ceva timp din cauza vremii blande de iarna mugurii iesiti la trandafiri mult mai timpuriu decat normal in aceasta perioada(februarie)
trandafirii deja inmuguriti trebuie taiati cat mai repede si mai scurt pana la baza radacinii ?
este potrivita perioada (luna februarie) pt taierea in lungime la trandafiri?
sa mai astept un timp ?

cat despre iarba/gazon, am gasit la un supermatrket un sac de seminte pt gazon si vreau sa cumpar ....insa
am un mic petic de pamant (gradina ornamentala) iarba si se poate imprastia semintele deja peste iarba?

#20
trestie-de-balta

trestie-de-balta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,505
  • Înscris: 24.01.2007

View Postdave, on Feb 14 2007, 19:57, said:

salut!

sunt un incepator de-ale gradinaritului....

am observat de ceva timp din cauza vremii blande de iarna mugurii iesiti la trandafiri mult mai timpuriu decat normal in aceasta perioada(februarie)
trandafirii deja inmuguriti trebuie taiati cat mai repede si mai scurt pana la baza radacinii ?
este potrivita perioada (luna februarie) pt taierea in lungime la trandafiri?
sa mai astept un timp ?