Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: May 03 2024 12:15, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
135
#7705
Posted 03 September 2017 - 01:31
535 d 286 de caluti 100%. Daca am gresit undeva posibil sa fie la dimensiunea jantelor adica 17 in loc de 16, nu tin minte exact insa sigur stiu ca erau stock iar la al doilea erau pack M, mai mari si mai late cele din spate. Patronul si-a vandut bmw-ul si dupa un an l-a recumparat. De data asta l-a primit cu jante de 18 insa toate de aceeasi latime adica la 245. Nu-i multumit deloc. Spune ca nu vede nicio imbunatatire fata de cele stock, consumul cica i s-a marit cu un litru si volanul a devenit mai greu.
Edited by vinciun, 03 September 2017 - 01:34. |
#7706
Posted 03 September 2017 - 14:55
Teste cu Motor CheckUP sunt doar cateva . Testele sunt confirmate si de OAMTC Germania /Austria - o organizatie automobilistica si nu numai .
1 . Golf 4 benzina Petro - Canada Europe 5w-40 + IF-WS2 dupa 7000 km parcursi . verdict ulei f . bun ( masina 171.000 km ) ;04.2016 tot pe aceeasi fisa Test la un Renault Laguna 3 dci Ulei Monil 1 esp 5w-30 + IF-WS2 dupa 5 .000 km vedirct ulei f bun ( masina 40.000 km ); 04 2016 2. Golf 4 benzina ENEOS SUSTINA 5w-40 +IF-WS2 dupa 11.941 km vedirct ulei grd 4-5 ( mediu ) pun in poza sablonul ; uleiul are o buna dispersie a particuleor de cenusa , metal / nemetal .( masina aproape 190.000 km si bujiile 60.000 ) ; 1.09.2017 3. Mercedes clasa E pe GPL masina are peste 300.000 km de 140.000 merge cu GPL . dupa 19.200 km parcursi / uleiul are grad mediu de uzura Ulei folosit 5w-40 + IF-WS2 un castrol dar nu mai stie de care ; 2.09 2017 . Se confirma ca uleiul pe gaz nu are in suspensie asa multe particule . 4 . Teste de prin Germania 1 Golf 5 benzina la 5000 km ( ulei bun nu trebuie schimbat ) ; Ford Kuga benzina la 6300 ulei bun ; Alfa Romeo benzina la 9800 km ( ulei bun ) ; VW Polo la 16.000 km ulei grad 4-5 dar nu trebuie schimbat : Fiat Panda la 6000 - Ulei bun Comparatii cu sablonul la uleiul ENEOSUL SUSTINA 5W-40 dupa 11. 941 km daca are apa sau combustibil ( halou alb ) verdict NU ARE ! testele sunt facute si pe Hartie de Filtru special FIORONI ( fabricate in Franta special pentru teste de pata de contact din Bumbac 100 % ) Diferentele fata de Hartia de la MotorCheckUP sunt minore . Sablonul de comparare este de la Motor CheckUp Comparatie cu sablon la continut apa si combustibil si calitate cu Eneos Sustina 5w-40 dupa 11941 km . Attached Files |
#7707
Posted 03 September 2017 - 15:56
Date mai complete despre Motor CheckUP
https://www.youtube.com/watch?v=pdN-yWwJxtA&feature=youtu.be 1 ulei benzina - ulei bun ; 3 ulei diesel ulei bun comparare test Motor CheckUP cu Fioroni diferente minuscule dar care arata ca uleiul este bun la 11.941 km . Attached Files |
#7708
Posted 06 September 2017 - 17:12
Quick question: Shell Helix Ultra 5w30, cu specificatii API SL/CF, ACEA A3/B4, este full SAPS? Nu gasesc nicaieri cum e.
|
#7710
Posted 07 September 2017 - 16:53
Salut, am promis ca revin cu un update după concediu referitor la cum s-a comportat mașina cu ulei Bardahl, într-un cuvânt ireproșabil. Am făcut 2500 de km Cluj - Porec, plus multe drumuri prin Croația, mașina încărcată maxim și 4 persoane, undeva peste 2 tone ca estimare. Mașina s-a comportat exemplar, motorul a sunat și funcționat superb pot spune, atât pe autostrada la viteze mari gen 160 - 180 cât și prin orașele croate. Am pus tester ul pe Masina si Dpf ul și-a făcut regenerarea la un interval de aprox 800 km, în concluzie totul asa cum trebuie. Am trecut de 6 mii de km cu bardahl și se comporta exact ca în prima zi, îl mai las pana la maxim 9 mii și prin noiembrie îl schimb, sa vedem cum se comporta la iarna. Drumuri bune. [ https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170907/8936b820b85f53e40f64599b9cb45bf2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#7711
Posted 09 September 2017 - 18:21
Foarte bine si drumuri linistite in continuare.... Bardahl folosit e cu friction modifiers ( nu mai tin minte ce ai pus)? Cat vrei sa-l tii in motor? |
#7712
Posted 09 September 2017 - 19:27
Eu nu-s mare specialist in lubrifianti insa chiar asa se trag concluziile? E ca si cum "am mancat azi o ciocolata si m-am simtit foarte bine". Daca mananci multe ciocolate pe termen lung, vine un moment in care nu te mai simti bine. Asa si la ulei. Poate merge bine cu el dar cine stie cum actioneaza pz termen lung. Poate ataca garniturile, metalul sau cine stie ce.. Cred ca-i nevoie de teste pe termen lung, efectuate de persoane competente. Nu zic ca nu se pricepe colegul, nu-l cunosc.
|
#7713
Posted 09 September 2017 - 19:29
Am pus C60 technos 5w30, in noiembrie îl schimb și nu cred ca trec de 9 mii. Cam asa am făcut la toate schimburile, indiferent de ulei.
|
#7714
Posted 09 September 2017 - 19:56
Vinciun, am mai spus într-un post anterior, e strict o părere personala despre acest ulei, bazata pe impresiile de zi cu zi, îmi cunosc f bine cazanul și știu când motorul suna asa cum trebuie.
|
|
#7715
Posted 09 September 2017 - 19:58
@ vinciun : arata-mi o persoana "competenta" aici pe forum.....dar nu vanzator de uleiuri, nu clona lui x,y,z.....prin competenta inteleg sa faca ce ai zis tu
In realitate, atata timp cat schimba la maxim 10 000 poate sa puna si full SAPS - motorul nu-l strica, DPF da..... Chestia cu testatul e cu dus si intors.......cand am scris despre ceva care l-am tinut peste 200 000 km in motor ( cu schimbul de rigoare) au sarit in sus toti martienii, saturnienii si toate clonele si a inceput "razboiul".... Asa ca, why bother? E mai bine sa laudam utilajul fiecaruia online, luam si like bonus, nu se supara nimeni.......unii raman cu miezul, altii raman cu fumul albastru .....intelegi tu ideea Inca ceva......pe termen lung un sintetic nu are cum sa atace garnituri sau altceva; asta este un mit folosit de cei care vind semisintetice si hidrocrackate ordinare ca sa denigreze uleiurile cu adevarat sintetice Mai exact, sinteticul curata foarte bine depunerile de la garnituri si de asta, dupa folosirea unui sintetic, pot sa apara mici scurgeri pe la garnituri......dar asta inseamna doar ca evidentiaza o garnitura imbatranita care nu curgea datorita mizeriei din motor, nu ca uleiul ataca garniturile...... Dar na, este o "perla".......cum am mai vazut una pe undeva, ceva gen : "cea mai buna norma pt Dacia este MB 229.5 " - halucinanta idee, credeam ca cea mai buna norma pt Dacia e Renault sau ce recomanda Renault, asa cum pt Mercedes este norma MB samd....... In sprijinul ideei de mai sus, eu zic ca cea mai buna norma pt noi toti e aia Ferrari......daca pun cu din aia, am Ferrari direct.... @ Andrey : cred ca are friction modifiers, asa citisem pe undeva.....sa scrii cum iti pare dupa inca 3-4000 km Edited by simple_n, 09 September 2017 - 20:02. |
#7716
Posted 09 September 2017 - 20:25
Simple_n, o sa scriu aici înainte de schimb, și eu sunt curios cum se va comporta când vor scădea temperaturile, ei spun ca acel aditiv C60 ajuta f mult la pornirile la rece, vom vedea ce și cum, nu pot trage concluzii decât după ce vad cum se va comporta la iarnă. Drumuri bune.
|
#7717
Posted 09 September 2017 - 22:30
In nebunia mea,am folosit + 300.000 km RL in doua motoare diferite,un 1.9 TDI-PD si un 1.3 cdti(multijet). In afara de faptul ca nu avea aprobare pt aceste motoare, nu a atacat nici o garnitura,oring,semering si nici motoarele nu au avut/are nici pe dracu,ba din contra.Am renuntat la RL pt ca masinile nu mai produc si deja cu un schimb de RL le dublez valoarea
|
#7718
Posted 10 September 2017 - 23:54
andrey_r, on 01 septembrie 2017 - 15:15, said:
Kspic, ziceai mai devreme de un Opel de 2 litrii, ceva ca are 420 nm stock? Am același motor pe Alfa, 360 nm stock cu soft undeva la 430 - 440 nm, știu ca acest motor are cuplu mai mare decât zice fabricantul dar totuși nu e cam mult 420? Ziceai ca după soft are 480 nm, sincer mi se pare imens o creștere de 130 nm dintr-un simplu soft. Decalibrat a fost la A3. La Astra J s-au făcut 3 dyno stock pentru că era prea wow ce scotea . La A3 126.6 căluți și 208 nm cuplu . Producătorul spune 125 cu 200 nm. Dupa soft aproximativ 150 cp și 248 nm dacă țin bine minte cu ambreiaj care patina . Nu știu dacă 2.0 e același motor și la alfa .... Din câte știu 2.0 Cdti e pur GM. Mașină avea pe atunci 40k km, motorina de MOL cu aditiv motorina metabond . Una peste alta 2.5k km cu Mobil 1 ESP 5w30. Fara consum de ulei pe joja cu toate că mașina are soft . Așa arată uleiul in prezent IMG_20170910_175958.jpg 122.99K 30 downloads Una peste alta Buzău - Oradea iar consumul este mai jos după soft cu Mobil 1 ESP 5w30 și benzina Petrom 99 + metabond și Adizol T4 in benzina IMG_20170903_125312.jpg 263.66K 32 downloads IMG_20170903_125320.jpg 302.47K 28 downloads Nu am de ce să îmi fac griji eu la 1.4 TFSI. Doar distribuția poate să fie o buba la motor. În rest dpdv al internelor folosite am generație veche de VAG. Mai precis merg lejer CAXC cu 200 cp și 350 nm doar cu turbo și intercooler schimbate . Acum la puterea pe care o are eu zic că e un maxim ce îl poți folosi pe caroseria asta sau chiar prea mult . In treapta 2 daca o accelerezi mai tare când ești în viraj nu foarte agresiv deja rupe aderenta pe rotile de pe fata . Dar na ... Fiecare cu dorințele lui . În treapta 1 nu te poți da la ea fără să auzi scârțâit de gume . Până acum Mobil 1 s-a comportat foarte ok. Nu am ce sa ii reproșez . Dar parca mai fain era cu valvoline . Edited by Kspic, 11 September 2017 - 00:14. |
#7719
Posted 11 September 2017 - 09:36
Kspic, motorul 2.0 cdti este urmașul lui 1.9 cdti ( jtdm la Alfa) este motor conceput de italieni și facut în joint venture cu GM fiind produs atât în Italia cât și în Germania. Din păcate deștepții de la Opel au făcut modificări la nivelul băii de ulei care au avut ca rezultat celebrele probleme la Insignia cu nenumărate motoare căzute, plin forumul de povesti horror. De asta te întrebam dacă valorile alea de pe dyno sunt se încredere, par mult prea mari. Eram curios și eu de o testare dyno dar am impresia ca e pierdere de timp si bani.
|
|
#7720
Posted 11 September 2017 - 11:09
Motorul corect deriva din cel de 1.9 CDTI dar a suferit mai multe modificari decat la baia de ulei de care zici tu.
Problema reala este la o garnitura de pe la pompa de ulei care este afectata in timp. Cu uleiurile schimbate la fiecare 8k km, folosind - doua schimburi cu GM - un schimb cu Motul - un schimb cu Redline - mai departe trei schimburi cu Valvoline Acea garnitura era ca noua. Fiind vorba de 4 ani preventiv acea garnitura a fost schimbata dar oarecum degeaba. Acum nu stiu ce sa zic..... materialul din care este facuta clar nu este cel mai bun daca cedeaza la masinile cu OCI mare si uleiuri de duzina folosit fie in trecut pana la cumpararea masinii fie in prezent. Edited by Dany_Darke, 16 September 2017 - 07:12. |
#7721
Posted 11 September 2017 - 11:53
Eu ma refeream la diferențe care exista între motorul pe pe Opel și cel de pe Alfa, știu f bine ce s-a schimbat de la 1.9 la 2.0, am avut 1.9 înainte. Și eu am schimbat acel oring dintre pompa și sorb tot asa preventiv, dar problema e ca la motorul 2.0 cdti de pe Insignia in momentul în care le-a aparut atenționarea cu low pressure oil era deja prea târziu. Asta E motivul pt care am schimbat și eu oringul respectiv, într-adevăr era f întărit cauciucul respectiv, dar apoi am aflat ca la Insignia cel puțin din cauza unor modificări la nivelul băii de ulei ungerea era f deficitara. Și la Alfa știu cazuri care au avut atentionarea cu uleiul la prima cheie, mai ales la frig, dar nu știu sa fie cazuri de motoare bulite. Referitor la Astra J, am crezut ca ai spus valorile cu motorul stock, adică cu Dpf și egr on. Cu siguranță cu downpipe și soft poți ajunge la 480 nm.
|
#7722
Posted 11 September 2017 - 12:06
Încă o chestie legata de acel oring, din câte se pare problemele sunt cauzate tocmai de Dpf, acesta fiind situat în fata motorului în momentul regenerării atingând valori de peste 600 de grade, conducănd la uzarea prematura a acelui oring din baia de ulei. Problema e și mai mare la cei care circula preponderent in oras, unde disiparea căldurii in momentul regenerării are de suferit din cauza vitezei scăzute de deplasare. În fine, asta E probabil motivul pt care mulți prefera sa facă Dpf off.
|
Anunturi
▶ 7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users