Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Honda Goldwing
Last Updated: Mar 14 2007 16:00, Started by
Digibrain.
, Aug 23 2006 15:26
·
0
#1
Posted 23 August 2006 - 15:26
Ce ziceti de aceasta limuzina pe, numai, 2 roti? Stiti ceva detalii despre ea? Consuma mult? E greu de intretinut? De confort nu vreau sa vorbim, ca, cred, stim cu totii cat de confortabila e .
Va place? Attached Files |
#2
Posted 23 August 2006 - 21:49
Nu vreau sa ma gandesc ce se intampla cand cazi cu ea pe la 140 km/h.
|
#3
Posted 23 August 2006 - 21:57
chiar asta seara am vazut una ca asta
cumparata de 3 saptamani motor de 1800 cmc, 6 cilindri in V zicea omul consum ~ 15 l/100 in oras (tot el zicea...) PS poti sa cazi si cu bicicleta si sa te accidentezi grav, nu trebuie sa ai 140 km/h a fost recent un caz in care cineva a intrat cu bicicleta intr-un canal fara capac si a sarit cu capul in jos in canalul urmator, deasemenea fara capac. unde, din pacate, omul a si murit.... asa ca.... Edited by draku, 23 August 2006 - 22:00. |
#4
Posted 23 August 2006 - 23:27
touringurile sunt facut sa nu consume mult stai linistit;
draku, on Aug 23 2006, 22:57, said: chiar asta seara am vazut una ca asta cumparata de 3 saptamani motor de 1800 cmc, 6 cilindri in V zicea omul consum ~ 15 l/100 in oras (tot el zicea...) PS poti sa cazi si cu bicicleta si sa te accidentezi grav, nu trebuie sa ai 140 km/h a fost recent un caz in care cineva a intrat cu bicicleta intr-un canal fara capac si a sarit cu capul in jos in canalul urmator, deasemenea fara capac. unde, din pacate, omul a si murit.... asa ca.... apoi faza cu biciclistul ma omorat, alai cel mai mare banc care l-am auzit vreodata. Felicitari |
#5
Posted 24 August 2006 - 07:54
sarmala, on Aug 24 2006, 00:27, said: touringurile sunt facut sa nu consume mult stai linistit; esti plin de vrajeala ma, Honda gold wing sunt foarte putin in tara(eu nu stiu de nici una sau cineva sa aiba, ma rog) ma indoiesc ca ai vazut asa ceva; apoi consumul de 15l/100km m-o pulverizat - tu ai habar ce inseamna un asa consum la o motocicleta? motorul asta e facut sa consume putin in schimbul performantei; doar de unu am auzit ca o reusit un consum gigant de 10l/100km dar ala avea GSXR1000(motoare sport care n-au fost facute cu gandul la consum) si o tinea numai in blana prin tot orasul apoi faza cu biciclistul ma omorat, alai cel mai mare banc care l-am auzit vreodata. Felicitari mestere, n-ai decat sa vii miercuri seara la arcul de triumf, sa o vezi. (in bucuresti, in caz ca nu stii unde este) daca te dai cunoscator, stii ce greutate are gsxr si ce greutate are goldwingul? daca nu ai vazut niciuna decat in poze, nu ai de unde sa stii ce demaraj are, chiar si de pe loc, la semafor da, si eu am fost f f surprins aseara cand am vazut cum "sare" monstrul ala cu 2 persoane pe el. desi motoreta mea nu are decat 200 de kg si vreo 60 de cai, nu cred ca poate face asa ceva de unde crezi ca "scoate" puterea? dintr-un consum de 4 l/100 km? haida-de! ai idee cat consuma in oras un monocilindru mare (de cel putin 600 cmc) ? intreaba orice endurist pe care il vezi si o sa-ti spuna: 7l/100 km in oras, daca nu mai mult. la fel consuma si a mea (600 cmc, 4 cilindri in linie, 4 carburatoare) ala cu gsxrul de care ai auzit ca ii consuma 10 inseamna ca nu merge prea tare, stai linistit sa vezi cat consuma cele supersport de 1300 cmc..... cat despre goldwingul de care vorbeam, omul nu parea genul care sa minta, cum dealtfel nu parea nici o persoana pe care sa o intereseze consumul. cand dai 28.000 de euro pe o asemenea mobra, gasesc ca e normal sa nu te intereseze consumul... asa ca, mai da-te jos de pe mopedul de 50 cmc cu care mergi cu un consum de max 2 l/100 km prin oras si mai intereseaza-te de celelalte inainte sa vorbesti, "ma" PS din pacate, treaba cu biciclistul e chiar adevarata. daca ai rabdare sa cauti in arhivele de stiri cu vreo 3-4 luni in urma, ai sa gasesti stirea Edited by draku, 24 August 2006 - 07:54. |
#6
Posted 24 August 2006 - 20:37
O masina normala consuma in jur de 7l/100km. O limuzina consuma in jur de 30l/100km. Un motor normal consuma cam 5-7l/100km. E normal ca un Goldwing(o limuzina pe doua roti, de altfel) sa consume 15l/100km. Cred ca e foarte bine, la cat de mare, cata tehnologie e pe ea. Are si cateva boxe, aer conditionat, comunicare intre pasageri prin casti blutooth. E 28 de mii ddp sau cip? Eu stiam ca e vreo 35 de mii cu totul. Cine-a mers vreodata cu ea? Ca sa ne povesteasca exact cum e
PS: E unul care vine miercuri seara la arc cu ea? Edited by Digibrain., 24 August 2006 - 20:37. |
#7
Posted 24 August 2006 - 20:45
nu stiu daca aia 28 sunt cip sau ddp
miercuri l-am vazut prima data la arc mobra era noua nouta marche-ariere electric cric central electric etc, etc, etc |
#8
Posted 24 August 2006 - 22:47
draku, on Aug 23 2006, 22:57, said: poti sa cazi si cu bicicleta si sa te accidentezi grav, nu trebuie sa ai 140 km/h a fost recent un caz in care cineva a intrat cu bicicleta intr-un canal fara capac si a sarit cu capul in jos in canalul urmator, deasemenea fara capac. unde, din pacate, omul a si murit.... asa ca.... Cand am scris postul de mai sus ma gandeam ce se intampla cu motocicleta dupa impact Am vazut la stiri reportajul despre accidentul acelui om. Saracu, ce mod tampit de a muri Edited by Andreas1, 24 August 2006 - 22:48. |
#9
Posted 25 August 2006 - 19:41
#10
Posted 25 August 2006 - 20:23
Goldwing-urile in 6 cilindri (boxer sau V la 180 de grade daca vrei sa-i spui ca e in v) au 1500 sau 1800 de cmc, vreo 400 de Kg 100 si oleaca de cai si cuplu de camion. Cat despre consum daca tragi de ea probabil ca ajunge si la 15 dar nu mi se pare exagerat avand in vedere ca Honda mea de 500cmc si 200kg ia cam 6-7 in oras.
Din cate stiu eu sunt printre cele mai fiabile Honde (multe GL1000 de prin 70' merg si acum fara probleme majore cu motorul original). Uite date aici: http://www.goldwingw.../specgl1800.htm |
|
#11
Posted 25 August 2006 - 21:49
Mie mi se pare cel mai bun motor din toate timpurile. De croaziera, e drept..dar e maxima
http://www.ridetwisties.com/mike9.htm Edited by Digibrain., 25 August 2006 - 22:17. |
#12
Posted 01 September 2006 - 12:47
@sarmala...stai jos....nota 2...daca te prindeam copiind...iti dadeam 1!
Draku are dreptate! Este un tip in bucuresti cu o Goldwing 2006! Si da... a fost cu ea la arc! Iar faza cu bicicistul....DA...si la asta are dreptate....am vazut si eu la s stiri! Ce-ai zice daca mobra mea de 400 consuma 7-7,5%???? Si e reglata si merge brici....si asta e consum chiar mic fata de altele ca ea? du-te ba si mergi cu amicul tau cu gsxr! Poate te mai invata cate ceva! |
#14
Posted 12 September 2006 - 19:22
cu combustibil si bagaje treci de cifra magica de 400 de kile..iar daca scapi(ceea ce e f probabil) motocicleta nu cred ca poti sa o ridici de jos.costa aproape 30 de mii de euro.e o chestie cam inutila.prefer o Honda pan european.goldwing combina intr un mod unic dezavantajele unei masini cu a unei motociclete.
|
#15
Posted 12 September 2006 - 21:56
allias, on Sep 12 2006, 20:22, said: cu combustibil si bagaje treci de cifra magica de 400 de kile..iar daca scapi(ceea ce e f probabil) motocicleta nu cred ca poti sa o ridici de jos.costa aproape 30 de mii de euro.e o chestie cam inutila.prefer o Honda pan european.goldwing combina intr un mod unic dezavantajele unei masini cu a unei motociclete. Cine nu poate sa o ridice, isi poate cumpara "tricicleta" goldwing: |
|
#16
Posted 13 September 2006 - 11:56
triciclul asta e foarte util.asa trebuia gandita goldwing de la inceput
|
#17
Posted 14 September 2006 - 15:04
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users