Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: Apr 18 2024 19:21, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
135
#7723
Posted 11 September 2017 - 12:08
E prea tarziu pentru ca ele merg cu presiune de ulei din ce in ce mai mica iar la final.... treaba e gata.
Ambele motoare in rest sunt fara moarte. Da si caldura si aciditatea pronuntata la uleiului la regim Long Life au efect daunator. Astra J-ul tatalui merge doar in extern in rest sta in garaj unde si iarna sunt 18 grade. Deci ce sa zic.... un opelas norocos. Cand am facut testarea dyno motorul rula cu Valvoline Synpower MST C3 5w40. Avea cam 4-5k km nici nu mai tin minte exact. Edited by Dany_Darke, 15 September 2017 - 06:40. |
#7724
Posted 13 September 2017 - 10:45
Test la un Golf 5 TDI 1,9 / 105 CP / PD ; Ulei Castrol EDGE 5w-30 C3 + Aditiv cu ceramica de la BLINKER / km bord 153.243 /
km parcursi cu uleiul 16.124 .masina a fost luata de noua din Romania ( unic propietar ) Constatari : primul cerc ( gradul de contaminare ) gri inchis dat de sedimente , carbon , particule metalice / nemetalice ; conf . sablon este la gradul 5-6 ( gradul 6 este ultimul pentru uleiul mediu ) cercul 2 ( starea uleiului de motor ) : mai deschis gradul 3-4 ( gradul 4 este primul pentru un ulei mediu ) Uleiul nu contine apa si nu contine carburant . ( cercul alb este mic in grosimea lui ) Nota : a aparut un mic suerat de turbina mai ales cand e rece motorul . la cald dispare . Am mai facut un test la un Mercedes Sprinter care si-a schimbat uleiul dupa 5 km . Ulei folosit LM Diesel HIGH TECH 5w-40 . Attached Files |
#7725
Posted 20 September 2017 - 19:31
Va salut. In cca 3-4000km urmeaza sa fac distributia masinii si alte mici lucrari de intretinere pentru un Opel Insignia 2014, motor A20DTH. Ce stiu clar este ca nu voi folosi uleiul GM. Am tot citit diverse despre alte variante alternative, inclusiv Valvoline Synpower Xtreme MST C3 5W-30. Cei priceputi, va rog un sfat sau o alternativa argumentata. Multumesc in avans.
L.E. Nu am de gand sa tin uleiul in motor mai mult de 10000 km, pentru ca nu prea cred in mitul longlife! Edited by manole74, 20 September 2017 - 19:40. |
#7727
Posted 21 September 2017 - 16:49
Nu doar best buy ci excelent.
MST C3 in A20DTH am folosit si folosesc in prezent. 5w30 in trecut, acum 5w40 mai ales ca masina are soft ( si sta in garaj incalzit iarna + ca merge doar la drum intins ). La un regim mixt 5w30-ul clar este cea mai buna solutie pentru Insignia ta. Uleiul este excelent, de la felul in care motorul suna la faptul ca pentru aceste motoare uleiul ofera uzuri foarte bune. Regenerarile erau destul de rare cu el. Bine ar fi sa citesti si despre vestita problema cu acea garnitura de la pompa de ulei, si sa o schimbi asta pentru siguranta motorului tau. In rest, motorina si talpa, motorul e super teapan. Edited by Kspic, 21 September 2017 - 16:51. |
#7728
Posted 24 September 2017 - 19:29
Am si eu o nelamurire legata de ce ulei sa folosesc pentru un Ford focus 3 an 2011, 1.6 tdci, 85kw. Am citit pe la inceput, de pe la paginile 130 pana pe la 160. Am vazut discutii despre uleiul Ravenol fel sae 5w-30, uleiul care ma intereseaza pe mine. Imi cer scuze daca subiectul asta a fost dezbatut si la alte pagini dar ochii nu m-au mai lasat sa citesc:(
Am fordul din februarie 2016, am facut schimbul de ulei de 2 ori cu Ravenol Fel sae 5w-30, la vremea aia avea norma data de producator pe bidon. Recent norma WSS-M2C913-C a disparut de pe bidon si a fost inlocuita cu norma PSA B71 2290 care banuiesc ca este pentru motoarele Peugeot - Citroen, gama din care face parte si acest 1.6... Tot recent a aparut si Ravenol Fo sae 5w-30 si Ravenol FDS sae 5w-30 ambele avand norma WSS-M2C913-C trecuta pe bidon. Intrebarea mea aici apare: ce ulei as putea sa folosesc din cele 3? -Ravenol fel sae are Sulfati in cenusa - 0.5 iar celelalte, FDS si Fo, au 1.2 si 1.1 -Ravenol Fel are TBN 5.6 in timp ce FDS si FO au 10.1 si 10. Alte variante de ulei nu am bagat si nici nu m-am documentat... Daca cineva imi poate recomanda alt ulei... Multumesc! |
#7730
Posted 24 September 2017 - 22:29
Era culmea sa fi multumit de un 10w40 si kilometri nu au relevanta,pui aceeasi vascozitate de la 0 pana la....remat.
|
#7731
Posted 24 September 2017 - 22:45
Ulei la el e doar ala de gatit si ala cu 10W in fata
Ce zic specialistii ( si-ti mai dau si manual ) nu conteaza Edited by tonuloi, 24 September 2017 - 22:45. |
#7732
Posted 25 September 2017 - 05:16
Pentru Fiesta 1.4 tdci din 2002 se recomanda ulei 5W30 care sa respecte norma WSS-M2C913-C. Tonuloi, in manual nu cred ca iti zice sa pui 10W40.
Edited by Testos, 25 September 2017 - 05:22. |
|
#7733
Posted 25 September 2017 - 06:59
@Testos - nu am insinuat cum ca ar fi bine ca pune 10W- ( m-ai inteles gresit ) ala e ulei de avarie nu ai ce pune...pana pui 5 w30...
iar ultima norma e 913D de acum multi ani buni 2012. |
#7734
Posted 25 September 2017 - 18:33
#7736
Posted 25 September 2017 - 23:01
Jericho22, on 24 septembrie 2017 - 20:27, said: Salutare,am si eu nevoie de un ulei bun pt. o fiesta 1.4 tdci an 2002. Momentan am Ford 10w40, insa nu prea sunt asa multumit. . .e cam zgomotos motorul fata de Aral care l avea inainte..Recomandati mi voi un ulei bun si care s ar potrivi. Masina are 230K Acum.încerc un Valvoline. |
#7737
Posted 28 September 2017 - 08:51
Intervin cu o dilema : Suzuki New Baleno - motor 1.2 DUALJET 90 cai aspirat benzina an 2017, distributie lant + EGR. Va atasez poza cu ce scrie in manualul masinii. Eu ce ar trebui sa respect din acel tabel? Din ce inteleg uleiul preferat number 1 este 0w16 , locul 2 : 0w20 si tot asa...cel de avarie fiind 10w40. Nu va pot spune cu ce ulei vine din fabrica masina dar va pot spune ca am intrebat la toate reprezentantele Suzuki din Buc si la revizii se foloseste Ecstar 0w20 schimbat la 15.000 km sau la an.
Acest ulei Ecstar este produs de Suzuki si personal nu stiu mai nimic despre acest brand..nu am putut gasi multe info...Daca cineva detine mai multe informatii , raman indatorat. Eu oricum nu o sa schimb uleiul si filtrele la km astia ci in jur de 8-10.000 km maxim. Ulei 0w16 am vazut doar la cativa producatori. 0w20 mai sunt cat de cat si pe la alti producatori. Avand in vedere ca eu merg in Bucuresti 95% din timp si doar ocazional de 2-3 ori pe an o scot la drum lung , ce vascozitate imi recomandati? Sa raman pe 0w20? Legat de turatii...cel putin in primii 4-5.000 km nu o sa o forjez prea rau , adica pana in 3500 rpm...dar posibil ca de-a lungul timpului masina sa vada si peste 4000 rpm dar ocazional. [ https://s26.postimg.org/bpbwgzrjt/IMG_0746.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Speedo, 28 September 2017 - 14:56. |
|
#7738
Posted 28 September 2017 - 13:34
În comunicatul oficial al celor de la Suzuki se precizează că uleiurile lor sunt fabricate de JX Nippon Oil & Energy, aceași firma ce vinde și sub brandul Eneos
http://www.noe.jxtg-...rand/index.html http://www.suzuki.ro...top-redefinita/ |
#7739
Posted 28 September 2017 - 16:08
bidonul este exact ca la Eneos
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/emgV2SiH4MQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ( o comparatie intre 0w-16 si 5w-30 ) Edited by Speedo, 29 September 2017 - 14:08. |
#7740
Posted 28 September 2017 - 17:42
n-are boron nitride in compozitie. Cel mai bun ulei vw504-507 este ravenol vsw 0w30
http://www.ravenol.d...-sae-0w-30.html Edited by sctnicu, 28 September 2017 - 17:44. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users