Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier
 Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...
 Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente
 Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute
 

Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.

* * * * - 14 votes
  • Please log in to reply
15161 replies to this topic

#1243
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Cred că ar trebui să schimbi supapa de recirculare gaze carter și să vezi dacă îți scade consumul.

#1244
iliec

iliec

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 02.07.2008
Salut,

Am facut schimbul de ulei, cam pe graba. M-am documentat superficial, am ales ce mi s-a recomandat de agentul de vanzari.
Pe scurt, la Peugeot 307 1.6 hdi 110 FAP (~75 mii mile; in perioada urmatoare as vrea sa dezactivez FAP'ul) am folosit LONGTIME HIGH TECH 5W-30.
Cred ca e bun si asta :). Nu l-as schimba inainte de vreme.
Dar ma intreb daca va fi in regula si la vara. Nu cred ca vom merge 10mii km pana atunci. Mergem destul de mult si prin oras (Cj-N).
Agentul mi-a recomandat si Ceratec. L-as incerca :), dar merge cu ulei'ul asta?
La schimbul urmator voi pune ce cel recomandat de SonyAd, DIESEL SYNTHOIL 5W-40 HD.

Multumesc.

#1245
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
As merge pe un toptec 4200/4300 pentru motorul tau. Ala full-synth n-are specificatii cu C in coada. Daca pui un ulei bun, n-are rost sa scoti FAP-ul.

#1246
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
Am o nedumerire - pentru cutia de viteze si transfer se recomanda ulei API GL-4, iar pentru diferentiale API GL-5.
La clasa API GL-5 sunt 75w-90 si 80w-90 - care ar fi mai indicat?
Daca la cutie viteze/transfer e specificat API GL-4, se poate pune API GL-5?
Care este mai bun, ca si proprietati? :worthy:

#1247
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,705
  • Înscris: 22.11.2007
A cumparat cineva de pe oil mag? Mi se par foarte bune preturile..
O sa sun si la un agent de la firma care distribuie LM in romania sa vad cat e la ei.
http://www.limorom.ro/Agenti.html

Despre ulei, inca nu sunt decis, ma gandesc intre TopTec 4100 5w40 si Synthoil 5w40. Stiu ca al 2lea e 100% sintetic, insa asa din cat ma pricep eu, ca si specificatii Toptecul sta ffff bine. probabil ca o sa iau Synthoil pt ca diferenta nu e deloc foarte mare, intre cele 2 (~50ron la 5L).
Ca fapt divers, pe oil-guide-ul de pe siteul LM pt masina mea nu e recomandat niciunu, fiind recomandate:
: Synthoil Longtime 0W-30
   : Top Tec 4200 5W-30
   : Top Tec 4600 5W-30
   : Leichtlauf High Tech 5W-40

Cam multe tipuri de ulei au astia de la LM. Spre exemplu care e diferenta intre Leichtlauf High Tech 5W-40 si TopTec 4100 5w40? Totusi vad ca norma de aprobare pt Reno nu are nici Synthoil, nici TopTec ci doar Leichtlauf High Tech.

Edited by bossake, 17 November 2011 - 18:54.


#1248
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
Am luat eu de la ei de 2 ori - Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40.
Promti si seriosi, marfa buna si ieftina "Made in Germany".
Trimit colet prin posta.

#1249
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

 daalos, on 15th November 2011, 12:33, said:

Am o nedumerire - pentru cutia de viteze si transfer se recomanda ulei API GL-4, iar pentru diferentiale API GL-5.
La clasa API GL-5 sunt 75w-90 si 80w-90 - care ar fi mai indicat?
Daca la cutie viteze/transfer e specificat API GL-4, se poate pune API GL-5?
Care este mai bun, ca si proprietati? :worthy:
Ala care este recomandat de producator. Spre deosebire de uleiul de motor care cu cat e mai fluid, cu atat e mai bun (desi nu e o regula universal valabila), deci mai poti trece peste specificatiile "stricte" ale producatorului, la uleiurile de diferentiale/CV e bine sa pui ce zice fabrica. Din experienta proprie, am pus un 75W90 (API GL4+) in cutie de reno, am observat ca huruia diferentialul in curbe. Dupa ce am trecut la 75W80 (asa cum pune producatorul, tot API GL4+) lucrurile au revenit la normal.

 bossake, on 17th November 2011, 18:53, said:

Cam multe tipuri de ulei au astia de la LM. Spre exemplu care e diferenta intre Leichtlauf High Tech 5W-40 si TopTec 4100 5w40? Totusi vad ca norma de aprobare pt Reno nu are nici Synthoil, nici TopTec ci doar Leichtlauf High Tech.
Motorul de reno n-are o constructie speciala care sa necesite un ulei deosebit. Eu am mers si la diesel si la benzinar, atat cu toptec 4100 (sau 4200 la benzinar), cat si cu synthoil.

 daalos, on 17th November 2011, 19:24, said:

Am luat eu de la ei de 2 ori - Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40.
Promti si seriosi, marfa buna si ieftina "Made in Germany".
Trimit colet prin posta.
Foarte seriosi ... Mai cateva pagini in urma zicea cineva ca a primit un colet de la ei cu ulei de 3 ani ...

#1250
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,705
  • Înscris: 22.11.2007
O sa merg pe Synthoil High-tech 5w40, e cel mai sintetic dintre toate de pe la LM, nu? L-am gasit la un pret incredibil de bun, si nu pe oil=mag.

#1251
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
Eu am bagat iar toptec 4100 dupa 20k km, nu dadea semne de oboseala la km astia.
Am luat  10w40 mos2 lm pentru cielo, de abia astept sa-l bag sa vad cum se misca, mai ales acum iarna la pornire.

#1252
jelli

jelli

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 145
  • Înscris: 27.02.2011
Eu folosesc Mobil 1 5w30, sunt multumit de cum toarce motorasul !

#1253
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

 bossake, on 18th November 2011, 20:52, said:

O sa merg pe Synthoil High-tech 5w40, e cel mai sintetic dintre toate de pe la LM, nu? L-am gasit la un pret incredibil de bun, si nu pe oil=mag.
La 1.6/16vulve as merge pe longtime plus 0w30, sau pe toptec 4200 5w30.

 Cutzu, on 18th November 2011, 20:59, said:

Am luat  10w40 mos2 lm pentru cielo, de abia astept sa-l bag sa vad cum se misca, mai ales acum iarna la pornire.
Cielo ala a trecut de 300k km, ca sa-i bagi mizeria aia perfect minerala ? Acel 10W40 va fi marmelada sub -15 grade, cu sau fara baba2.

Leitar iedit, ca nu-i frumos sa rectific prin taiere: acel 10w40 nu-i mizerie, ci se comporta ca orice alta mizerie cu grade-ul asta.

Edited by cristi.r, 22 November 2011 - 20:39.


#1254
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007

 cristi.r, on 18th November 2011, 19:25, said:

Ala care este recomandat de producator. Spre deosebire de uleiul de motor care cu cat e mai fluid, cu atat e mai bun (desi nu e o regula universal valabila), deci mai poti trece peste specificatiile "stricte" ale producatorului, la uleiurile de diferentiale/CV e bine sa pui ce zice fabrica.

La mine e specificat doar ulei API GL-4 pt. cutie, iar pentru diferentiale API GL-5.
Nu spune si tipul - 75w-90 sau 80w-90.. care dintre cele 2 se preteaza mai bine?

 cristi.r, on 18th November 2011, 19:25, said:

Foarte seriosi ... Mai cateva pagini in urma zicea cineva ca a primit un colet de la ei cu ulei de 3 ani ...

:habarnam:  - bafta lui.... eu le-am primit Ok.

#1255
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Pentru cine intereseaza;

LM Diesel Synthoil 5W-40 are TBN-ul 9,5 mg KOH/g

#1256
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Foarte bun. Foloseste careva Valvoline ?

#1257
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,928
  • Înscris: 09.12.2004
am folosit cind am luat masina, ca a fost la pachet cu filtrul, ca nea omu' nu a mai apucat sa il schimbe (daca mai mult statea masina, la ce bun...)
nici o smecherie notabila in vreo 7 8 mii km parcursi :)

#1258
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Citesc fisele lor si vad ca au TBN mai mare decat LM, la acelasi "grade".

#1259
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,859
  • Înscris: 06.10.2008
stiti cumva unde a disparut de pe piata Castrol Edge 5w40 turbo diesel( buson negru) ACEA A3/B4? In magazine acum se gaseste doar ACEA C3 mai mult pt masini echipate cu DPF, la fel Magnatecul 5w40 td s-a "transformat" in ACEA C3.
Care aveti magazine de genu' sau lucrati oarecum in vreun domeniu apropiat astept o lamurire! Ms!

#1260
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Nu se mai gaseste vechiul EDGE pentru ca a aparut noua potiune EDGE.

EDGE Turbo Diesel FST (Fluid Strength Tehnology).

N-am gasit TDS-ul ca sa vad daca 5W-40 este Fully Shynthetic, asa cum zic ei pe cutie.

EDGE Turbo Diesel 5w-40 ~ 45RON/l - Selgros
Attached File  01122011.jpg   78.33K   18 downloadsAttached File  01122011_1.jpg   79.75K   17 downloads

Cine are curajul sa incerce primul?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate