Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: Apr 18 2024 19:21, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
135
#9919
Posted 16 January 2019 - 16:34
redline dezamageste din nou. acum cica are 2 uleiuri cu aprobari dar ce sa vezi, au PP -39. pai ce fac esterii aia, dorm? s-au au fost inlocuiti ca nu treceu testele?
Edited by 41ex, 16 January 2019 - 16:34. |
#9920
Posted 17 January 2019 - 12:06
Da, bre ....dar tu daca esti baiat destept cumperi variantele devenite clasice si consacrate.....
Redline au trebuit sa "poceasca" reteta ( a se citi sa "coboare" standardul ) din cauza desteptilor de pe margine care faceau galagie ca "n-are norme domle, nu e aprobat"...... Asa ca acu' v-a dat ce ati cerut, ati vrut norme si ieftineala- luati la greu, ca vind si pe segmentul acela......cat mai ieftin si doar sa indeplineasca norma..... Dar alea consacrate ( 0w40 ala full saps) lasati-mi-l mie..... Pe mine ma mira ca au facut asa ceva, pt un producator de nisa si mai ales segmentului caruia se adreseaza e cam inutil.......Cred ca RL isi obtine castigul din celelalte uleiuri, astea cu aprobarile le vad asa, ca o joaca.... |
#9921
Posted 17 January 2019 - 13:26
A constatat lumea ca nu merita sa dai atat pe litrul de Redline fata de restul producatorilor de pe piata. Chiar si in cazul celor Redline consacrate. Ii doare pe ei ce vrea lumea si ce nu. Asta cere piata in urma sondajelor facute de ei prin bilanturile si incasarile facute si de aia au luat masurile astea. Asa ca de aia au bagat norme si aprobari si ei si logic ca au facut o cu pretul scaderii calitatii ca sa se incadreze intr un pret cat de cat si asa oricum prea mare. Nu mi spune ca nu puteau sa ofere super calitate cu tot cu norme si aprobari pe bidoane. Dar asta insemna sa creasca preturile si mai mult ceea ce ar fi fost absurdul absurdului , pana si ei si au dat seama. Deci , dupa parerea mea raportul calitate / pret nu este in parametrii.
|
#9922
Posted 17 January 2019 - 16:15
Redline este extrem de scump in Europa. Pretul in SUA este cu totul altul, undeva aproape la 50% fata de ce gasim noi...
Edited by paultt, 17 January 2019 - 16:15. |
#9923
Posted 17 January 2019 - 17:27
eolianu, on 17 ianuarie 2019 - 13:26, said:
A constatat lumea ca nu merita sa dai atat pe litrul de Redline fata de restul producatorilor de pe piata. Chiar si in cazul celor Redline consacrate. Ii doare pe ei ce vrea lumea si ce nu. Asta cere piata in urma sondajelor facute de ei prin bilanturile si incasarile facute si de aia au luat masurile astea. Asa ca de aia au bagat norme si aprobari si ei si logic ca au facut o cu pretul scaderii calitatii ca sa se incadreze intr un pret cat de cat si asa oricum prea mare. Nu mi spune ca nu puteau sa ofere super calitate cu tot cu norme si aprobari pe bidoane. Dar asta insemna sa creasca preturile si mai mult ceea ce ar fi fost absurdul absurdului , pana si ei si au dat seama. Deci , dupa parerea mea raportul calitate / pret nu este in parametrii. Bine zis in a doua parte......pt mine merita, inca il folosesc - iar preturile mari imi par doar in Romania, dincolo sunt mai acceptabile iar in US intradevar sunt ff accesibili, de aceea eu nu il mai cumpar din Romania Nu stiu daca a mai folosit careva din Ro atat de mult RL cat am folosit eu si ma refer la nr km, masini, dar si timp ! ))......inca nu am ce sa-i reprosez acelui 0w40 fullsaps, este alegerea si preferatul meu dupa tot atata timp.... Restul uleiurilor de la ei,cu norme din astea "moderne" etc......la ce am eu sunt inutile, poate doar la ultimele 2 achizitii care au filtru de particule insa acolo inca folosesc OEM (elf) ca sa nu se crizeze reprezentanta......cand mi se va pune pata si pe astea, le scot filtrul, le mai "manaresc" pe la motor ( modifica, nu va ganditi la rromii) si poate le fac cunostinta si lor cu RL... RL mi-a parut foarte potrivit pt ce il folosesc, atat pt piticii mei ( sunet motor, protectie, performanta-temp+presiune ulei) cat mai ales pt faptul ca motoarele in care il pun mananca benzina si ulei ca vacile !......asta sunt prin constructie-uleiul iar la benzina le-am ajutat si eu din plin, cu alte chestii.....cu RL am reusit sa ma incadrez in medie cu 500 ml ulei mai putin consumat la 10 000 km.... Eu raman open minded......daca gasiti ceva mai bun ca RL, sunt dispus sa incerc; in fond despre RL de aici am aflat asa ca invitatia si provocarea ramane deschisa.... |
#9924
Posted 17 January 2019 - 17:52
simple_n, on 17 ianuarie 2019 - 17:27, said:
Bine zis in a doua parte......pt mine merita, inca il folosesc - iar preturile mari imi par doar in Romania, dincolo sunt mai acceptabile iar in US intradevar sunt ff accesibili, de aceea eu nu il mai cumpar din Romania Nu stiu daca a mai folosit careva din Ro atat de mult RL cat am folosit eu si ma refer la nr km, masini, dar si timp ! ))......inca nu am ce sa-i reprosez acelui 0w40 fullsaps, este alegerea si preferatul meu dupa tot atata timp.... Si eu sunt un utlizator "inrait" de RL, din 2008, in toate masinile (personale) pe care le-am avut, 0w40-ul lor fiind si in opinia mea cel mai bun ulei (de departe) pe care l-am folosit vreodata. Pretul in Europa insa este enorm (nejustificat de mare fata de preturile de US), motiv pentru care de ceva timp ma joc si cu versiunea cu uleiuri bune de raft schimbate la intervale scurte . Desi cumpar RL de ceva timp de pe Opie oils, diferenta de pret fata de RO nu mi s-a parut prea mare la produse identice, (1qt vs 1qt) avantajul principal fiind ca cei din afara aduc si bidoane de 1 US gallon (cu pret mai mic pe qt fata de ambalajul de 1 qt). |
#9925
Posted 17 January 2019 - 20:29
Pai tu daca ai schimbat 3-4 masini din 2008, crezi ca are sens sa bagi uleiuri de nisa?
As baga Red Line intr-o masina pe care as tine-o 20 de ani. Asa ar face sens cat de cat. Uleiurile de pe piata sunt mai mult decat suficiente pentru oricine. Motoru' pica extrem de rar la masini. Poate doar daca completezi uleiu' in loc sa-l schimbi vreo 100,000 de km reusesti sa-l bulesti. |
#9926
Posted 17 January 2019 - 22:04
Colegul a mentionat ca au intrat in joc “piticii” pe creier deci toate celelalte motive si explicatii cad. Cand e vb de pitici pe creier nu mai conteaza nimic altceva , nici banii , nici timpul , nimic. Si il cred pe cuvant , stiu ce inseamna , am avut si eu o perioada. Eram atent si monitorizam sunete , zgomote , in ture si la relantiu , la rece , la cald etc. Schimbam brandul de ulei la fiecare schimb aproape.
|
#9927
Posted 17 January 2019 - 23:54
#9928
Posted 18 January 2019 - 01:11
VARIANTE pt poporul naiv iubitor de etichete pe dop si VARIANTE pt reprezentante....
https://applications...selector/it_it/ Edited by eboda, 18 January 2019 - 01:14. |
|
#9929
Posted 24 January 2019 - 00:50
Info LOW HTHS grafice....
https://expert.q8oil.../low-hths-oils/ Edited by eboda, 24 January 2019 - 00:52. |
#9930
Posted 05 February 2019 - 18:04
Salutare,
Pentru motorul de mai jos am folosit pana acum uleiul recomandat de la Liqui Moly. Am simtit o schimbare evidenta fata de Totalul recomandat de producator si n-as avea niciun motiv sa-l schimb. La pornirea la temperaturi negative si mersul constant in sarcina motorul este mult mai silentios. Dar din cate am citit si Ravenolul ar fi bun dar eu as vrea cel mai bun ulei. Ravenolul de mai jos ar fi o alternativa mai buna decat Liqui Moly in conditii normale de utilizare? Untitled.png 22.56K 62 downloads Multumesc. Edited by danutz34, 05 February 2019 - 18:05. |
#9932
Posted 06 February 2019 - 09:43
Știu un 206 1.4hdi care a mers multe sute de mii de kilometri doar cu Total. Acela este un motor foarte bun iar Total face treabă bună în el. Îl ajuți mult mai mult cu un interval de schimb mai scurt decât ,,cel mai bun" ulei ținut cât zice acolo.
|
#9933
Posted 06 February 2019 - 10:25
Si eu schimb uleiul cat mai des mai ales ca folosesc masina pe drumuri cu mult praf. Schimb si la 5000 de km parcursi.
|
|
#9934
Posted 06 February 2019 - 12:07
Nu il tin cat zice producatorul. Cel mai mult am mers 18.000 km cu un ulei foarte bun dar in conditii normale.
Dupa schimb, cu acelasi ulei, nu am vazut nicio diferenta. Oricum nu revin la Total. Cand porneam motorul la -10 grade parca ziceai ca e fara ulei. Cu Liqui Moly s-a schimbat, simt ca "ii place" mai mult acesta. Edited by danutz34, 06 February 2019 - 12:11. |
#9935
Posted 06 February 2019 - 12:56
Eu merg cu Total Quartz Ineo LL pe un 1.6 tdi și nu am decât cuvinte de lăudă. De ceva vreme au îmbunătățit enorm calitatea. Am avut și eu un 206 benzinar și am avut ceva obiecții la adresa Total, am dat-o și eu cu Liqui Moly dar acum cred că au lăsat trecutul în urmă și fac treaba bună. La momentul actual este best buy.
|
#9936
Posted 06 February 2019 - 15:56
Mai stiti cand ziceam ca ajung cu temperatura uleiului vara la mers tare la 105-110 C? si radeau cativa de mine, ca ei in Romania nu au peste 100 C. Da pentru ca acolo nu ai unde sa merg tare mult timp, pt ca dai de trafic. Uleiul in conditiile astea de temperatura ridicata mers mult asa se uzeaza mult mai rapid, isi pierde din proprietati si se contamineaza.
Asta pe un motor mai mare si mai potent pe circuit ajunge in conditii extreme la 130 C.: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hSDISy8dsCo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Urmatorul ulei e Total Quartz 5w30 507.00 sau Fuchs 5w30 C3 507.00 asta nou. Amandoua au preturi bune. Mai am de facut 4000km pana sa-l schimb sa am 10.000km cu el. Edited by Deenman, 06 February 2019 - 16:01. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users