Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: May 03 2024 12:15, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
135
#9901
Posted 09 January 2019 - 23:55
Ieftin fata de elful de reprezentanta la 90 lei litrul ambalat la bidon 😂😂😂
|
#9902
Posted 10 January 2019 - 00:45
Da .... in reprezentante stim ce preturi nesimtite au din pacate.
|
#9903
Posted 10 January 2019 - 08:12
eolianu, on 09 ianuarie 2019 - 22:53, said:
Am cumparat din nou Ravenol VST 5w40 dar cu USVO de data asta. Pentru cei interesati , 1L = 44 lei. Este mai scump cu circa 10 lei fata de varianta normala ( veche). Este de inteles din moment ce l-au ''upgradat'' cu tungsten si USVO. Daca il scumpeau cu mai mult ma punea serios pe ganduri sa renunt si sa trec pe altceva mai rezonabil ca pret. Asa pentru mine cel putin este la limita superioara. Sper sa nu mai creasca pretul in viitor. Dupa 5 schimburi cu SSL si actualmente cu VST, cred ca in primavara cand voi face schimbul, voi opta si eu pentru varianta asta cu tungsten. |
#9904
Posted 10 January 2019 - 08:32
Si eu, pentru un ulei la 25 ron/litru pe care o sa-l schimb la reprezentanta.
|
#9905
Posted 10 January 2019 - 11:26
Facem concurs care a dat mai mult? 28 euro/litru da i elf solarix llx 5w30 ...l au trimis cu o naveta spatiala in jurul soarelui .. de unde si pretul 🤣
|
#9906
Posted 10 January 2019 - 12:34
#9907
Posted 10 January 2019 - 18:15
#9908
Posted 11 January 2019 - 14:32
Am comandat de pe autonext Ravenol SSL in ideea ca voi primi noua reteta, in schimb am primit asa ceva.
Bidonul asta s-a folosit pana in 2016. Nu se vede nicio data de fabricatie pe bidoane. Attached FilesEdited by y0z, 11 January 2019 - 14:33. |
#9909
Posted 11 January 2019 - 14:51
Exista riscuri daca bag un ulei le genul Redline sau Motul 300V (ambele 5W30) intr-un motor Diesel?
Intreb asta pentru ca nici unul din ele nu respecta norma specificata de producator, si anume Jaguar Land Rover STJLR.03.5003. Se poate infunda DPF-ul? L-as baga doar de curiozitate, schimburile le fac intre 5000 si 7000 km. Edited by M-A-R-I-U-S, 11 January 2019 - 14:53. |
#9910
Posted 11 January 2019 - 16:15
Se pare ca nu mai exista SSL pe stoc la noi in tara, am luat VST cu USVO.
|
|
#9911
Posted 11 January 2019 - 16:28
y0z, on 11 ianuarie 2019 - 14:32, said:
Am comandat de pe autonext Ravenol SSL in ideea ca voi primi noua reteta, in schimb am primit asa ceva. Bidonul asta s-a folosit pana in 2016. Nu se vede nicio data de fabricatie pe bidoane. Attached FilesEdited by Octavian___, 11 January 2019 - 16:28. |
#9912
Posted 11 January 2019 - 18:32
Eu tot de la autonext am cumparat VST ul dar le am specificat clar ca doresc cu USVO pentru ca au si din cel fara , varianta veche. Nu au inca pe site variantele cu USVO dar in stocuri au. Probabil vor actualiza sa apara si pe site.
|
#9913
Posted 13 January 2019 - 15:02
Ce uleiuri 5w30 au norma C4?? Asa scrie la mine in carte ( Qashqai 1.6dci ). Musai C4.
Am bantuit netul si am gasit Elf fulltech si cred ca Nissan dpf ( cred ca e tot Elf..). Nu stiu ce mi-or pune aia la reprezentanta Nissan in 1.6 dci. Cred ca Elf. Intreb,pentru ca am auzit cazuri cand Doreii de la reprezentanta iti baga ulei total gresit..si dpf e scump. Majoritatea is C3. Si apropo, ce inseamna ACEA C4 level C3?? La ulei mai scrie ceva norme in manual..da la antigel...canci. Nici o specificatie. Doar, sa mergi la ei sa cumperi. Ca idee, e albastru si cred ca e G11 long life. E la minim si as pune 100-200 ml.. Daca n-ar fi la 70 km si as avea timp..m-as duce pana acolo... |
#9914
Posted 13 January 2019 - 17:19
Din cate am mai citit si eu, nu sunt diferente mari intre C4 si C3. C4 face un pic mai putina cenusa dar C3 unge un pic mai bine. Cam asta ar fi, in mare.
Sintagma "C4 level C3" e folosita de ELF la FullTech si vrea sa spuna ca e un ulei cu putina cenusa (C4) dar care unge ca un C3. Cred ca e mai mult o chestie de marketing. Oricum, uleiuri C4 se gasesc pe piata si cu atat mai mult, cele care au norma Renault RN0720, pentru ca asta cred ca, de fapt, cauti. Iar norma aceasta am vazut-o si pe uleiuri C3. Sintetizand, personal nu cred ca sunt diferente atat de importante intre un ulei C3 si C4 incat sa-ti faci probleme, ambele fiind low saps, in primul rand. In ceea ce priveste lichidul de racire, daca ai ceva ani de cand ai masina, pune mana si scoate ce se poate scoate (asta pentru ca niciodata nu o sa iasa tot) si umple instalatia. Dar fa-o undeva unde chiar stiu unde sa caute si ce sa desfaca. Total are parca 2 sortimente de Glaceol si bag mana in foc ca unul din astea se potriveste la Nissan. Edited by officer_nats, 13 January 2019 - 17:21. |
#9915
Posted 13 January 2019 - 20:18
defapt c3 e mid saps si c4 e low saps. pt reno cred ca e ok un astfel de c4.
|
|
#9916
Posted 14 January 2019 - 18:55
y0z, on 11 ianuarie 2019 - 14:32, said:
Am comandat de pe autonext Ravenol SSL in ideea ca voi primi noua reteta, in schimb am primit asa ceva. Bidonul asta s-a folosit pana in 2016. Nu se vede nicio data de fabricatie pe bidoane. Da, exact din ala am pus si eu in GTI in urma cu vreo 2 ani, inclusiv atunci era cam vechi si asa mi-a parut insa am zis sa-l incerc.....si m-am saturat de sarit joja )) Sunt vechi stocurile, cauta alt distribuitor... M-A-R-I-U-S, on 11 ianuarie 2019 - 14:51, said:
Exista riscuri daca bag un ulei le genul Redline sau Motul 300V (ambele 5W30) intr-un motor Diesel? Intreb asta pentru ca nici unul din ele nu respecta norma specificata de producator, si anume Jaguar Land Rover STJLR.03.5003. Se poate infunda DPF-ul? L-as baga doar de curiozitate, schimburile le fac intre 5000 si 7000 km. Da, nu prea e bine sa pui asa ceva in diesel care sigur e cu DPF......Nu e vorba ca nu va proteja motorul, insa nu va da bine pt filtru de particule, chiar deloc.... Vezi ca ambii producatori au uleiuri pt diesel |
#9917
Posted 15 January 2019 - 07:38
M-A-R-I-U-S, on 11 ianuarie 2019 - 14:51, said:
Exista riscuri daca bag un ulei le genul Redline sau Motul 300V (ambele 5W30) intr-un motor Diesel? Intreb asta pentru ca nici unul din ele nu respecta norma specificata de producator, si anume Jaguar Land Rover STJLR.03.5003. Se poate infunda DPF-ul? L-as baga doar de curiozitate, schimburile le fac intre 5000 si 7000 km. RL au versiune pentru diesel cu DPF. E 5w30 euro series : https://www.redlineo...-5w30-motor-oil y0z, on 11 ianuarie 2019 - 14:32, said:
Am comandat de pe autonext Ravenol SSL in ideea ca voi primi noua reteta, in schimb am primit asa ceva. Bidonul asta s-a folosit pana in 2016. Nu se vede nicio data de fabricatie pe bidoane. Mai bine comanzi direct de la ravenol-shop.de ... |
#9918
Posted 16 January 2019 - 14:48
scrisit, on 13 decembrie 2018 - 18:10, said:
Ford Fiesta 1.4 TDCI 50kw, 2008. Azi am schimbat uleiul: Am dat afara uleiul Mercedes-Benz 5W30 dupa 6-7kkm. AM facut un drum.. am lasat-o la ralanti ~30de minute, apa era la 90*C si i-am dat drumul afara. A curs foarte negru si mai gros decat de obicei, parca am schimbat uleiul la camion. Nu mi-a placut deloc cum arata. Era la fel de negru ca si smoala. Desi inainte sa il torn in motor (acum 4-5 luni) am spalat cu filtru si ulei ieftin... De ce? Nici unul din uleiurile trecuta nu a fost atat de gros si de negru atat de repede. Ah! Si i-am turnat in loc Wolf 0w20 Ecotec FE. Astept pornirea de maine dimineata sa vedem cum se aude . Si datorita drumurilor scurte pe care le fac - 6-7km extraurban cu 50km/h. Unul dus dimineata si altul intors seara. Am gasit urme de condens in capacul de sus. O albeata/galbeneata slaba. Un film subtire in fundul capacului. Edited by scrisit, 16 January 2019 - 14:50. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 3 user(s) are reading this topic
1 members, 2 guests, 0 anonymous users
gigijorj