Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s
 Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...
 BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale
 Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier
 

RATC CONSTANTA

- - - - -
  • Please log in to reply
97 replies to this topic

#91
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,928
  • Înscris: 09.12.2004
nu are cum :)

#92
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
Ar trebui sa se introduca si la noi cat mai curand portofelul electronic, sa fim si noi in rand cu lumea civilizata! Mai ales iarna, s anu mai stai la coad ala bilete si sa ingheti pana scoti banii din buzunar la toneta. Si in felul asta s-ar elimina blatistii si tiganii (in mare parte ca nu poti sa-i verifici pe toti).

Edited by duculeana, 01 February 2011 - 11:55.


#93
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,650
  • Înscris: 13.06.2004
Constanța ajunsese să aibă în anii '80 unul dintre cele mai extinse rețele de troleibuz din România, după cele din București, Timișoara, Cluj (Cluj-Napoca) și probabil Brașov (Kronstad). În anii '90 situația era la fel. Mai țin minte drumul cu troleibuzul spre Constanța și precum rețeau extinsă de troleibuze. Troleibuzele dădeau Constanței un anume farmec... pe care îl dau tramvaiele Bucureștiului (Bucureștiilor). Din păcate totul a trebuit distrus. :crybaby:

#94
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,650
  • Înscris: 13.06.2004
Imagini și povești din trecut:
http://tramclub.org/...opic.php?t=4232
http://tramclub.org/...t=4215&start=50
http://tramclub.org/...&...asc&start=0
http://tramclub.org/...opic.php?t=1187
http://tramclub.org/...opic.php?t=1188
http://forum.transir...opic.php?t=2900
http://forum.transir...opic.php?t=2173
http://forum.transir...opic.php?t=2899
http://forum.transir...opic.php?t=2319
http://forum.transir...opic.php?t=2979
http://forum.transir...opic.php?t=2998
http://forum.transir...opic.php?t=2550
http://www.transport...anta.110mb.com/
http://ratc.stfp.net/

Edited by djl, 26 February 2011 - 16:40.


#95
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,650
  • Înscris: 13.06.2004
Tramvaie și troleibuze la Constanța (Köstence) în 1993: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YMfh9k-fCEc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by djl, 03 October 2011 - 11:21.


#96
AndreeaDogar

AndreeaDogar

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 30.09.2011
TramClub este una dintre cele mai mari comunități de români interesați de transportul în comun, închegată în anii 2004-2005. Lunar, pe forum activează în jur de 400-500 de membri, iar în total grupul are 2.100 de persoane înregistrate. O nemulțumire a băieților este că în multe orașe din România – Constanța, Slatina, Botoșani, Târgoviște - s-au desființat rețelele de tramvai sau de troleibuz, în ciuda faptului că transportul electric este mai puțin poluant. Când s-a anunțat că la Constanța se va desființa tramvaiul, unul dintre ei s-a dus val-vârtej pe litoral pentru a filma tramvaiul în ultimele sale zile de viață.  Aici puteti afla întreaga poveste a comunitatii Tram Club  http://www.greatnews...i-din-main.html

#97
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
Hai ma ca faceau un zgomot foarte mare tramvaiele. O sa intreb pe cineva care a prins lansarea tramvaielor in constanta sa imi spuna daca tot l fel se auzeau.
Unul din posturi de pe tramclub spunea despre comfortul tramvaielor. Erau praf, mie mi s`a spart un geam iarna chiar langa mine cand veneam de la munca. Epave, aaaa daca aduceau alte modele cum erau cele nemtesti, care culmea alea nu faceau zgomot, deci nu era de la linia prost intretinuta cum afirma tot respectivul pe tramclub, poate trebuia lasata reteaua de tramvaie.
Iarna de abia urcau podul de la billa, isi luau avant si de abia de abia urcau, pierdeai masina pentru munca, sau intarziai pur si simplu la munca.

#98
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,650
  • Înscris: 13.06.2004
Tramvaiele românești erau praf. Alea s.h. aduse din Germania erau mai bune (ele erau aduse din Germania, dar erau produse în Cehia).
Linia era așa de proastă pentru că era cu dale de beton. Ușor și ieftin de construit, dar în câțiva ani se face praf.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate