Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Subaru Tribeca
Last Updated: Apr 05 2010 12:04, Started by
Furia-Rosie-Turbo
, Jun 06 2006 15:09
·
0
#37
Posted 12 January 2009 - 20:52
Am facut test drive cu Tribeca. Senzatia este deosebita. Am facut astfel de teste cu cateva masini, comparabile cu Tribeca, sa zicem: X5, XC70, etc. Insa, cand am fost la reprezentanta in Constantza (apropo, mergeam la Cardinal, ptr un test drive cu Touareg-ul...), am vazut-o, m-am apropiat, am deschis usa, am pasit inauntru cu un picior, am iesit, am inchis usa, si am zis: asta e. Dragoste la prima vedere! In acel moment (era prin Mai 2008...) nu stiam absolut nimic despre masina.
Testul l-am facut in Octombrie, cand am revenit in tzara. Eram in Mamaia, aveam 160 Km/h, eram pe banda a 3a, aveam masina in fatza si o alta masina ceva mai in spatele cele din fatza mea, pe banda a 2a. Si atunci a fost testul suprem: am mentinut viteza, am tras dreapta - stanga de volan, printre cele doua masina si... surpriza, nici eu si nici delaer-ul nu am simtit acel "zbor" spre portiere! E adevarat ca dealer-ul era cam alba la fatza, si mi-a confirmat ulterior ca nici el si nici altii nu au facut asa ceva cu Tribeca in timpul testelor. Ce vreau sa va spun: este extraordinara! E... pur si simplu altceva, dincolo de orice apreciere de ordin estetic (btw, interiorul e absolut demential!), Tribeca inseamna TEHNOLOGIE. Cititi pe site-ul oficial mai multe detalii... Am decis sa cumpar versiunea americana. Cele facute ptr Europa sunt mai putin... cum sa va zic, full options . Nou noutza mi-o va aduce cu 34000 USD FULL (incl dvd-entertainementul + navi + radio-satellite, ptr care am convins un dealer american sa imi obtina abonament...). Voi rezolva si cu Home Link-ul (masina e dotata deja, ramane sa pun pe garaj...). Am rezolvat si intre timp am cumparat un garaj dublu aproape de locul unde stau in Ctza. O singura chestie ma deranjeaza: taxa auto . Sa speram ca se va schimba ceva pana vin acasa, in Mai 2009... Acum am nervul optic iritat de cate masini proaste au astia prin Buenos Aires.. Home sweet home... Damn, semn ca deja mi-e dor de voi... Edited by nickson, 12 January 2009 - 20:53. |
#38
Posted 12 January 2009 - 21:28
Ma frend, dupa facelift arata demential, asa ceva ....
|
#39
Posted 12 January 2009 - 23:17
1. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.
2. Apropo de testul mentionat de tine, Tribeca este un SUV cu valeitati sportive medii, catre mediocre. In afara de motor (si ala mediu 3.6l - 256 cp, chiar daca e boxer) si sistemul 4x4 AWD... masina e sub suratele ei mult prea cunoscute (X5, si nu mai zic X6). Diferenta e facuta in principal de suspensie (destul de moale la Tribeca). Concurentul ei ar fi pe taramul .ro Touareg chel. 3. Pretul e de invidiat, dar vb de preturile US. 4. Navigatia nu o vei putea folosi in .ro (lipsa harti). 5. Din pacate nici radio-satelit nu cred ca va functiona. Citisem candva pe forumuri ca pentru serviciul respectiv nu exista acoperire in Europa, de aceea nu vezi pe aici radio-satelit. 6. Interiorul Tribeca este bine stilizat, chiar daca simplist (in stilul enervant Subaru). Orice "gadgeturi" sunt tinute la limita bunului simt. 7. Sa nu plangi cand o sa ajungi sa mergi cu ea in Romania (consum de oras in jur de 25%), iar service-ul este in general bomoboana de pe tort. 8. Ai grija cu VDC-ul. Te ajuta atata timp cat motorul are gaz. Daca ai pus frana.. esti cam fiul ploii. Asta isnemna antrenament si sange rece. Desi are rezultate teoretic asemanatoare cu ESP, totusi e pentru soferi priceputi. 9. Daca au pe ea gume Yokohama.. schimba-le cu prima ocazie; nu vei regreta... P.S. Sunt fan Subaru, am avut Outback 3l, insa nu pot fi orb... Pe scurt, Subaru ofera un pachet ok pentru banii dati, dar iti limiteaza foarte mult optiunile. |
#40
Posted 12 January 2009 - 23:23
XM radio se bazeaza pe o mana de sateliti geostationari deasupra Americii de N, n-ai sa ai coverage in Romania, sau oriunde altundeva in Europa.
|
#41
Posted 12 January 2009 - 23:40
Courage, on Jan 12 2009, 23:17, said: 1. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. 2. Apropo de testul mentionat de tine, Tribeca este un SUV cu valeitati sportive medii, catre mediocre. In afara de motor (si ala mediu 3.6l - 256 cp, chiar daca e boxer) si sistemul 4x4 AWD... masina e sub suratele ei mult prea cunoscute (X5, si nu mai zic X6). Diferenta e facuta in principal de suspensie (destul de moale la Tribeca). Concurentul ei ar fi pe taramul .ro Touareg chel. 3. Pretul e de invidiat, dar vb de preturile US. 4. Navigatia nu o vei putea folosi in .ro (lipsa harti). 5. Din pacate nici radio-satelit nu cred ca va functiona. Citisem candva pe forumuri ca pentru serviciul respectiv nu exista acoperire in Europa, de aceea nu vezi pe aici radio-satelit. 6. Interiorul Tribeca este bine stilizat, chiar daca simplist (in stilul enervant Subaru). Orice "gadgeturi" sunt tinute la limita bunului simt. 7. Sa nu plangi cand o sa ajungi sa mergi cu ea in Romania (consum de oras in jur de 25%), iar service-ul este in general bomoboana de pe tort. 8. Ai grija cu VDC-ul. Te ajuta atata timp cat motorul are gaz. Daca ai pus frana.. esti cam fiul ploii. Asta isnemna antrenament si sange rece. Desi are rezultate teoretic asemanatoare cu ESP, totusi e pentru soferi priceputi. 9. Daca au pe ea gume Yokohama.. schimba-le cu prima ocazie; nu vei regreta... P.S. Sunt fan Subaru, am avut Outback 3l, insa nu pot fi orb... Pe scurt, Subaru ofera un pachet ok pentru banii dati, dar iti limiteaza foarte mult optiunile. 1. multumesc frumos 2. "testul" la care am facut referire a fost verificarea calitatii 4WD, nu al sportivitatii, oricum, mersi de apreciere 3. noroc ca am avut inspiratia sa testez si ce e dincolo de dealerii romani. in plus, am ajuns si in SUA intre timp si am cunoscut un dealer, personal 4. deja am pus in contact pe cei de la Igo cu fabrica din New jersey; oricum, dealerul mi-o va da "compatibila" 5. functioneaza (sau cel putin asa a spus dealerul, inca mai astept raspunsul de la fabrica , daca pot face receptia pe satelitii europeni). acum 15 ani, erau receptoarele radio satellite Grundig, prindeam cu ele FM-uri din Monte Carlo, New York... oricum, cand voi sti ceva sigur, sigur va voi spune si voua 6. felul cum m-am simtit inauntru a facut in final diferenta 7. doamne doamne a fost darnic, asa ca nu de benzina imi faceam probleme ci de cum ma simt in ea (stau f putin in tzara, asa ca... chiar nu conteaza) 8. mersi mult de sfat, voi tine cont 9. am notat se vede ca vorbesti din interiorul "sistemului". si mai ales, se pare ca ai destula obiectivitate, "rara avis" pe forumurile noastre |
#42
Posted 13 January 2009 - 11:24
#43
Posted 13 January 2009 - 16:31
Sa nu dam in offtopic.
Justy este o masina gen Matiz, de 1l, cu consum destul de mare... fabricata de Daihatshu si vanduta sub marca Subaru. http://www.autoevolu...m/subaru/justy/ |
#44
Posted 13 January 2009 - 16:50
Tribeca este o masina exceptionala - cu exceptia costurile pe care le implica un motor de 3,6 l benzina (taxe si consum).
Va deveni o oferta cu adevarat interesanta peste cca. 1 an, cand va fi lansata si in versiunea cu motor boxer diesel de 3 l (2.5 ?) si 2xx CP. |
#45
Posted 14 January 2009 - 20:22
nickson, on Jan 12 2009, 17:40, said: 5. functioneaza (sau cel putin asa a spus dealerul, inca mai astept raspunsul de la fabrica , daca pot face receptia pe satelitii europeni). acum 15 ani, erau receptoarele radio satellite Nu am nici un comentariu legat de achizitia pe care ai facut-o, daca ai platit deja sa o stapanesti sanatos, pacat de atitudinea asta de superioritate care transpare din ce scrii. Comentariile dupa achizitie nu isi au niciodata rostul, fiecare se bucura de ce a cumparat urmand sa isi dea seama ulterior daca decizia a fost buna sau nu. Sa ne intoarcem la Satellite Radio pentru ca asta poate interesa pe altii. Legat de ce ti-a spus tie dealerul, el ti-ar fi spus orice sa vanda masina. Tribeca in US vine pregatita pentru XM si Sirius care, daca te informezi un pic, pot fi receptate DOAR in US Continentala si Canada. Masina este pregatita sa receptioneze pe frecventele lor, nu intru in detalii tehnice acum. XM are 3 sateliti si Sirius 2 (sau invers), nu ca ar conta, care emit pentru continentul nord american. Cand tu vii cu masina in Europa, pe frecventele alea nu mai prinzi nimic, si nici nu le poti ajusta pentru a prinde 100 de sateliti europeni. In alta ordine de idei, in Europa exista Worldspace (http://www.worldspace-europe.com/) care au pornit la drum ca o alternativa pentru restul lumii la XM si Sirius, chiar acesta a fost moto-ul lor la inceput "Satellite Radio for the rest of the world". Problema este ca nu stiu cum vor evolua din moment ce acum cateva luni au aplicat pentru faliment cu datorii de vreo 2 miliarde. Deci nu stiu ce ti-a spus tie dealer-ul, am intrat in contact cu dealership-uri americane de destule ori si ti-ar spune si ca zboara daca te conving sa o cumperi, dar sistemul ala nu iti va merge in Europa, pana la urma cat conteaza asta. De asemenea ca ai spus mai sus ca iti plateste abonamentul. Pai multe branduri dau masini cu abonamentul platit pe 3,6 sau 12 luni, costul este impartit cu XM sau Sirius pentru ca clientul se obisnuieste iar apoi dupa ce trece perioada preplatita, se duce si plateste in continuare. |
#46
Posted 13 February 2009 - 11:34
nickson, on Jan 12 2009, 23:40, said: 1. multumesc frumos 2. "testul" la care am facut referire a fost verificarea calitatii 4WD, nu al sportivitatii, oricum, mersi de apreciere 3. noroc ca am avut inspiratia sa testez si ce e dincolo de dealerii romani. in plus, am ajuns si in SUA intre timp si am cunoscut un dealer, personal 4. deja am pus in contact pe cei de la Igo cu fabrica din New jersey; oricum, dealerul mi-o va da "compatibila" 5. functioneaza (sau cel putin asa a spus dealerul, inca mai astept raspunsul de la fabrica , daca pot face receptia pe satelitii europeni). acum 15 ani, erau receptoarele radio satellite Grundig, prindeam cu ele FM-uri din Monte Carlo, New York... oricum, cand voi sti ceva sigur, sigur va voi spune si voua 6. felul cum m-am simtit inauntru a facut in final diferenta 7. doamne doamne a fost darnic, asa ca nu de benzina imi faceam probleme ci de cum ma simt in ea (stau f putin in tzara, asa ca... chiar nu conteaza) 8. mersi mult de sfat, voi tine cont 9. am notat se vede ca vorbesti din interiorul "sistemului". si mai ales, se pare ca ai destula obiectivitate, "rara avis" pe forumurile noastre Salut, Am o Tribeca de 6 luni. Nu am ce sa comentez. Sunt f. multumit de ea. Daca-ti place masina nu ezita sa o iei. Navigatia am rezolvat-o pentru Europa ( pana in Austria dar nu ai nevoie de ea in Romania). |
|
#47
Posted 23 February 2009 - 05:29
blackrider_lk, on Feb 13 2009, 11:34, said: Salut, Am o Tribeca de 6 luni. Nu am ce sa comentez. Sunt f. multumit de ea. Daca-ti place masina nu ezita sa o iei. Navigatia am rezolvat-o pentru Europa ( pana in Austria dar nu ai nevoie de ea in Romania). Am rezolvat si navigatia pentru Estul Europei (incl. Romania) |
#48
Posted 23 February 2009 - 05:45
Ne lasi in ceata.. cma idica ai rezolvat?
Ai dat 500 ron si ai lipit in geam un GPS Ai gasit harta pentru aparatul original ? Ce, unde, cum, cat? |
#49
Posted 23 February 2009 - 06:07
Courage, on Feb 23 2009, 05:45, said: Ne lasi in ceata.. cma idica ai rezolvat? Ai dat 500 ron si ai lipit in geam un GPS Ai gasit harta pentru aparatul original ? Ce, unde, cum, cat? Am dat de niste baieti pasionati care mi-au furnizat un disc care are soft-ul necesar. Merge perfect pe sistemul original. |
#50
Posted 23 February 2009 - 09:22
Inseamna ca aparatul din masina este un sistem flosit in Europa (alpine, becker, VDO-Daytona etc)
Poti pun o poza cu harta? Sunt curios cum arata. |
#51
Posted 23 February 2009 - 17:31
Courage, on Feb 23 2009, 09:22, said: Inseamna ca aparatul din masina este un sistem flosit in Europa (alpine, becker, VDO-Daytona etc) Poti pun o poza cu harta? Sunt curios cum arata. Habar nu am ce sistem este. Eu am luat masina din SUA. Eu plec din tara maine dar incerc sa-ti fac o poza azi. O seara placuta. |
|
#52
Posted 25 February 2009 - 12:15
Courage, on Feb 23 2009, 09:22, said: Inseamna ca aparatul din masina este un sistem flosit in Europa (alpine, becker, VDO-Daytona etc) Poti pun o poza cu harta? Sunt curios cum arata. Ai grija ca are peste 7 Gb (trebuie scris pe un DVD DL). Nu cred ca mai este cazul sa mentionez ca cel putin in Romania vei avea doar strazile principale. P.S. Pentru a respecta regulamentul te rog sa-mi dai un pm in caz ca te intereseaza (asta ca sa nu-ti trimit mesaje nesolicitate ) |
#54
Posted 20 March 2009 - 12:19
lcata30, on Nov 21 2007, 23:35, said: Posesor Tribeca de 7 luni , parcursi cu ea 22000 km: - Bucuresti: 19 l/100km - Oradea: 16 l/100km - Bucuresti - Oradea : 13,5l/100km Singurul lucru de care pot sa ma plang este ca de pe la 12.000 km au inceput sa imi apara vibratii in volan la franarile chiar si usoare la viteza de peste 120 km/h. Cei de la SMT au zis ca sunt deformate discurile de frana fata din cauza unei schimbari bruste de temperatura , mi-au facut claim de garantie insa dupa 3 saptamani, surprize , ma suna ca nu s-a aprobat ca sunt consumabile bla bla bla ... ce nu am inteles e faptul la ce naiba au mai facut claim de garantie ... In rest stabilitate in curbe senzationala, demarajul mai mult decat ok pentru cate de grea este magaoaia, off road pe macadam sau iarba ok, off road pe noroi argilos acceptabil daca scoti esp-ul si ... abia astept prima ninsoare sa vad cum se comporta. Sunt primul posesor din Romania al modelului american Subaru tribeca, L-am cumparat de la Dom Automobile in data de 25 sept. 2007. Am 46000 km si am avut urmatoarele probleme: - discuri de frana ovalizate la 14000 km ( am reusit sa le schimb in garantie) - caseta de directie schimbata pe garantie la 30000 km - dupa 42000 km iar sunt probleme cu discurile - are un usor zgomot pe fata gen troncanit de cand am cumparat masina - placutele de frana fata se schimba la 20000 km ( atat m-au tinut pe mine) - consum oras 19-20% condus usor sportiv. Am facut un drum pana la Buzau si am folosit pilotul automat la limitele legale. Surpriza media de consum a fost de 8,7%. Revizia 13000 km am facut-o la Radacini Marasesti si filtru aer , ulei, schimb ulei a fost 900 ron a doua revizie cu placute fata a fost 1350 ron a treia revizie cu placute spate si filtru polen a fost 2550 ron a patra revizie o voi face cu piese de la al padrino aduse pe seria masinii la un service Dacia si ma costa cu placute si cu toate filtrele + ulei + manopera 730 ron Tva inclus Am avut multe satisfactii cu ea. In general sunt multumit de ea, dar din pacate la momentul cumpararii nu ma interesa consumul, acum e o problema. Merg cu ea numai cand plec din Bucuresti in rest merg cu Rav4 ( 11 % in oras) As aprecia daca ai putea oferii informatii folositoare despre masina ta. Gabriel |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users