Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?
 Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...
 Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy
 ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație
 

RATC CONSTANTA

- - - - -
  • Please log in to reply
97 replies to this topic

#37
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
Deja au fost introduse noile autobuze MAZ, deocamdata doar pe linia 40/40c, nu am apucat sa circul cu ele, insa par mai moderne decat celelalte, si cu afisaj electronic al traseului. Probabil vor fi introduse pana la sfarsitul lunii octombrie si pe liniile 101 si 102. :coolspeak:

#38
phoenix12345

phoenix12345

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 821
  • Înscris: 03.12.2006
Peste 2 saptamani le baga si pe 101. Sunt curios ce o sa faca pastaie asta cu podul de tramvai din km 4-5. Si pentru cei care aduc ca argument lipsa de bani, exista fonduri nerambursabile de la UE pentru transport electric. Intr-o tara normala s-ar spune de abia astept sa se repare odata liniile 101,102 sa scapam de micile cutremure provocate de tramvaie, dar ma rog Romania e o exceptie. Sa vedem ce alte mari realizari va avea dragul nostru primar.

#39
CLAXON

CLAXON

    din Republica Bananiera Romania

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,337
  • Înscris: 07.04.2006

View Postphoenix12345, on Oct 11 2008, 20:35, said:

Peste 2 saptamani le baga si pe 101. Sunt curios ce o sa faca pastaie asta cu podul de tramvai din km 4-5. Si pentru cei care aduc ca argument lipsa de bani, exista fonduri nerambursabile de la UE pentru transport electric. Intr-o tara normala s-ar spune de abia astept sa se repare odata liniile 101,102 sa scapam de micile cutremure provocate de tramvaie, dar ma rog Romania e o exceptie. Sa vedem ce alte mari realizari va avea dragul nostru primar.


Ai mare dreptate, la noi s-au reabilitat/modernizat multe linii de tramvai insa este criza de tramvaie.

Ca fapt divers si care vine in sustinerea afirmatiei ca "bisnitarii cu motorina" isi dau tot interesul sa iasa in castig este ca se putea foarte bine inlocui tramvaiul cu troleibuzul, silentios, curat, rapid si mai ieftin. Dar cuprul din retea e mai valoros si deci s-au cumparat Maz-uri. De ce s-au cumparat in Bucuresti 1000 de autobuze noi care se deplaseaza ca melcul in traficul Bucurestean? De ce au fost casate troleibuzele articulate in Bucuresti, Brasov si de ce a disparut tramvaiul din Brasov?

De ce se amana creeare de culoare separate pentru RATB/RATC si facilitati pentru transportul alternativ in Bucuresti si alte orase?

.....oare cine castiga din toate astea?

Edited by CLAXON, 11 October 2008 - 22:33.


#40
phoenix12345

phoenix12345

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 821
  • Înscris: 03.12.2006

Quote

.....oare cine castiga din toate astea?
In niciun caz Mazare, el vrea binele cetatenilor nu sa-si vanda motorina. Azi am vazut pe linia 1 MAZ-uri(103), presupun ca sunt cele care erau pe 40, deci s-ar putea ca autobuzele noi sa ramana pe 40/40c.

#41
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006

View Postphoenix12345, on Oct 12 2008, 19:24, said:

In niciun caz Mazare, el vrea binele cetatenilor nu sa-si vanda motorina. Azi am vazut pe linia 1 MAZ-uri(103), presupun ca sunt cele care erau pe 40, deci s-ar putea ca autobuzele noi sa ramana pe 40/40c.
Nu cred ca vor ramane doar pe linia 40, fiindca s-a spus destul de clar ca cele 64 de noi autobuze achizitionate vor inlocui tramvaiele 101 si 102! Normal ca vor ramane si pe linia 40, si de ce nu si pe linia 1, fiindca iti dai seama ca n-ai la ce sa folosesti atat de multe autobuze doar pentru doua linii. De aici rezulta ca vom avea si intervale mai mici de circulatie a autobuzelor -> o fluidizare a traficului, si reducerea timpilor de asteptare in statii. :coolspeak:
Stie Mazare ce face, mergem in continuare pe mana lui! Eu astept sa vedem cand se vor tine si de promisiunea reintroducerii traseelor 10, 11 si 12, spre Tuzla, Techirghiol si Mangalia. Odata cu infiintarea Zonei Metropolitane aceasta masura este necesara, ca transportul public sa asigure legatura intre orasele mari din tot judetul. Era vorba si de reinfiintarea liniei 23 spre Navodari, dar sa vedem daca vor cadea la intelegere cu mafia locala a dubitelor.

#42
Stratan

Stratan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 17.10.2008
Am gasit si eu azi acest foruum ... Ce pot sa zic .. Mazare face ce poate pentru binele Constantei dar cred ca greseste daca schimba toate liniile de tramvaie , m-am bucurat cum a arata bulevardul Lapusneanu dupa scoaterea liniei de tramvaie 100 , la fel o sa ma bucur si cand o sa scoata si linia 102 de pe Soveja si asa e destul de ingusta in zona Institutului de marina si linia e foarte veche , iar cei care treceti peste linia de tramvai cu masina ,observati ca nu e prea placut ..deci ptr un trafic mai usor , solutia ar fii niste autobuze sau troileibuze ... Insa sunt de acord cu ce a zis cineva mai sus , sa faca liniile de tramvai ca cele din Paris sau Austria , sa iti fie placere sa mergi cu tramvaiele ,dar cum la noi in Constanta ,tramvaiele sunt ca un shaker ,mai bine nu .... Tot asa ma intreb de ce nu au mai lasat cateva troleibuze articulate pentru orele de varf ??

#43
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,194
  • Înscris: 21.08.2003
Acesta e unul dintre noile Maz de pe 102...mai lungi si deci mai aerisite in interior ,sunt curios cum vor arata dupa primul meci de pe Farul ;))

[ http://photos.fotonomy.com/o/d/6/5/d652518f.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#44
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
Din 8 noiembrie vor fi introduse noile autobuze si pe liniile 101 si 102, urmand ca pana la sfarsitul anului 2010 sa fie scoase sinele de tramvai, intocmai ca pe linia 100. Asta va fluidiza traficul si probabil se vor face parcari in apropierea trotuarelor.

#45
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005
Ducule nu stiu pe 101, dar pe 102 deja circula Mazu. Se vede ca nu prea circuli prin Constanta.

#46
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006

View PostMaterium, on Oct 31 2008, 16:47, said:

Ducule nu stiu pe 101, dar pe 102 deja circula Mazu. Se vede ca nu prea circuli prin Constanta.
Ba circul, sa stii, insa pe linia 102 n-am mai fost de vreo luna de zile (am la institutul de marina masterul SNSPA). Acum am cam terminat treaba prin zona aia si n-am mai dat pe-acolo. Insa e bine, intrebarea e cand se vor apuca de scoaterea sinelor si refugiilor. :mellow: Pe Lapusneanu le-au scos destul de "repede" intr-un an si ceva.
Linia 101 venea greu spre gara, si pe asta am circulat tot asa, aproximativ cu 1 luna in urma.

#47
ionel_danciulescu

ionel_danciulescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 09.05.2006

View PostFlegmatic, on Jun 25 2008, 22:51, said:

Avantaje autobuz:
1) latesc bulevardele scotand refugiile si liniile de tramvai
2) nu sunt asa zgomotoare  /  nu vibreaza / poti sa vorbesti la tel in autobuz dar in tramvai nu
3) in zona inel 2, din cauza la 102 vibreaza placile de beton ale blocurilor si cei de la 4 simt mai tot timpu un mic cutremur cand trece un tramvai. Nu ma contraziceti ca nu e asa ca am cunostinte si am trait'o pe viu :) e chiar f deranjant sa iti vibreze apa in pahar odata la 20 min.
4) liniile de tramvai au inceput sa se degradeze (piatra accea cubica dintre sine) si costa foarte mult intretineera
6) sunt mult mai rapide autobuzele

mda interesante argumente... probabil ca gandind asa ar trebui sa vedem in tarile vestice civilizate autobuze peste autobuze impanzind orasele... totusi lucrurile nu stau deloc asa... sa fie oare ei tampiti si noi destepti???
acum serios vorbind - o infrastructura moderna pentru circulatia electrica te scapa de probleme si castigul cel mai mare il reprezinta diminuarea poluarii si in fapt imbunatatirea sanatatii locuitorilor...

#48
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
Chiar azi am circulat cu autobuzul 102 de la Palatul Copiilor pana la Institutul de Marina, a ajuns bine. Sunt mult mai comode scaunele din  noile Maz-uri, sunt tapitate. :first: Se lucreaza de zor mai ales la Eliberarii pentru scoaterea sinelor de tramvai si circulatia nu e deloc ingreunata asa cum se asteptau unii.

#49
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
La intersectia Eliberarii cu Dezrobirii se va face sens giratoriu pentru a fluidiza circulatia din zona, iar weekend-ul urmator vor fi scoase definitiv si tramvaiele de pe linia 101. Sunt multe voci impotriva scoaterii tramvaielor pe motiv ca sunt ecologice, insa se uita accidentele cu tramvaie vechi care iau foc, zgomotul produs de le pe traseu, mizeria si frigul care patrunde prin usile care nu se inchid ca lumea in timpul mersului. Mia devreme sau mai tarziu oricum trebuiau scoase, deja si-au depasit termenul de uzura.

#50
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005
Pai care e problema in a cumpara unele noi.

#51
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006

View PostMaterium, on Nov 16 2008, 23:29, said:

Pai care e problema in a cumpara unele noi.
Te referi la tramvaie? Pai e, fiindca alea costa f.f. mult fata de autobuze, care au fost cumparate in rate pe 5-6 ani! Plus costurile modernizarii infrastructurii invechite, costa si aia! Plus zgomotul facut de tramvaie, mai ales in "punctele nevralgice" ale orasului, unde si asa era un nivel de zgomot f. mare etc. etc. Asa e mai bine cu autobuze, fiindca eliberezi inca doua benzi pe mijloc si fluidizezi circulatia.  B)

#52
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005
De cand esti asa de expert in tramvaie? Din ce spui tu acolo multi prosti sunt prin orasele Europei!

#53
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005
Auzisi Ducule! Baga otobuze si pe 101, care cica o sa circule pe sub pod, nu pe deasupra. In plus creeaza si linia 101b.

#54
CLAXON

CLAXON

    din Republica Bananiera Romania

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,337
  • Înscris: 07.04.2006

View Postduculeana, on Nov 17 2008, 16:29, said:

Te referi la tramvaie? Pai e, fiindca alea costa f.f. mult fata de autobuze, care au fost cumparate in rate pe 5-6 ani! Plus costurile modernizarii infrastructurii invechite, costa si aia! Plus zgomotul facut de tramvaie, mai ales in "punctele nevralgice" ale orasului, unde si asa era un nivel de zgomot f. mare etc. etc. Asa e mai bine cu autobuze, fiindca eliberezi inca doua benzi pe mijloc si fluidizezi circulatia.  B)


Exista fonduri europene nerambursabile pentru transport ecologic. Adica uniunea europeana iti da bani ca sa-ti modernizezi/extinzi/creezi retele de transport ecologic.
Dar mazarea nu-si mai putea atunci trage comision din achizitia autobuzelor si din vanzarea fierului/cuprului si a motorinei.

Troleul cand il eradicati definitiv, ca si ala "e lent" si "incurca circulatia"  :rolleyes:

imi place de voi constantenii (astia care l-ati votat pe mazariche) sunteti destepti facuti gramada, va meritati primarul  :coolspeak:

Ps....sa vedeti ce ansambluri rezidentiale de toata frumusetea o sa se ridice in locul depoului

Edited by CLAXON, 22 November 2008 - 14:15.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate