Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cu masina, spre Grecia
Last Updated: Feb 16 2015 13:03, Started by
pilgrim2
, Jun 28 2006 16:32
·
0
#12908
Posted 28 August 2014 - 11:16
Tyby, on 27 august 2014 - 22:42, said:
Mircea: nu ti se pare ca a stat suficient la bulibaseala de la Kulata cu TIR-urile?! In Makaza am stat o singura data 35 minute, coada de vreo 500 m parca. Oricum, după aceea am intrat în Hellenic Free Shops. Efectiv, în vamă n-am stat absolut deloc. Am oprit maşina două secunde, cât să vadă vameşii greci că avem cărţi de identitate; nici n-am scos-o din viteză. N-am mai spus că la vama Kulata, la întoarcere, nici măcar n-am mai oprit, vameşii ne făceau semn să trecem fără să se mai uite la acte. E drept, am stat puţin mai mult la Promachonas, fiindcă din două benzi pentru maşini se forma una şi, implicit, se crea aglomeraţie. N-am înţeles de ce nu ne băgau şi pe o bandă a camioanelor, care era complet liberă. Totuşi, a sta 10 minute nu consider o pagubă, mai ales că, din nou, am oprit la Hellenic Free Shops. Şi bine am făcut, căci am dat de o promoţie bună la Ouzo: două sticle de Ouzo 12 de 0,75 l au costat 12 euro (6 euro sticla - în condiţiile în care mama, de pe Lefkada, a cumpărat una cu 9,80 euro). kayman, on 28 august 2014 - 10:55, said:
Problema cu trenuletele e cand merg cu 40 in spatele vreunui camion si tin aproape unul de altul sa nu cumva sa-i depaseasca cineva. [...] Cea mai mare satisfactie a fost cand, la inceputul serpentinelor in Bulgaria, m-am nimerit in spatele unui tir de-al nostru care nu a coborat sub 90. Înseamnă că eu chiar am avut noroc să nu întâlnesc pe nimeni care să stea după TIR-uri, decât eventual un alt TIR sau alt camion. E bine să mergi după TIR-uri, dar atenţie, că ăştia de regulă intră cu viteză în localităţi, iar dacă Garceov stă chiar acolo, e dreptul lui la şpagă. Aşa am păţit-o eu la Balgarene, în 2009, când efectiv n-am văzut indicatorul de intrare în localitate din cauza gabaritului TIR-ului (mult timp după el nu erau decât lanuri de porumb) şi Garceov m-a văzut cu 100 km/h prin localitate, în loc de 50. Culmea că TIR-ul n-a fost oprit, ci eu... Asta e, mai sunt şi ghinioane. Şi am păţit-o şi invers. În 2010, la Blagoevgrad, pe un drum ca-n palmă care mai şi cobora, mergeam mai mulţi români (şi eu printre ei) cu 140. Limita era 90. De departe am văzut poliţiştii. Eu am frânat la 120, pe doi i-a oprit, restul am trecut. De asemenea, la Dolni Dabnik, tot în 2010 dar la ducere: mergeam în coloană, cu 80 km/h şi ne pregăteam să intrăm pe ocolitoarea oraşului. Chiar acolo stăteau poliţiştii. Au pus paleta celui din spatele meu, care nu avea cum să aibă mai mult de 80 km/h, altfel m-ar fi luat pe la spate. Dar avea un Alfa Romeo roşu, superb... |
#12909
Posted 28 August 2014 - 11:40
PSC: le e mai simplu sa te arda pe tine, turist, de 10 EUR, decat sa se certe cu turcul de pe camion la nesfarsit! Iar referitor la al doilea echipaj: asta e randamentul lor maxim, doi odata
|
#12910
Posted 28 August 2014 - 13:31
Azi am ajuns si noi in Nikiana, Lefkada.
Am plecat de acasa (Craiova) la 23:00 si la 23:05 eram la o benzinarie ca sa alimentam. La si 7 deja iesisem din oras. Am ales varianta cu podul de la Calafat pentru ca se putea sa stam mult dupa bac. A plouat aproape in continuu pana la Calafat si n-am prea mers repede. La 12:14 eram in vama, iar la si 20 am intrat pe pod (o mica oprire sa cumparam vigneta din chioscul de dupa vama. 5 euro pe o saptamana. N-am mers pe drumul care trece pe langa Dunare, am luat-o prin Belotintsi, iar de la Montana pe drumul printre munti, asfaltul este super, anul trecut inca lucrau la el. La lacul de la ~2000 de m era o ceata de abia vedeam pe unde sa mergem, unii oameni se mai si oprisera. La Sofia am trecut pe centura si am intrat destul de repede pe autostrada. La 6:48 eram in vama de la Kulata. Am intrat pe Egnatia Odos destul de repede si pe la 12:00 treceam podul pe sub apa. La 12:50 am ajuns la casa unde ne cazam. Nu am vazut echipaje de politie pe drum. Ne-am oprit de trei ori la benzinarii deoarece aveam nevoie la toaleta. Imediat dupa Vidin, cand incepusera serpentinele, erau opriti pe marginea drumului 4 oameni si o masina cazuta in sant. Erau prea linistiti pentru ce se intamplase asa ca nu ne-am oprit la ei. Era ceva dubios in legatura cu ei. Drumul a fost ok, la intoarcere e posibil sa o luam pe Vratsa ca sa nu mai mergem prin munti. Consumul a fost de 5,1%, masina fiind incarcata. Edited by andreiutzu000, 28 August 2014 - 13:38. |
#12912
Posted 28 August 2014 - 13:55
Drumul e bun, mai are cateva gropi, dar in mare poti merge cu o viteza buna. Noi n-am prea mers pentru ca a plouat si nu se vedea foarte bine. Vezi ca noi am fost pe drumul care are si serpentine, nu cel care este pe langa Dunare. Cel de langa Dunare este oribil, am mers anul trecut pe el si ne-am zguduit pana am ajuns la pod de n-am mai putut.
Edited by andreiutzu000, 28 August 2014 - 13:56. |
#12913
Posted 28 August 2014 - 14:04
Da,am citit ca ati fost pe drumul care trece prin Dimovo(cel european) .
|
#12914
Posted 28 August 2014 - 14:55
#12915
Posted 28 August 2014 - 15:00
TIC ai scos din context ceea ce omul a scris
Poate a folosit prea multe cuvinte in loc sa spuna simplu ca "in jurul orei 11PM a plecat din Craiova"...... |
#12916
Posted 28 August 2014 - 15:03
Mihai_3, on 28 august 2014 - 15:00, said:
TIC ai scos din context ceea ce omul a scris Poate a folosit prea multe cuvinte in loc sa spuna simplu ca "in jurul orei 11PM a plecat din Craiova"...... Mi s-a parut funny! Nu am nimic cu el. Foarte bine ca e meticulos. Dar mi s-a parut amuzant. Dar nu am scos din context. Care context? Faptul ca alimentat in 5 minute si peste 2 miunte a iesit din orasul lui nu are nicio legatura cu restul postului, care, de altfel, e f. bun! Edited by TIC, 28 August 2014 - 15:07. |
|
#12917
Posted 28 August 2014 - 17:08
eu am aparat Pay Point la serviciu si exista posibilitatea sa se faca si vigneta pt bulgaria..oare sa-mi fac sau se poate sa nu fie acceptata de cei din bulgaria?
|
#12918
Posted 28 August 2014 - 17:28
Am făcut ieri București - Sivota pe traseul Ruse – Veliko Tarnovo – Gurkovo – Maglizh (Măglij) – Stara Zagora – Dimitrovgrad – Haskovo – Kardzhali (Kârgiali) – Makaza – Komotini – A2 (Egnatia Odos) – Igoumenitsa.
Am pornit la 4:20 si am parcurs cei 1.070 de kilometri în doar 12,5 ore, fără excese de viteză . Am făcut vreo 3-4 pauze (aprox 45 de minute în total) și am mai pierdut alte 20 de minute la punctul de fontieră Makaza, care era un pic aglomerat. În rest s-a mers excelent, drumul este lejer și foarte bun, n-am văzut nici picior de polițist. Drum bun și vacanțe frumoase tuturor ! |
#12919
Posted 28 August 2014 - 18:43
PSC, on 28 august 2014 - 10:11, said: insula Keramoti Urez drumuri bune tuturor, atât prin Makaza cât şi prin Kulata, ambele trasee au avantajele şi dezavantajele specifice şi cu toţii suntem şoferi. Şi tristeţi cât mai puţine la întoarcerea spre România. Edited by PSC, 28 August 2014 - 18:46. |
#12920
Posted 29 August 2014 - 10:18
Tyby, on 28 august 2014 - 11:40, said:
PSC: le e mai simplu sa te arda pe tine, turist, de 10 EUR, decat sa se certe cu turcul de pe camion la nesfarsit! |
#12921
Posted 29 August 2014 - 11:33
Arereu' si cantaru' sunt pe drumurile lor de cand a trecut Traian prima data Dunarea (nu Marinaru')!
|
|
#12922
Posted 29 August 2014 - 12:40
PSC, on 29 august 2014 - 10:18, said:
Au început controalele şi la camionagii. Alături de Garceov mai sunt unii, probabil omologii celor de la ARR-ul nostru. Verifică documentele de transport, precum şi marfa transportată. N-am spus despre ele fiindcă şi aşa m-am lungit, dar am întâlnit câte două astfel de echipe de control, la dus şi la întors şi la fiecare era un TIR cu uşile din spate deschise şi cu control la marfă. Făcea ture şoferul de la cabină la remorcă şi invers de parcă era din filmele cu Chaplin. Poate că-i tolerează la viteză, dar (se pare că) nu şi la documentele de transport şi de însoţire a mărfii. |
#12923
Posted 29 August 2014 - 14:19
PSC, on 28 august 2014 - 10:29, said:
În schimb, în Grecia să vă feriţi de trenuleţele sârbilor. Ăştia circulă cu farurile aprinse şi ziua, mulţi având becuri cu halogen, ceea ce pentru mine a fost deranjant. În Grecia sunt indicatoare care spun clar să stingem farurile, mai ales la ieşirea din tunele. A fost o adevărată binecuvântare pentru ochii mei să nu mai văd ziua faruri aprinse. Eu sunt şofer din anii '90, când ziua nu se circula cu farurile aprinse decât în caz de vreme nefavorabilă sau de eclipsă de soare. Este un chin pentru mine să văd soarele reflectându-se în parbrize şi faza lungă aprinsă în plină zi - căci da, sunt mulţi nesimţiţi, nu numai români, care circulă aşa, care "uită" să schimbe pe faza de întâlnire. |
#12924
Posted 29 August 2014 - 15:10
Igumenitza-veliko2014-08-24 0702__20140824_0702_kml.txt 3.22MB
91 downloads
din motive pe care nu le cunosc, nu pot atasa direct trackul. asa ca i-am dat extensia .txt el fiind un .kml simplu de redenumit si importat in orice. Este trackul de la igoumenita pana la Veliko tarnovo, , via Makaza. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users